«Өзіңді және басқаларды құрметтеуді үйренеміз»
Тақырыбы: «Өзіңді және басқаларды құрметтеуді үйренеміз»
Мақсаты: Оқушылар басқаларды құрметтеуді біледі. Дұрыс әрекет құндылығының мағынасын ашады.
Сыныбы: 2
Мұғалімнің аты -жөні: Тасболатова М.А
Көрнекілігі: Плакаттар
Әдістері: Сто
Қызығушылықты ояту |
Мағынаны тану |
Ой – толғаныс |
Сәлемдесу. 5 мин
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сені көргеніме қуаныштымын» жаттығуы.
Топқа бөлу: 3- ке немесе 5- ке санату арқылы.
«Ассоциоция» стр 5мин
«Құрметтеу туралы не білеміз?» топқа беріледі.
Сыйлау
Көмектесу
Қайырымдылық жасау
Әр топ өз ойларын қағазға түсіреді. Әр топтан бір-бір оқушыдан қағазға жазғанын оқиды.
|
«Бағытталған оқу» стр 25 мин (Stauffer 1969)
«Қайырымдылық» Леонардо да Винчи 1. Балапан енді не істейді деп ойлайсыз?
2. Неге анасы достарымыз деп жауап берді?
3.Сол сәтте балапанға не болды?
4.Анасы не деп жауап береді деп ойлайсыздар?
5.Ал балалар біз осы мәтінді қыран құстың бойынан қандай жақсы қасиеттерді байқадық?
6. Оқушылар неге Ленардо да Винчи өз әңгімесін «Қыран құс» деп атаған жоқ. Неге «Қайырымдылық» деп қойды.
Шығармашылық жұмыс «1- тапсырма» |
«Ортадағы қаламсап» стратегиясы 4 мин
1.Құрметтеу дегеніміз 2. Өзіңді құрметтеу дегенді қалай түсінеміз? 3. Басқаны құрметтеу дегенді қалай түсінеміз 4.Әңгімедегі қыран құсты қандай адамға теңеуге болады?
Бағалау: 1 мин
Топтағы белсенділік танытқан-1 балл
Өзінің көзқарасын жеткізу және оны соңғы пікірталаста дәйектей алу -3 балл
Ортадағу қаламсап бойынша толық жауап берген оқушыға-5 балл
Смайликтер арқылы. |