Сөз және оның мағынасы
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағынасы Антоним дегеніміз не? |
||||
Күні: 10.01.2018 жыл |
Мұғалімнің есімі: Мусаева Айгул |
|||
СЫНЫП: 2 “В” |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар: 0 |
||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.1.1 – тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.2.1 – синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану 2.3.6.1 – бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
· Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||
· Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
||||
Кейбір оқушылар: |
||||
· Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||
Басталуы 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
|
||
Ортасы 20 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. 7-жаттығу. Өлеңді оқы. Тапсам деймін уақыт. Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: v Өлеңде не туралы екенін айт. v Өлеңнің алғашқы шумағын қимылмен көрсет. v Өлеңдегі оң,сол сөздерін айтылуы мен білдіретін мағынасы бойынша салыстыр. Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
|
Видео жазбадағы би |
||
Аяқталуы 20 минут |
Синтез №8-жаттығу. Мақал-мәтелдерді көшіріп жаз. Мақалдардан мағынасы қарама-қарсы сөздерді тап. 9-жаттығу. Антоним сөздерді бір-бірімен сәйкестендір. 10.Өлеңді оқып,антоним сөздерді тап. «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||
Үйге тапсырма: №11,9-бетте. |
||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718