ҚМЖ Жаратылыстану Адам. Адамның дене мүшелері 1-сынып
Сабақ: Жаратылыстану Тақырыбы: Адам. Адамның дене мүшелері |
Алматы облысы Жамбыл ауданы Ұзынағаш ауылы Мектеп: «Тұрар Рысқұлов атындағы |
||
Сынып: 1 |
Мұғалімнің аты-жөні: Сыздықбаева Индира Кенжебаевна |
||
Осы сабақ арқылы |
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызмет-терін атау |
||
Ойлау деңгейлері Білу және түсіну |
Бағалау критерийлері:Сабақта оқушылар адам денесінің негізгі бөліктерін біледі, тақырыпқа сәйкес келетін жаңа терминдерді қолданады. Адамның дене мүшелерінің атқаратын қызметі туралы айтып үйренеді. |
||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Академиялық тілді қолдана отыра, адам денесінің |
||
Пәндік лексика және терминдер |
Қол- рука – hand (хэнд) аяқ – нога – Ieg (лег) бас-голова- head (хэд) |
||
Талқылауға берілген сұрақтар |
Біздің ұқсастығымыз неде?
|
||
Бұған дейінгі меңгерілген |
Мен зерттеушімін |
||
Жоспар |
|||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған тапсырмалар |
Ресурстар |
|
Басы 1 мин
1 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін. Кіріспе. «Миға шабуыл» – Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар? – Оларды бір сөзбен қалай атаймыз? |
АКТ Адамның
|
|
Ортасы 5 мин
|
1- тапсырма. Суретпен жұмыс: – Суреттен кімдердің сұлбасын көріп тұрсыңдар? Әрбір сұлбаға назар аударыңдар. Бейнеленген – Бұған қандай дене мүшелері қатысады? (Аяқ және қол қимылы, бас бұру, дене иілуі.) Оқушыларға бұл қимылдарды қайталату, дене Оқушыларды қол, аяқ бөліктерімен таныстыру. |
АКТ
Дене үлкен
|
|
Дескриптор: |
1.Шаш және киім үлгісіне қарап сұлбаны ажырата алады. 2.Сұлбаға қарап олардың іс-әрекетіне қандай дене
|
||
10 мин
Дескриптор
7 мин
|
2-тапсырма. Зерттейік. Адамның қандай дене мүшелері бар?
Оқушының бойы толығымен сиятын ұзындықтағы қағазға сұлба сыздыру.Ол үшін алдымен қағазды жайып қоятын орынды таңдап алып, бір оқушыны сол қағазға жатқызу. Оған қозғалыссыз жатуы керектігін түсіндіру. Оқушылар басынан бастап оның дене кескінін кезекпен сызады. Қалған оқушылары үздіксіз сызық шығу үшін маркерді бір-біріне береді. Дайын болған сұлбаны қабырғаға іліп, әр дене мүшесі жазылған қағазды өз орындарына жапсырады..
Оқушылар адамның сұлбасын сыза алады. Адамның дене мүшелерін өз орындарын тауып жапсырады №3. Топтық тапсырма. Біздің денеміздің қызметі. Сыныпты алты-жеті оқушыдан тұратын топтарға бөлу. Оқушыларға әр дене мүшесінің атқаратын қызметін анықтауды ұсыну. Әр топқа дене бөлігінің суретін тарату (жеребе көмегімен). Белгілі уақыттан кейін оқушылар ол туралы қысқаша хабарлама дайындап айтады.. |
||
Дескриптор: |
Дене мүшелерінің атқаратын қызметі туралы айта алады.
|
|
|
Сергіту сәті 1 мин |
Оңға түзу тұр, Солға түзу тұр. Алға бір адым Артқа бір адым. Оңға бұрылып, Солға үңіліп Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық. |
|
|
Соңы 8 мин
|
Жұмыс дәптердегі тапсырманы орындау 18-жұмыс парағы. Адамның дене мүшесін олардың атауымен біріктір. Адамның қанша дене мүшесі бар? Суретке қарап жаз «Ой қозғау» Адамның дене мүшелерінің қайсысы ең маңызды деп ойлайсыңдар?. |
Жұмыс дәптері |
|
Дескриптор |
Адамның дене мүшесін олардың атауымен біріктіре Адамның қанша дене мүшесі бар екенін жаза алады. |
|
|
Рефлексия 2мин |
«Білім ағашы» Білім ағашына жапырақтар ілу Түсіндім –жасыл жапырақ, сұрағым бар- көк жапырақ, |
Білім ағашының суреті, стикер |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру Сыныптағы білім деңгейі жоғары екі оқушыға 1.Адам өмірінің кезеңдерін сипатта. 2. Балалар мен жеткіншектердің нәрестелерге қарағанда, не істей алатыны (оқу, жүзу, велосипед тебу, т.б.) туралы айтып түсіндір. |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|