Сүтқоректілер класы
Сабақтың тақырыбы: Сүтқоректілер класы
Сабақтыңмақсаты: а) Білімділік :Оқушыларғасүтқоректілеркласыныңтүрлеріжәнемаңызытуралыбілім беру
Ә) Тәрбиелігі: Оқушылардысүтқоректілеркласының кейбірөкілдерінқорғауғатәрбиелеу
Б) Дамытушылығы: Сүтқоректілер
класының кейбір өкілдерінің ішкі және сыртқы құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушы ойындамыту
Сабақөтуәдістері :Сұрақжауап, СтО-ның әдістәсілдері
Сабақтыңкөрнекілігі :Плакаттар, Буклеттер, Суреттер
Пәнаралықбайланыс: География, Биология, Анатомия
Сабақтыңбарысы:
1. Ұйымдастырукезеңі
2 Үйтапсырмасынсұрау
Сәйкестіктесті
1. Микология 1. Жануар
2.Бриология 2. Балық
3.Лейхенология 3.Саңырауқұлақ
4.Гельментология 4. Мүк
5.Зоология 5. Қына
6. Ихтиология 6: Құрттар
(1-3,2-4,3-5,4-6,5-1,6-2)
Жаңасабақ Топ оқушыларынамәтінтарату
Сыныпоқушыларын 4топқабөлу
1-топ Сүтқоректілеркласынасипаттама
2-топ Сүтқоректілердің ішкіқұрылысы
3-топ Сүтқоректілердің сыртқықұрылысы
4-топ Сүтқоректілердіңтүрлері мен өкілдері
Әртоптан 1-оқушыдан шығыпмәтіндімазмұндайды
Кімжылдамойыны
Сүтқоректілердіңқоректенужүйесіндегімүшелердіретіменжаз
Ауыз, өңеш, ашішек, тікішек, анальтесігі, жұтқыншақ, тоқішек, қарын
Венн диаграммасымен жұмысжүргізу
Сиыр |
Ұқсастығы |
Жылқы |
ЖұптұяқтыларМүйізібарСүт, айран,құрт Мөңірейді Бұзау Үндістандатабынады Бауырқұртпенауырады |
ТерісіжұмсақТөртаяқтыЕт Денеқұрылысыұқсас |
ТақтұяқтыларҚамбаратаМүйізіжоқ Мінеді Қымыз Тайбурыл Құлын кісінейді |
Халықтықпедагогика бүгінгісабақта 7-жоқ1.Жерде өлшеуішжоқ 1. Иттебұғанасүйек жоқ2.Аспанда тіреуішжоқ 2.Бақада қабырғажоқ
3.Таста тамыржоқ 3.Балықта қабақжоқ
4.Тасбақада талақжоқ 4.Жыланда аяқжоқ
5.Аллада бауыржоқ 5.Құста тісжоқ
6.Аққуда сүтжоқ 6.Акулада торсылдақжоқ
7, Жылқыдаөтжоқ 7.Сиырда—————-жоқ
Аңызәңгімелер мен жұмыс аңызәңгімелербілімәлемінде
Неліктенаттаөтжоқ, сиырдакүректісжоқ?
Жерәлемдіжасапбіткенсоңқұдайадамнан:–Қайсысынұзақжасайынжазды ма, қыстыма?- депсұрайды. Адам оған :-Оны меніңдостарымат пен өгізденсұра. Оларқалайдесесолайболсындеп жауапбереді. Құдайалдыменаттансұрады.—Сен қалайболғанынқаларедің,қыстыңұзақболғанын ба, жоққыстангөріжаздыңұзақболғанын ба?—Мен жаздыңұзақболғанынқалар едім,-дедіат,-әйтпесеқыстаменіңтұяқтарымқаттымұздапқалады.Құдайсоданкейінөгізденсұрайды:-Сен не дейсің, сағанқайсысынұзартып, қайсысынқысқартқанынқолайлы?—Қыстыұзартқандұрысқой,- дедіөгіз,-жаздыңыстығындаменің мұрнымнан су тоқтаусызағады. Құдайдәлсолайістеді,қыстыұзақ, жаздықысқаетті. Өгіздіңжауабынестіпашуланғанат оны дәл су-су болыптұратынтұмсықтанкеліпбіртепті.Тепкенде де қаттытепті, алдыңғытістерінқағыптүсірді .Өгізаттысүзіп, өтқабынжарыпжіберді. Үлкендердіңайтуыншасоданберіаттаөтжоқ. Сиырдаалдыңғыкүректісжоқ
Аңызәңгіменжұмыс жүргізіпболғансоңоқушыларға сүтқоректілеркласынатоптастыружұмысынұсындым
Сутқоректілеркласы |
Логикалық сұрақтар1.Жер бетіндеқандайжануардыңтөрттізесі бар?
т |
ү |
й |
е |
2.Өкпе ауруыменауырмайтынүйжануары?
и |
т |
3.Әлемдегі еңбиікжануар?
к |
е |
р |
і |
к |
4. Біржаққырыменжатыпұйықтайтынжыртқышсүтқоректі?
а |
қ |
а |
ю |
5 Жербетіндегіеңтісікөп жәндік?
Ұ |
л |
У |
Қорытындыпысықтау сұрақтары1.Суда мекендейтінсүтқоректілердіата?2.Ұшатын сүтқоректілердіата?
3.Топырақ астындамекендейтінсүтқоректілердіата?
4.Құрлықта мекендейтінсүтқоректілердіата?
7.Оқушыларды бағалау
8.Үйге тапсырма беру Сүтқоректілеркласы
9. Оқушылармен қоштасу
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718