Тарих сабағында оқушылардың білім сапасын арттыру
Шотанов Құдабай
Тарих сабағында оқушылардың білім сапасын арттыру. Оқыту мәселесін шешу және әдіс- тәсілдерді қарастыру. Оқушылардың жас ерекшеліктерін қарастыра отырып әдіс- тәсілді таңдай отырып оқушылардың ерекшеліктерінен анықтау. Оқушылардың география сабағындағы құзыреттілігін – оқу үдерісінің негізгі сапа көрсеткіші мен жетістігін педагогикалық мақсатқа жету жолын табу.
Жұмыс жүйесін құру барысында: оқушылардың жас ерекшелігі, деңгейі, мектептің оқу- әдістемелік, техникалық базасы ескерілді.
Тарих сабағында оқушылардың білім сапасын арттыру, терең білім беру болды. Тарих пәнін оқытудың сапасын көтеру ақпаратты технологияларды қолдану арқылы жүзеге асыру болғандықтан, қолданылатын әдіс-тәсілдер қазіргі заман талабына сай оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруға әсер етуі қажет. Сонымен қатар ақпаратты технология оқушының және мұғалімнің ақпараттық мәдениетін дамытуға мүмкіндік береді.
Бұл қазіргі ақпаратты дамыған заманда ақпаратты технологиялармен жұмыс жүргізу, болашақта ақпаратты қажеттілікпен сұранысты қанағаттандыратын жолдың бірі. Демек, ол ақпаратты құзыреттіліктің қалыптастыру деңгейіне қойылатын талаптардың жоғары болуын талап етеді.
Оқушының дүниетанымын кеңейту, жеке қабілеттерін көре біліп, оны дамытуға толық мүмкіндік туғызу, қабілетіне қарай шығармашылық жұмыспен шұғылдануға машықтандыру, бойындағы қасиетіне қарай ізденуге бағыт беру, жол көрсету.
Қазіргі ақпаратты заман талабына сай мұғалім ақпаратты технологияларды толық меңгеруі тиіс. Ақпарат жүйелісі арқылы оқушылардың шығармашылық, ізденушілік кабілеттерін қалыптастыруға үлкен мүмкіндіктер туады. Ақпаратты құралдардың қолдана білуге дағдыландыру арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту қажет.
Ақпаратты технологияны қолдану арқылы пәнді оқыту: оқушыларға сабақ барысында мұғалімнің жалаң сөзін тыңдап қана қоймай, көптеген мағлұматты өз көзімен көру арқылы қабылданған ақпарат есінде жақсы сақтап қалуына мүкіндік туады.
Пәнді оқыту барысында мұғалімнің оқушыларға қойылатын талаптардың бірі: ақпаратты мәдени дамуы, яғни: ой- өрісінің дамуына, түрлі ақпарат көзімен жұмыс істей білу және оны оқушыларға түсінікті етіп жеткізу арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығы артады.
Егер де оқушының пәнге деген қызығушылығы жоғары болса ол, оқушының пән бойынша білім сапасының жоғары болуына әсер етеді. Өзімнің педагогикалық жолымда география пәнін оқытудың тиімді әдістердің іздесіруге себеп болған жағдай, ол қазіргі кездегі географияға деген көзқарастардың өзгеруі.
Ақпараттық ортада жұмыс жасау үшін кез келген педагог өз ойын жүйелі түрде жеткізе алатындай, коммуникативті және ақпараттық мәдениеті дамыған, интерактивтік тақтаны пайдалана алатын, Он-лайн режимінде жұмыс жасау әдістерін меңгерген мұғалім болуы тиіс. Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық технолгияны пайдалану сабақтың тиімділігі мен сапасын арттырып, білім берудің табысты болуына оң ықпал етеді. Ақпараттық-коммуникативтік технологияны барлық деңгейлерде жүйелі пайдалану арқылы оқушы сабақтарда алынған ақпаратқа талдау жасай білуге, ақпаратты дұрыс таңдау жауапкершілігін қалыптастыруға және өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландырады. Мектепте компьютерлік технологияны қолдану оқушы шығармашылығын арттыруда белсенді рөл атқарады. Жеке оқушының компьютерде жұмысты салауатты орындауы, ақпарат көздерін ала білуі дара тұлғаның қалыптасуына әсер етеді. Компьютер оқушы үшін қоршаған әлемді танудың табиғи құралы болып табылады. Олай болса барлық сабақтарды компьютер арқылы жүргізу– оқу үрдісін белсендіруге, проблеманы шешуге және шешім қабылдай білуге, оқушының өзін-өзі бақылауына мүмкіндік туғызады әрі оқушы ерекшелігін ескере отырып оқытуды жүзеге асырады.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718