ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға ( 2-6қазан 2017 ж.) «Күншуақ»ересек тобы
Бір аптаға ( 2-6қазан 2017 ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып«Менің отбасым»
Тақырыпша«Менің отбасым, ата-аналар еңбегі»
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||
|
||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.
|
Құрылыс ойындары «Қуыршақтарға үй құрастырамыз». |
Фотосуреттер қарастыру «Менің отбасым». Фотосуретте бейнеленген балабақшадағы достары туралы айту. |
Саусақ ойыны «Әжемнің әңгімелері». Өз отбасы туралы әңгімелеп беру . |
Үстел үсті ойыны – пазл: «Үйшік құрастыр» Балалармен балабақша туралы әңгімелесу. |
||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
|||||||||
Жаттығулар кешені
|
||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу. Тақырыбы:Менің анам. Мақсаты:Балаларды отбасы мүшелерін бейнелеуге үйрету, адамның тұлғасын салуға үйретуді жалғастыру,дене өлшемдерін нақты бере білуді жетілдіру. Қолданылатын көрнекі құралдар:адам бейнесі. Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,ақ қағаз. Шаттық шеңбері. «Мен және менің отбасым»тақырыбын да әңгімелесу. Өз отбасы және отбасы мүшелерімен таныстыру. Үлгі бойынша сурет салу. Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныстырып,түсіндіру. Сергіту сәті. «Біздің көрме»ойыны. Қорытынды жасау. |
1.Сөйлеуді дамыту.
|
1.Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы:9санымен таныстыру. Мақсаты:Көрнекілік негізінде 9 санының құрамыментаныстыру. 9 көлеміндегі сандарды тура және кері санауға үйрету.Заттарды шамасы на қарай өсу және кему ретімен орналастыруға үйрету. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап,әңгімелеу. Көрнекілігі:геометрия лық пішіндер,кеспе сандар. Ұйымдастыру кезеңі. Геометриялық пішіндер және оның түрерімен таныстырып естеріне түсіру.Сипаттап әңгімелеу. 0 ден 8ге дейінгі сандарды тура және кері санау. 9санымен және оның құрамымен таныстыру. Сергіту сәті. «Кім жылдам?»ойыны. Қорытынды жасау. |
1.Сауат ашу.
|
1.Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Мен және менің отбасым. Мақсаты:Ата-аналары мен өзара әрекеттестік арқылы қарым-қатынас қуанышы туралы түсініктерін кеңейту. Отбасы адами құндылықтардың: сүйіспеншілік,бақыт, мейірімділік,түсіністік, сыйластықты қалыптастыратын орта екендігі туралы түсінікті дамыту. Шаттық шеңбері. Ұйымдастыру кезеңі. Отбасы туралы балалар өз білетіндерін айтып әңгімелейді. Суретке қарап әңгімелеу. Сұрақ-жауап. -Балалар отбасы дегеніміз не? -Өз отбасы мүшелерін ата. -Сенің отбасыңда кімдер тұрады?
Сергіту сәті. Дид.ойын: «Кім не істеп жатыр?»(Сурет бойынша) Қорытынды жасау. |
||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану. Тақырыбы:Күзгі еңбек.Мақсаты:Адамдар дың күз мезгіліндегі еңбегі туралы білімдерін кеңейту:егін жинау,азық-түлікті қысқа дайындау.Сөздік қорды байыту: бидай өсіру,егін жинау,астық қоймасы, көкөніс қоймасы.Нанды қадірлеуге,адамдардың еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.Көрнекіліктер: Күзгі еңбек туралы суреттер. Алдын-ала жұмыс: Бақша ауласында бақылау: -Күн салқын; -Жапырақтар түсіп жатыр; -Жел; -Балабақша ауласындағы ағаштар; Сурет бойынша әңгіме.Күзгі еңбек түрлерімен таныстыру. Сергіту сәті. Сұрақ-жауап. -Қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде табиғат қандай өзгерістерге ұшырайды? -Адамдар қандай еңбек түрлерімен айналысады? Дид.ойын: «Не қайда өседі?» Қорытынды жасау.
|
2.Аппликация.
|
2.Көркем әдебиет. Тақырыбы: Менің отбасым. Мақсаты:Отбасы тақырыбына байланысты өлең оқып беру, оның мазмұ нын ашу,жаттаған өлеңді мәнерлеп айтуға үйрету. Әдеби жанрды ажыратуға баулу. Қолданылатын көрнекі құралдар:хрестоматия, отбасы туралы суреттер. Ұйымдастыру кезеңі. Отбасы туралы түсінік беру. Кіріспе әңгіме. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. «Менің отбасым» Сұрақ-жауап. -Отбасы дегенде нені түсінесіңдер? -Сенің отбасыңда кімдер тұрады? -Сенің ата-анаңның мамандағы қандай? Дид.ойын: «Кім жоқ?» Сергіту сәті. Тақпақ жаттау. «Отбасы» Атамнан басталар, Қорытынды жасау. |
2.Ойна да ойла (вариативтік)
|
2.Қоршаған ортамен танысу. Тақырыбы:Өз отбасы мүшелерін атау. Мақсаты:Ата-анасы ның,отбасы мүшелерінің аты-жөнін айта білуге үйрету, туыстық байла ныс туралы түсініктерін қалыптастыру.Өз ата-анасының еңбегі жайлы айта білуге, адамдардың еңбектеріндегі өзара байланыстарды байқауға баулу.Өзінің мейірім ділік сезімдерін отбасы мүшелеріне сөзбенайта білуге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Үйлердің суреттері. Шаттық шеңбері. Отбасы туралы түсінік беру.Сурет бойынша әңгіме. «Ойлан, тап» тапсырмасын орындау. – Балалар, менің кім туралы айтып тұрғандарымды ойланып табыңдар. – – Ақ сақалды, өте мейірімді, бау- бақшаны баптайды. Немерелерін жақсы көреді. Ол кім? – – Ата. – – Өзі өте мейірімді, ақ шашты, жылы сөзін аямайтын, қолғап,шұлық тоқып беретін кім? – – Әже. Сергіту сәті.Дид.ойын: «Кім жоқ?» Сұрақ-жауап. Қорытынды жасау. |
||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі.(Педагог жоспары бойынша) |
3.Ертегі әлемі (вариативтік) |
3.Орыс тілі.(Педагог жоспары бойынша)
|
3.Дене шынықтыру.(Педагог жоспары бойынша) |
3.Дене шынықтыру. (Педагог жоспары бойынша) |
||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка.(Педагог жоспары бойынша) |
4.Дене шынықтыру.(Педагог жоспары бойынша) |
4.Мүсіндеу. Тақырыбы: Адам. Мақсаты:Балаларды ұжымдық жұмысты бірлесіп орындауға үйрету: пішіндердің өлшемдерін сәйкестеуге, таңдап алған тақырыпқа сәйкес оларды бір тұғырға орналастыру; мүсіндеу барысында адамдардың қимыл-қозғалыстарын бере білу. Қолданылатын көрнекіліктер , қажетті құрал-жабдықтар: Ермексаз ,тақтайшалар, сулықтар , адамдар бейнеленген сурет. Ұйымдастыру. Отбасы және отбасы мүшелері мен таныстыру. Сурет бойынша әңгімелеу. Дайын үлгіге қарап қимыл-қозғалыстағы адамды мүсіндеу. Мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін үйрету. Жұмысты бастау. Сергіту сәті. «Кім тапқыр?»ойыны. Қорытынды жасау.
|
4.Музыка(Педагог жоспары бойынша). |
4.Сиқырлы қылқалам. (вариативтік)Тақырыбы:«Поезд суретін салу» Мақсаты:Ыдыстағы гуашь бояуына губканы малып, ақ қағазға бастыру арқылы поездың вагондарын салуды үйрету.Қылқаламды акварель бояуға малып алып, вагондардың астынан бір – біріне паралель екі сызық сызу арқылы поездың жолын салып,жолдың ортасына қылқаламмен тігінен таяқшалар жүргізу арқылы рельстерін бейнелеуге жетілдіру. Қолданылатын көрнекі құралдар:адам бейнесі. Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,ақ қағаз. Ұйымдастыру.
Сурет салудың жаңа техникасымен таныстыру және поезд суретін салуды үйрету. Үлгі бойынша сурет салу. Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныс тырып,түсіндіру. Сергіту сәті. «Кім жылдам?»ойыны. Қорытынды жасау. |
||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
||||||||
Серуенге шығу. |
11:50-12:30 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау. Мақсаты: құстарды тануға,дене бөліктерін атауға үйрету;құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, гүлдерді суару) Мақсаты :қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. 1. Қимылды ойындар «Мені қуып жет», «Күннің көзі мен жаңбыр» (2-3рет қайталау); Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
||||||||
«Ас – адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су, |
||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
Үстел үсті театры «Менің отбасым» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.
|
Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»; Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
|
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б.
|
||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», және т.б. |
||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Кеңес: «Отан-отбасынан басталады». |
«Менің отбасым» тақырыбына сурет көрме ұйымдастыру. |
||||