ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (11-15қыркүйек 2017 ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (11-15қыркүйек 2017 ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Менің балабақшам»
Тақырыпша«Менің достарым»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
|
||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.
|
Құрылыс ойындары «Қуыршақтарға үй құрастырамыз». |
Фотосуреттер қарастыру «Менің балабақшам». Фотосуретте бейнеленген балабақшадағы достары туралы айту. |
Саусақ ойыны «Әжемнің ертегілері». Өз балабақшасы туралы әңгімелеп беру . |
Үстел үсті ойыны – пазл: «Үйшік құрастыр» Балалармен балабақша туралы әңгімелесу. |
||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
|||||||||
Жаттығулар кешені
|
||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу. Тақырыбы:Жеміс тер. Мақсаты:Балаларға жемістер туралы түсінік беру.Үлкендер еңбегімен таныс тыру.Ұқыпты сурет салуды үйрету.Тазалыққа тәрбиелеу.
|
1.Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы:Балабақ шадағы менің достарым. Мақсаты:Өз достары туралы әңгімелеуге үйрету.Балалардың достық туралы түсініктерін кеңейту.Тіл ұстарту жаттығуларын дұрыс айта білуге дағдыландыру. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Шаттық шеңбері. Дос,достық туралы түсінік беру. Сурет бойынша әңгімелеу. Сұрақ-жауап. Достық туралы мақал-мәтелдер. Сергіту сәті. Тақпақ. «Менің досым»ойыны. Қорытынды жасау. |
1.Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы: Мақсаты:
|
1.Сауат ашу. Тақырыбы:Сөйлем мен танысайық. Мақсаты:Балаларға сөйлем туралы түсінік беру. Суреттер бойынша сөйлемдер құрауға, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Сөйлемдер құрату арқылы балалардың ой –өрісін дамыту.Балаларды ұғымталдыққа, әдептілікке тәрбиелеу. Шаттық шеңбері. Жұмбақ жасыру. Гүлдің суретіне қарап бірнеше сөйлем құрастыру. Сұрақ-жауап. -Гүл қайда өседі? -Гүл бақта өседі. -Бақта қандай гүл өсіп тұр?-Бақта әдемі гүл өсіп тұр. -Енді осы сөздерді біріктіріп айтайық. -Бақта әдемі гүл өседі. -Сөйлем бірнеше сөзден құралады. Сөйлемдегі сөздер бір- бірімен байланысып тұрады. Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Сергіту сәті. Бірнеше тапсырмалар орындау. «Кім жылдам?» дид.ойыны. Қорытынды жасау.
|
1.Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мақсаты:
|
||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану.
|
2.Аппликация. Тақырыбы:Достарыма арналған үй. Мақсаты:қоршаған орта және үй жануарлары туралы білімдерін кенейту; балаларды қайшымен жұмыс істеуге үйрету;техникалық қауіпсіздік ережелері туралы түсіндіру; Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Қайырымдылыққа тәрбиелеу. Шаттық шеңбері. Ғажайып сәт. Үлестірмелі заттарды тарату. Қауіпсіздік техникасымен таныстыру. Үлгіні талдау. Жұмыс жасаудың әдістерімен таныстыру.
|
2.Көркем әдебиет. Тақырыбы:Біздің балабақшада. Мақсаты:Балабақша туралы,балабақшада ғы сыйластық туралы түсініктерін кеңейту; Ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын дамыту;Құрмет пен сүйіспеншілік сезімдеріне, өзара сыйластыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар:хрестоматия, суреттер. Шаттық шеңбері. Балабақша туралы түсінік беру. Кіріспе әңгіме. Сурет бойынша әңгімеқұрастыру. Сұрақ-жауап. Дид.ойын: «Не жоқ?» Сергіту сәті. Тақпақ жаттау. Қорытынды жасау. |
2.Ойна да ойла. (вариативтік) Тақырыбы:«Нүктелерді қос» Мақсаты: Балаларды кеңістікті бағдарлай білуге үйрету.Нүктелерді қосу арқылы, бейнелерді шығара алуға дағдыландыру.Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қажетті құралдар: Нүктелермен бейнеленген жұлдызша, жалауша бейнелерi. Шаттық шеңбері. Геометриялық пішіндер туралы қайталау.(естеріне түсіру) Ойын барысы: Қағаз бетiндегi нүктелердi қосу арқылы бейнелердi анықтау, атын атату. Неше нүкте бар екен? Сұрағына жауаптарды тыңдау. Нүктелердi нөмiрлету, сандарды тура және керiсiнше атату. Ойын нәтижесiнде түзу, үшбұрыш, тiкбұрыш ұғымдарын қалыптастыру, сандарды тура және керiсiнше атату. Сергіту сәті. Қорытындылау. |
2.Құрастыру.
|
||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі. |
3.Ертегі әлемі(вариативтік) Тақырыбы: «Дос іздеген бота» Мақсаты:Балалар бойындағы ертегі кейіпкерлерінің іс-қимылдарын мәнеріне келтіріп ойнау қабілеттерін дамыту.Балалардың достық сезімдерін қалыптастыру,бір-біріне деген көмек көрсете білу сезімдерін нығайту.
|
3.Орыс тілі.
|
3. Қауіпсіз мінез-құлық негіздері. Тақырыбы: Үйдегі және балабақшадағы қауіпсіздік. Мақсаты: Балаларға үйдегі және балабақшадағы қауіпсіздік ерекшеліктерін түсіндіру.Үйдегі, көшеде, балабақшада сақтау керек қауіпсіздік ережелері туралы білімдерін бекіту.Өмір қауіпсіздігі ережелерін сақтауға тәрбиелеу;қауіпті жағдайларды ескере отырып үлкендердің айтқанын тыңдауға баулу. Сөздік жұмыс:электр құралдары. Қажетті құралдар:Қауіпсіздік тақырыбында суреттер, ойыншық телефондар. Шаттық шеңбер. Сұрақ-жауап. Балабақшада және үйде қалай ойнау керек? 2.Балабақшада және үйде сіріңкемен ойнауға бола ма? 3. Газ плитасын ересектердің көмегінсіз қосуға бола ма? 4.Электр құралда рын пайдаланғанда қандай сақтық ереже сін сақтаймыз? 5.Жуынатын бөлмеде өзіңе таныс емес заттарды ұстауға бола ма? Сурет бойынша әңгіме. Ойын: «Не үшін қажет?» Қорытындылау.
|
3.Қоршаған ортамен танысу. Тақырыбы: Балабақша. Мақсаты:Балаларға балабақша туралы түсінік беру.Есте сақтау қабілеттері мен сөздік қорларын дамыту.Балаларды ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Шаттық шеңбері. Балабақша туралы жалпы түсінік беру.
|
||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка. |
4.Дене шынықтыру. |
4.Мүсіндеу. Тақырыбы:Ермексаздан балабақшадағы тәтті тоқашты мүсіндеу. Мақсаты:Балалардың шығармашылық ойын дамыту,саусақ буындарын ермексазбен жұмыс жасау арқылы жаттықтыру.Адамгершілікке,ұқыпты лыққа, нанды қастерлеуге, еңбекқорлыққа тәрбиелеу, есте сақтау қабілетін дамыту. Қолданылатын көрнекіліктер , қажетті құрал-жабдықтар: Ермексаз ,тақтайшалар , сулықтар , тоқаштар бейнеленген сурет, Шаттық шеңбері. Тоқаштар және оның түрерімен таныстыру. Сипаттап әңгімелеу. Дайын үлгіге қарап мүсіндеу.Мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін үйрету. Жұмысты бастау. Сергіту сәті. «Біздің көрме»ойыны. Қорытынды жасау.
|
4.Музыка. |
4.Сиқырлы қылқалам. (вариативтік) Тақырыбы: Мақсаты:Аквариумдағы балықтардың ерекшеліктерін білуге;бояуды дұрыс жағуға үйрету; композиция құра білу дағдыларын қалыптастыру,қиялын дамыту;бейнелеуді қағаз бетіне түсірудің түрлі техникасын пайдалануға машықтандыру; Саусақ моторикасын дамыту;іскерлікке,еңбек етуге тәрбиелеу. |
||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
||||||||
Серуенге шығу. |
11:50-12:30 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау. Мақсаты: құстарды тануға,дене бөліктерін атауға үйрету;құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, гүлдерді суару) Мақсаты :қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. 1. Қимылды ойындар «Мені қуып жет», «Күннің көзі мен жаңбыр» (2-3рет қайталау); Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
||||||||
«Ас – адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
«Тәттіұйқы» Ұйқығадайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су, |
||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
Үстел үсті театры «Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.
|
Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»; Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
|
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б.
|
||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б. |
||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». |
Жобаны таныстыру. «Менің балабақшам» тақырыбына көрме ұйымдастыру. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718