ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (06-10-қараша 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (06-10-қараша 2017ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша«Дұрыс тамақтану.Дәрумендер»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.
|
Құрылыс ойындары.
|
«Алтын күз» тақырыбында әңгімелесу. |
Саусақ ойыны «Бір үйде біз нешеуміз?».
|
Балалармен бүгінгі көңіл-күйлері туралы әңгімелесу. |
|||||||||||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
||||||||||||||||||
|
|
Жаттығулар кешені
|
|
|
|||||||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
|||||||||||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу.
|
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы:Дәрумен дер. Мақсаты:Балаларда адамның денсаулығы дұрыс тамақтануға байланысты екендігі туралы түсінік қалыптастыру.Тамақ тек дәмді ғана емес, сондай-ақ,пайдалы болуы керектігі туралы түсініктерін кеңейту.Тыңдау және тілді түсіну дағдыларын қалыптастыру.Интонациясына байланысты сөйлемдерді ажыратуға үйрету. Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу. 1.Дидактикалық ойын:«Бұл не?» 2.Сурет бойынша әңгімелеу.Дәрумендер туралы түсінік беру. — Дәрумендердің А,В,С, Д, Е деген түрлері болады. Оларды біз күнделікті ішіп жүрген тағамдарымыздан кездестіреміз. Мысалы:«А» дәрумені: қызыл бұрышта, сарымсақта, қызанақта бар. «В» дәрумені: қиярда, қырыққабатта, сәбізде кездеседі екен. «С» дәрумені қарақатта, лимонда, мандаринде кездеседі. «Д» дәрумені: алмада, алмұртта, пиязда, жүзімде . -Осы дәрумендерді көп жесеңдер суыққа төзімді боласыңдар, сүйектерің қатаяды, бұлшық еттеріңе күш береді. Сергіту сәті. 3.Сұрақ-жауап. -Дәрумендер дегеніміз не? -Дәрумендердің қандай түрлері бар? -Дәрумендердің адамға қандай пайдасы бар? 4.Тақпақ. А – болады асқабақ, Өрік, айран, салатта, В – балық, картоп, асқабақ, Сиыр еті жаңғақта, С – апельсин, алмұртта, Д – балық майында, Е – қарақаттан табылар. 5.Дидактикалық ойын:«Көкөністермен жемістерді жина» Ойынның шарты:араласып кеткен көкөністер мен жемістерді айырып,екі себетке бөліп салу,аттарын атау. |
1.Қ.М.Ұ.Қ.
|
1.Сауат ашу негіздері. Тақырыбы:Дыбыстар.А дыбысы және әрпімен таныстыру. Мақсаты:Жаңа әріппен таныстыру.Сөздердегі дыбыстың орнын анықтау. Аталған сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету. Әдіс-тәсілдері: 1.Дыбыстар туралы түсінік беру.Түрлерін атау. 2.А әрпімен дыбысымен таныстыру. 3.Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасау. «АНА», «НАН», «АҒАШ» Мысалы:Ана-сөзі үш дыбыстан тұрады.Екі дауысты,бір дауыссыз.А-дыбысы сөздің басында және соңында келген. 4.Сергіту сәті. 5.Дәптермен жұмыс. 6.«Сөздегі бірінші дыбысты айт» Мақсаты:фонематика лық қабылдауын дамыту. Қорытындылау. |
1.Өзін-өзі тану.
|
|||||||||||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану.
|
2.Аппликация. Тақырыбы:Алма. Мақсаты:Балаларды жырту тәсілімен жапсыруды орындауға үйрету.Жапсыратын бөліктерді қағаздың бетіне дұрыс орналастыру.Желімді қолдану дағдыларын жетілдіру. Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,жапсыру 1.Жемістер туралы айтып түсіндіру. Түрлерін атау. 2.Алманы сипаттап әңгімелеу. 3.Сұрақ-жауап. -Жемістердің қандай түрлері бар? -Жемістер қайда өседі? -Қандай пайдасы бар? 4.Үлгіні талдау. -Жапсыру жолдарын көрсетіп түсіндіру. (жырту тәсілі) Сергіту сәті. 5.Д/О: «Қайда өседі?» Мақсаты: балаларды жемістер мен көкөністерді ажырата білуге, олардың қайда өсетіндігін анықтай алуға үйрету. Қорытынды жасау. |
2.Көркем әдебиет.
|
2.Ойна да ойла. (вариативтік)Тақырыбы:«Түрлі-түсті жолақтар». Мақсаты:Геометрия лық пішіндерді атай білуге үйрету.Қай пішін жетіспейтінін тапқызу. Түстерді атауға, салыстыруға жаттықтыру; берілген тапсырманы орындауға ынталандыру; достық қарым-қатынастарын тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері:көрсету,түсіндіру. 1.Геометриялық пішіндермен таныс тыруды жалғастыру. 2.Үлестірмелі материалмен жұмыстар. Сергіту сәті. 3.«Түрлі-түсті жолақтар» Ойынның мақсаты: түстерді атауға, салыстыруға жаттықтыру; берілген тапсырманы орындауға ынталандыру; достық қарым-қатынастарын тәрбиелеу. Ойынның құрал-жабдықтары: қағазға желімделген әртүрлі жолақшалар. Ойынның мазмұны: балаларға жолақшаларды көрсету, түстерін атау.Берілген жолақшаның түсі бойынша үстелдің үстіндегі дәл осындай жолақшаны табу. Қорытынды жасау. |
2.Құрастыру.
|
|||||||||||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі. (Педагог жоспары бойынша)
|
3.Ертегі әлемі (вариативтік) Тақырыбы: «Айлакер түлкі» Мақсаты:Балаларды ертегі мазмұнымен таныстыру.Ертегіні соңына дейін тыңдауға үйрету. Балаларды халық ауыз әдебиетінің шығармаларын дағы кейіпкер бейнесі арқылы адамгершілік қарым-қатынас әлемімен таныстыру. Шығарма мағынасын түсінуге, кейіпкерлер іс-әрекетін бағалауға, олар жайлы айтуға, кейбір адамгершілік қасиеттерге сипаттама бере білуге үйрету. Көркем сөйлеу қабілеттерін дамыту. Әдіс-тәсілдері: мәнерлеп оқып беру,әңгімелеп түсіндіру,әңгімелету. 1.Жұмбақ. Өзі айлакер, өзі қу, Жүрген жері айқай мен шу.(түлкі)
2. «Айлакер түлкі»ертегісін оқып түсіндіру. 3.Сұрақ-жауап. –Балалар Әтеш пен Тауыққа нелер кездесті? -Түлкі мен қоян қайда өмір сүреді? Сергіту сәті. 4. «Не жоқ?» дидактикалық ойыны. Мақсаты: Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.
5.Қорытындылау.
|
3.Орыс тілі. (Педагог жоспары бойынша)
|
3.Қауіпсіздік мінез-құлық негіздері. Тақырыбы:Дені саудың-жаны сау. Мақсаты:Денсаулық ты сақтау үшін, денсаулық ережелерін білу.Өзінің және басқа балалардың ауырғанын сезінген жағдайда ересектерден көмек сұрауға үйрету.Әдіс-тәсілдері:әңгімелеу,түсіндіру, сұрақ-жауап. 1.Балалар, адамдардың көңілді, әдемі жүруі неге байланысты? -Денсаулыққа. – Әрине, дені сау адам бақытты адам. Дені сау болуы үшін өзін-өзі күтеді. Жазы, қысы шынығады. Егер сендер де тазалықты сақтап, денелеріңді шынықтырсаңдар, шипалы өсімдіктерді пайдалансаңдар салауатты өмір сүресіңдер. 2. «Ой қозғау» кезеңі. 1) Музыка әуенімен қолдарына түрлі–түсті лента алып жатттығулар жасайды. 2) «Әдепті бала және салақ бала» суретпен жұмыс. Сұрақ: а) Әдепті бала туралыәңгімеле. б) Алсалақ бала қандай? в) Сағанқай бала ұнайды? Балалардыңжауабы: 3) «Балабақшадағыкүнтәртібім». Балабақшадакүнібойы не істейтіндігітуралыәңгімелесу. 4) «Мағанкерекдәрумен»Үстелүстіндегісуреттердендәрумендері бар ,денсаулыққапайдалыдегендерінажыратыптақтағаілу. 5.Тақпақ. Ашытады көзіңді, Сабындаған кезіңде. Бола білсең төзімді, Тап-таза етер өзіңді. Тазалықтың досы- Сабын деген осы.
Қорытынды жасау.
|
3. Дене шынықтыру. (әуенмен)
|
|||||||||||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка. (Педагог жоспары бойынша)
|
4.Дене шынықтыру.
|
4.Мүсіндеу.
|
4.Музыка. |
4.Сиқырлы қылқалам. (вариативтік)
|
|||||||||||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
|||||||||||||||||
Серуенге шығу. Серуен. |
11:50-12:30 |
Серуен.Бақылау.№17 Қайтқан құстарды бақылау. |
Серуен.Бақылау.№21. Солып қалған гүлдерді бақылау. |
Серуен.Бақылау. №3 Бұлтты бақылау. |
Бақылау.№6. Ағаштардан желмен ұшып түсіп жатқан жапырақтарды бақылау. |
Серуен.Бақылау.№9 Күз мезгілінде желді бақылау. |
|||||||||||||
«Ас – адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||||||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
|||||||||||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
Үстел үсті театры «Үйшік» ертегісі.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршаққа қонаққа барамыз» |
Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру.
|
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б.
|
|||||||||||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||||||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. |
|||||||||||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата аналармен балалардың тәртібі жөнінде сөйлесу. |
Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен алдағы күз мерекесі туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың төлем ақысы туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың тазалығы туралы әңгімелесу. |
|||||||||||||