ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (08-12-қаңтар 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (08-12-қаңтар 2017ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша«Аңдардың қысқы тіршілігі»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||||||||||
Таңғы шеңбер. «Біз көңілді баламыз» Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Біз көңілді баламыз, Біз сүйкімді баламыз.
|
Таңғы шеңбер. «Арайлаптаң атты» Арайлаптаң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз.
|
Таңғы шеңбер. «Дос болайық бәріміз» Қол алысып, кәне біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдаршеңберге. Қандайжақсыбіртұру, Достармененбіржүру!
|
Таңғы шеңбер. «Армысың қайырымды аспан ата!» Армысың қайырымды аспан ата! Армысың мейірімді жер – ана! Армысың шұғылалы Алтын-күнім! Армысың,балабақша дос-жараным.
|
Таңғы шеңбер. «Сәлем деймін» Сәлем деймін күнге мен, Сәлем деймін мен саған. Сәлем деймін апайға, Қонақтарға,құстар ға.
|
||||||||||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
|||||||||||||||||
|
|
Жаттығулар кешені
|
|
|
||||||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын!
|
||||||||||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу. Тақырыбы:Тиіннің суретін салу. Мақсаты:Сурет салу барысында тиіннің дене бөліктерін дұрыс сала білуге үйрету. Суретті ұқыпты бояуды жетілдіру. Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,көрсету, практикалық. 1.Аңдар туралы түсінік беру. 2.Тиінді сипаттап әңгімелеу. 3.Сұрақ-жауап. -Тиіндер қай жануар түріне жатады? -Тиіндер қайда жасайды? -Немен қоректенеді? 4.Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныс тырып,түсіндіру. Үлгі бойынша сурет салу. Сергіту сәті. 6.«Қай жануар артық?» дидактикалық ойыны. Қорытынды жасау. |
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Үй жануарлары мен олардың төлдері. Мақсаты:Үй жануарлары, олардың төлдері туралы түсініктерін кеңейту. Тәрбиешінің ұсынған тақырыбы бойынша әңгіменің жалғасы мен соңын ойлап табуға үйрету. Көпше түрдегі зат есімдерді атау, ілік Септіктерінде қолдану. Балаларды бір-бірімен еркін тілдік қарым-қатынасқа баулу. Шаттық шеңбері: «Жылы сөздер» Мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру. Қарға баласын «аппағым» дейді, Кірпі баласын «жұмсағым» дейді. Үй жануарлары және оның төлдері туралы түсініктерді жетілдіру. Жекеше және көпше түрде айтуды үйрету. Жаңылтпашты жанылмай айтайық! Сергіту сәті. Ойын: «Дауысынан таны» Ойын шарты: балаларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір балаланың көзін байлайды. Көзі байланған баланың қасына бір бала жануар дыбысын салады. Балалар қандай жануардың дауысы және оны салған кім екенін табады. Қорытынды жасау. |
1.Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы:10 көлемін дегі санды тура және кері санау. Мақсаты:10 көлеміндегі санды тура және кері санауға жаттықтыру. Қағаз бетінде бағдарлай білу дағдысын бекіту. Әдіс-тәсілдері:Әңгімелесу, түсіндіру, үйрету,санау,ойын. 1.1-ден 10-ға дейінгі ауызша санау жаттығулары. 2.Ойын: «Көршісін тап» 3.Мысалдар шығару. 4.Үлестірмелі материалмен жұмыс жүргізіледі. Таяқшалармен жұмыс. Сергіту сәті. 5.Логикалық есептер. Дидактикалық ойын : «Қай сан жоқ?» Қорытынды жасау. |
1.Сауат ашу негіздері. Тақырыбы:П дыбысы мен әрпі.Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Мақсаты: Балаларды сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйретуді жалғастыру. Жануарлар туралы жай сөйлемдер құруға үйрету. Берілген дыбысқа сөз ойлап табуды жетілдіру. Шаттық шеңбері. Өткен сабақтарды естеріне түсіру, қайталау. П әрпімен таныстыру. П дыбысы бар сөздерді буынға бөліп оқытқызу (хормен) -па, -пе, -пу, -по, -пы. Жануарлардың суретін көрсете отырып, жануарлар туралы білетіндерін әңгімелету. Жұмбақ жасыру. Тақпақ оқып беріп, «п» дыбысын тапқызу Дәтердегі сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау. Дәтердегі П әріпін жазу. Буындарды, сөздерді оқу Сергіту сәті. Оқу қызметін сұрақ-жауап әдісі арқылы қорытындылау: -СоныменПдыбысықандайдыбыс? — Пәріпісөздіңқайжеріндекездеседі? — Пәріпіненбасталатынсөздерайтындар Сабаққабелсендіқатысқанбалалардымадақтау. |
1.Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Табиғат-Ана. Мақсаты:Тірітабиғат құбылыстарын бақылай білуді қалыптастыру,табиғаттың әсемдігін сезінуге,үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,әңгіме,ойын,сұрақ-жауап. Шаттық шеңбері. 1.Табиғат жайлы әңгіме жүргізу. 2.Тірі табиғат және өлі табиғат туралы айту. 3.Слайд бойынша түсіндіру. 4. «Табиғат-Ана»әңгімесін оқып беру. 5.Сұрақ-жауап. -Неліктен табиғатты анаға теңеп «Табиғат Ана»деп атайды? Сергіту сәті. 6.Тренинг-ойын:«Табиғатпен сырласу» Ғажайып сөздер. Күн,су,ауа-табиғаттың бізге берген сыйы. Қорытынды. Жүректен – жүрекке: Мен –табиғатты сүйемін! |
||||||||||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану. Тақырыбы:Жабайы жануарлардың тіршілігі. Мақсаты:Жабайы жануарлардың тіршілігі,сыртқы түрі, қимылдары туралы түсініктерін кеңейту.Елеулі белгілерін ажыратуға үйрету. Жылдың түрлі мезгілінде жануарлардың сыртқы келбеті мен өмір сүру салтының ерекшеліктерін атап көрсетуге және сипаттауға үйрету. Әдіс-тәсілдері:ой қозғау,түсіндіру, сұрақ-жауап. 1.Жұмбақтар. –Айбат шеккен алыстан, Аң патшасы…… (арыстан) -Өзіне болған қорған-орман, Ішінде бар бір аң қорбаң-қорбаң.(аю) -Аузы бейне,шалғы орақ, Шөп емес,бірақ малды орады.(қасқыр) 2.-Слайд бойынша жануарларға жеке-жеке тоқталу. -Барыс-мысық тұқымдас жыртқыш аң.Ол басын мәңгі қар басқан тауларды мекендейді.Оның терісі бағалы.Қимылы жылдам, епті.Олар ойынпаз, қарға аунап ойнағанды жақсы көреді.Қазақ ежелден барыстың тектілігі, батылдығын пір тұтқан. -Арыстан-жыртқыш сүтқоректілер түріне кіреді.Түсі сары-сұр түстердің реңктері болады,жалы әдетте тері мен бір түстес болады. -Қасқыр-қайсар,аса сақ жануар.Қасқыр етпен қоектенеді. 3.Сұрақ-жауап. -Жануарлардың қандай түрлері болады? -Адамдарға пайдасы барма? -Жабайы жануарлар қайда тіршілік етеді? 5.«Мұқият бол!» ойыны. Ал енді мен сендерге бүгінгі танысқан жануарлардың бір белгісін айтамын, сендер қаңдай жануар екенін табасыңдар. Балалар тәрбиешінің айтқан сипаттамасы бойынша қандай жануар екенін табады. Қорытындылау. |
2.Аппликация. Тақырыбы: Қоян. Мақсаты: Аңдардың бейнесін шынайы түріне ұқсастыра білуге үйрету. Қағазды бүктеп, қию дағдыларын жетілдіру. Шаттық шеңбері Жұмбақ жасыру. (Қоян) Қоянға сипаттама беру. – Балалар бұл не? -Ол қайда мекендейді? -Қоянның баласын қалай атаймыз? -Балалар қоян нені жақсы көреді? – Өте дұрыс. -Қоян орманда, далада мекендейді. Өсімдіктермен қоректенеді. Өзі мықты, қорқақ.Түсі ақ, қоңыр,қара сұр болады. Сәбізді жақсы көреді. Қоянның құлағы ұзын, құйрығы үлпілдеген қысқа. Артқы аяқтары алдыңғы аяқтарына қарағанда ұзын. Сондықтанда биіктеу жерлерге тез көтеріледі. Үлгі суреттерді көрсетіп, оларды талдап, түсіндіру. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұқыпты желімдеуге жаттықтыру. Үлестірмелі материалдарға назарларын аударады. Қауіпсіздік техникасымен таныстыру. Сергіту сәті Д/О «Нені жақсы көреді?» Мақсаты: логикаларын дамыту. Суреттерін көрсетіп, оларды сәйкестендіру. Қорытындылау. |
2. Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Төрт мезгіл» ертегісі. Мақсаты:Ертегіні оқып беру.Мазмұнына, мәнер леу құралдарына байла нысты әдеби шығарма ларды қабылдауға үйрету.Шығарма мазмұнының мағынасына байланысты интонациямен мазмұндауға үйрету. Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу. 1. «Төрт мезгіл»ертегісін оқып беру. 2.Ертегіні слайд арқылы түсіндіру. 3.Ертегі желісі бойынша сұрақ-жауап. -Жыл ақсақал балаларын шақырып,оларға не деді? -Ал,балалары не деп жауап берді? Сергіту сәті. 4.Ертегіні сахналау. 5.Ойын:«Қай ертегі кейіпкері?» Қорытындылау.
|
2.Ойнада ойла (вариативтік) Тақырыбы: «Сандар шатасты» Мақсаты: Сандар қатарындағы сандардың орны жайлы білімдерін нығайту. Ажырата білуге үйрету. Балалар тәрбиешінің берген бұйрығы бойынша көздерін жұмады. Тәрбиеші сандардың орнын ауыстырады немесе алып тастайды. Балалардың көздерін ашып, сандар қатарындағы өзгерісті тауып, оны жөндейді. |
2.Экология негіздері. Тақырыбы:Жолда жүру ережелері.Мақсаты:Жолда жүру ережелерін,жолдың жүріс бөлігі, үзік сызық туралы ұғымдарын бекіту. Бағдаршамның жарық белгілеріне сәйкес жолдан өтуге үйрету.Қиылыс жолмен таныстыру, жол белгілерінтани білу. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,көрсету, жеке жұмыс. 1.Жұмбақ. -Бір көзім «кідір жабылады»дейді, Бір көзім «жүгір»дейді, Ал бір көзім «абайла»дейді. «Қарап қал маңайға» дейді.(бағдаршам) 2.Жолда жүру ереже лері туралы әңгімелеп түсіндіру. – Балалар суреттен не көріп тұрмыз? Балалар: көшелер, көліктер. – Жолдар қандай болады? Балалар:Тегіс жолдар, кең жолдар, тар жолдар, ұзын жолдар, қысқа жолдар. 3.Слайд бойынша түсіндіру.Жол ережелерімен таныстыру. 4.Сұрақ-жауап. -Жолдардың қандай түрлері бар? -Жаяу адамға қай жерлермен жүруге болмайды? -Көше тәртібін не басқарады? -Жолдың қай жағымен жүру керек? -Бағдаршамның әр түсі нені хабарлайды? Сергіту сәті. 5.«Бағдаршам» ойыны. Қорытындылау.
|
||||||||||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі. Theme of the lesson: Animals The objectives: 1.Educational: to introduce the lexis on theme Animals 2.Developing: to develop listening skills through listening to the songs and do Physical warm – ups 3.Up – bringing: to up – bring students’ interest and motivation to the lesson Materials: – the lap top with video of the song – the pictures of animals – the pictures of smile (happy, angry, tired) The Procedure of the lesson 1. Greetings Teacher (T.) Hello, boys and girls! Children (C.) Hello! Children sing a song: Hello, how are you? All together say the rhyme: Good morning, good morning! And how are you? Good morning, good morning, I am fine, thank you! 2. Speech warm – up and revision of words. Introducing the new lexis on theme Animals. Showing pictures Mouthing What’s missing? Showing the movements of crocodile 3. Consolidating the lexis. Playing the game crocodile. Teacher shows the movements children should quess the animal. Then children do it themselves in turn 4.Singing the song Old Mac Donald had a farm and on his farm he had a dog, a cow, a cat 5.Drawing a conclusion The game «Foxy». One child is a fox.He sleeps then all the children come up and say Foxy, Foxy, Let us play! The fox wakes up and saysI am hungry! Run away! All the children runaway, the fox should catch up somebody 6. Saying good bye! Raise your heads, Jump up high. Wave your hands And say «Good bye»! |
3.Ертегі әлемі (вариативтік) Тақырыбы:«Шұбар тауық» Мақсаты:Балаларды ертегіні зейін қойып, аяғына дейін тыңдауға үйрету. Тәрбиешінің сұрақтарына анық жауап беруге, бірінің – бірі жауабын тыңдауға, өз – өздеріне сенімділікке, кейіпкерлерге деген мейірімділік, аяушылық сезімге тәрбиелеу.Белсенді сөздік қорларын, дамыту. Сұрақ-жауап Шұбар тауық туралы өлең оқып беру. «Шұбар тауық» ертегісін әңгімелеп беру. Ертегіні сахналау. Сергіту сәті Жеке-жеке балаларға ертегі кейіпкерлерінің суретін көрсете отырып, сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу қызметін қорытындылау. -Балалар, ертегі кімдер туралы? -Атай мен әжейдің қандай тауығы болыпты? -Ол не тауыпты? Жұмыртқа қандай болыпты? -Жұмыртқаның түбіне жеткен не? -Атай мен әжейді тауық не деп жұбатыпты? |
3.Орыс тілі. Тема: «Мы с тобой зимним днем на прогулку в лес пойдем»
Цель: Дальнейшее знакомство с временем года- зимой. Развивать связную речь, наблюдательность, внимание. Отвечать на вопросы полным предложением. Продолжать учить детей отгадывать загадки.
1.Мотивационно-побудительный: круг радости, беседа 2. Организационно – поисковый: работа со словарем – разучивание новых слов, дидактическая игра «Назови правильно», физминутка «Вместе по лесу идем», разучивание стихотворения 3.Рефлексивно-корригирующий: итог занятия (пополнение словарного запаса)
|
3.Дене шынықтыру. Тақырыбы:Шаңғымен танысу (далада өтеді) Мақсаты: 1.Балаларды шаңғы тебуге үйрету. 2.Негізгі қасиеттерді-шапшаңдық , ептілікті дамыту.3.Жүгіруді жүрумен алмастыруға үйрету. Қолданылатын көрнекі құралдар:ұзын жібі бар 5 жалауша,шыңғылар. 1.Педагог шаңғы туралы қысқаша мәлімет береді және киім мен аяқкиімге қойылатын талаптармен таныстырады.Шаңғы-қар үстінде сырғанайтын,жұқа ағаштан жасалған спорт құралы (шаңғыны таяқшаларымен көрсетеді).Шаңғы тепкенде дене қозғалысына ыңғайлы жылы киім киіледі.Қолғап пен мойынорағыш міндетті түрде болу керек. Педагог шаңғыны қалай кию керектігін және шаңғыны қалай алып жүру керектігін іс жүзінде көрсетеді. 2.Залда таяқсыз шаңғымен жүру қимылдарын орындау. Педагог шаңғымен жүру қимылдарын көрсетеді. 1.Даладағы спорт алаңына бір қатар тізбекпен шығу,шеңбер құрып тұру. 2. «Өз орындарыңа барыңдар!»ойыны.Шарты:педагог балаларды сапта тұрған жерден 50-60 м қашықтыққаалып барып, «Өз орындарыңа барыңдар!»деген командабереді,сонда ойыншылар қысқа жолмен орындарын тауып тұрады. 3.Мұзды жолмен сырғанау.Педагог қауіпсіздік ережесін сақтайды. Қорытындылау.
|
3.Дене шынықтыру. (әуенмен) Тақырыбы: Далада таяқсыз шаңғымен сырғанау. Мақсаты:1.Бір орында тұрып, өкшемен бұрылуды үйрету. 2.Негізгі қасиеттері-шапшаңдық, ептілікті дамыту. 3. Сырғанай адымдаумен таныстыру. Қолданылатын көрнекі құралдар: 20 жалауша, 4 жұп шаңғы таяқшасы мен шаңғы. 1.Бір қатар сапқа тұру. 2.Педагогтің санауы бойынша бір қатар тізбекке тұру. 3.Журумен алмастыра отырып жүгіру. (40-60м) 1.Жүріп жаттығуларды орындау. 2.Жалпы даму жаттығуларын орындау. 1. Бір орында тұрып өкшемен бұрылуды үйрету. Педагогтің командасы бойынша балалар «бір» дегенде сол жақ шаңғының басын көтереді де,оны шамамен 30градус солға бұрып қояды, «екі» дегенде оң жақ шаңғыны сол жақ шаңғының қасына апарып қояды. Ал «үш-төрт», «бес-алты» дегенде 90градус сол жаққа бұрылады. 2.Шаңғымен жүру, аяқтарды қатар қою, жартылай отырып, таяқшамен сырғанау. «Кім жылдам?» ойыны. Шарты: педагогтің нұсқауы бойынша сөреге алғашқы он бала шығады. «Марш!» бұйрығы бойынша олар мәреге дейін жүгіреді. Қорытындылау.
|
||||||||||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка. Тақырыбы: Ән үйрету: «Сұр қоян» 1шумақ (К.Қуатбаев) Мақсаты: Балаларға орманда жабайы аңдар мекендейтіні туралы түсінік беру.Музыканы тыңдап,жуан-жіңішке дыбыстарды ажырату.Әнді мәнерлеп айтқызу. Ән тыңдату: «Қоңыр аю қорбаңбай» (Б.Дәлденбаев) Ырғақты қимыл қозғалыс: «Аю» Т.Ломова
Ырғақты ойын: «Түлкі мен қаздар» Ойын шарты: Түлкі ағаш түбінде тығылып отырады,қалған балалар қаздар болып ұшып жүреді.Түлкі кенеттен ағаш түбінен шыққанда,қаздар ұшып өз ұяларына тығылады.
|
4.Дене шынықтыру. Тақырыбы:Жатып орындайтын жаттығулар. Мақсаты: 1. Жатып орындайтын жаттығу лармен таныстыру.2. Негізгі қасиеттерді-шапшаңдық , ептілікті дамыту.3.Үш метрден он метрге дейін қайталамалы (челночный)жүгіруге жаттықтыру;іші толтырылған допты аттап жүруге жаттықтыру. Қолданылатын көрнекі құралдар:іші толтырылған доптар. 1.Бір қатар сапқа тұрғызу.Сәлемдесу. 2.Тыныс алу жаттығуларын орындау. 3.Музыканың сүйемелдеуімен жылдам жүру. 1.Жатып орындалатын жаттығулар. 2.Жалпы дамыту жаттығулары. 2.10 м жерді қайталамалы жүгіріспен жүгіріп өту. 3.Іші толтырылған доптарды аттап өту.(доптар бірдей қашықтықта екі-екіден қойылған,қолды әр түрлі қалыпта ұстап жүру.) |
4.Мүсіндеу. Тақырыбы:Тиінды мүсіндеу. Мақсаты: Бөліктердің салыстырмалық көлемдерін сақтауға, мүсінделген пішіндердің бөліктерін бір-біріне қосып, біріккен жерлерін тегістеуге үйрету. Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, сұрақ – жауап, мүсіндеу, тексеру, т. б. 1.Жабайы жануарлар туралы түсінік беру. Сипаттап әңгімелеу. 2.Сұрақ – жауап. 3.Тиінді ермексаздан бедерлі мүсіндеу тәсілін қолдану арқылы орындаймыз. 4.Жұмыстың орындалу ретін түсіндіріп, тапсырма беру. 5.-Қызғылт-сары түсті ермексаздан тиіннің дене пішінін келтіріп, басын, аяғын жасаймыз. -Қара түсті ермексаздан көзімен аузын,мұрнын жасаймыз. Сергіту сәті. 6.«Қай жануар артық?»ойыны. Қорытынды жасау. |
4.Музыка. Тақырыбы: Ән үйрету: «Сұр қоян» 2шумақ (К.Қуатбаев) Мақсаты: Балаларға орманда жабайы аңдар мекендейтіні туралы түсінік беру.Музыканы тыңдап,жуан-жіңішке дыбыстарды ажырату.Әнді мәнерлеп айтқызу. Ән тыңдату: «Қоңыр аю қорбаңбай» (Б.Дәлденбаев) Ырғақты қимыл қозғалыс: «Аю» Т.Ломова
Ырғақты ойын: «Түлкі мен қаздар» Ойын шарты: Түлкі ағаш түбінде тығылып отырады,қалған балалар қаздар болып ұшып жүреді.Түлкі кенеттен ағаш түбінен шыққанда,қаздар ұшып өз ұяларына тығылады.
|
4. Сиқырлы қылқалам(вариативтік) Тақырыбы: «Ертегідегі құс» Мақсаты:Ертегідегі құс туралы мағлұмат беру,ертегідегі құстың дене құрылысымен таныстыра отырып, оны қағаз бетіне түсіру тәсілін дәстүрден тыс сурет салу әдісімен үйрету.Гуашпен жұмыс жасауды үйрету.Сурет салуға деген қызығушылығын туғызу,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Әдіс-тәсілдері: дәстүрден тыс сурет салу, көрсету,түсіндіру. 1.Ертегідегі құсты көз алдына келтіру. (елестету)-Әр бір баладан сұрау.Балалар суреттеп айтады. 2.Құстар туралы айтып түсіндіру. 3.Сипаттап әңгімелеу. 4.Сурет салу әдіс- тәсілін көрсету, түсіндіру. -Алдымен қағаздың ортаңғы бөлігіне сопақша пішінді қиғаштап саламыз. -Сопақшаның жоғар ғы бөлігі сол жаққа қарай салынса,ал астыңғы бөлігі қағаз дың оң жағына қарай төменге қарай бұрыла салынады.-Дайын болған сопақша пішін нің оң жағымен сол жағына құстың қанатын саламыз. -Сопақша пішін нің жоғарғы бөлігіне құстың басын салу үшін кішкентай дома лақ пішінді саламыз. -Дайын болған құсты қылқаламның көмегі мен қағаз бетіне бояу ды үйкей түрлі түске бояп,көрік береміз. Сергіту сәті. 5.Ойын: «Артық затты тап?» Қорытынды жасау.
|
||||||||||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
||||||||||||||||
Серуенге шығу. Серуен. |
11:50-12:30 |
Серуен.Бақылау. 1.Ауа-райын бақылау.
|
Серуен.Бақылау.№2. Қар басуын бақылау.
|
Серуен.Бақылау. №3 Желді бақылау.
|
Серуен.Бақылау.№17. Қардағы іздерді бақы лай білу.
|
Серуен.Бақылау.№19. Аула сыпырушының еңбегін бақылау. |
||||||||||||
«Ас – адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу . №1ояну жаттығу кешенін жасау.
|
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу, жаттығулар. №7ояну жаттығу кешені.
|
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу,ұйқыашар жаттығулары. №4ояну жаттығу кешені.
|
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу, сергіту жаттығулары.№6 ояну жаттығу кешені.
|
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу.№9ояну жаттығу кешені.
|
||||||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
Үстел үсті театры «Екі лақ» ертегісі.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Аспазшы» |
Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру.
|
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
Сюжеттік ойыншықтармен ойындар,ертегі оқып беру;т.б.
|
||||||||||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. |
||||||||||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата аналармен балалардың төлем ақысы туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен жеке әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың тәртібі туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың тазалығы туралы әңгімелесу. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718