Ұйымдастырыл
ған оқу қызметтері.
|
9:30
9:55
|
1.Сурет салу.
Тақырыбы:Ыдыстар.
Кесе.
Мақсаты:Бейнелерді бүкіл параққа,бір сызықтың бойына, жалпақ жолақшаға (жақын, алыс) орналас тыру іскерліктерін қалыптастыру.Қағаз
дың төменгі жолақша сына жердегі заттарды, жоғарғы бөлігіне жоғарыдағы заттарды орналастырып кеңіс тіктік қатынасын бере білуге үйрету.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, практикалық.
1.Ыдыстар туралы түсінік беру.Түрлерін атау.
Шыныдан жасалған ыдыс-аяқтар. Қыштан жасалған ыдыс-аяқтар
Металдан жасалған ыдыс-аяқтар. Пластмасса жасалған ыдыс-аяқтар.
Теріден дасалған ыдыс-аяқтар.
2.Кесені сипаттап әңгімелеу.
3.Сұрақ-жауап.
–Кесені бір сөзбен не дейміз?
– Кесе неден жасалады екен?
-Ол бізге не үшін қажет?
4.Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныс тырып,түсіндіру.
-суретті қағаз бетінде дұрыс орналастыру.
– мөлшермен қағаз бетінің ортасын табады сол тұстан жоғары және төмен екі бағытта тік сызық жүргізеді. Кесенің формасын салу үшін сопақша формасын салады, олары қағазды екіге бөле сызылған сы- зыққа орналастырады, сопақшаның үлкені
яғни кесенің беті үстіде, ал кішісі ол аяғы төменде орналастырады.Қағаз бетінде орналасқан қос шеңбердің арасын бір-біріне сы зықтар арқылы қосады.
5.Үлгі бойынша сурет салу.
Сергіту сәті.
6. «Біздің көрме»ойыны.
Қорытынды жасау.
|
1.Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Достық көмек.
Мақсаты:Достық көмек туралы әңгімелеп беру. Әңгіме құру барысында монологтық ойларын байланыстыра білуге, әңгімені бірізді және нақты айтуды дамыту. Жай және күрделі сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Бір-біріне көмек тесуге,айналасындағы адамдарға
қайырымдылық жасауға баулу.
Шаттық шеңбері.
-Балалар достық дегеніміз не?
-Ал көмек дегеніміз?
Достық дегеніміз-екі адамның арасындағы сыйластық. Достар бір бірін жақсы түсінеді.,бірге жүргенді ұнатады.
Достар тату, мейірімді болады. Достар бір біріне көмектеседі.
Достық туралы мақал-мәтелдер айту.
1.Достарды біз қолдаймыз
Қиын сәтте қорғаймыз.
2. Жүз теңген болған ша
Жүз досын болсын.
3.Досы көпті жау алмайды
Ақылы көпті дау алмайды.
4.Бірлік болмай тірлік болмас.
5. Достық татулықтан басталады.
Достық туралы тақпақтар айтқызу.
1.Жақсылыққа бақытқа,
Талпынған әр уақытта.
Бала біткен дос бауыр
Болмасын еш тосқауыл.
2.Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз,күлеміз,
Бірге балық аулаймыз
Міне біздер қандаймыз
Сергіту сәті.
Ойын: «Балабақша бізді неге үйретеді?»
Шарты: Балалар шеңбер бойына тұрады. Ойын бастаушы допты лақтырып: «Балабақша бізді неге үйретеді? деп сұрақ қояды.
Қорытындылау.
|
1.Қ.М.Ұ.Қ.
Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау. (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, алдында, артында, алыс, жақын, арасында, қасында)
Мақсаты:Сан заттың көлеміне, ара қашықты ғына, орналасу кеңіс
тігіне және санау бағыты на (оңнан солға, солдан оңға) байланысты емес екендігін түсіндіру.
Кеңістікті бағдарлау (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, алдында, артында, алыс, жақын, арасында, қасында) туралы білімдерін бекіту.
Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап, көрсету, тапсырмаларды орындау.
1.0 ден 10ға дейінгі снадарды тура және кері санау.
2. «Көршісін тап»ойыны.
3. Кеңістікті бағдарлау туралы түсінік беру. Суреттер көрсету. Суретке қарап заттардың орналасуын ( жоғарыда, төменде т.б)
көрсетіп айтып беру.
4.Үлестірмелі материал дармен жұмыс.
-Жолақшаларға әртүрлі пішіндерді орналастыру.
4.Ойын «Жоғары-төмен»
Шарты: тәрбиеші жоғары дегенде, балалар аяқтарының ұшымен, қолдарын жоғары көтереді.Төмен дегенде отырады.
5.-Балалар нелерді көріп тұрмыз?(ағаштарды)
-Ал мына ағаштың артында нелер тығылып отыр? (қояндар)
-Қояндар ағаштың қай жағында отыр?
-Ағашта неше торғай отыр? (екі торғай)
-Торғайлар ағаштың қай жерінде отыр?
-Ал мына ағаштың жоғарысында отырған не? (сауысқан)
-Төменгі жағында не отыр? (аю)
Сергіту сәті.
6.Не қайда орналасқан?
Мақсаты:балаларды кеңістікті бағдарлай білуге үйрету.Кеңістік туралы түсініктерін дамыту (солға, оңға, астында, үстінде, маңында және т.б. сөздерді пайдалануға үйрету. Сөйлеу тілдерінде ішінде, үстінде, астында, алдында, артында, , жоғарыда, төменде т.б. қолдана білуге үйрету.
Қорытынды жасау.
|
1.Сауат ашу негіздері.
Тақырыбы:Н дыбысы және әрпімен таныстыру. Дыбыстық талдау жасау.
Мақсаты:Жаңа дыбыспен таныстыру.
Дауыссыз дыбыстарды ажыратуға үйрету. Сөздерге дыбыстық талдау жасауды дамыту.
Шаттық шеңбері.
Сұрақ-жауап.
-Қазақ тілінде неше әріп бар?
-Дыбыс нешеге бөлінеді?
-Қандай дыбыстармен таныстық?
-«А» дыбысыдауыстыма,дауыссыз ба?
-«Т» дыбысыдауыстыма, дауыссызба?
«Ас атасы – нан» деген әңгімемен бастау
Ана, нан – сөздерінедыбыстықталдау жасау.
Тыйым сөздер:
Нанды бір қолмен үзбе!
Нан уағын тастама!
«Н» дыбысы бар сөздерге сөйлемқұрау
Дәптермен жұмыс.
Сергіту сәті.
«Кім зерек?» дидактикалық ойын.
Шарты: Суретті атап, буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау.
Қорытындылау.
«Бүгін біз не үйрендік?»
-Қандай дыбыспен таныстық?
-«Н» дыбысыдауыстыма,дауыссыз ба?
-Нан қоқымын басуғаболама?
-«Н» дыбысынанбасталатынсөзата.
|
1.Өзін-өзі тану.Тақырыбы:Сыйластық,адамгершілік құндылық тары.
Мақсаты:Айнала
сындағы адамдарды сыйлауға, оларға қамқорлық, жанашырлық танытуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу.
Әңгімелесу.
• Өз аталарың туралы не білесіңдер?
• Нағашыларың туралы не айтар едіңдер?
• Жеті атаңды айта аласың ба?
Мәтінмен жұмыс.
Ж.Дәуренбековтің «Арұлан» атты әңгімесін оқып беру.
Сұрақ-жауап:
• Арұлан қандай бала? Аружан ше?
• Олардың отбасындағы сыйластығын қалай байқауға болады?
Тапсырма.
• «Өз отбасыңдағы қуанышты кездесулер» туралы айтып беру. Тапсырма бойынша балалар ата әжелері, нағашылары, жиендері, ағайын туысқандары, туғандарымен қуанышты кездесулерін естеріне түсіріп, айтып береді.
«Менің туыстарым» атты сөзжұмбақты шешіңдер.
1. Әкеңнің шешесі ….
2. Атаңа сен кім боласың?
3. Әкеңнің әкесі ….
4. Сенен кейінгі туысың ….
5. Сенен үлкен туысың …..
6. Алтыншы ата ….
7. Сені дүниеге әкелген жан ….
Жүректен жүрекке.Қорытынды жасау.
|
|
|
10:05-10:30
|
2. Жаратылыстану.
Тақырыбы:Жануар
лар әлемі.
Мақсаты:Табиғат бұрышын мекендеуші лер,олардың тіршілігі туралы түсінік беру.Оларға қамқорлық жасауға баулу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, сұрақ-жауап,жануарларды салыстыру.
(жануарлардың дауысын тыңдау)
1.Бүгін біз “Жануарлар әлемі” мен танысамыз.
– Балалар, сендердің жануарлар туралы білгілерің келе ме?
-Ендеше жұмбақтар шешейік.
2.Жұмбақтар.
Тарғыл-тарғыл тас па,
Тастан бірақ басқа
Мекені қамыста,
Бұлсағантаныс па?
(жолбарыс)
2.Қорықпайды күшті аңнан,
Қорқады тек тышқаннан.(піл)
3.Айбарлы түрі бар,
Қанжардай тісі бар,
Тұла бойында
Тасыған күші бар
Күжірейген жалды.
Білсең айт бұл аңды.
(арыстан)
4.Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.
(түйе)
5.Еріксе,құйрығымен ойнайды,
Зеріксе,ұйқыға тоймайды. (мысық)
2.Суретке қарап салыстырып әңгімелеу.
3.Сұрақ-жауап.
-Жануарлар қайда өмір сүреді?
– Жануарлардың қандай түрлері бар?
-Қандай пайдасы бар?
-Адамдар жануар ларға қандай қамқорлық жасайды?
5.Ойын: «Не артық?»
Мақсаты:Балаларды жануарлардың арасынан артық затты ажырата білуге дағдыландыру.
Қорытындылау.
|
2. Аппликация. Аппликация. Тақырыбы: Геометриялық элементтерден өрнектер жапсыра білуге үйрету. Мақсаты:Ұлттық өнердің желісімен түрлі қағазда геометриялық элементтерден (шеңбер лер, шаршылар, сопақ шалар) өрнектер
құрастыра білугеүйрету.
Шаттық шеңбері.
Геометриялық пішіндер шеңбер, шаршы, сопақша туралы білімдерін жетілдіру.
Үлгі суреттерді көрсетіп, оларды талдап, түсіндіру.
Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
Ұқыпты желімдеуге жаттықтыру.
Үлестірмелі материалдарға назарларын аударады.
Қауіпсіздік техникасымен таныстыру.
Сергіту сәті.
Дидактикалық ойын: «Қандай пішін шықты?»
Мақсаты:Таяқшалардан таныс геометриялық пішіндер құрастыра білу.
Көрнекілік: Әрбір балаға 10 данадан санағыш таяқшалары
Барысы: Тәрбиешібалаларға үш таяқша алып, олардан пішін құрастыруды ұсынады. Қандай пішін шықты? Енді төрт таяқша алып, пішін құрастыру ұсынылады.
Қандай пішін шықты? Тәрбиеші тағы да бір таяқша алып, оны шаршының, төртбұрыштың үстіне қоюды ұсынады. Қандай пішін шықты?
Оқу қызметін қорытындылау.
ортрет
|
2.Көркем әдебиет.
Тақырыбы:Достық. Достар туралы өлең.
Мақсаты:Өлең оқу. Балаларды дауыс ырғағы мен мәнерлей оқи отырып,логикалық екпінмен,үзілістермен жаттауға үйрету. Дос, достық туралы түсінік терін қалыптастыру. Достыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:
түсіндіру, көрсету, жаттату,сұрақ – жауап.
1.- Балалар бүгін біз
«Менің достарым» туралы әңгімелесеміз.
2.Дос, достық дегеніміз адамдар арасындығы жақсы қарым – қатынасты, бір – біріне деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімін айтамыз.
Достар бір – бірін ренжітпейді, керісінше нағыз достар бір – бірін құрметтейді, сыйлайды, кешірімді болады.
3.Сурет бойынша әңгімелеу.
4.Сұрақ-жауап.
– Достық дегеніміз не?
– Сенің досың кім?
– Сен кіммен дос болғың келеді?
5. «Достар»
Доспен бірге ойнайсың, Доспен ойнап тоймайсың.
Өзіңнің жақын досыңнан, Артық досты таппайсың.
6. «Менің досым»ойыны.
Балалар мен сендерді ойын ойнауға шақырамын.Шеңберге тұрып әр бала доп «лақтырып досың қандай екенін айтады?
-Сенің досың кім?
-Сен кіммен достасқың келеді?
-Сен досыңа не тілейсің?
-Сенің досың қандай?
-Сен досыңмен қалай ойнайсың?
Қорытынды жасау.
|
2.Ойнада ойла(вариативтік)
Тақырыбы:
«Сипаттамасы бойынша тап»
Мақсаты:Ұзын – қысқа, кең – тар,биiк – аласа және т.с.с ұғымдарды қайталау. Тапқырлыққа тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері.
Үлестірмелі материалмен жұмыстар.
Ойынның құрал-жабдықтары: жануарлардың, құстардың ойыншығы.
Ойынның мазмұны: балалар аю, түлкі, қасқыр, қоянның ойыншықтарын қарастырады. Әр ойыншықты анықтап атын атайды. Ойнаушылардың біреуі бөлмеден шығып кетеді, басқа ойнаушылар ойыншық туралы жұмбақ құрастырады. Жұмбақ құрастырғаннан кейін жұмбақты шешетін баланы шақырады.
Сергіту сәті.
Қорытындылау.
|
2.Құрастыру.
Тақырыбы: Кітапша.
Мақсаты: кітап туралы білімдерін бекіту, кітаптың пайдасы туралы айту. Кітапша құрастыруда пішінді дүрыс таңдауға үйрету, қағазды қос бүктеу арқылы кітапша жасай білуге үйрету, ұқыпты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:
түсіндіру,көрсету,
жеке жұмыс.
1.Жұмбақ.
-Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.(кітап)
2.Кітап туралы әңгімелеп түсіндіру.
3.Үлгіні талдау.
-Құрастыру жолдарын көрсетіп,түсіндіру.
-Тіктөртбұрыш қағазды қос бүктеуді көрсету;
-екінші қағазды алып оны қос бүктеу, біріне-бірін қабаттау;
-кітаптың парақтары дайын болған соң оның сыртқы бетін безендіру;
-жолақ қағаздар қиып алып, оны кітапшаның шетіне жапсыру;
-кітапшаның сыртына әртүрлі қиылған қүстарды, аңдарды,
-өсімдіктерді т.б. балалар қалауы бойын- ша қиып алып безендіру;
-кітаптың сыртқы бетін «мұқаба» деп атайтынын түсіндіру;
-балаларға жеке нұсқаулар беру;
-безендіруде жөне қайшымен жұмыс жасауда көмектесу;
-Тіктөртбұрыш қағаздарды қос бүктейді; екі парақты бір-біріне қабаттайды;
Сергіту сәті.
4.«Не өзгерді» ойыны. Мақсаты: Көру арқылы ойлау қабілеттерін арттыру.
Қорытындылау.
|
|
|
10:40-11:05
|
3.Ағылшын тілі.
Theme of the lesson:Colours (red, yellow, green, blue, black)
The objectives:
Educational: to acquaintance students with the new lexis on theme COLOURS
Developing: to develop listening skills through listening to the songs and do Physical warm – ups
Up – bringing: to up – bring students’ interest and motivation to the lesson
Materials: – the lap top with video of the song
– the pictures of colours
– the pictures of objects (apple, sky, grass, sun)
The Procedure of the lesson
1. Greetings
Teacher (T.) Hello, boys and girls!
Children (C.) Hello!
Children sing a song: Hello, how are you?
All together say the rhyme:
Good morning, good morning!
And how are you?
Good morning, good morning,
I am fine, thank you!
2. Speech warm – up and revision of words.
Revision of the numbers with the help of Project pen. Teacher points the
pen, the speaker says, children repeat after teacher
Look how many toys we have got. Let’s count them. One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten. Children count together with the teacher. How many toys?
The game: The silent phone (NUMBERS)
3. Introducing the new lexis
Teacher introduces the new lexis with the help of pictures (Colours). Teacher shows the colour children repeat after him.
Game: Run and touch. Teacher names the colour, children run and touch it. The cards with the colours are around the room.
4.Singing the song
Pre – teaching vocabulary with the help of pictures: apple, sun, grass, sky
What colour is the sky?
It’s blue, It’s blue, It’s blue
5. Drawing a conclusion
(Проводитсяподвижнаяигра «Хоровод») Children and teacher go around the circle saying numbers when it is 10 they jump and begin again.
6. Saying good bye!
Raise your heads,
Jump up high.
Wave your hands
And say «Good bye»!
|
3.Ертегі әлемі
(вариативтік)
Тақырыбы:Алтын балық.
Мақсаты: Ертегіні мәнерлеп оқып беру. Мазмұнын түсіндіру. Көркем сөздерді мәнерімен орындауға үйрету. Адалдыққа, адамгер шілікке тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері.
Жұмбақ.
Суда өседі,өнеді,
Сыртқа шықса өледі.
Бұл не? ( -Балық.)
«Алтын балық» ертегісін баяндай, рөлдерде орындау.
Сұрақ-жауап.
-Алтын балық шалдың тілегін орындады ма?
-Ал балалар балықтардың қандай ерекшеліктерін,немен қоректенетінін білесіңдер ме?
-Балалар,балықтар туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Сергіту сәті.
Ойын: Балық аулау
Шарты: ыдыстағы балықтарды аулау және оның тазалығына қамқор болу.
Оқу қызметін сұрақ-жауап әдісі арқылы қорытындылау.
|
3.Орыс тілі.
Тема: «Воздушный транспорт»
Цель: Вовлечь детей в игровую ситуацию; дать представление о воздушном транспорте, темпе движения; учить изображать голосом разные интонации.
Оборудование : дидактический материал, слайды
1.Мотивационно-побудительный –круг радости, отгадывание загадок
2.Организационно-поисковый – подвижная игра «Летает- не летает», физминутка, дидактическая игра разминка
3.Рефлексивно-корригирующий – итог занятия
4.Ожидаемый результат: новые слова
|
3. Дене шынықтыру.
Тақырыбы. Сапта дұрысжүре білу, өз орындарын таба білу, қимылдарды жасау, сапқа қызыгушылық таныту.
Мақсаты: 1,5 мин-қа дейін жүру түрлері аяқ ұшымен өкшемен жүруді алмастыру жаттығулары. Доппен ойындық жаттығулар . Секіру және жүгіру ойын жаттығулары
1. Жүгіру арысында бір саптан 3 қатар сапқа тұру.
2. Бытырап жүру жүгіру бірінің соңынан бірі сапқа тұру. Қарқынды өзгерте отырып, белгі бойынша тоқтап жүгіру. «Күштілер» жаттығыу.
3. Допты қабырғаға ұрып,еденнен ыршыған допты қолмен қағып алу (10 реттен кем емес). Қолданылатын құрал жабдықтар.Гимнастикалық орындық шығыршық.
4.Ойын.
|
3. Дене шынықтыру.
(әуенмен)
Тақырыбы. Сапта дұрыс жүре білу. Мақсаты:Қатардан сапқа тізбектеліп шеңбер бойына тұру. Секіріп және аттап оңға, солға, айналып бұрылу; жүгіру ойын жаттығулары.
Допты ара қашықтығы 2 м,3 м болатын көлденең бағыттағы межеге оң, сол қолмен дәлдеп лақтыру.
1. Жүгіру арысында бір саптан 3 қатар сапқа тұру.
2 «Күштілер» жаттығуы. Б.қ. аяқ сәл алшақ, қол шетке созулы. 1- шығыршықтан шығыршыққа екі аяқпен секіру. Допты қос қолмен лақтыру, кеудеге қыспай қағып алу (дауыстап 8-10 дейін санау).
3.Қырынан қойылған сатынан тақтайша лары арасынан еңбектеп өту. Енкейтіліп қойылған тақтайға төрт тағандап өрмелеу. Шығыршықтан-шығыршыққа екі аяқпен секіруді бекіту. Допты қос қолмен лақтыру.
4.Ойын.
|
|
|
11:15-11:40
|
4.Музыка.Тақырыбы:
Ән үйрету: «Бауырсақ» 1 шумақ
Ә.Бәйсеуов.
Мақсаты:Нанның адам үшін маңыздылығын түсіндіру.Нанның бидайдан жасалатыны туралы түсінік беріп,нанды құрметтеуге тәрбиелеу.Музыкаға ісерленуді байыту,дыбыс жоғарылығын,ырғақтық тембрлік,динамика
лық есту қабілетін дамыту.
Дауыс жаттығуы: «Баспалдақ»
Ән тыңдату:
«Ақ бидай»
Би: «Жұптасу биі»
Ырғақты ойын:
Түлкі мен қаздар
Мақсаты: Кейіпкер роліне еніп,музыкалық дыбыстарды мәнерлеу құралдарын жетілдіру.
Көрнекіліктер:Түлкі
нің, қаздың бет пердесі.
Ойынның шарты:Түлкінің бет пердесін киген бала әндете, музыка әуеніне сай билей қазға келеді. Қаз бейнесіне енген бала, әндете жауап береді. Түлкі қазды қуады. Ұсталған қаз әнмен, тақпақпен айыбын өтейді.
Түлкі: -Қаңқ,қаңқ қалың қаз,
Ұстап жеймін қарным аш!
Қаздар: -Қой,қой түлкі,сұм түлкі,
Балапандар әлі жас!
|
4.Дене шынықтыру.
Тақырыбы. Сапта дұрыс жүре білу, өз орындарын таба білу,
Мақсаты: Гимн.орындықтан тізені жартылай бүгіп секіру. Допты лақтыру жаттығулары, кедергілер арасынан төрт тағандап еңбектеу
1. Жүгіру барысында бір саптан 3 қатар сапқа тұру.
2. Жалпы дамыту жаттығулары. Зырылдауық (проперллер) жаттығулары.
3. Ұзын секіртпеден қос аяқтап ceкipy. гимнастикалық қабырғаның басына дейін сатыларды жібермей өрмелеу, келесі қабырға ауысу және төмен тісу.
4.Ойын.
|
4.Мүсіндеу.
Тақырыбы:Ыдыстар.
Табақ.
Мақсаты:Балаларды халық шеберлерінің еңбегімен таныстыруды жалғастыру, халықтық керамика мәнерінде ыдыс (тостағандар, табақшалар, құмандар т.б.) мүсіндеуге үйрету. Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап.
1.«Ыдыс түрлерін ата» ойыны:
Әртүрлі ыдыс түрлері көрсетіледі.
2.Табақты сипаттап әңгімелеу.
3.Жұмыстың орындалу ретімен таныстыру. -Ермексазды екі алақанның арасында айналдыра отырып домалақтаймыз.
-Оны екі алақанның арасына салып жалпақтаймыз.
-Табақ ернеуін шығарамыз.
-Ермексаздан жіңішке ширатпалар жасап аламыз. Олармен табақтың жиегін безендіреміз.
Сергіту сәті.
4.Жұмысты жалғастыру.
Қорытындылау.
|
4.Музыка.Тақырыбы:
Ән үйрету: «Бауырсақ» 2 шумақ
Ә.Бәйсеуов.
Мақсаты:Нанның адам үшін маңыздылығын түсіндіру.Нанның бидайдан жасалатыны туралы түсінік беріп,нанды құрметтеуге тәрбиелеу.Музыкаға ісерленуді байыту,дыбыс жоғарылығын,ырғақтық тембрлік,динамикалық есту қабілетін дамыту.
Дауыс жаттығуы: «Баспалдақ»
Ән тыңдату:
«Ақ бидай»
Би: «Жұптасу биі»
Ырғақты ойын:
Түлкі мен қаздар
Мақсаты: Кейіпкер роліне еніп,музыкалық дыбыстарды мәнерлеу құралдарын жетілдіру.
Көрнекіліктер:Түлкінің қаздың бет пердесі.
Ойынның шарты:Түлкінің бет пердесін киген бала әндете, музыка әуеніне сай билей қазға келеді. Қаз бейнесіне енген бала, әндете жауап береді. Түлкі қазды қуады. Ұсталған қаз әнмен, тақпақпен айыбын өтейді.
Түлкі: -Қаңқ,қаңқ қалың қаз,
Ұстап жеймін қарным аш!
Қаздар: -Қой,қой түлкі,сұм түлкі,
Балапандар әлі жас!
|
4.Сиқырлы қылқалам
(вариативтік) Тақырыбы:
Ғажайып бояулар. Мақсаты:Алақан мен сурет салу үшін гуашь бояуымен балаларды алақанымен сурет салуға үйрету.Алақан арасына бояуды батырып,шағын ватман қағаз бетіне із қалдыру.Түстер туралы білімдерін молайту ұжымдық жұмысқа төсілдіру жұмысын ұқыпты жасауға, тазалық сақтай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:ТРИЗ-элементін пайдалану. Алақан арқылы сурет салу.
1.Жыл мезгіліне байланысыты класстер.Әкелген жапырақтардың түсіне көңіл бөліп балалардан түсін сұрайды. Мынау-сары, мынау қызыл жапырақ.- Күзгі табиғат тамашаларын атап өту.
-Кәнеки бәріміз бірге қайталайықшы. -Балалармен бірге бірнешерет қайталайды,күз мезгілінде қатты жел әсерінен барлық жапырақтар қурап жерге түседі. Осы кезде музыка үні естіледі «Қоян» келеді.
«Қоян» Достарым орманда қатты жел тұрып жапырақтар қатты ұшып кетті мен үйсіз қалдым.
-Тәрбиеші: Ендеше қоян біз саған жапырақтан үй салып береміз ол желге ұшпайды ғажайып жапырақтар.
-Қоян: Ой, балалар мен өте қуаныштымын сендердей дос таптым.
-Кәне бәріміз сергіп алайық жел соқты,жел соқты ағаштар желмен шайғалды жел соқты, жел соқты жапырақ түскені байқалды. Орнымызға отырып желмен ұшқан түрлі-түсті жапырықтардың суретін алақан арқылы салып көрейік. Ересектер балаларға көмектесіндер.
-Алақанды сары,қызыл, қызғылт сары, түстермен алақанды бояп қағазға жапсырамыз. Әр қағазға екі жапырқатан болады. Біздің алақанымыз жапыраққа ұқсайды екен.
-Қоян: Қандай әдемі тамаша жапырақтарды бейнелеңдер,жарайсыңдар.
Тәрбиеші: Қоян көрдіңбе сенің достарың саған әдемі жапырақтан үй тұрғызып береді.
-Қоян: Секіріп ой алақай менде әдемі үй болады менің достарым маған қамқорлық танытты мен оларға ризамын.(қоян кетеді)
Қорытындылау.
|
|