ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (16-20-қазан 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (16-20-қазан 2017ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Менің отбасым»
Тақырыпша«Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.
|
Құрылыс ойындары.
|
«Менің отбасым» тақырыбында әңгімелесу. |
Саусақ ойыны «Бір үйде біз нешеуміз?».
|
||||||||||||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
||||||||||||||||||
|
|
Жаттығулар кешені
|
|
|
|||||||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
|||||||||||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу. Тақырыбы:Біздің үй. Мақсаты:Алған әсерлері негізінде суреттің мазмұнын ойластыра білуге,бейнелеу мазмұнына сәйкес материалдарды таңдауға үйрету. Әдіс-тәсілдері:шашу, сулау, губкамен қолданып сурет салу. -1.Өткен сабақты қайталау. -Жаңа тақырыппен таныстыру. -Балалардың назарын тәрбиешіге аудару. 2.Менің көшем және менің үйім»тақырыбын да әңгімелесу. 3.Сұрақ-жауап. – Балалар сендер неше қабатты үйде тұрасыңдар? (Балалар өз үйлері неше қабатты екенін айтады) – Сендер қайда, қандай көшеде нешінші үйде тұратындарыңды білесіңдер ме? (Балалар өз мекен – жайы туралы айтады) – Үйде қандай бөлме түрлері болады? 4.Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныс тырып,түсіндіру. 5.Үлгі бойынша сурет салу. Сергіту сәті. 6.«Өз үйіңді тап»ойыны.Мақсаты: Балаларды тапсырма бойынша өз үйлерін табуға үйрету. Жылдамдыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу. Қорытынды жасау.
|
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы:Мен тұратын көше. Мақсаты:Ересектердің көмегімен әңгіменің жалғасын және соңын ойдан шығаруға үйрету. Әнгімені бірізді және нақты айтуға дағдыландыру. Қоршаған орта жайлы білімдерін дамыту. Шаттық шеңбері Өздерінің тұратын көшесі туралы сұрақтар қояды. «Өзің тұратын қала (ауыл) туралы не білесің?» ойыны. -Өзің тұратын көше қалай аталады? Сергіту сәті. «Жалғасын тап!» ойыны. Балалар «Мен үлкен болып өскенде….» сөйлемін жалғастырады. Мақтау, мадақтау. Қорытынды жасау. |
1.Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы:Заттарды салыстыру. Мақсаты:Шамасы бойынша заттардың арасындағы қатынас тарды білдіретін матема тикалық терминдерді қолдана білуге үйрету. Дөңгелек және тіктөрт бұрышпен салыстыру арқылы сопақшамен таныстыру. Айналадағы заттардан сопақша пішінді заттарды таба білуге үйрету. Әдіс-тәсілдері: 1.1-ден 10-ға дейінгі ауызша санау жаттығулары. 2.Жаңа материалды оқып -үйренуге дайындық жұмыс ретінде практикалық жұмыс ұйымдастырылады. -Сөреге біртіндеп санай отырып, бір түстегі екі кішкентай текше және басқа түстегі үлкен бір текше қойылады: «Мына текшелерді солдан оңға қарай, оңнан соға қарай санандар. -Ары қарай үлестірмелі материалмен жұмыс жүргізіледі. -Шаршы, үшбұрыш, дөңгелек және сопақша- геометриялық фигуралармен жұмыс. Содан соң балалар геометриялық фигураларды салыстырады. -Осы материалмен санау және фигураларды топтастыруға ұйымдастыруға болады. -Фигураларды мөлшері бойынша, содан соң түсі бойынша екі топқа бөлуді ұсынады. Сергіту сәті. -Балалар заттарды биіктігі, ұзындығы, ені, т.б. бойынша салыстырады. 3. «Екі топтың заттарын салыстыру» (1 және көп) ойыны. Мақсаты:Тең және тең емес екі топтың заттарын беттестіріп салыстыру арқылы «көп» «аз», «теңбе-тең»-деп айта білуге үйрету.Заттардың ұзындығын салыстыра білу дағдыларын бекіту. «Ұзынырақ»,«Қысқалау» «Ұзындығы бірдей»-деген cөздерді қолдануға үйрету. Қорытынды жасау.
|
1.Сауат ашу. Тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстармен таныстыруды жалғастыру. Мақсаты:Ұзын және қысқа таяқшалармен ирек сызықтарды жазуға жаттықтыру арқылы ұсақ қол қимылдарын дамыту. Шаттық шеңбері Дауыссыз және дауысты дыбыстар туралы түсініктерді беруді жалғастыру. Сұрақ-жауап Ұзын және қысқа таяқшалармен ирек сызықтарды жазуға жаттықтыру. Тірек – схема бойынша сөйлемдер құрау. Сергіту сәті Сабақты бекіту. Бағалау, мадақтау. |
1.Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Мен ұғымының мәні.Мақсаты:Өзінің қылықтарын, пікірін талдауға үйрету.Өзіне жағымды қатынасты, өзіндік «Менін» сезінуді дамыту.Айналасын дағы адамдарға мейірімді қарым-қатынас танытуға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,сұрақ-жауап. Шаттық шеңбері. -Мен ұғымымен таныстырып түсінік беру. Сұрақ-жауап. -Мен дегенде нені түсінесіңдер? -Жағымды қатынас дегеніміз не? Сергіту сәті. Ойын «Менің досым» Тәрбиеші балаларды шеңберге тұрғызып, кезек-кезек сұрақтар қояды. – Сенің досың кім? – Сен досыңды жақсы көресің бе? – Досыңа қалай көмектесесің? – Досыңды қалай сыйлайсың? – Досыңды сағынасың ба? – Досыңмен нені бөлісесің? – Досың туралы қандай жылы сөз айтасың? – Досың саған не үйретеді? – Достар бір-біріне қалай көмектеседі?
Балалар сұраққа жауап береді. Қорытынды жасау. |
|||||||||||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану. Тақырыбы:Орманға саяхат. Мақсаты:Орман жидектері мен саңырауқұлақтар туралы түсінік беру. Олардың аттарын, адамға тигізетін пайдасы жайлыбілімдерін жетілдіру. Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру,сұрақ-жауап,мадақтау. 1.Жұмбақ: Жайқалған ағаштар, Сылдырлаған бұлақтар. Көңілдің сарайын, Ашатын ғажаптар. (Орман) 2.-Олай болса күз орманына саяхатқа шығамыз. -Орманға барар алдында орман ережесін еске түсірейік. 3.Сұрақ-жауап. – Балалар, өсімдіктер қайда өседі?қандай түрлері бар? – Өсімдіктердің адам өміріндегі маңызы қандай? -Өсімдік өсу үшін не керек? -Саңырауқұлақтың қандай түрлері бар? 4.Сурет бойынша әңгіме.(жидектер, сааңырауқұлақтар) 5.«Жақсы-жаман»ойыны.Мақсаты:жаман әдеттен аулақ болуға, жақсы – жаманды ажыратып, қоршаған ортаға қамқор болуға тәрбиелеу. Қорытындылау.
|
2.Аппликация. Тақырыбы:Біздің үй. Мақсаты:Балалардыпанно жасауға үйрету; қолдың ұсақ моторикасын, көзбен өлшеуді, көзбен қабылдауды, қиялды дамыту. Еңбек қауіпсіздігін сақтауға баулу. Шаттық шеңбері.
Үлгі суреттерді көрсетіп, оларға талдау жасау. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұқыпты желімдеуге жаттықтыру.
Үлестірмелі материалдарға назарларын аударады. Қауіпсіздік техникасымен таныстыру. Сергіту сәті. Балалардың жұмыстарына талдау жасап, қорытындылау. |
2.Көркем әдебиет. Тақырыбы:Туған жер.(өлең жаттау) Мақсаты:Өлеңді мәнерлеп айтуға, сөз тіркестерінің ұйқас тығын сезінуге үйрету; бейнелеуіш сөздерді қолдануды қалыптас тыру( өлең мәтініндегі бейнелеуіш сөздерді түсіну).
Әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс,жеке жұмыс, Өлең оқу. «Туған жер» Біз балдырған баламыз, Шырқап әнге саламыз. Туған жердің төрінде, Алау болып жанамыз. Сұрақ-жауап. -Туған жер дегенде нені түсінесіңдер? -Туған жерімізді көркейтуге қандай үлес қосасың? – Біздің туған жеріміз несімен танымал?
Сергіту сәті.
«Сүйікті қаламызға саяхат»ойыны. Мақсаты:Туып -өскен қаласы туралы білімдерін бекіту;үлкендер еңбегі,автокөліктер. Қорытындылау.
|
2.Ойна да ойла. (вариативтік)Тақырыбы: «Беторамалға лайық жамауларды табу» Мақсаты: Геометриялық пішіндерді ажыратуға, салыстыруға жаттықтыру; логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Шаттық шеңбері. Геометриялық пішін дер туралы қайталау. (естеріне түсіру) Қажетті құралдар: бала саны бойынша қағаздан жасалған бет орамалдардың үлгісі, әртүрлі пішіндер. Ойын барысы: Балаларға бет орамалдардың үлгісін таратып беру. Алдарындағы пішіндердің ішінен әр орамалға лайық жамауды табуды ұсыну.
|
2.Құрастыру. Тақырыбы:Қағаз дан итті құрастыру. Мақсаты:Қағазды ортасынан төртке бөліп бүктеу арқылы иттің бейнесін құрастыруға үйрету, тегістеп бүктей білуге дағдыландыру. Әдіс-тәсілдері: Қағазды бүктеу, қию, желімдеу, теңестіру. 1.Балаларды әртүрлі қағаз түрлерімен («Қағаз түрлері» кестесі) таныстыра отырып,сапасына (қалың,жұқа, жұмсақ қатты, бүктеледі, бүктелмейді,умаждала ды) тоқталады. Мысалы: түрлі түсті қағаздар, жұқа қағаздар, жұқа фольга оңай бүктеледі, тез қиылады. Қайшымен қиып көрсетіледі. Ал қатырмақағаздарды бүктеу қиын әрі қиюға келмейді. Тәрбиеші: «Мына түрлі түсті қағаздарды қараңдаршы, түстерін айтып беріңдер»,-деп сұрайды (қызыл, жасыл, сары, көк т.б). Пішінін сұрайды. (тіктөртбұрыш).Бір парақты ортасынан бүктеп,үлкен-кіші қағаздардың көлемдерін салыстырады.Осындай тіктөртбұрыштарды бүктеп,қию арқылы түрлі ойыншықтар жасап үйренетіндіктерін айтады. 2.Үлгіні талдау. -Құрастыру жолдарын көрсетіп,түсіндіру.
Сергіту сәті. 4.«Не өзгерді» ойыны.Мақсаты: Көру арқылы ойлау қабілеттерін арттыру.
|
|||||||||||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі. (Педагог жоспары бойынша)
|
3.Ертегі әлемі(вариативтік) Тақырыбы: «Алтын жұмыртқа» Мақсаты: Балаларға үстел- үсті театры арқылы баяндап айту, сұрақ-жауап арқылы балалардың сөйлеуін, тілдерінің дұрыс жетілуіне ықпал ету. Ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетіне назар аудара отырып, ертегіні түсінуге, қабылдауға, сезінуге жетелеу. Мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу. Шаттық шеңбері -Балалар, сендер қандай ертегілерді білесіңдер? Суретпен жұмыс. Тауықтың суретін көрсету. «Алтын жұмыртқа» ертегісін сахналату. Сұрақ-жауап -Балалар, ертегі ұнады ма? -Шұбар тауық не туды? -Ол жұмыртқа қандай? -Жұмыртқаға не болды? -Жұмыртқа қалай сынып қалды? -Қандай кейіпкерлер бар? Сергіту сәті. Қорытындылау. |
3.Орыс тілі. (Педагог жоспары бойынша)
|
3. Дене шынықтыру. Тақырыбы. Сапта дұрысжүре білу, өз орындарын таба білу, қимылдарды жасау, сапқа қызыгушылық таныту. Мақсаты: Сап тузеп, бір орында тұрып, оңға солға бұрылу. Бағытты өзгерте заттардың арасымен жүру. Иpeлeнiп жугіру (3 рет 10 метрдан). Ұстау және жалатара отырып жүгіруі «Карлығаш» жаттығуды орындау. Бір орында және тенселіп тұрган секіртпеден ceкipy. Арқанды бастан жоғары ұстап, ілініп тұру. 1. Жүгіру барысында бір саптан 3 қатар сапқа тұру. 2. Бытырап жүру жүгіру бірінің соңынан бірі сапқа тұру. Қарқынды өзгерте отырып, белгі бойынша тоқтап жүгіру. «Күштілер» жаттығыу. 3. Допты қабырғаға ұрып,еденнен ыршыған допты қолмен қағып алу (10 реттен кем емес). Қолданылатын құрал жабдықтар.Гимнастикалық орындық шығыршық. 4.Ойын.Қонжықтар Мақсаты: еңбектеу кезінде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіре білуге,көтеріңкі тіреуде статистикалық тепе-теңдікті сақтауды, заттарды сол және оң жағынан айналып өтуін бекіту.Берілген белгіге көңіл аудару,қимыл-қозғалысты белгі бойынша орындау қабілеттерін жетілдіру.
|
3. Дене шынықтыру. (әуенмен) Тақырыбы. Сапта дұрыс жүре білу. Мақсаты: Өздігінен 1-2 сапқа жұптасып, сапта желкеге қарап түзеліп тұру. Гимнастикалық адыммен иыққа гимнастикалық таяқ қойып, көзді жұмып жүру. Түрлі жылжамдыққа иреленіп жүгеру. Шектеулі зат үстімен (бөрене, бум) тепе-тендік сақтап жүру. Ұзындыққа, биіктіктен ceкipy. Спорттық ойындар: Биікке қойылған нысанаға лақтыру, қағып алу, жерге соғу. Баспалдақ басқыш көпіp, лиана. Сырғанау: кеудемен, арқада және бүйырмен өту.1.Жүгіру барысында бір саптан 3 қатар сапқа тұру. 2 «Күштілер» жаттығуы. Б.қ. аяқ сәл алшақ, қол шетке созулы. 1- шығыршықтан шығыршыққа екі аяқпен секіру. Допты қос қолмен лақтыру, кеудеге қыспай қағып алу (дауыстап 8-10 дейін санау). 3. .Қырынан қойылған сатынан тақтайшылары арасынан еңбектеп өту. Енкейтіліп қойылған тақтайға төрт тағандап өрмелеу.Шығыршықтан-шығыршыққа екі аяқпен секіруді бекіту. Допты қос қолмен лақтыру.
4.Ойын.Қонжықтар (таза ауада) Мақсаты: допты қақпа арқылы домалатуды үйрету. |
|||||||||||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка. (Педагог жоспары бойынша)
|
4.Дене шынықтыру. Тақырыбы. Сапта дұрыс жүре білу, өз орындарын таба білу.Мақсаты: Өздігімен бір , eкi шенбер құрып тұру.Тізені бүге жартылай отырып жүру. Тапсырмаларды орындай «жыланша» иреленіп заттардың арысымен жүгіру. Eктeyлi зат үстімен (тақтай үстімен) адымдап, аяқтың үшымен жүру. Аракашыктығы 40 см шығаршықтыц келесі шығаршыққа бір аяқпен және қос аяқпен ceкipy. 1. Жүгіру барысында бір саптан 3 қатар сапқа тұру. 2. Жалпы дамыту жаттығулары. Зырылдауық (проперллер) жаттығулары. 3. Ұзын секіртпеден қос аяқтап ceкipy. гимнастикалық қабырғаның басына дейін сатыларды жібермей өрмелеу, келесі қабырға ауысу және төмен тісу. 4.Ойын.Көжектер Мақсаты: допты қақпа арқылы домалатуға үйрету.Берілген белгіге көңіл аударуға, қос аяқтап алға секіруге жаттықтыру. Көз мөлшерін дамыту және табан бұлшықеттерін нығайту.
|
4.Мүсіндеу. Тақырыбы:Үй жануары атты мүсіндеу. Мақсаты:Халық шебер лерінің шығармашылы ғына қызығушылықты ояту; аттың пішінін тұтас бөліктен, ұсақ бөліктерін созу арқылы мүсіндеуге үйрету; түсті таңдай білуді дамыту. Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, сұрақ – жауап, мүсіндеу, тексеру, т. б. 1.Балалар төрт түлік малды есімізге түсірейік? – Жылқы, сиыр, қой, ешкі, түйе. – Мына жұмбақты шешіп көрейік. 2. Жұмбақ. Қоян жақты, тақыр жонды, Төрт тұяқ, екі аяқты, екі қолды. Салпы ерін, өзі жүйрік, Кең омырау, жуан құйрық.(ат) 3.Ермексазды жұмсарту, тұтас бөлікті созу арқылы ат мүсінін жасауға кірісу. Созу, жалпақтау, жұмырлау әдістері. Ат туралы мүсіндеу қиын болмау үшін аттың суреті бейнеленген суретін тақтаға іліп қою. Сергіту сәті. «Дауысынан таны»ойыны. Ойын шарты: балаларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір балаланың көзін байлайды.Көзі байланған баланың қасына бір бала жануар дыбысын салады. Бала қандай жануардың дауысы және оны салған кім екенін табады.
|
4.Музыка. |
4.Сиқырлы қылқалам. (вариативтік)Тақырыбы: «Түрлі түсті жапырақтар» Мақсаты:Балалар ды шығармашылық қабілеттерін дамыту. Көркем ой құра білуге үйрету. Бейнелеу материалдарымен (бояу, субояқ, бояу қарындаштарымен) жұмыс істей білу, «мөр басу»техникасын қолдана білуге үйрету. Әдіс-тәсілдері:көрсету,түсіндіру. 1.Жұмбақ. -Ешкім де жемейді, Тәтті екен демейді. Сарғайып піседі, Үзіліп түседі. (жапырақ)
2.Жыл мезгілі жайлы айтып әңгімелеу. Күз мезгіліндегі ерекшеліктер соның ішінде жапырақтар туралы айтып өту.
3.Жапырақтарды салу тәсілдерін көрсетіп,түсіндіру. Сергіту сәті. 4. «Жапырақтар» Мақсаты:Бірқалып ты,ерікті дем шығаруға үйрету. Қажетті құралдар: Жұқа қағаздан ойып жасалған сары және қызыл жапырақтар. Ойын барысы: Тәрбиеші балаға күзде ағаштардың жапырақтары түсетінін түсіндіреді. Бұл құбылыс жапырақтардың түсуі деп аталады. Жапырақтардың түсуін үйде ұйымдастыруды түсіндіреді. Бала жапырақтар ұшатындай, оларға үрлейді. Жаттығу 2-3 рет орындалады. |
|||||||||||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
|||||||||||||||||
Серуенге шығу. Серуен. |
11:50-12:30 |
Серуен.Бақылау.№17 Қайтқан құстарды бақылау. |
Серуен.Бақылау.№21. Солып қалған гүлдерді бақылау. |
Серуен.Бақылау. №3 Бұлтты бақылау. |
Бақылау.№6. Ағаштардан желмен ұшып түсіп жатқан жапырақтарды бақылау. |
Серуен.Бақылау.№9 Күз мезгілінде желді бақылау. |
|||||||||||||
«Ас – адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||||||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
|||||||||||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
Үстел үсті театры «Үйшік» ертегісі.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршаққа қонаққа барамыз» |
Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру.
|
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б.
|
|||||||||||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||||||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. |
|||||||||||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата аналармен балалардың тәртібі жөнінде сөйлесу. |
Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен алдағы күз мерекесі туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың төлем ақысы туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың тазалығы туралы әңгімелесу. |
|||||||||||||