ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (18-22 қыркүйек 2017 ж.)
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (18-22 қыркүйек 2017 ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Балабақшам»
Тақырыпша «Менің сүйікті ойыншықтарым»
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||
|
||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.
|
Құрылыс ойындары.
|
«Менің сүйікті ойыншықтарым» туралы айту. |
Дид.ойын: «Кімге не қажет?» |
Үстел үсті ойыны – пазл: «Үйшік құрастыр» Балалармен ойыншықтар туралы әңгімелесу. |
||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
|||||||||
Жаттығулар кешені
|
||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу. Мақсаты: Қылқаламмен қағазға басып салу тәсілдерін қолдануға, қағаздың ортасын,бұрыштарын, жоғарғы, төменгі, оң және сол жақтарын ажыратуға үйрету. Қолданылатын көрнекі құралдар:әртүрлі ойыншықтар дың суреті. Қажетті құрал жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз, су, сүлгі,ақ қағаз. Сөздік жұмысы: ойыншық. Шаттық шеңбері. Ойыншықтар және оның түрерімен таныстыру. Сипаттап әңгімелеу. Үлгі бойынша сурет салу.Әдіс-тәсілдерімен таныстыру. Сергіту сәті. «Біздің көрме»ойыны. Қорытынды жасау.
|
1.Сөйлеуді дамыту.Мақсаты: Ойыншықтары туралы әңгімелеп беру ге,түрлі ойыншық тарды сипаттауға үйрету. Дыбыстардың нақты артикуляция сын, интона циялық мәнерлігін қалып тастыру. Сөздік қорды сын есімдермен байыту. Шаттық шеңбері. Ғажайып сәт. Ойыншықтар туралы түсінік беру. Сұрақ-жауап. Тақпақ. Сұрақтарға жауап алу . Дидактикалық ойын:”Ойыншықты тап” Әңгіме құрау. Сергіту жаттығуы. Қорытынды.
|
1.Қ.М.Ұ.Қ. Мақсаты:Көрнекілік негізінде 7 санының (құрамымен) пайда болуымен таныстыру. Ойыншықтарды санату арқылы санау дағдыларын жетілдіру. Уақытты бағдарлауды дамыту: тәулік бөліктері, апта күндері. Шаттық шеңбері. 0 ден 6ға дейінгі сандарды тура және кері санау. 7 санының құрамымен таныстыру. Ойыншықтарды санату. Уақытты бағдарлау апта күндерін ажырата білу. Сергіту сәті. «Кім жылдам?»ойыны. Қорытынды жасау. |
1.Сауат ашу.Мақсаты: Дауыссыз дыбыстардың негізгі ерекшеліктерімен таныс тыру; сөздердегі дауыс ты, дауыссыз дыбыстар ды ажырата білуге үйрету. Шаттық шеңбері. Дауыссыз және дауысты дыбыстар туралы түсінік беру. Дауысты дыбыстар: а, о, е, ы, і, о, ө, ұ, ү. Дауыссыз дыбыстар: б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п,р, с, т, һ, ф, х, ц, ч, ш, (у).Тәрбиеші бірнеше сөздер айтады. Балалар сол сөздегі дауысты қанша болса қолдарын шапалақтап білдіртеді. «Адасқан әріптер» ойыны. Тірек—схема бойынша сөйлем құрау. Сұрақ-жауап. -Бүгінгі сабақта не үйрендік? — Дауысты дыбыстарды атаңдар. — Дауыссыз дыбыстардың ерекшелігі неде?
Сабақты бекіту. Бағалау, мадақтау. Қорытынды жасау.
|
1.Өзін-өзі тану. Мақсаты:Құрдас тарымен ойын және шынайы қатынас арқылы қарым-қатынас қуанышы туралы түсініктерін кеңейту;мейірімділік танытуға баулу. Шаттық шеңбері. Ойыншықтар туралы балалар өз білетіндерін айтып әңгімелейді. Суретке қарап әңгімелеу.Өзіне ұнаған ойыншықты алып сипаттап әңгімелеу. Сұрақ-жауап. -Ойыншықтар не үшін қажет? -Ойыншықтар қандай материалдардан жасалады? Сергіту сәті. Дид.ойын: «Менің сүйікті ойыншығым» Қорытынды жасау. |
||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану. Мақсаты:Өлі табиғат заттарын адам қолымен жасалған заттардан ажырата білуге үйрету. Ойыншықтарға ұқыпты қарау дағдыларын қалыптастыру. Көрнекіліктер: Әртүрлі ойыншықтардың суреттері. Шаттық шеңбері. Ойыншықтар туралы түсінік беру. Сурет бойынша әңгіме. Ойыншықтармен таныстыру.Оларды атау. Сұрақ-жауап.Сүйікті ойыншық тарың бар ма ? Қандай ойыншықты жақсы көресіңдер?– Ойыншықтарды қалай ұстау керек? -Үлкендер еңбегімен таныстырып түсіндіру. Сергіту сәті.Дид.ойын: «Қайсысы қайда орналасқан?» Қорытынды жасау.
|
2.Аппликация. Мақсаты: Қағаздан дайындалған тікбұрыштардан дөңгелек пішіндерді қиып алу,олардан ойыншықтар құрастырып, жапсыру дағдыларын жетілдіру. Шаттық шеңбер. Ойын: «Ұқсас пішіндерді тап және оларды орнына қою» Үлестірмелі материалдаға назарларын аударады. Қауіпсіздік техникасымен таныстыру. Сергіту сәті. Жұмыстың орындалу ретін түсіндіремін. «Ойыншық қайда тұр» дидактикалық ойынын ойнау. Балалармен жеке жұмыс жүргіземін.Қорытынды жасау. |
2.Көркем әдебиет. Мақсаты:Өлең жаттау, оны мәнерлеп айтуға жаттықтыру.Дауыс ырғағымен мәнерлеп оқып, үзілістермен жаттауға,өлең мазмұнына қатынасын беруге баулу. Қолданылатын көрнекі құралдар:хрестоматия, суреттер. Шаттық шеңбері. Ойыншықтар туралы түсінік беру.1. пластмассалы.2.резина лы.3. матадан.4. ағаштан Кіріспе әңгіме. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. Сұрақ-жауап. Дид.ойын: «Не жоқ?» Сергіту сәті. Тақпақ жаттау.«Ойыншықтар»Ойыншығым құрастырғыш, Көрсетеді көмегін. Кімге көлік, кімге үй, Құрастырам керегін. Ойыншықтарым көп менің, Бәрін жақсы көремін. Кешке дейін жалықпай, Бірге ойнап жүремін. Ойыншығым қуыршақ, Не берсем де жемейді. Еркелігі соншама, Көтермесем жүрмейді. Қорытынды жасау. |
2.Ойна да ойла (вариативтік)«Неге ұқсайды?» Мақсаты: Балалардың есту, көз алдына елестету, ұқсата бiлу дағдыларын қалыптастыру. Пішіндер туралы бiлiмдерiн толықтыру әрi пысықтау. Тілек шеңбері: «Бейбітшілік гүлдері» Ғажайып сәт. Геометриялық пішіндерді еске түсіру, сипаттау, салыстыру. Сұрақ-жауап. -Балалар, бұл қандай пішін? -Түсі қандай? -Оның бұрыштары бар ма? Сергіту сәті. Дидактикалық ойын: «Заттар қай пішінге ұқсайды?» Қорытынды жасау.
|
2.Құрастыру.Мақсаты: Болашақта жасалатын құрылысты бірігіп талдай білу, оларды орындау реттілігін белгілеу және оның негізінде нысан құрастыруға үйрету. Көрнекіліктер: Үйлердің суреттері. Шаттық шеңбері. Ойыншықтар туралы түсінік беру.Сурет бойынша әңгіме. Құрылыс материалдарымен таныстыру.Жұмысты бастау.Сергіту сәті.Дид.ойын: «Неден жасалған?» Қорытынды жасау. |
||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі. (педагог жоспары бойынша) |
3.Ертегі әлемі (вариативтік)«Мақта қызбен мысық» Мақсаты: Ертегілер,ертегілердің түрлері, ерекше ліктері туралы балалар білімін тереңдету.Ертегінің мазмұнымен таныстыру, ертегі идеясын анықтайбілуге үйрету. Балалардың тілін, ойлау қабілеттерін мазмұндау дағдыларын дамыту, сөздік қорларын толықтыру. Ертегілерге деген қызығушылықтарын ояту.Тілге, ауыз әдебиетіне деген ынта – ықыласқа тәрбиелеу. Шаттық шеңбер.Сұрақ- жауап. Балалар біз «Мақта қыз бен мысық» ертегісін білеміз бе? «Шығармашылық жұмыс» Ертегіні сахналау. Сергіту сәті. Сұрақ-жауап. Балалар мысық пен мақта қыз дос болдыма? –Сендергеертегі ұнады ма? -Дос болу үшін не істеу керек екен? Қорытындылау. |
3.Орыс тілі. (педагог жоспары бойынша) |
3.Дене шынықтыру. (педагог жоспары бойынша) |
3.Дене шынықтыру. (педагог жоспары бойынша)
|
||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка. (педагог жоспары бойынша) |
4.Дене шынықтыру. (педагог жоспары бойынша) |
4.Мүсіндеу. Мақсаты:Балаларды халық ойыншықтарымен таныстыру, ойыншықтарды мүсіндеуге үйрету. Қолданылатын көрнекіліктер , қажетті құрал-жабдықтар: Ермексаз ,тақтайшалар , сулықтар , ойыншықтар бейнеленген сурет, Шаттық шеңбері. Ойыншықтар және оның түрерімен таныстыру. Сипаттап әңгімелеу. Дайын үлгіге қарап мүсіндеу.Мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін үйрету. Жұмысты бастау. Сергіту сәті. «Біздің көрме»ойыны. Қорытынды жасау.
|
4.Музыка. (педагог жоспары бойынша) |
4.Сиқырлы қылқалам. (вариативтік) «Көбелектің суретін саламыз» (Монотипия әдісі) Мақсаты:Балалардың табиғат әлеміне деген қызығушылығын арттыру,бояу түстерінің мәнін түсіндіру. Көбелектің бейнесін қағазға монотипия әдісімен түсіруді үйрету.Балаларды табиғатты аялауға, қорғауға және ұқыптылыққа, еңбекке тәрбиелеу. Шаттық шеңбері. Сурет салудың әртүрлі әдістерімен таныстыруды жалғастыру. Үлгіні талдау. Жұмысты бастау. Ақ парақты ортасынан бүктеп алады. Ақ парақтың бір жағына карандашпен көбелектің нобайына келтіріп суретін салып,қызыл,сары, жасыл, көк акварель бояуларын қылқалам арқылы тамызады. Оны мақта таяқша арқылы жайып жағады. Соңынан парақтың бүктеуін біріктіреді. Үстінен қолымен бастырып, алақанмен жүргізеді. Ақ парақты қайта ашқанда көбелектің суреті пайда болады. Мақтатаяқшаныалып, бояуғамалыпалыпкөбелектіңкөздерін, мұртшаларын, қанаттарындағыөрнектерді, көзшелердісалыпсуреттіаяқтайды. Қорытындылау. |
||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
||||||||
Серуенге шығу. |
11:50-12:30 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Бақылау.Күз мезгілінде желді бақылау. Мақсаты: Күз мезгіліндегі желдің салқын болатынын айту. Балалардың әңгімелеу арқылы тілін дамыту.Еңбек: Учаскедегі шашылған қағаздарды жинау. Балалармен жеке жұмыс:Тақпақты оқу. «Желді күн» (Ж. Смақов) Гу-гу,гу-гу шықты Желдеттіде бұлт қуды Жел соққан соң Жел тіпті Жын соққандай жұлқынды Қимылды ойын: «Күн мен түн» |
||||||||
«Ас – адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу, сергіту жаттығулары. Бұдырлы кілемшемен жүргізу. Жеке гигиена.
|
||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
«Менің ойыншықтарым» тақырыбы бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар. |
Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»; Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. |
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б. |
Ертегі оқып беру; үстел үсті театры және т.б. |
||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. |
||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата аналармен балалардың тәртібі жөнінде сөйлесу. |
Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен алдағы күз мерекесі туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың төлем ақысы туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың тазалығы туралы әңгімелесу. |
||||