ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (20-22- желтоқсан 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (20-22- желтоқсан 2017ж.)

«Күншуақ»ересек тобы

                                                                                                                                                                          Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным»   

                                                                                                                                                                              Тақырыпша«ҚР Тұңғыш Президенті,

мемлекеттік рәміздер»

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

 

Балаларды қабылдау.

Ата-аналармен әңгімелесу.

 

Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

 

 

8:30-8:50

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды  жағдай орнату.

 

 

 

 

 

Таңертеңгі гимнастика.

8:50 –9:00

 

 

 

 

Жаттығулар кешені

 

 

 

Таңғы ас

9:00 – 9:30

Астарың дәмді болсын!

Ұйымдастырыл

ған оқу қызметтері.

9:30

9:55

 

 

 

 

 

1.Сауат ашу негіздері.

Тақырыбы: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.

Мақсаты:Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуді одан әрі дамыту. Қарындашты дұрыс ұстауды, қағаз бетінің жазықтығын бағдарлау ды,штрихтарды салуды жетілдіру.

Әдіс-тәсілдері:

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын, түсіндіру.

1.Өтілген дыбыстарды қайталау.

2.Жуан дауыстылар: а, о, ұ, ы, у.

2.Жіңішке дауыстылар: ә, ө, ү, і ,е, э, и, у.

3.Өтілген дыбыстарды қайталау.Дауысты,

дауыссыз дыбыстарды ажыратып талдау.Мысалы:Бб — дауыссыз дыбыс.Сондықтан  көк түспен белгіленеді.Кәне, бірге «Б» деп қайталайық. «Б» дыбысының дұрыс айтылу артикуляциясы. Ерін бір-біріне жабысып тиеді де, дауыс екпінімен «б» дыбысы пайда болады.

 «Бала»сөзіне дыбыстық талдау жасау.

Сергіту сәті.

4.Үлестірмелі карточка лармен жұмыс.

-Берілген сөздерді карточкалармен белгілеу.

5.Дидактикалық ойын:

«Кім зерек?» ойыны.

Дауысты дыбыстарды қызыл түсті үйге, дауыссыз дыбыстарды көк түсті үйге сызық арқылы қос.

Қорытынды жасау.

 

 

10:05-10:30

 

 

 

2.Ойна да ойла.

(вариативтік)

Тақырыбы:«Үйдің есігін жабайық»Мақсаты:Заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру.Ойлау қабілетін дамыту.

Әдіс-тәсілдері:көрсету,үйрету.

Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері.

Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну.

Сергіту сәті.

Ойын: «Дәл осындай пішінді тап»

Қорытындылау.

 

 

 

 

10:40-11:05

 

 

 

 

3.Қауіпсіз мінез-құлық негіздері.

Тақырыбы:Гигиена дағдылары туралы түсінік беру.

Мақсаты:Жұқпалы аурулардың түрлері, берілу жолдары, алдын-алудың негізгі шаралары туралы  түсінік беру.Тазалықты, гигиеналық дағдыларды сақтаудың қажеттілігін түсіндіру.
Әдіс-тәсілдері:

Әңгімелесу,түсіндіру,

сұрақ-жауап.

1.Денсаулықты сақтау үшін, денсаулық ережелерін білу  маңыздылығын  түсіндіру.(слайд бойынша)

 «Денсаулық – зор байлық», «Дені саудың – жаны сау»-деген қағидаларды бала бойына жетілдіру.

2.«Әдепті бала және салақ бала» суретпен жұмыс.

3.Сұрақ – жауап.

-Гигиена деген не?

-Гигиена дағдыларына нелер жатады?

4.Әңгімелесу.

-Балалар, адамдардың көңілді, әдемі жүруі неге байланысты?

Сергіту  сәті.

5.Ойын: «Не өзгерді?»

Қорытындылау.

 

11:15-11:40

 

4.Дене шынықтыру.

 

4.Музыка.

 

 

«Табиғат аясында»
Серуенге дайындық.

11:40-11:50

 

Серуенге шығу.

11:50-12:30

 

 

 

 

 

«Ас –  адамның арқауы»

Түскі ас.

12.30-13.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

«Тәтті ұйқы»

Ұйқыға дайындық, ұйықтау.       

13:00-15:20

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

«Ұйқымызды ашайық»

Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары.            

15:20 – 15:45

 

 

 

 

 

«Астарыңыз дәмді болсын!»

Бесін ас.        

15:45 – 16:10

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс.

Баланың  даму картасынасәйкес

жекежұмыс.  

16:10-16:40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Серуенге дайындық

16.40-16.50

Киіну: серуенге шығу.

Серуен

16.50-18.00

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық баржәне т.б.

«Келесікездескенше!»

Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас

Балалардыңүйгеқайтуы.            

18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *