ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (20-24 қараша 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (20-24 қараша 2017ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша«Біз күштіміз, ептіміз»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
Таңғы шеңбер. «Дос болайық бәріміз» Қол алысып, кәне біз, остасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдаршеңберге. Қандайжақсыбіртұру, Достармененбіржүру!
|
Таңғы шеңбер. «Арайлап таң атты» Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз.
|
Таңғы шеңбер. «Арайлап таң атты» Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз. |
Таңғы шеңбер. «Біз көңілді баламыз» Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Біз көңілді баламыз, Біз сүйкімді баламыз.
|
Таңғы шеңбер. «Армысың қайырымды аспан ата!» Армысың қайырымды аспан ата! Армысың мейірімді жер – ана! Армысың шұғылалы Алтын-күнім! Армысың,балабақша дос-жараным.
|
|||||||||||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
||||||||||||||||||
|
|
Жаттығулар кешені
|
|
|
|||||||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
|||||||||||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
1.Сурет салу. Тақырыбы:Қоян. Мақсаты:Жануарлар дың суретіне қарап отырып салуға үйрету. Заттардың шамасы мен үйлесімділіктегі айырмашылықты бере білуді жетілдіру. Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап, түсіндіру, үйрету, әңгімелеу, көрсету. 1.Жұмбақ: Сылдырдан қорқады, Шошынып жортады. (Қоян) 2.Қоян туралы түсінік беру.Сипаттап әңгімелеу. 3.Үлгіні талдау. 4.Үлгі суретті көрсетіп, ретімен салғызу. -Қоянның суретін салу технологиясы: – үлкен көлемді сопақша (денесін) салу; – сопақшаның сол жағына орташа сопақшаны салу (қоянның басы); – орташа сопақшаның жоғарғы жағына екі кішкентай сопақшалар (құлақтар) салынады; – үлкен сопақшаның төменгі жағында кішкентай дөңгелек (қоянның құйрығы) сыздыру. 5.«Қимылын келтір» ойыны: Әуенмен жануарлардың жүрістерін келтіруді ұсынылады. Қорытынды жасау. |
1. Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы:Тазалық – денсаулық кепілі. Мақсаты:Тазалық туралы әңгіме жүр гізу,ақыл-ойларын, сөйлеу дағдыларын дамыту.Балалардың сөйлеу қабілеті мен танымдық деңгейін арттыру, сөздік қорын байыту. Денсаулық тарын, тазалықты сақтауға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,жұмбақ, сұрақ-жауап. 1.Тазалық туралы түсінік беру. 2.Сурет бойынша әңгімелеу. 3.Сұрақ-жауап. – Денсаулық жақсы болу үшін не істеу керек?-спортпен шұғылдану керек. – Пайдалы нәрселерге не жатады? -спортпен шұғылдану, дұрыс тамақ тану,дұрыс киіну,уақытымен ұйықтау т.б. -Зиянды нәрселерге нелер жатады? -тамақты көп жеу, уақытында ұйықта мау,тамақтану алдын да қолды жумау т.б. Сергіту сәті. 4.Тақпақ.Дос бол сабын,сумен сен, Жиі-жиі жуын сен. Таңертең де,кешке де, Жуын күндіз,түсте де. Жуын тамақ алдында, Жуын тамақ соңында. Жуын ұйықтар кезіңде, Жуын тұрған мезгілде. 5.«Тез айт»ойыны. Мақсаты:Шапшаң ойлауға, жинақылыққа үйрету,тез,әрі дұрыс жауап бере білуге дағдыландыру. -Бұдан кір қорқады, Судан бұл қорқады. (Сабын)-Дәмі де жоқ,түсі жоқ,Пайдаланбас кісі жоқ. (Су) -Жуынып болғаныңда, Жүреді қолдарыңда. (Орамал)-Қалтамда жатыр,тісі бар, Тістемей-ақ істер ісі бар. (Тарақ) Қорытынды жасау. |
1.Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы:Кеңістік ұғымдарын бекіту. Мақсаты:Заттардың көлемдерінің бір-бірінен айырмашылықтарын математикалық термин дерді қолдана отырып, анықтап айтуға үйрету («Жасыл қарындаш – ең биігі, қызыл – аласалау, сары одан аласа, бірақ көктен биігірек,ал қызғылт сары бәрінен де аласа және т.б.). Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап, көрсету, тапсырмаларды орындау. 1.0 ден 10ға дейінгі снадарды тура және кері санау. 2. «Мынау қандай сан»ойыны. 3. Кеңістік ұғымдары туралы түсінік беру. Суреттер көрсету. Суретке қарап заттардың көлемдерінің (биік, биігірек,аласа,аласалау т.б)екендігін көрсетіп айтып беру. 4.Үлестірмелі материал дармен жұмыс. Сергіту сәті. 5.«Тез ойла» ойыны. Мақсаты: Балаларға суреттерді көрсетіп салыстыру, жоғарыда, төменде деген түсініктерін дамыту. Кеңестікті бағдарлай білуге үйрету. Ойын арқылы шапшаң дыққа,тез ойлауға баулу. Қорытындылау.
|
1.Сауат ашу негіздері. Тақырыбы: Т дыбысы мен әрпі. Мақсаты:Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету.Тдыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйре ту.Ойлау,есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту,қызығушылығын, белсенділігін дамыту.Әдептілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын, түсіндіру. 1.Өтілген дыбыстарды қайталау.- А қандай дыбыс?-А дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? -Н дыбысы ше?-сөздің қай жерінде кездеседі? 2.Жұмбақ жасыру: Өзі айлакер, өзі бір қу, Жүрген жері айғай да шу. /түлкі/ 3.Тт — дауыссыз дыбыс.Сондықтан көк түспен белгіленеді. «Түлкі»сөзіне дыбыстық талдау жасау. Сергіту сәті. 4.Үлестірмелі карточка лармен жұмыс. -Берілген сөздерді карточкалармен белгілеу.Мысалы:тау,таба,ата т.б. 5.Дидактикалық ойын: «Кім байқағыш» Ойынның мақсаты: экранға шыққан суреттің басындағы дыбыс дауысты болса қызыл текшені, дауыссыз болса көк текшені көтереміз.Кім байқағыш екенін көрсетсін. Қорытынды жасау. |
1.Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Мейірімділік. Мақсаты:Құрдастарымен өзара әрекеттесу арқылы қарым-қатынас қуанышы, өзара көмек, мейірімділік танытуға баулу. Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу. Шаттық шеңбері. 1.Мейірімділік туралы түсінік беру.-Сурет бойынша әңгіме. 2.Тақпақ жаттау. Күлімдеген күн мейірімді, Кіршіксіз қар мейірімді. Таза мөлдір су мейірімді, Мәпелеген ата-ана мейірімді. 3.Сұрақ-жауап. -Мейірімділік дегеніміз не? -Мейірімділікті қайдан алуға болады? -Егерде саған біреу мейірімділік көрсетсе сен қандай сезімде боласың? «Кел,ойнайық» сергіту сәті : 1.Өтірік айту жаман қасиет дегендерің, қол соғайық. 2.Жақсы адам болғыларың келсе, орнымыздан тұрайық. 3.Жалқаулық жаман қасиет дегендерің, отырайық. 4.Жүректері мейірім ділікке толы балалар «Мен» деп айқайласын. 5.Адамгершілігі мол балалар екі қолдарын көтерсін. 6.Көңіл-күйлері жоғары балалар,аяқты еденге соғайық. 7.Осы балабақша туралы жақсы ой-пікірдегі балалар бір-бірінің қолын алсын. Қорытынды жасау. |
|||||||||||||
|
10:05-10:30 |
2. Жаратылыстану. Тақырыбы: Жабайы жануарлардың тіршілік ету ортасы. Мақсаты:Жабайы жануарлардың тіршілік ету ортасы туралы түсінікті кеңейту. Әр жыл мезгілінде жануар лардың сыртқы келбеті мен тіршілік ету ерекшеліктерін атап көрсету. Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру, ойын, сұрақ – жауап. 1. Жабайы жануарлар туралы түсінік беру. Түрлерін атау. –Жабайы жануарлар – табиғи жағдайда өз бетімен тамақ тауып, тіршілік ететін жануарлар. Жабайы жануарлардың түрлері өте көп. (слайд арқылы түсіндіру) 2.Сұрақ-жауап. -Жануарлар тіршілік ету үшін не қажет? (Қорек, мекендейтін орта). – Қандай жануарлар қысқа азық жинайды? -Жабайы жануарлар қайда жасайды? -Жануарлар қыста қалай жылынады?(қысқы ұйқы, ін-апан, қалың жүнді тері) 3.Жұмбақтар. 1.Ит сияқты ит емес, Ұнатпайды ол кісіні.(Қасқыр) 2.Айбат берген жалым бар, Қайрат берген тәнім бар. Күркіреймін ақырсам, Қайсы аңмын,табыңдар. (Арыстан) 3.Өзі ширақ, өзі қу, Жүрген жері айқай-шу. (Түлкі) 4.Тәтті көрсе, бас салар, Айнымайды баладан. Үп – үлкен боп жасқанар. Кіп – кішкентай арадан. (Аю) 4.Ойын: «Қай жануар артық?» Мақсаты:Жабайы жануарлардың арасынан артық жануарды табу. Қорытындылау. |
2.Аппликация. Тақырыбы:Аю. Мақсаты:Балаларға жырту тәсілімен жануарлардың бейнесін жапсыруды үйрету.Жапсыратын бөліктерді қағаздың бетіне дұрыс орналастыру.
Әдіс-тәсілдері: көрсету,түсіндіру, жапсыру. 1.Жабайы жануарлар туралы түсінік беру.Түрлерін атау. 2.Жұмбақ. Тәтті көрсе, бас салар, Айнымайды баладан. Үп – үлкен боп жасқанар. Кіп – кішкентай арадан. (Аю) 3.Қауіпсіздік техникасымен таныстыру. 4.Үлгіні талдау. 5.Жұмыс жасаудың әдістерімен таныстыру. -Қағаз бетіне дене бөліктерін мынадай ретпен жапсырамыз: -Денесін; -Басын және құлақтарын; -аяғын желімдейміз. -Қара түсті қағазбен көзін, мұрнын, аузын жапсырамыз. Сергіту сәті. 6.«Қай жануар артық?»дидактикалық ойыны. Мақсаты:Жабайы жануарлардың арасынан артық жануарды табу және оның не үшін артық екендігін айту. Қорытындылау.
|
2.Драма. Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті лақ»ертегісі. Мақсаты:Жаңа ойын әрекеттеріне ойыншық тармен,заттармен таныс әрекеттерді жеткізе білуге үйрету.Әдеби кейіпкерлерді адамгер шілік ережелері мен түсініктері тұрғысынан бағалау. Әдіс-тәсілдері:ертегіні сахналау,сұрақ –жауап, әңгімелеу. 1.-Жануарлар туралы әңгімелеу.Түрлерін атау. -2. Біз бүгін «Қасқыр мен жеті лақ»ертегісімен танысамыз. -3.Ертегіні оқып түсіндіру. 4.Ертегі бойынша сұрақ-жауап. -Ешкі лақтарына не деді? -Ал лақтар не істеді? -Ешкі қасқырдан қалай құтылды? 5.Балалардың өздеріне әңгімелету. Сергіту сәті. 6.Ертегіні сахналату. Қорытындылау. |
2.Ойна да ойла. (вариативтік) Тақырыбы:«Кім тез жинайды» Мақсаты:Көкөнiстер мен жемiстер жайындағы балалардың бiлiмiн тиянақтау /жинақтау/.Бейнелеу iс-әрекетi барысында пiшiн,көлем, түстi, салыстырмалы көлемдi қабылдауын қалыптастыру. Балалардың есте сақтауын дамыта отырып, зейiндiлiкке, ұқыптылыққа,шапшаңдыққа баулу. Әдіс-тәсілдері: көрсету,үйрету. Қажеттi құралдар: Көкөнiстер мен жемiстердiң ұсақ суреттерi немесе муляждар. Екi себет. Ойын барысы: А) Көкөнiстер, жемiстер жайында әңгiмелеп, түрi, түсi, көлемi, пiшiнi т.б. Ә) Үстелдiң екi шетiне қойылған екi себетке жемiстердi бiр бөлек, көкөнiстердi, бiр бөлек, бiр-бiрлеп салу тапсырылады. Ойынға басшылық. Ойын барысында тәрбиешi көкөнiстер мен жемiстер жайында қысқаша әңгiмелеп балалардан көкөнiстерге не, жемiстерге не, жататынын сұрайды. Балаларды жартылай шеңбер жасай отырғызылады. Тәрбиешi ойынға қажеттi көрнекiлiктердi алдын ала үстел үстiне қояды. Берiлетiн тапсырма: көкөнiстердi жинап, бiр себетке, жемiстердi жинап, екiншi себетке салу керек. Екi бала шығады. “Бiр, екi, үш” деп санау арқылы немесе санамақпен ойын басталады. Кiм бұрын араласып жатқан жемiстер мен көкөнiстердi шатаспай дұрыс жинаса, сол жеңiске жетедi. Ендi жиналған көкөнiстер мен жемiстер қайта жайып қою үшiн балаларды бiр-бiрлеп шақырып, сипаттап айтып, орнына қояды. Оны басқа бала орындайды. Мыс: Алма қызыл домалақ пiшiндi, дәмi тәттi, т.б. көкөнiске немесе жемiске жататынын сұрап, тәрбиешi жауаптарын толықтырып отырады. Ойын балалардың жемiстер, көкөнiстер жайында өлең-тақпақтар айтуымен аяқталады. Сергіту сәті. Қорытындылау. |
2.Экология негіздері. Тақырыбы:Табиғатқа зиян келтіретін жағдайлар туралы түсінік беру. Мақсаты:Табиғатқа зиян келтіруі мүмкін жағдайлар мен әре кеттерді, ауа мен судың ластану себептерін, себеп-салдарлық байланыс тарды түсіндіру.Қоршаған ортаға және табиғатқа қам қорлық қатынасты тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру, сұрақ – жауап. 1.Табиғат туралы, тірі және өлі табиғат туралы түсінік беру. 2.Сурет бойынша әңгімелеу. -Қоршаған ортаның өнеркәсіп орындарынан,көліктерден, тұрмыстық қажетінен бөлінген улы газдардан ірі қалалардың ауасы ластанады. -қоршаған табиғи ортаны және жекелеген табиғи объектілерді (орман, су, жер қойнауы және т.б.) ластау; табиғи объектілерді бұлдіру, бұзу, жою (жерді бұлдіру, Қызыл Кітапқа енгізілген жануарларды жою, орманды ағын сулармен құрту және т.б.); табиғи ресурстарды тиімсіз (мақсатсыз) пайдалану (мысалы, суды ысырапсыз пайдалану және т.б.). -Қоқыстарды кез келген жерлерге тастау т.б. 3.Сұрақ-жауап. -Табиғат дегенде нені түсінесіңдер? -Табиғатты қалай қорғау керек? 4.Ойын: «Мен табиғаттан не үйрендім?» Қорытындылау.
|
|||||||||||||
|
10:40-11:05 |
3.Ағылшын тілі. Theme of the lesson:Colours (red, yellow, orange) The objectives: Educational: to acquaintance students with the new lexis on theme COLOURS Developing: to develop listening skills through listening to the songs and do Physical warm – ups Up – bringing: to up – bring students’ interest and motivation to the lesson Materials: – the lap top with video of the song – the pictures of colours – the pictures of objects (apple, sky, grass, sun) The Procedure of the lesson 1. Greetings Teacher (T.) Hello, boys and girls! Children (C.) Hello! Children sing a song: Hello, how are you? All together say the rhyme: Good morning, good morning! And how are you? Good morning, good morning, I am fine, thank you! 2. Speech warm – up and revision of words. Revision of colours. Run and touch. Colours are around the room. Teacher says the colour and students run and touch.
The game: The silent phone (COLOURS) 3. Introducing the new lexis Teacher introduces the new lexis with the help of pictures (Colours). Teacher shows the colour children repeat after him. Children sit in circle and repeat. 4.Singing the song Pre – teaching vocabulary with the help of pictures: apple, sun, grass, sky What colour is the sky? It’s blue, It’s blue, It’s blue 5. Drawing a conclusion (Проводитсяподвижнаяигра «Хоровод») Children and teacher go around the circle saying numbers when it is 10 they jump and begin again. 6. Saying good bye! Raise your heads, Jump up high. Wave your hands And say «Good bye»! |
3.Ертегі әлемі (вариативтік) Тақырыбы: «Ақылды лақ» (ертегі) Мақсаты:Ертегі мазмұнын зейін қойып тыңдауға үйрету.Балалардың сөздік қорын молайту. Көркем әдеби тілде сөйлеуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,сұрақ-жауап. Кіріспе әңгіме. 1.Балалар, қандай үй жануарларын білесіңдер? -Балалардың жауабын тыңдау. 2.Ендеше, бүгінгі біз «Ақылды лақ» ертегісімен таны самыз.Ертегіні оқу. 3.Ертегі желісі бойынша сұрақ-жауап. –Ертегі қалай аталады? -Ел көшкөнде қандай төлдер қалып қояды? -Олар не істеді? 4.Ертегінісахналату. 5.«Қасқыр мен қойшы» ойыны. Ойын мақсаты: қойшы қойларын жайып, өріске шыға ды. Жайылып жүрген қойларға қасқыр шауып, бір-бір қойдан әкете береді, ойын солай жалғасады. Қорытындылау.
|
3.Орыс тілі. Тема: «Водный транспорт» Цель: Вовлечь детей в игровую ситуацию; дать представление о водном транспорте, темпе движения; учить изображать голосом разные интонации. Оборудование : карточки, иллюстрации, слайды
1.Мотивационно-побудительный –круг радости, отгадывание загадок 2.Организационно-поисковый – подвижная игра «Третий лишний», физминутка, дидактическая игра разминка «Сложи правильно» 3.Рефлексивно-корригирующий – итог занятия 4.Ожидаемый результат: новые слова.
|
3. Қауіпсіз мінез-құлық негіздері. Тақырыбы:Дұрыс тамақтану. Мақсаты:Негізгі азық-түлік тағамдары туралы білімдерін кеңейту. Құнарлы тағамдардың, денсаулыққа зиянын тигізетін тамақтардың құрамымен таныстыру. Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу,түсіндіру, сұрақ-жауап. 1.Дұрыс тамақтану туралы түсінік беру.Негізгі тамақ және зиянды тағам түрлері туралы түсіндіру. 2. Күнделікті өмірде тамақтанудың бес маңызды қағидасымен таныстыру. 3.Слайд бойынша түсіндіру. -Дұрыс тамақтанудың ережелерімен және ас ішу тәртібімен таныстырып түсіндіру. 4.Сұрақ-жауап. -Қандай тағам түрлерін білесіңдер? -Дұрыс тамақтану дегеніміз не екен? -Дұрыс тамақтанудың қандай ережелері бар? 5.Ойын: «Зиянды тағам түрін көрсет және ата» Мақсаты:көрсетілген (сурет бойынша) тағамның не үшін зиянды екендігін айтып түсіндіре білу. Қорытындылау.
|
3. Сиқырлы қылқалам. (вариативтік) Тақырыбы: «Жаңбырдың түсі қандай?» Мақсаты: «Қара түсті созу» әдісін көрсету. Бояуға қосылған су түсін өзгертеді. Түстің ауа райынан тәуелділігі туралы түсінік беру. Жуу әдісімен кез келген түспен жұмыс істеуге болатынын түсіндіру. Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру, көрсету. 1.Жұмбақ. Көтеріліп теңізден, Аспанға биік барамын. Биіктен қайта түскенде , Өңі кірер даланың. (Жаңбыр) 2.Табиғат құбылысының бірі жаңбыр туралы түсінік беру. 3.Сұрақ-жауап. – Жаңбырдың дыбысы қандай? -Жаңбырдың түсі қандай болады? 4.Үлгіні талдау. 5.Сурет салу жолдарын көрсету. 6. «Күн мен жаңбыр»ойынымен қорытындылау. |
|||||||||||||
|
11:15-11:40 |
4.Музыка. Тақырыбы: Ән үйрету: «Анашым» 1 шумақ Е.Хасанғалиев. Мақсаты: Өзі,жанұсы туралы әңгімелесуге үйрету,үйдегі қауіпсіздік ережелерінің негіздерімен таныстыру.Ансамбльде,ән айтуға,өлеңді бір мезгілде бастап,қатар аяқтауға,музыкалық фразалардың арасында дем алуға үйрету,эмоционалдық ықыласты тәрбиелеу.
Дауыс жаттығуы: «Баспалдақ» Ән тыңдату: «Анам менің» Ә.Беусеуов,Т.Молдағалиев. Ырғақтыойын: «Тату-тәтті жанұя» Мақсаты: Балаларды татулыққа,достыққа үйрету. Ойын шарты: Әуен қосылғанда балаларды бір бірімен жұптастырып ойнату.
|
4.Дене шынықтыру. Тақырыбы: Бастаушыны (жүргізушіні) ауыстырып жүру және секіру. Мақсаты: 1.Бір орында тұрып жаттықтыру.2.Нұсқаушының берілген белгісіне қарай жылдам әрекет етуге үйрету.3.гимнастикалық орындық үстінде еңбектеуді қайталау. Қолданылатын көр некі құралдар:бала санына қарай түсті орамалдар (20х20см),1-2 гимнастикалық орындық,2 ұзын (8-10 м) жіп,қолшатыр.
1.Ысқырық бойынша бастаушыны өзгертіп жүру. 2.Бір орамалдан ұстап алып,бір қатар саппен жүру. 3.Жан-жаққа,алға,арт қа жалғамалы қадам мен жүру. 1.Орамалмен орындалатын ЖДЖ. 2.Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары. 1.Секіріп жүру.Оны алдымен педагог көрсетеді. 2.Гимнастикалық орындық үстінде етпетінен жатып,шаян сияқты ішпен тартылып,орындық тың екінші басына шығу. 3.20-25 см қашықтық та кілемге паралел жатқанжіп арқылы бір оында тұрып ұзындық қа секіруді түсіндіру,көрсету. «Күн мен жаңбыр» қимыл- қозғалыс ойы ны. Шарты:педагог «күн»дегенде барлығы қыдыруға кетеді.Ал «жаңбыр»дегенде педагог ашқан қолша тырдыңайналасына жиналады.Бұл ойын 2-3 рет қайталанады.
|
4.Мүсіндеу. Тақырыбы:Қоян. Мақсаты:Қарапайым қатынастарды сақтай отырып, жануарлардың пішінін мүсіндеуге үйрету.Сулы шүберек пен пішінннің үстінен тегістеуді бекіту. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап. 1.Жұмбақ. 2.Қоянның суретіне қарап сипаттап әңгімелеу. 3.Жұмыстың орындалу ретімен таныстыру. -Ермексазды алақаны мызбен уқалап, тақтайшада ысып, саусақтарымызбен қысқылау арқылы жұмсартып ұзын, сопақша жасаймыз. – Осы біртұтас сопақшадан қысқылау арқылы қоянның дене мүшелерін жасаймыз. -Енді басына көзін, мұрнын орналастырамыз. –Аяғын жасаймыз. Қорытындылау.
|
4.Музыка. Тақырыбы: Ән үйрету: «Анашым» 2 шумақ Е.Хасанғалиев.
Мақсаты: Өзі,жанұсы туралы әңгімелесуге үйрету,үйдегі қауіпсіздік ережелерінің негіздерімен таныстыру.Ансамбльде,ән айтуға,өлеңді бір мезгілде бастап,қатар аяқтауға,музыкалық фразалардың арасында дем алуға үйрету,эмоционалдық ықыласты тәрбиелеу.
Дауыс жаттығуы: «Баспалдақ» Ән тыңдату: «Анам менің» Ә.Беусеуов,Т.Молдағалиев. Ырғақтыойын: «Тату-тәтті жанұя» Мақсаты: Балаларды татулыққа,достыққа үйрету. Ойын шарты: Әуен қосылғанда балаларды бір бірімен жұптастырып ойнату.
|
4. Денешынықтыру. (әуенмен) Тақырыбы: Еңбектеу мен доға немесе білте таяқтың (рейка) астынан өту. Мақсаты: 1.Еңбектеу мен доғаның астынан өтуді кезектестіріп орындауды үйрету;бір орында тұрып,ұзындыққа секіруді жетілдіру.2.Нұсқаушының берген берген белгісіне қарай жылдам жауап беруге үйрету.3.Көлденең тұрған нысанаға затты лақтырып жаттықтыру. Қолданылатын көрнекі құралдар:бала санына орамалдар мен қаптар,2-3 доға,3-4 үлкен шығыршық. 1.Бір орамалдан ұс тап алып,бір қатар саппен жүру. 2.Бір орында тұрып 20 рет секіру (үзіліспен 2-3 рет) Орамалмен орындалатын ЖДЖ 2. Негізгі қимыл-қоз ғалыс жаттығулары. 1.Орамалды бір қолға ұстап алып,бөлме айналасында бірінің артынан бірі жүгіреді.(15-20 сек). 2.Бір қатарлы сапта жай жүру.Орамалдарды орнына қою. 3.Еңбектеу (5-6 м) және доға астынан өту. «Көпіршік»қозғалысты ойыны. Балалар педагогпен қол ұстасып,шеңбер бойында тұрады.Педагог « көпіршік жарылды»деп белгі бермейінше,балалар бірінің қолынан бірі ұстап тұрады.Одан кейін балалар қолдарын жіберіп,жүрелеп отырады да, «тарс»деп айтады.Балалар көпіршік үрлейді де,артқа қарай жылжып,дөңгеленіп тұрады. |
|||||||||||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
Киіну: серуенге шығу.
|
|||||||||||||||||
Серуенге шығу. |
11:50-12:30 |
Серуен.Бақылау. №25.Аула тазалаушы ның еңбегін бақылау. |
Серуен.Бақылау.№22. Ағаштарды бақылау (қайың, үйеңкі, терек, шырша, шетен ағашы, қарағаш).
|
Серуен.Бақылау. №3 Бұлтты бақылау. |
Серуен.Бақылау. №12.Құстардың дыбысын бақылау. |
Серуен.Бақылау.№9 Күз мезгілінде жел ді бақылау. |
|||||||||||||
«Ас – адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||||||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу . №4ояну жаттығу кешенін жасау.
|
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу, жаттығулар. №2ояну жаттығу кешені.
|
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу,ұйқыашар жаттығулары. №7ояну жаттығу кешені.
|
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу, сергіту жаттығулары.№6 ояну жаттығу кешені. |
Ұйқыдан біртіндеп тұрғызу.№1ояну жаттығу кешені.
|
|||||||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
|||||||||||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
Үстел үсті театры «Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлар мен ойындар.
|
Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»; Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
|
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
Жолережесінбілейік, аман – есенжүрейік! тақырыбында ойын-сауық өткізу. |
|||||||||||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||||||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б. |
|||||||||||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
Ата аналармен балалардың тәртібі туралы жеке әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың бүгінгі іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалары туралы жеке әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың үйдегі тәртібі,іс-әрекеттері туралы әңгімелесу. |
Ата аналармен балалардың тазалығы туралы әңгімелесу. |
|||||||||||||
|
Бір бұзау, бір тоқты, бір лақ ел көшкенде жұрттан қалыпты. Үшеуі дос болып, қос тұрғызып алыпты. Қосы бір бұлақтың бойында екен, қасында бәйтерегі бар екен. Бұлардың хабарын естіп бір аю жеймін депқостың қасына келген екен. Лақ аюды көріп алдынан жүгіріп шығып, қосына әкеліп, есік ашып енгізеді. Үйгекіргенсоң: «Аюға не береміз?» – дейдітоқты. Сонда лақайтады:
Басқыаюдыңбасын ас, соңғыаюдыңтөсін ас, болмаса осы аюдыңөзінсойып, өзін ас! – дейді. Бұлараюжейдіекен деп, аюорнынантұрақашады.
Қашыпкележатсаоғанқасқыржолығакеліп: «Қайданқаштың?» – депсұрайды.
Аю: «Мынажердетоқты, лақ, бұзауғабарыпедім, өзімдіжейміндегенсоң, қашыпәреңқұтылдым», – дейді.
«Ендешеекеуміз де баралық, бірігіпжелік», – дейдіқасқыр.
Аю: «Мен бармаймын», – дейді.
Қасқырбіржіптауыпбіржағынаюдыңмойнынбайлап, біржағынөзініңмойнынабайлапалыпжүреді.
Қосқажақындағандалақшығып: «Олаюғатоймаймыз», – дейді.
Бұлсөзденаюбұрынғыданжаманқорқыпқайтақашажөнеледі.
Қасқырбуынып, жығылыпқалады. Бұлжығылыпжатқанқасқырғаекіншіқасқыркеліп: «Сен неғыпжатырсың?» – дейді.
«Мен неғыпжатайын, аюсүйрепкетті», – депбастанаяқжөнінайтады. Соныменүшеуіқайтаданқосқабарады.
Мұныкөріп, қостағыүшеуібәйтереккешығыпты. Лақбасына, тоқтыортасына, бұзауартынатұрыпты.
Төбінекеліпқасқыр бал ашып: «Жеймінбе, жоқ па?» – дептұрғандабұтақсынып, бұзаужергеқұлайтүседі. Құлағанбұзауданқорқыпқасқырлар бет-бетінеқашыпкетеді.
Бұзау, лақтыңиесікұзайналыпкеліп, қостытауыпалады. «Бірлақтыңақылысондайболыпты» депқазақтыңайтқаны осы.