Циклограмма Бір аптаға (18- 22 Қыркүйек айы 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.

 

Циклограмма

       Бір аптаға (18- 22 Қыркүйек айы 2017 жыл)                                                                                                                  «Балапан» 2-кіші топ.

Өтпелі тақырып «Балабақша»

Тақырыпша  «Менің сүйікті ойыншықтарым»

 

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

 

Бейсенбі

 

Жұма

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

Таңертеңгі гимнастика (8мин)

8.30-.8.50

 

 

 

 

8.50-8.58

Балаларды қабылдау. «Амансың ба, достарым!»

Балаларға бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету.

Дидактикалық ойын:                      «Не артық?» Мақсаты: Балаларды суретке қарап, оларды топтастыруға үйрету

Таңертеңгі жаттығулар

Сылдырмақпен жаттығу

 Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.                                                         

Балаларды қабылдау.

«Біз өсіп келеміз!»

Мақсаты:

Балаларға жағымды көңіл күй туғызу.

Таңертеңгі жаттығулар Құралсыз

Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу

Балаларды қабылдау.

 «Доспыз»

Мақсаты: Достыққа тәрбиелеу. Таңертеңгі жаттығулар

Құралсыз

Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

Еңбек тапсырмалары:

Ойыншықтарды жинау

Таңертеңгі жаттығулар Құралсыз

Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

Саусақ жаттығуы.

«Қаз»                               Қаз қанатын жазады,         Ұзын мойнын созады, Жақын келген баланы, Шоқып, тістеп алады.

Мақсаты:ұсақ қол моторикасын дамыту

Таңертеңгі жаттығулар ҚұралсызМақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.

Таңғы ас

8.58-9.20

Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау

Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу

Балалардың дұрыс тамақтануын қадағалау.

Тамақты  мәдениетті  ішуге  дағдыландыру.

Үстел  басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу

Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

9.20-9.30

Әңгімелесу

«Ата-аналарының мамандықтары туралы әңгімелеу»

Мақсаты: Балалардың сөйлеу тілін дамыту

Дид ойын «Қай кезде болады?»

Мақсаты: Табиғаттағы күз белгілерін анықтай білу білімдерін бекіту.

Саусақ жаттығуы.«Доп»                       Айналдыған добыңды,  Қытықтасын қолыңды.                             Енді көтер партадан,         Жаса солай қайтадын.

Ойын «Ұқсас ойынщықтар»

Мақсаты: Ұқсас заттарды таба білуге үйрету.

 

Ойын: «Кім санай біледі?»Мақсаты: Сандық сандарды уйретуді жалғастыру.            Санауға деген қызығушылықтарын арттыру.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30-9.45

9.55-10.10

10.20-10.35

1.Жаратылыстану.         Тақырыбы:Күз сыйы.Мақсаты:Көкөністерді, жемістер мен саңырауқұлақтарды жинау туралы түсінік беру,  олармен ойыншықтарды қоректендіруді үйрету (куыршақты жемістермен, қоянды сәбізбен)

Әдіс-тәсілі:

1.Суретпен жұмыс. Күз мезгілі2.Тосын сәт.Кірпі келеді.(қолында себет бар)                                            3.Дидактикалық ойын:«Көкөніс пе, жеміс пе?».4.Сергіту сәті.Алма баққа барайық,Алма теріп алайық.Ең үлкенін Әжемізге сыйлайық.5.Дидактикалық ойын:Ойыншықтарымызды тамақтандырайық.6.Қоштасу.Балаларды мадақтау.

2.Музыка.Педагогтың жоспары бойынша.

1.Сөйлеуді дамыту.          Тақырыбы: Қуыршағым (жаттау)                              Мақсаты:Өзінің сүйікті ойыншығы туралы әңгімелету. Балаларды қуыршақпен  жан-жақты таныстырып,өлең жаттау ,есте сақтау  қабілеттерін дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.                                                                            

Әдіс-тәсілі:1.Әңгімелесу:Сұрақ қою.                          –Балалар ,сендер ойыншықпен ойнағанды жақсы көресіңдер ме?-Қандай ойыншықпен ойнайсыңдар?-Ойыншықты қалай ұстау керек?2.Тосын сәт.                              Қорап әкеледі.(ішінде қуыршақ бар)Таң қалу.Енді Айсұлу қуыршағымызға тоқталайық.- Айсұлу сендерге ұнады ма? Несі ұнады?Шашы қандай?3.Тақпақ:«Қуыршақ»
Апам маған дүкеннен,
Бір қуыршақ әкелді.
Ерегіспес үлкенмен,
Мазақтамас бөпемді.
Ойнатамын оны мен,
Жылатпаймын түртіп те.
Ең жақсысы менімен
Таласпайды кәмпитке.
Балаларға өлеңді оқып беру, мазмұнын түсіндіру.Балаларға өлеңді жеке – жеке қайталатып айтқызу.4. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық,
Қане қанат жаяйық,
Қарлығашқа ұқсайық,
Ұшып – ұшып алайық,
Орнымызға қонайық5. Дидактикалық ойын: «Қуыршақпен туған күн тойлаймыз».
Ойын шарты: Жақсы тілектер айтқызу,дастырқанда дұрыс отыруды , бір – біріне сыйластық, қайырымдылық дағдыларын қалыптастыру.6.Қортынды.                           Айсұлу қуыршақпен қоштасу.                                     Балаларды мадақтау.

2.Құрастыру   Тақырыбы.Дидактикалық ойын.«Қуыршаққа көмктесейік»Мақсаты:Құрылыс материалдарынан орындық пен диван құрастыра білуге үйрету, оларды құрастыруда ойланып, айырмашылығына мән бере білу, үй жиһаздарына ұқыпты қарай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі:(керек заттар.Жиһаздар суреті)1.Суретпен жұмыс.
-Ненің суретін көріп тұрсыңдар. Дұрыс бұл заттарды  жиһаз деп атаймыз.Қайталату. (Жиһаз)2.Тосын сәт.                     (Мұңайып қуыршақ келеді.)Сұрақ қою.     Әдемі  бөлме жасап берейік.-Балалар, аналарыңыз жиһазды қайдан  сатып алады?Олай болса дүкенге барайық.3.Құрастырудың әдіс тәсілдерінкөрстеу,түсіндіру.  Текшелердің көмегімен үстел,орындық құрастырамыз.4.Сергіту сәті
Оңға қарай бір қадам ,
Солға қарай бір қадам.
Отырамыз , тұрамыз,
Жәй жүгіріп аламыз. 5.Жұмыстарын аяқтау.Қуыршақпен қоштасу.Балаларды мадақтау.

3.Дене шынықтыру.Педагогтың жоспары бойынша.

1.Қоршаған ортамен танысу.Тақырыбы:Біздің топтың ойыншықтарыМақсаты: Қоршаған орта заттары, олардың сапалары мен қасиеттері туралы түсініктерін жүйелеу және толықтыру.Айналасындағы  заттарды  ажырата және ортақ қасиеттері бар ойыншықтарды топтастырып, олардың  сипаттай білу дағдыларын игерту. Ойыншықтарды күтіп ұстауға баулу.

Әдіс-тәсілі:                     1.Жыл мезгілін сұрау.2.Тосын сәт.Қуыршақ келеді.(көңілсіз)-Туған күніне не сыйлайсыңдар?-Сендер ойыншықтар қайда сатылатынын білесіңдер ме?3.Дүкенге саяхат.4.Қуыршаққа әкелген сыйлықтарын береді.Әр бала өздері таңдап алған ойыншықтарды  сыйлайды және әр ойыншық туралы айтып береді.5.Қуыршақпен қоштасу. Ойын: «Таны да ата» Слайд  Бейнетаспаға қарап отырып ойыншықты атайды.6.Қорытынды.Балаларды мадақтау.

2.Музыка.Педагогтың жоспары бойынша.

1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.         Тақырыбы: Қай жерде тұр? Кеңістікте бағдарлау.Мақсаты:Балаларды «Қай  жерде тұр?» деген  сұраққа дұрыс жауап  беруге, кеңістік  қатынастарын  анықтауға  (жоғары – төмен, сол жақта-оң жақта)ұғымдарын түсіндіру. заттарды бір қатарға реті бойынша бір бағытта солдан оңға қарай оң қолымен орналастыруды бекіту

Әдіс-тәсілі:                         1.Ұйымдастыру кезеңі: Қазір жылдың қай мезгілі?2. Тосын сәт.Қуыршақ келеді.Ойыншықтарының шашылып қалғанын айтады.3.Тақтамен жұмыс.« Жоғарыда-төменде» 4.Сергіту сәтіОрнымыздан тұрайық,Алақанды ұрайықОңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрыпБой сергітіп алайық.   5.Қорытындылау.

2.Дене шынықтыру.

Педагогтың жоспары бойынша.

3.Сурет салу.Тақырыбы:                                     Қуыршаққа арналған сақина.                                    Мақсаты:Балаларды сақинаның дөңгелекке ұқсастығын тауып, соны сала білуге жаттықтыру. Сақинаны салуды бояуды сызықтың шеттеріне шығармай бояуды үйрету. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерін дамыту. Сурет салуға қызығушылықтарын арттыру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі:                1.Тосын сәт.Қуыршақ Сәуле келеді.2. Балалар қуыршақтың қолдарыңда не бар?Д/О «Домалақ заттарды ата»3.Сұрақ қою.Балалар,сақинаның пішіні қандай?-Түсі қандай?Сақинаны кімдер тағады? Не үшін?4.Сурет салудың әдіс тәсілдерін көрсету,түсіндіру.5.Сергіту сәті. Сыңғыр-сыңғыр сырғалар, Құлағымда ырғалар.                                   Оң қолымда білезік                 Сол қолымда білезік,        Саусақтарда сақина          Сана ,салып ақылға.

6.Қорытынды.

 

 

1.Сиқырлы саусақтар.                 Тақырыбы:    Жаңбыр,жаңбыр жау!   Мақсаты:Балалардың кол маторикасы дамыту.Саусақпен жаңбыр тамшысын салуды үйрету.Ұқыпты сурет салуға дағдыландыру.Әдіс-тәсілі:1.Жұмбақ жасыру.Тереземіздің әйнегін
Жуады,
Бірақ сүртпейді.   (Жаңбыр)2.қ/о «Күн мен жаңбыр»
Мақсаты. Балалардың көріп, естіп қабылдауын жетілдіре отырып, жылдамдыққа, жүгіруге және ереже бойынша ойнауға үйрету                    3.Саусақпен сурет салу.                             4.Тілдік қимылды ойын ойнатады.
– Жаңбыр жауады. Тырс!
– Жаңбыр жауады. Тырс! Тырс!
– Жаңбыр көп жауады.
Тырс! Тырс! Тырс! Тырс! Тырс!

5.Қорытынды.

 

2.Дене шынықтыру.Педагогтың жоспары бойынша

Серуен:

 

10.45-12.00

Балалар қол ұстасып серуендеуге шығады.

1.Ағаштарды бақылау.Мақсаты:Ағаштардың жапырақтарының қандай түске оранғанын бақылау2.Қимылды ойын: «Торғайлар мен автомобильдер»                    Мақсаты: Жылдам,епті ойнауға үйрету.3.Еңбек әрекеті:Аула тазалаушы ағаға көмектесу.      Мақсаты:Үлкендердің еңбегін бағалау.                      Ойын:”Бұл қай жерде болады?”.                    Мақсаты:Жыл мезгілін ажырата білу.

 

Балалар қол ұстасып серуендеуге шығады.1.Қарға құсқа бақылау.Мақсаты: Балалардың қарға туралы білімдерін бекіту. Сұрақ –жауап арқылы сөздік қорларын молайту. Құстарға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу .                       2. Қимылды ойын: « Өз түсіңді тап» дабыл бойынша жүгіру 3.Еңбек әрекеті:Топ ауласындағы сынған ағаштарды жинауға көмектесу. Мақсаты: Тазалыққа бейімдеу, жұмыстарды бірге істеуге баулу.4. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.

Балалар қол ұстасып серуендеуге шығады.1.Торғайға бақылау Мақсаты: Балалардың торғай туралы білімдерін бекіту. Сұрақ –жауап арқылы сөздік қорларын молайту. Құстарға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. 2.Қимылды ойын: «Машина менторғайлар»              Мақсаты:Шапшаңдыққа,жылдамдыққа үйрету.                    3.Еңбек әрекеті:Құмды ортаға үю, айналасын сыпыру.Мақсаты:еңбексүйгіштікті тәрбиелеу.

Балалар қол ұстасып серуендеуге шығады.1.Ауа-райын бақылау.
Мақсаты: Балаларға ауа – райының өзгергенің, күн суытып, жиі жел соғып, жиі жаңбыр жауатының түсіндіру.
2.Қимылды ойын: «Торғайлар мен автомобильдер»Мақсаты:Жылдам,епті ойнауға үйрету.3.Еңбек әрекетіОйын алаңын қоқыстан тазалауМақсаты:Тазалыққа тәрбиелеу.4.Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.

Балалар қол ұстасып серуендеуге шығады.1.Желге бақылау Мақсаты: Балалардың жел туралы білімдерін бекіту, табиғат құбылыстарын бақылай білуге үйрету, сөздік қорларын, ой-өрісін дамыту.2.Қимылды ойын: «Аттар» Мақсаты:Балаларды шапшаңдыққа үйрету.
3.Еңбек әрекеті:      Ойнаған ойыншықтарын жинау.                                  Мақсаты:еңбексүйгіштікті тәрбиелеу. 4. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.

Серуеннен  оралу

12.00-12.20

Ойын – жаттығу

«Киім жинауды үйренеміз»

Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою

Ойын жаттығу:                «Қолымызды жақсылап жуайық»

Ойын – жаттығу «Амирханды шешінуге үйретейік»

Қолдарын жуып,өз сүлгілеріне сүртіну.

 

 Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою

Ойын жаттығу:                «Қолымызды жақсылап жуайық»

Түскі ас

12.20-13.00

Асты жерге түсірмей жеуге үйрету

Тамақты төкпей жеуге үйрету

Асты кезегімен ішуге үйрету

Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу

Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету.

Тәтті ұйқы.

13.00-15.10

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Бесік жырын айту

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Музыка тыңдату.

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.Ән айту.

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

«Әлди, әлди бөпешім»

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.10-15.40

Балаларды ұйқыдан оятып ұйқысын ашамыз.

«Жаз бен күз».                      Мақсаты.Күз дегенде тіземізді құшақтап алу,күзде суық тоңамыз,жаз дегенде керілеміз.

Балаларды ұйқыдан оятып ұйқысын ашамыз.

«Жаз бен күз».                      Мақсаты.Күз дегенде тіземізді құшақтап алу,күзде суық тоңамыз,жаз дегенде керілеміз.

Балаларды ұйқыдан оятып ұйқысын ашамыз.

«Жаз бен күз».                      Мақсаты.Күз дегенде тіземізді құшақтап алу,күзде суық тоңамыз,жаз дегенде керілеміз.

Балаларды ұйқыдан оятып ұйқысын ашамыз.                                               «Жаз бен күз».                      Мақсаты.Күз дегенде тіземізді құшақтап алу,күзде суық тоңамыз,жаз дегенде керілеміз.

Балаларды ұйқыдан оятып ұйқысын ашамыз.                                       «Жаз бен күз».                      Мақсаты.Күз дегенде тіземізді құшақтап алу,күзде суық тоңамыз,жаз дегенде керілеміз.

Бесін ас

15.40-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу Астарңыз дәмді болсын! 

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Астарңыз дәмді болсын! 

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу

Тамақтанумәдениетін сақтау. Астарңыз дәмді болсын! 

Ойындар, дербес әрекет

 

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

16.00-16.30

Балалармен жеке жұмыс.

  Әңгіме құрастыру «Әжең  туралы әңгімелеп бере»

Мақсаты: баланың сөздік қорын туысқандарының атауларын білдіретін сөздермен байыту.

«Үстел ойындары»

«Көңілді кубиктер »

Мақсаты: Кубиктерді пайдаланып, құрастыруға үйрету.

Балалармен жеке жұмыс.

Нұрсезімге «р», «қ»дыбыстарын дқрыс айтуға үйрету.

 

Үстел үсті театры:

«Қасқыр мен түлкі»

Мақсаты:

тапқырлыққа тәрбиелеу,ертегінің соңын өз қиялдары бойынша аяқтау

арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту. Балалармен жеке жұмыс.

Түстеріне қарай заттарды топтауға үйрету.

Аделя,Д.Әмірхан,Сагида.

 

 

Дидактикалық ойын: «Бұл қандай аң?»

Мақсаты:Аңдардың тіршіліктері туралыбілімде рін анықтау.

Балалармен жеке жұмыс.

Тақпақ жаттау.   «Ойыншықтар».

Ойыншықтарым көп менің,                         Бәрін жақсы көремін. Кешке дейін жалықпай,                               Бірге ойнап жүремін.

Дидактикалық ойын:

“Бұл не?”.

Мақсаты:Суретке қарап не зат екенін ажырата білу.

Балалармен жеке жұмыс.

Д.Әмірхан,Камила, София “р” дыбысын дұрыс айтқызу жұмыстары жүргізілді.

Серуенге дайындық

16.30-16.50

Серуенге алып шығатын нәрселерді дайындау. Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты киіну“

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

“Киінуге көмектесеміз“

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

“Біртіндеп киіндіру “

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

“Жолдасына түймелеуге көмектес“

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

Серуен

16.50-18.00

Серуенге шығу Еркін ойын.

Қадағалау.

Серуенге шығу.Күзгі жапырақтарды бақылау. Мақсаты.Балаларды күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру.

Серуенге шығу Өз еріктері бойынша ойын әрекеті.

Серуенге шығу.Серуен кезіндегі күндізгі іс-әрекетін

қайталау,толықтыру.

Серуенге шығу.Жапырақтардың сарғаюын бақылату.

Балалардың үйге қайтуы

18.00-18.20

Ата-анамен балаларының тамақтануы жайында кеңесуАта-аналарға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескертті.

 

Баланың тәрбиесі туралы әңгімелесу Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.

 

Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Архимедтің анасымен баласының үлгерімі жайлы сөйлесіп, мақтап, мадақтау.

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту.

Сәтті демалыс күндерін тілеп,балаларды шығарып салу.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *