ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (16-20 Қазан айы 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.

 

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (16-20 Қазан айы 2017 жыл)

«Балапан» 2-кіші топ.

Өтпелі тақырып «Менің отбасым»

 

Күн тәртібі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

 

Бейсенбі

 

Жұма

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

 

Балаларды қабылдау. Балаларды тазалығын тексеру.

Ата-аналармен әңгімелесу.

Дидактикалық ойын:                      «Не артық?» Мақсаты: Балаларды суретке қарап, оларды топтастыруға үйрету

Балаларды қабылдау. Балаларды  өздерінің  достарымен  ойын  барысында  тату  ойнау  керектігі  жөнінде   әңгімелесу.

«Гараж құрылысын жүргізейік» кірпіштермен ойын.

Балаларды қабылдау. Балалардың денсаулығын тексеріп қабылдау.

Ата-аналармен әңгімелесу.

Дидактикалық ойын:«Қалай жинайсың»

Ойыншықтарды өз орнына жинау.

Ертеңгілік қабылдауда балалардың көңіл-күйіне назар аудару Ата-аналармен әңгімелесу.

«Үлкен және кішкентай» ойын жаттығуы

Балаларды қабылдау. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату

Таңертеңгі гимнастика  ( 8мин)

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар .

Таңертеңгі жаттығу (Қазан айы 3-апта) 

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар .

Таңертеңгі жаттығу (Қазан айы 3-апта) 

Таңертеңгі жаттығу (Қазан айы 3-апта) 

Таңғы ас

Қасықты дұрыс ұстауға дағдыландыру, ұқыпты ішуге тәрбиелеу.

 Астан кейін беті-қолын жуып, сүртінуге дағдыландыру, тазалыққа баулу.

Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

«Ғажайып қалта»ойын-жаттығу               Тақырыбы:Мақсаты: ойыншықтардың атын атай білуге үйрету, ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту.

Дид ойын «Қай кезде болады?»

Мақсаты: Табиғаттағы күз белгілерін анықтай білу білімдерін бекіту.

Саусақ жаттығуы. «Қуыр-қуыр, қуырмаш» саусақ ойыны:Мақсаты:  саусақ қимылын жетілдіру, үлкендерден кейін қайталап айтуға үйрету.

Ойын «Ұқсас ойынщықтар»

Мақсаты: Ұқсас заттарды таба білуге үйрету.

 

Ойын: «Кім санай біледі?»                         Мақсаты: Сандық сандарды уйретуді жалғастыру.            Санауға деген қызығушылықтарын арттыру.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

1.Жаратылыстану.         Тақырыбы. Үй жануарлары.                           Мақсаты: Үй  жануарлары туралы білімдерін кеңейту, олардың өздеріне тән ерекшеліктерімен: немен қоректенеді, қалай қимылдайды, қандай дыбыстар шығарады, ересектердің үй жануарларына күтім жасауын бақылау жасау және мысықтың тырнап алуынан, иттің тістеп алуынан сақтануды үйрету

Әдіс-тәсілі:Суреттер көрсету,слайд.түсіндіру.

1.– Қазір жылдың қай мезгілі?

2. Тосын сәт.

Қуыршақ Айгүл келеді.

Балалардан көмек сұрайды.

3.Топтастыру.

Үй жануарларын ажырату.

Слайд.Үй жануарлары.                4.«Не қалай дауыстайды?» ойыны

5.«Төлдерді ата» ойыны

6.Сергіту сәті:

Тікірейіп құлағы

Менен бұрын тұрады.

Бойын жазып керіліп,

Беті – қолын жуады.

7.Қорытынды.                         Айгүл қуыршақпен қоштасу.                           Балаларды мадақтау.

 

2.Музыка.                        Ән үйрету:

 Тақырыбы: «Жау жаңбыр» ( 1-шумақ)

Музыкасын жазған: Т.Сарыбаева

Сөзін жазған: А.Асылбек

Мақсаты:

Музыканы тыңдауға,ілесе айтуға шақыру,би ырғаңтарын жасауға талпындыру.

Ән тыңдату:

«Күз» (Г.Абдірахманова)

Қимылдық ойын:                    «Күн мен жаңбыр»

Шарты: Тәрбиеші балалармен қосылып:

Жаңбыр жауды,

Тырс-тырс, тырс-тырс.

Қолшатырдың астына,

Тығыламыз дұрыс-дұрыс!

(балалар жаңбыр қол шатырдың астына тығылғандай жинала қалады)                              Күн шықты, күн шықты,

Жарысып ойнайық.            Ал, кәне,

 Кім мықты, кім мықты?

(күн шыққанда балалар бірін- бірі қуалап ойнайды)

Көрнекілік: күн мен жаңбыр тамшыларының атрибуттары.

 

 

1.Сөйлеуді дамыту.          Тақырыбы: Үйдегі және балабақшадағы қауіпсіздік Мақсаты: Балаларға үйдегі және балабақшадағы қауіпсіздік ерекшеліктерін түсіндіру.Үйдегі, көшеде, балабақшада сақтау керек қауіпсіздік ережелері туралы білімдерін бекіту.

Өмір қауіпсіздігі ережелерін сақтауға тәрбиелеу; қауіпті жағдайларды ескере отырып, үлкендердің айтқанын тыңдауға баулу.

      Әдіс-тәсілі:    Слайд,суреттер,түсіндіру.1.Балаларды ұйымдастыру.

Сұрақ қою. – Айтыңдаршы топ ішінде жүгіруге болама?

-Неге жүгіруге болмайды?

-Үстел үстіне, терезе алдына шығуға болама?

Неге шығуға болмайды?

-Есікпен ойнауға болама?

-Не үшін болмайды?

2.Слайд көрсету.

3. Ойын:«Жақсы – жаман»

4.Ой толғау.«Мен үйдемін»

5. Ойын: «Қауіпті және қауіпсіз заттар»

6.Қорытындылау.Сұрақ – жауап

Мадақтау.

 

2.Құрастыру   Тақырыбы:Біздің көше.    Мақсаты: Ірі құрылыс материалдарынан көшенің құрылысын жасауға үйретуӘдіс-тәсіліҚұрылыс материалдары, суреттер.

1. Балалрды ұйымдастыру.

Жұмбақ жасыру.                    Кірпіштен сарай,үй салады,ол адам кім болады? (Құрылысшы)
2.Көшеде не көресіңдер?

3.Құрлыс материалдарынан үйлер құрастыру.

4.Сергіту сәті.                                     Ал, балалар тұрайық,Алақанды ұрайық.Оңға қарай иіліп,Солға қарай иіліп.Бір тынығып алайық.

5.Қорытынды.

 

 

3.Дене шынықтыру. Мергендер

Мақсаты: аяқты кезек – кезек көтере секіруге,

көлденең қойылған нысанаға көздеп дәл лақтыруға  жаттықтыру. Өзінің денесі, оны сезіну туралы түсініктерін қалыптастыру. балаларды допты ұстай білуге үйретуді жалғастыру,қол бұлшық еттерін қатайтуға жағдай туғызу, жылдамдыққа үйрету. Батылдыққа                           1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады:

2. Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды.

“Сылдырмаққа үрлейік” тыныс алу жаттығуы.

3. Негізгі қимыл қозғалыс жаттығулары:

-Тура жолмен жүру және жүгіру.

Бір-біріне доп домалату

4.Ойын.

1.Қоршаған ортамен танысуТақырыбы. Қауіпсіздік ережесі.

Мақсаты: Балалардың үйде, көшеде, табиғатта қауіпсіздік  ережесін сақтай білу жөніндегі  білімдерін бекіту. Өз қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарауға, қауіпсіздік  ережелерін сақтауға тәрбиелеу

Әдіс-тәсілі:  көрнекілік саңырауқұлақ, слайд.             1.Балалар, бізге бір хат келіпті. Бұл хатты Қанат пен Жанар деген балалар жазыпты.

Хатты оқу.

2.Орманға саяхат. -Балалар сендер білесіңдер ме, орманда  табиғат аясында қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек?

3.Суретпен жұмыс.                      Саңырауқұлақтар.

4.Сергіту сәті

5.Слайд көрсету

6.Қорытындылау.Сұрақ – жауап

Мадақтау.

 

2.Музыка.                      Ән үйрету:

Тақырыбы: «Жау жаңбыр» ( 2-шумақ)

Музыкасын жазған: Т.Сарыбаева

Сөзін жазған: А.Асылбек

Мақсаты:

Музыканы тыңдауға,ілесе айтуға шақыру,би ырғаңтарын жасауға талпындыру.

Ән тыңдату:

«Күз» (Г.Абдірахманова)

Қимылдық ойын:

  «Жемістер мен көкөністерді ажырат»

Мақсаты: Балаларды шапшаңдыққа,жылдамдыққа үйрету.

Шарты: Музыка қосылғанда себетке жемістер мен көкөністерді ажыратып салу.

Көрнекілік: Себет,жемістер мен көкөністер муляждары.

1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.         Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы: Ұқсас заттар. Мақсаты: Қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді үйрету. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілі:                         1.Балаларды ұйымдастыру.

Жыл мезгілін сұрау.

2.Саусақ жаттығуы                     «Он саусақ»

3.Сұрақ қою.

-Менің себетімде не бар?

– Менің себетімде доптар қанша?

-Әр бала себеттен доп алып түсін айтады.

-Балалар себетте қанша доп болды,қазір нешеу қалды?

Суретпен жұмыс.

4.Сергіту сәті:

Бір дегенде-тік тұрамыз.

Екі дегенде-екі рет айналамыз.

Үш дегенде-үш рет секіреміз.

Төрт дегенде-отырамыз.

5.Қорытынды

Балаларды мадақтау

 

2.Дене шынықтыру.       Мергендер                       Мақсаты: аяқты кезек – кезек көтере секіруге,көлденең қойылған нысанаға көздеп дәл лақтыруға  жаттықтыру. Өзінің денесі, оны сезіну туралы түсініктерін қалыптастыру. балаларды допты ұстай білуге үйретуді жалғастыру,қол бұлшық еттерін қатайтуға жағдай туғызу, жылдамдыққа үйрету. Батылдыққа.                     1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады:

2.Доппен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.Шеңбер бойы тұрғызылып,жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.

3. Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары

-Тура жолмен  жүру және жүгіру

-Бір-біріне доп домалату

4. Ойын.

 

3.Сурет салу.              Тақырыбы: Бағдаршам                Мақсаты: Балаларды бағдаршам белгілері және жолда жүру ережелерімен таныстыру. Ұқыпты жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.Бояу түсін таңдай білу, сурет салуға қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілі:   әңгімелесу, жұмбақ жасыру,1.Жұмбақ жасыру.                      Үш көзі бар қаз-қатар,

Кезек-кезек ашады.

Үшеуінен байқасам,

Үш түрлі нұр шашады. (Бағдаршам)

2. Тосын сәт.

Қуыршақ келеді.

Балалардан көмек сұрайды.

3.Үлгі көрсету,түсіндіру.

4.Сергіту сәті.

5.Жеке көмек6.Қорытынды.

Қуыршақ рахмет айтып қоштасады.

Балаларды мадақтау.

1.Сиқырлы саусақтар. Тақырыбы:Күзгі ағаш Мақсаты: Табиғаттың күз мезгіліндегі өзгерістері жайлы бейнелеу арқылы балалардың білімдерін кеңейту. Ермексазды пайдаланып жапырақтар жасауды үйрету. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

    Әдіс-тәсілі:

Көрсету,түсіндіру,мүсіндеу1.- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?Табиғатта қандай өзгерістер болып жатыр?

Күзгі жапырақтар тағы қандай түсті болады?

Біз бүгін күзгі жапырақтың бейнесін ермексазбен көмегімен бейнелейміз.

 2.Үлгі көрсету,түсіндіру.

3.Сергіту сәті:                         “Табиғат құбылыстары”

Қатты нөсер басылды,(Жаймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды,(Қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды.(Жарты доға жасайды)

4.Қорытынды.

Балалардың жұмыстарын бағалау.

 

 

2.Дене шынықтыру.  

Тиінге қонаққа барамыз (таза ауада)

Мақсаты: жай,жүру,аяқтың ұшы мен жүру,жүгіру,бытырап,бір-біріне соқтығыспай,заттарды айнала жүру. Басты дұрыс ұстап,табанға толық басып жүру.Тоқтап және тапсырманы орындай жүгіру,текшенің үстінде тепе-теңдік сақтап тұру(тиін бұтаққа  секірді-текшенің үстінде тепе-теңдік сақтау) Заттардың арасынан ирелеңдеп жүру.Екі аяқпен бір мезгілде серпіле қос аяқтап алға

1 Саңырауқұлақтармен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары

2. Шеңбер бойы тұрғызып,жалпы дамыту жаттығуларын орындатады.Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды.

3. Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары:

Заттардың арсынан”ирелеңдеп”жүру

Тоқтап және тапсырманы орындай жүгіру,текшенің үстінде тепе-теңдік сақтап тұру.

-Қос аяқтап алға жылжи секіру(тиінге дейін арақашықтығы 3 м)

4. Ойын.

Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Серуен:

 

Картатека №4                                                                                                                          Күзгі ауа-райындағы өзгерістерді бақылау.

Мақсаты:Балаларға күз мезгілі туралы әңгімелеу. Күзгі ауа-райын жазғы ауа-райымен салыстыру,күздегі өзгерістерді айтқызу.

Балалармен  жұмыс:                      « Алтын күз » тақырыбына сурет бойынша әңгімелесу

Мақсаты: Балаларды сурет бойынша әңгіме құрауға дағдыландыру; тілдің грамматикалық құралуын одан әрі дамыту және сөздік қоыр молайту.

Қимылды ойын: Сұр қоян жуынады.

Мақсаты: Қимыл қозғалыс қабілеттерін арттыру, тілдерін дамыту, ептілікке тәрбиелеу.

Еңбек: Топтағы гүлдерге су құю.

Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері

Әр балаға оны қызықтыратын ісімен айналысуға мүмкіншілік беру.

 

Картатека  №8                                                                                                                Ағаштардан желмен ұшып түсіп жатқан жапырақтарды бақылау

Мақсаты: Жапырақтардың ағаштардан қалай түскенін бақылап, әдемі жапырақтар дың айналаға қалай сән беріп тұрғанын әңгімелету.                   Қимылды ойын: Торғайлар мен мысық

Мақсаты: балаларды ойынның шартын бұзбай ойнауға, белгі бойынша қимыл-қозғалыс жасауға дағдыландыру, зейіндерін, байқағыштықтарын, жүгіру дағдыларын дамыту.

Еңбек: Шашылған жапырақтарды ұшып келген қағаз қалдықтарын жинау.                                Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері

Ойынды ұйымдастыру барысында (қажетті жағдайда және оның барысында )балалардың қарым-қатынастарының өнегелі болуын, өз рөлдерінің орнын білуін, бір-біріне достық сезіммен қарауын, қиын жағдайда бір-біріне көмектесе алуын, қайырымдылық қасиеттерін  көрсете білуіне көмектесу.

Картатека  №   9                                                                                                                                                   Жаңбырды бақылау.

Мақсаты: күз мезгілінде жаңбырдың көп жауатынын байқату. Балаларға жаңбырдың неден болатынын түсіндіру, жаңбырдың қандай түрлері болатыны туралы түсіндіру (жылы, суық). Жаңбырдан кейін күн салқындайтынын, шалшықтар ақырын кеуіп кетінін атап айту. Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді есте сақтауға үйрету.

Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр»

Мақсаты: : Балаларды шапшаң, жылдам болуға тәрбиелеу.

Еңбек :Топтағы гүлдерге су құю.

Мақсаты: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.

Ойын барысында жұбымен бірге бірлесіп,ойын нәтижесін бөлісе білуге үйрету.

Картатека №10  

 Кіші топ балаларының іс-әрекетін бақылау.

Мақсаты: Ересек топтың балаларын кіші жастағы балалармен араласа білуге үйрету, олардың ісіне, ойындарына қызығушылық таныту. Балаларға балабақшада жас ерекшеліктері бойынша олардан да кіші жастағы балалар бар екенін айту, ескерту. Кішкентай бүлдіршіндердің жоғары топтағы балаларға қарағанда аз білетінін, оларға көмектесу керек екенін түсіндіру Кішіге қамқор болуға, тату ойнауға үйрету.

Қимылды ойын: «Кім жылдам»

Мақсаты. Балалардың қимыл белсенділігін дамыту.

Еңбек: Кіші топ балаларына өз учаскесіндегі жапырақтарды жинауға көмектесу

Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.

Ойын барысында жұбымен бірге бірлесіп,ойын нәтижесін бөлісе білуге үйрету

Картатека №6                                                                                                                            «Құстарды бақылау»

Мақсаты:Балалармен қайтқан құстарды бақылау.Олардың атын ататқызып,дауыстарын тыңдату. Олардың топ болып ұшуына назар аударту.

Құстар туралы жұмбақтар жасыру.

1. Құйқылжытып дала күйін,

Үй ішіне салады үйін. (қарлығаш)

2. Күндіз соқыр не деген

Түнде қандай көреген. (үкі)

Қимылды ойын:  «Құстар мен мысық»

Мақсаты. Балаларды шапшаң, жылдам болуға тәрбиелеу.

Еңбек . Ойнаған ойыншықтарын жинау.

Мақсаты: еңбексүйгіштікті тәрбиелеу.

Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері

Балаларды таңдап алған тақырып бойынша әр түрлі көмекші заттардың көмегімен құрастыруды, ойыншықтарды ауыстырып ойнауды,ойын барысында қолдана білуге үйрету;балалардың өздері жасаған ойыншықтарды пайдалану.

Серуеннен  оралу

Балалардың  реттілікпен киімдерін  шешіп, жинастыруды,аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қоюды үйрету.                                              

  Ойын жаттығу: «Қолымызды жақсылап жуайық»

Түскі ас

Балалардың назарын тағамға аудару, мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс,әдептілік ережесін үйрету

Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу.Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету.

Тәтті ұйқы.

Балалардың  тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай  жасау.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары.

Ұйқы ашар жаттығуы «Әтеш ұйықтап жатыр»

«Тышқандар» – Массажды кілемшеде жүру.

Бесін ас

Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдану дағдыларын  жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау.

Ойындар, дербес әрекет

 

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

Дидактикалық ойын«Бұл не?»                            Мақсаты: суреттен ойыншық аңдарды тануға, атауға, дыбысын, жүрісін салуға үйрету.

Балалармен жеке жұмыс.

«Мүсіндеп үйренеміз»

Мақсаты: мүсіндеу тәсілдерін үйрету

Дидактикалық ойын.

«Түстес сақинаны тап» Мақсаты: қызыл,   сары, жасыл, көкке боялған біртекті заттарды табуға үйретуді жалғастыру.

Балалармен жеке жұмыс.                         Отбасы туралы әңгімелесу     Мақсаты:Балаларды ұйымшылдыққа, үлкенді сыйлауға тәрбиелеу.

Дидактикалық ойын.

«Ұяшыққа орналастыр»

Мақсаты: екі түрлі пішінді заттың әрқайсысын өз ұяшығына орналастыруға үйрету, ойлауын дамыту, қол қимылын жетілдіру

Балалармен жеке жұмыс.

Ойын:«Не ұшты?»                          Мақсаты: Балаларды шапшаңдылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.

«Көңілді қаламдар»

Мақсаты:  Балаларды бояулардың түстерін эмоциялы қабылдауға, қаламмен қағазға сурет салуға үйрету.

Балалармен жеке жұмыс.                          Жұмбақ жасыру    Мақсаты: Балалардың ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Дидактикалық ойын:

«Аңдарды табайық»

Мақсаты: Суреттегі жануарлардың ерекшеліктерін, іс-қимылдарын, дыбысын  ажыратуға және сала білуге үйретуді жалғастыру.

Балалармен жеке жұмыс.                                     Күзге арналған тақпақтарын қайталату.

Серуенге дайындық

“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты киіну“

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

“Киінуге көмектесеміз“

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

Серуен

Серуенге шығу.Күзгі жапырақтарды бақылау. Мақсаты.Балаларды күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру. Еркін ойын.Қадағалау.

Балалардың үйге қайтуы

Ата-анамен балаларының тамақтануы жайында кеңесуАта-аналарға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескерту

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Амирханның анасымен әңгімелесу.

«Баласының өз-өзіне қызмет көрсетуге үйрету».

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу

Ата-анаға;

«Балаңызға түстерді үйретесіз бе?»

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.

Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы.

Ата-аналарға балалардың жеке бас гигиенасына назар аудару керектігін ескерту.

Сәтті демалыс күндерін тілеп,балаларды шығарып салу.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *