ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (23-27Қазан2017 ж.) 2- кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (23-27Қазан2017 ж.)
2- кіші топ
Өтпелі тақырып «Менің отбасым»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
|
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен амандасу. Әңгімелесу: « Күз» Мақсаты: табиғат құбылыстары туралы түсініктерін кеңейту. Дид/жаттығу: «Қарада ата» Мақсаты: Заттарға іс-әрекет таңдау.
|
Балаларды қабылдау. Ата –аналармен балаларының денсаулығы туралы әңгімелесу. Балалардың қарым қатынасын дамыту. «Заттың атын ата» Мақсаты: Заттарды көріп сипаттау арқылы сезімталдығын дамыту. |
Балаларды қабылдау. «Амансың ба, достарым!» Балалардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету. «Күздік киімдер» Мақсаты: киім түрлері туралы түсінік беру. |
Балаларды қабылдау. Топқа көтеріңкі көңіл күймен келуге жағдай тудыру. «Не артық?» Мақсаты: Балаларды суретке қарап,оларды топтастыруға үйрету.
|
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. «Неге ұқсайды» Мақсаты: Ойлау қабілетін арттырып, тапқырлық сезімдерін дамыту. |
|
||||
Таңертеңгі гимнастика (8мин) |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Қазан айы 4-апта) |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Қазан айы 4-апта) |
Таңертеңгі жаттығу (Қазан айы 4-апта) |
|
||||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу . «Таза қолдар». Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау |
|
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
1Жаратылыстану. Тақырыбы: Күз сыйы Мақсаты: Көкөністер мен жемістер туралы түсініктерін кеңейту, көкөністер мен жемістерді топтастыра білуге үйрету (сәбіз, қияр, қызанақ, алма, алмұрт, апельсин). Табиғаттағы қарапайым маусымдық өзгерістерді байқай білуге ынталандыру (егін жинайды), қоршаған табиғатқа қызығушылығын ояту. Әдіс-тәсілі:Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап 1.Сұрақ жауап. -Қазір жылдың қай мезгілі ? -Жылдың күз мезгілінде қандай өзгерістер болды? -Күз мезгілінде бау- бақшада нелер піседі? 2. Суретпен жұмыс. «Күз мезгілі»Сурет бойынша әңгіме құрап, әңгімеге ат қою. Сұрақ – жауап арқылы балалардың сөздік қорын, тілін жаттықтыру. 3.Дидактикалық ойын. «Жеміс пе, көкөніс пе? » Мақсаты: Екі себеттегі жемістер мен көкөністер түрлерін ажырытып, бөліп салуға үйрету;Олардың пішімін, көлемін, түр түсін салыстыру. 4.Сергіту сәті. 5.Қорытынды. Балаларды мадақтау. 2.Музыка. 1.Ән үйрету: Тақырыбы: «Күзгі бақ» (Музыка: А.Филлипенко Сөзі: Н.Әлімқұлов,Қ.Мүсірепов) Құрастырған: Л.Аитова
Мақсаты: Ойын арқылы көңілді, көңілсіз әуендерді тыңдау, сезінуге баулу. Күзгі бақ туралы түсінік беру. Музыкалық ырғақты қимыл: «Жапырақтар» Қимылдық ойын: «Күн мен жаңбыр» Көңілді әуен ойналғанда, секіріп ойнайды, ал күн тығылып, бұлт шыққанда отырып қалады. ( қолшатырды пайдалану). «Күн» (М.Т.Потапенко) (Көңілді шығарма). «Жаңбыр» (музыкасы Ә.Телғозиев) әуенін тыңдай жүріп ойнайды. Ойын бірнеше рет қайталанады. Көрнекілік: Күн, бұлт суреттері, қолшатыр.
|
1.Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы: Алтын Күз. Мақсаты: Күз туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелесу кезінде берілген сұрақтарды тыңдауға және түсінуге, киімдерді топтастыруға үйрету, тақырыпқа сәйкес шағын тақпақ жаттату.Әдіс-тәсілі:Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап Тірек сызба . Күз мезгілі. 1.- Қазір қай мезгіл? – Күз екенін қайдан білдіңдер? – Күз мезгілінде неше ай бар? 2.Өлең оқу.М. Әлімбайдың «Алтын күз» өлеңін оқып беру. Сарғайды тоғай, Сап — сары маңай. Соңғы әнін айтып, Құс кетті қайтып. Балаларға қайталату. 3.Дидактикалық ойын: «Кім жапырақты көп жинайды» Ойынның шарты: жапырақтар шашылып жатады.Балалар белгі берілген кезде жапырақтарды жинап шығу керек.Көп жинаған бала жеңеді.Жиналған жапырақтардың түстерін ажыратып айту.. 4.Суретпен жұмыс Күзгі киімдер. 5.Қорытынды. Сұрақ жауап. Балаларды мадақтау.
2.Көркем әдебиет . Тақырыбы. «Шалқан» (орыс халық ертегісі). Мақсаты: «Шалқан» ертегісі туралы мағлұмат беру, шалқанға түсінік беру.Шалқан ертегісіне сахналық қойылым көрсету. Ертегіні сахналау арқылы ой – қиялын дамыту.«Шалқан» ертегісін көрсете отырып, балаларға бір отбасының татулығын, бірліктерін көрсету. . Әдіс-тәсілі: сұрақ, жауап көрініс. 1.Тосын сәт.(дыбыс) Сиқырлы қорап табылады. 2.Қорапты ашу үшін күз туралы тақпақ айту керек. 3.Шалқан ертегісінен үзінді суреттер. Сұрақ жауап. -Мына суретте қай ертегі бейнеленген? Ертегіні айтып беру. 4.Сергіту сәті: Бас бармағым, атам менің, Балан уйрек, әжем менің, Ортан терек, әкем менің, Шұлдыр шүмек анам менің, Кішкентай бөбек бұл мен. 5.Балалар әр киіпкерлерге бөлініп Шалқан ертегісін сахналау. 6.Қорытынды Сұрақ жауап. Балаларды мадақтау.
3.Дене шынықтыру. |
1.Эколгия негіздері. Тақырыбы: Жеміс бағына саяхатМақсаты: Жемістер туралы білімдерін естеріне түсіріп, Жемістіңбақта өсетіндіктерін ұғындыру.Табиғатқа деген мейірімділікті тәрбиелеу. Әдіс-тәсілі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, көрсету. Тосын сәт. Қуыршақ келеді. Балалардан көмек сұрайды. –Жемістерге нелер жатады? -Олар қайда өседі? 2.Суретпен жұмыс. Сұрақ-жауап: Балалар, алманың, өріктің , алмұрттың дәмі қандай? Ал шиенің түсі,пішіні қандай? Пайдасы туралы айту. Осы жемістерден не жасайды аналарымыз? 3.Сергіту сәті. Алма, алма, көп алма, Қызыл, жасыл, көк алма. Теріп, теріп алайық, Қалтамызға салайық. 4.Ұжымдық жұмыс. (аппликация) Қуыршаққа жемістерді сыйлыққа тарту. 5.Қорытынды. Балаларды мадақтау.
2.Орыс тілі.
|
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы: Ұзын-қысқа. Мақсаты: Заттарды бір-біріне қою және беттестіруге үйрету. Ұзын-қысқа, ұзынырақ, қысқалау сөздерді қолдана білуге баулу.Әдіс-тәсілі: 1.Сұрақ қою. Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?Күз мезгілінде неше ай болады?2.Тосын сәт. Қуыршақ келеді.Қолында үш түрлі шар бар. -Қолындағы шарларын санайықшы? I – тапсырма: Теледидар арқылы суреттерді көрсету. Сұрақ – жауап арқылы. Мынау кімдердің суреті? -Мына баланың бойы ұзын ба, қысқа ма? -Мынау қандай карандаш? Мынау нелер? – Жолдар. Мынау қандай жол? – Ұзын-қысқа жол. II – тапсырма: Геометриялық пішіндерді ата? (Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек ). Балалар пішіндердің атын атап, түсін айтады. Дидактикалық ойын: «Байқағыш». Балалардың бойларын салыстыру. III – тапсырма: 4.Сергіту сәті. Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі Кіп – кішкентай ағаштар, Үп – үлкен болып өседі. 5.Қорытынды. Қуыршақпен қоштасу.
2.Дене шынықтыру.
3.Сурет салу..Тақырыбы: Күзгі мезгілінднгі ағаш Мақсаты: Табиғаттың күз мезгіліндегі өзгерістері жайлы бейнелеу арқылы балалардың білімдерін кеңейту.Күздің сурет салу барысында жапырақтарды әр жеріне қылқаламның ұшын басып жағу тәсілімен салуды үйрету. Табиғат әсемдігін сезіну арқылы эстетикалық тәрбие беру. Әдіс-тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, сергіту сәті, мадақтау 1.Балаларды ұйымдастыру. 2.Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? 3.Тосын сәт. Қоян келеді. Балалардан көмек сұрайды. Балаларға үйінің қасында көп ағаш болғанын қалайтынын айтады. 4.Суретпен жұмыс. Сөренің сурет салудың әдіс тәсіледрін көрсету түсіндіру. Қылқаламен жапырақтардың суретін салуды үйрету. 5.Жеке көмек. 6.Қоян балаларға рахмет айтып қоштасады. Тақырыпты сұрақтар қоя отырып қорытындылау жақсы салынған балалар мадақтау |
1.Сиқырлы саусақтар Тақырыбы: Шетен ағашы Мақсаты: Сурет салудың дәстүрден тыс әдіс-тәсілдері арқылы балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын арттыру.Шетен ағашының жемістерін дәстүрден тыс салып үйрету.Ұқыпты сурет салуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: 1Тосын сәт: .Топқа құс ұшып келеді. Көңілсіз.Суық түсіп достарыма жейтін ештене жоқ? Біз құстарға қалай көмектесеміз? 2.Суртпен жұмыс. Мынау шетенін бұтағы.Жидектердін түсі қандай? Қандай пішінді жидектері? Жидектері қалай орналасқан? 3.Сурет салудың әдіс тәсілдерін көрсету,түсіндіру. Саусақпен шетен жидектерін салу. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымыздан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен болып өседі. 3.Қорытынды Құс балаларға рахмет айтып ұшып кетеді. Балаларды мадақтау. 2.Дене шынықтыру.
|
|
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау. |
|
||||||||
Серуен:
|
№13Бақылау. Күз мезгілінде желді бақылау Мақсаты: Күз мезгіліндегі желдің салқын болатынын айту. Балалардың тілін дамыту, әңгімелеу арқылы. Жел туралы мәлімет беру:Желдің күшін өсімдіктердің қозғалысына қарап анықтауды үйрету (күшті, әлсіз; әлсіз жел жапырақты ақырын тербетеді, түсіп жатқан жапырақты сәл ғана жылжытады; күшті жел – ірі бұтақтарды шайқалтады, ағаштардың жапырақтарын жұлады). Өлі табиғат құбылыстарына қызығушылығын тәрбиелеу, балалардың ақыл – ой, тіл белсенділігін дамыту Еңбек: Жапырақтарды жинау. Мақсаты: Балалардың бірлесіп жұмыс жасауға баулу, бастаған істерін аяғына дейін тыңғылықты жасауға үйрету. Ойын: «Қояндар секіреді». Мақсаты: Қос аяқпен секіруге үйрету.Ептілікке, шапшаңдыққа баулу. Өзіндік іс-әрекет. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері |
№16 Бақылау. Түскен жапырақтарды бақылау. Көркем сөз Ой, алақай, тамаша, Шашу шашты жапырақ. Бақтың іші алаша, Аунар ма еді жатып ап! Еңбек: Аула сыпырушы ағайдың еңбегіне көмектесу,жапырақтарды жинау Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» Өзіндік іс-әрекет. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері. |
№5Бақылау: Көшедегі машиналарды бақылау. Мақсаты: Көшедегі машиналардың жүрісін бақылау.Олардың түрлерімен таныстыру.Машина адам үшін , уақытын үнемдейтіндігімен түсіндіру.Машинаға қарсы жүгірмеу, көше тәртібін құрыс сақтап жүруге үйрету. Қимылды ойын: «Түрлі түсті машиналар» Мақсаты: Балаларға әртүрлі қимылдар жасату арқылы денелерін ширату, көңілдерін көтеру. Еңбек: Құм салғыштың ішіне түскен жапырақтарды тазалау. |
№ 19 Бақылау: Күзгі көріністі бақылау. Мақсаты: Күз ерекшеліктерін айыра білуге ; күннің салқындауы, жаңбырдың жиі жаууы, жапырақтардың сарғаюы, адамдардың жылы киінуі туралы түсінік қалыптастыру. Еңбек: Ойын алаңы. Мақсаты: Ойын алаңындағы ағаш бұтақтарын жинау.Балаларды еңбексүйгіштікке баулу. Өз алаңдарын таза ұстауға үйрету. Қимылдық ойын: «Жүгіріп өтуге үлгер». Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа , батылдыққа тәрбиелеу, тез секіруге үйрету. Ойын барысы: Тәрбиеші балалардың біреуімен жіптің екі ұшын (ұзындығы 3-4м.) ұстап, оны жүгіріп келе жатқан балалардың бағытына қарай жайлап айналдырады.Балалар бірінен соң бірі, жіп жоғары көтерілген кезде жіптің астынан жүгіріп өтуге үлгеруі қажет. Тәрбиеші балалар қимылын реттеп отырады.Ол әрбір жүргізушіге: «Жүгір!» деген сигнал береді.Әрі қарай жіптің өтуге тырысулары қажет. Балалардың өз бетімен ойнауы. |
№20Бақылау: Күз мезгіліндегі адамдардың киім киісін бақылау. Мақсаты: Адамдардың неліктен күз мезгілінде жылырақ киінетіндігін балаларға айтып түсіндіру. Еңбек: Біздің ауламыз. Мақсаты: Ауладағы түскен жапырақтарды жинауға балаларды тазалыққа, еңбекқорлыққа баулу. Қимылдық ойын: « Күн мен түн». Мақсаты: Балаларды әр түрлі қимыл-қозғалсын дамыту, шапшаңдыққа, ептілікке , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Өзіндік іс-әрекет. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері |
|
||||
Серуеннен оралу |
Ойын жаттығу: «Киімді бүктеуге үйренеміз».Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою |
|
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару. Нан қиқымын жерге түсірмеуге тәрбиелеу. Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу |
|
||||||||
Тәтті ұйқы. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
Төсекте жатып жасайтын жаттығу. «Мысықтар»керіліп ояту жаттығуы. Ойын жаттығу «Ұқыпты киінеміз» |
|
||||||||
Бесін ас |
Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету |
|
||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
Дид/ойын: «Жыл мезгілдері» Мақсаты:Балалардың жыл мезгідері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету |
Сурет салу: «Сиқырлы қылқалам» Мақсаты: Қиялын ойлау қабілетін дамыту. |
Д/ойын: «Не өзгерді?» Мақсаты:Көру арқылы ойлау қабілеттерін арттыру. |
Үй құрастыру Мақсаты: Құрастыру материалдарын дұрыс қолдана білу |
Ермексазбен созу техникасын меңгерту |
|
||||
Серуенге дайындық |
Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. «Ойын жаттығу: “Досыма түймелеуге көмектесеміз“
|
|
||||||||
Серуен |
Серуен кезіндегі күндізгі іс-әрекетін қайталау,толықтыру. Өз еріктері бойынша ойын әрекеті. |
|
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-аналарға жиналыс болатынын айту Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата-аналарға балаларына күз туралы тақпақтарын үйде қайталатуды ескерту. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата-аналараға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескерту.
Балалардың үйге қайтуы. |
Ата-аналараға ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
|
||||