ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (18-22 Желтоқсан 2017 ж.) «Балапан»2- кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (18-22 Желтоқсан 2017 ж.)
«Балапан»2- кіші топ
Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
|
||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
Демалыс |
.Демалыс |
Балаларды қабылдау. «Амансың ба, достарым!» Балалардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету. Әңгімелесу:«Жеріміздің байлығы.» Мақсаты: Қоршаған ортаның табиғаты туралы білімдерін кеңейту. |
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен амандасу. Дене қызуы мен тазалығына көңіл бөлу. «Балалармен демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы» әңгімелесу.
|
Балаларды қабылдау. Ата –аналармен балаларының денсаулығы туралы әңгімелесу. Балалардың қарым қатынасын дамыту.Дидактикалық ойын : « Ойыншықты тап» Мақсаты: Кеңістікті бағдарлай білуге үйрету |
|
||
Таңертеңгі гимнастика (8мин) |
|
|
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы 2-апта) Текшемен жаттығу |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы 2-апта) Текшемен жаттығу |
|
||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу . «Таза қолдар». Балаларға ас ішуге көмектесу, қасықты дұрыс ұстауға дағдыландыру, ұқыпты ішуге тәрбиелеу. Астан кейін беті-қолын жуып, сүртінуге дағдыландыру, тазалыққа баулу.
|
|
||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
|
|
1. АппликацияТақырыбы:Жалау.Мақсаты:Көкбайрақтың бөліктерін қағаз бетіне жапсыруды, желім қалдықтарын қағаз майлықпен сүртуді үйрету. Әдіс-тәсілі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, көрсету. 1.Ұйымдастыру. 2.Әңгімелесу.Қазақстанның туы туралы.3. Үлгі көрсету. Қауіпсіздік ережесін сақтау. 4.Сергіту сәті 4.Жеке көмек 5.Қорытынды. Балаларды мадақтау.
2.Орыс тілі Тема: «Наша Родина – Казахстан». Цель: формировать у детей первоначальные представления о
нашей Родине – Республике Казахстан. Учить называть на русском языке символы Казахстана, узнавать и называть достопримечательности столицы. Воспитывать уважение и любовь к Родине. Оборудование: карта Казахстана, Астаны, иллюстрации о Казахстане Мотивационно-побудительный: круг радости, речевая гимнастика, беседа 2. Организационно – поисковый: работа со словарем, показ карты Казахстана, дидактическая игра «Назови правильно», физминутка, иллюстрация слайдов, разучивание стихотворения 3.Рефлексивно-корригирующий: итог занятия (правильное произношение новых слов)
|
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы.Тәулік бөліктеріМақсаты.Тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, түн тануға және атауға үйретуӘдіс-тәсілі: Түсіндіру. 1. Сұрақ қою. Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?Қыс мезгілінің ерекшеліктерін кім айтады?2 «Сәуленің күні» дидактикалық ойын. Слайд. Күндіз,түс,кеш,түн. Түсіндіру. 3.Сергіту сәті. Бір деп- тік тұрамыз Екі деп -екі рет айналамыз, Үш деп- үш рет секіріп. Төрт –дегенде отырамыз! 4«Күн мен түн» ойыны «Күн» дегенде гүл болып ашылады, «Түн» дегенде гүл болып жабылады. 5.Қорытындылау.
2.Дене шынықтыру. Т Бүгін біз циркке барамыз(таза ауада) Мақсаты: бір орында тұрып ұзындыққа секіруді үйрету.Аяқ пен қол қимылын үйлестіре,серпіле екпінмен секіруді бекіту.Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру.Бұлшықеттер мен қол-аяқтың үйлесімді қимылын дамыту. бір-біріне допты домалатуды үйрету. Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін,қимыл үйлесімдігін,ұзақ сезім мүшелерін дамыт 1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады: 2.Доппен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.Шеңбер бойы тұрғызылып,жалпы дамыту жаттығуларын орындайды. 3. Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары -Тура жолмен жүру және жүгіру -Бір-біріне доп домалату 4. Ойын. 3.Сурет салу.. Тақырыбы:Сүлгіні әшекейлеу. Мақсаты:Сәндік қолданбалы өнермен таныстыруды жалғастыру, тік төртбұрышты пішіннің ортасына «тұмарша» оюын дұрыс орналастыра білуге үйрету. Сүлгінің шетіне шашақтарды түзу сызықпен сызуға жаттықтыру. Эстетикалық тәрбие беру. Әдіс-тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, сергіту сәті, мадақтау 1.Балаларды ұйымдастыру. 2. Тосын сәт. Қуыршақ Айгүл келеді. Әжесінің туған күні екенін,әжесіне сүлгі сыйлағысы келетінін ,сол сүлгіні әшекейлеуге балалардың көмектесулерін сұрайды. Балалардан сүлгіні не үшін қажет екенін ,оны қалай пайдалану керектігін сұрайды. 3.Сурет салудың әдіс
тәсілдерін көрсету түсіндіру. Берілген дайын тік төртбұрышты пішіннің(сүлгі) екі шетіне өздері қалаған түстерді пайдаланып, қылқалам көмегімен салу тәсілін түсіндіру.Сүлгінің шетіне шашақтарды түзу сызықтармен жүргізуді,сызықтарды қалай сызу керектігін ,қысқа әрі ұзын болатынын түсіндіру. 4.Жеке көмек. 5. Айгүл қуыршақ балаларға рахмет айтып қоштасады. Тақырыпты сұрақтар қоя отырып қорытындылау жақсы сурет салған балаларды мадақтау |
1.Сиқырлы саусақтар Тақырыбы: От шашу (балауызбен) Мақсаты.Балаларға балауызбен сурет салуға үйрету. Мерекені қуанышпен қарсы алу арқылы эмоциялық көңіл күйлерін көтеру. Ойлау қабілеттерін дамыту. Әдіс-тәсілі: көрсету, әңгімелету, дәстүрлі емес әдіспен бейнелеу. 1.Тосын сәт.Қуыршақ қонаққа келеді. От шашу туралы балалардан сұрайды. Сұрақ жауап. 2. Сурет салудың әдіс тәсілдерін көрстеу.түсіндіру. -Суретті балалар,балауызбен саламыз соң бояумен бояймыз. 3.Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, 4.Жеке көмек. 5.Қорытынды Қуыршақ балаларға рахмет айтып ұшып кетеді. Балаларды мадақтау.
2.Дене шынықтыру. Бүгін біз циркке барамыз Мақсаты: допты екі қолмен желке тұсынан лақтыруға үйрету,доптың ұшуына дұрыс траектория беру,қолдарын екпінді қимылмен жаза білуді бекіту.Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру.Бұлшықеттер мен қол-аяқтың үйлесімді қимылын дамыту. бір-біріне допты домалатуды үйрету.турабағытта төрт тағандап еңбектеуді үйрету.Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін қимыл үйлесімдігін дамыту.Тура жолмен жүру және жүгіру.Шектелген алаң бойы жүруде тепе-теңдік сақтаубекіту.Төрттағандап кезінде,еңбектеуде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіре білуді,ұсақ сезім мүшелерін дамыту. 1 Саңырауқұлақтармен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары 2. Шеңбер бойы тұрғызып,жалпы дамыту жаттығуларын орындатады.Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың
|
|
||
Серуенге дайындық |
Киінудің реттілігін сақтауға, өз киімін тануға дағдыландыру. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Балалардың серуенге қызығушылығын арттыру. |
|
||||||
Серуен:
|
|
|
Қайың ағашын бақылау. Мақсаты: қайың ағашының қысқы көркін бақылау. Балаларды табиғаттың қорғаушысы болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Торғайлар мен мысық» |
Аула сыпырушы еңбегімен танысу Мақсаты: аула сыпырушының қыс кезіндегіеңбегі, оның жұмысы туралы балалардыңтүсінігін толықтыру. Еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу. «Аттар» Еңбек.Ойыншықтарын сөреге жинау. |
Қыстың негізгі белгілерін бақылау. Мақсаты: балаларды қыстың белгілерін ажырата білуге үйрету.. Қимылды ойын: «Аяз» Мақсаты тез жүгіруге жаттықтыру. Еңбек.Топтағы г.лдерге су құю.
|
|
||
Серуеннен оралу |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау |
|
||||||
Түскі ас |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. |
|
||||||
Тәтті ұйқы. |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|
||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
Ұйқы ашу жаттығу. «Велосипед тебу» Ойын жаттығу «Ұқыпты киінеміз» |
|
||||||
Бесін ас |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау. |
|
||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
|
|
Дидактикалық ойын: «Менің айтуым бойынша». Сөйлеуді дамытудан М.София, Адилямен Мақсаты: тілдің грамматикалық құрылымы бойынша қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын: «Ертегі кейіпкерлерін тауып, олардың жүрісін сал» Ойын шарты: ертегі кейіпкерлерінің жүрісін салады. Жеке жұмыс. Б.Камила,Нұрсезімге”р” дыбысын дұрыс айтқызу жұмыстары жүргізу. |
Топ балаларымен. «Тиінге қонаққа барамыз» ойын сауық. |
|
||
Серуенге дайындық |
Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.«Ойын жаттығу: “Досыма түймелеуге көмектесеміз“ |
|
||||||
Серуен |
Серуен кезіндегі күндізгі іс-әрекетін қайталау,толықтыру.Өз еріктері бойынша ойын әрекеті. |
|
||||||
Балалардың үйге қайтуы |
|
|
Ата-аналарға таңертеңгілік жаттығуа уақтына келуін айту.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата-аналараға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескерту.
Балалардың үйге қайтуы. |
Ата-аналармен жұмыс Жек әңгімелесу тақырыбы: «Балалардың өздіктерінен киініп, шешінуге дағдыландыру»Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
|
||