ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (03-05 Қаңтар айы 2018 ж.) «Балапан»2- кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (03-05 Қаңтар айы 2018 ж.)
«Балапан»2- кіші топ
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі 03.01.2018ж |
Бейсенбі 04.01.2018ж |
Жұма 05.01.2018ж |
|
|||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
Демалыс |
Демалыс |
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен амандасу.Балаларды қабылдау.t өлшеу,тазалығын тексеру. Әңгімелесу: Балалармен демалысты қалай өткізгені туралы әңгімелесу . Жуылған ойыншықтарды жинап ретке келтіру. Мақсаты: Еңбексүйгіштікке, қамқорлыққа, тәрбиелеу. |
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен жеке әңгімелесу. Дене қызуы мен тазалығына көңіл бөлу, жағымды жағдай орнату. Үстел ойындары: «Түрлі-түсті пирамидалар» Мақсаты: балаларды құрастыруға үйрету.
|
Балаларды қабылдау. Балалардың қарым қатынасын дамыту. «Доспыз» Мақсаты: Достыққа тәрбиелеу.Тіл жаттығулары: «Шегіртке» Шегіртке болып(ш) дыбысын айтып көр. Мақсаты: Тілдерін дамыту |
|
|||
Таңертеңгі гимнастика (8мин) |
|
|
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар . |
Таңертеңгі жаттығу (Қаңтар айы 1-апта) |
Таңертеңгі жаттығу (Қаңтар айы 1-апта) |
|
|||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу . «Таза қолдар». Балаларға ас ішуге көмектесу, қасықты дұрыс ұстауға дағдыландыру, ұқыпты ішуге тәрбиелеу. Астан кейін беті-қолын жуып, сүртінуге дағдыландыру, тазалыққа баул
|
|
|||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі
|
|
|
1.МүсіндеуТақырыбы:Құламас қуыршақМақсаты:Шар пішіндерінен, әр түрлі домалақтар жасауды үйрету; ойыншықтар туралы жалпы түсінік беріп, құламайтын қуыршақтармен таныстыру; тазалыққа , эстетикалық талғаммен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, көрсету. 1.Ұйымдастыру. 2. Жұмбақ жасыру. Аяғы бар жүрмейді Аузы бар күлмейді Айнымайды бөпемнен Тек сөйлеуді білмейді. (қуыршақ) 3.Суретпен жұмыс. Құламас қуыршақ туралы түсінік беру. 4.Балалардан көмек сұрайды Оларда достары жоқ екен, оларға дос жасап берсек қайтеді. Тәрбиеші өзі жасаған қуыршақтың үлгісін көрсетеді. Жұмыстын орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру: Ермексазды жұмсарту Тақтайшаның үстіне домалақтау Үлкен бөлігі денесі, кішкентай бөлігі басы. Бөліктерді біріктіру, біріктірген жерін тегістеу. 5.Сергіту сәті 6.Жеке көмек көрсету. 7.Қорытынды. Балаларды мадақтау.
2. Музыка Ән үйрету: Тақырыбы: 2 шумақ «Сұр көжек» (К.Шалқаров) Мақсаты:Көңілді шат шадыман музыка арқылы тыңдауға,естуге ынталандыру.Қимылдық ойын арқылы ән айту сезімін ояту. Музыка тыңдату: «Ойыншықтар»(И.Нүсіпбаев,Н.Әлімқұлов) Муз ырғақтық қимыл: «Сылдырмақпен би»
Ырғақты ойын: «Аю мен қояндар» ойынын ойнату. Мақсаты:Балаларды жылдамдыққа,шапшаңдыққа үйрету. Ойын шарты: Бұрышта бір бала аю болып ұйықтап отырады.Басқа балалар қояндар болып секіреді,ойнайды.Әуен дыбысы өзгергенде аю ұйқысынан тұрып қояндарды ұстап алады.
.
|
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы:Салыстьыру. Мақсаты: Биіктігі мен қалыңдығы бойынша бірдей және қарама-қарсы заттарды салыстыруға үйрету Әдіс-тәсілі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, қортындылау. Балаларды ұйымдастыру. Балалар бүгін мен балабақшаға келгенде,үстел устінен хат тауып алдым.Ол хатты ашып оқысам,Маша біздің планетадан өзге планетаға адасып кетіпті. Сендер Машаны құтқаруға көмектесесіңдер ме? 1.Тапсырма Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?Қыс мезгілінің ерекшеліктерін кім айтады? 2 Тапсырма Ұзын жол қысқа жолды көрсету. 3.Тапсырма «Салыстыру» Аюларды Кітапты салыстыру. 4.Сергіту сәті. Екі күшік кездесті аф-аф-аф, Екі мысық кездесті мяу-мяу-мяу. Екі бұзау кездесті мөө-мөө-мөө, Екі құлын кездесті иго го,иго го. Екі бала кездесті алақай-алақай. 5.Дидактикалық ойыны «Не қайда тұрғанын тап» Балалар біз түрлі тапсырмаларды орындап міне Машаны да тауып құтқарып алдық 6.Қорытындылау.
2.Дене шынықтыру. Тақырыбы:Жаңа жыл,Жаңа жыл Мақсаты: допты екі қолмен кеуде тұсынан лақтыруды үйрету.Допты лақтырған соң қолды түзу ұстауды бекіту.Қимыл үйлесімділігін,сап тізбекте өз орнын таба білу қабілеттерін дамыту. 1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады: “Жаңа жылға”қонаққа қалың қарды омбылап барамыз,тізені жоғары көтеріп жүру(ақ төмпешік)қолда зат ұстап онымен тарсылдатып,жай және шапшаң қарқынмен,педогогтің тапсырмасын орындай жүру,жүгіру,Бір-бірден сап-тізбекке тұру. Доппен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары Екі қатар ға тұрғызып,жалпы дамыту жаттығулароын орындатады. Жаттығулардың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды. Негізгі қимыл қозғалыс жаттығулары: -Еденге қойылған сатының білте тақтайшаларынан аттап жүру. -Допты екі қолмен кеуде тұсынан лақтыру. Қимылды ойын:”Бермеймін” Қортынды бөлім Қимыл қозғалысы аз ойын:”Жалауша” 3.Сурет салу. Тақырыбы: «Қар жамылған ағаштар»Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейту. Дайын ағашқа қар салуды үйрету.Қылқаламмен және бояудың көмегімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Табиғатты сүйе білуге, аялауға, қорғай білуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, сергіту сәті, мадақтау1.Балаларды ұйымдастыру.2. Суретпен жұмыс: Сендер мына суреттен не көріп тұрсыңдар? Қыстағы ағаштар Түсіндіру. 3.Қыстағы ағаштағы қардың суретін саламыз. Сурет салудың әдіс тәсілдерін көрсету түсіндіру. Жеке көмек. 4.«Көлеңке» деген ойын ойнаймыз. Бір аңды айтамын, сендер сол аңның жүрісін саласыңдар? 5. Тақырыпты сұрақтар қоя отырып қорытындылау жақсы сурет салған балаларды мадақтау |
1.Сиқырлы саусақтар Тақырыбы:Шырша ойыншықтары. Мақсаты: Жаңа жыл, шырша, шырша ойыншықтары туралы жалпы түсінік беру; әртүрлі пішіндерді мүсіндеу арқылы үйрету. Шығармашылық қабілеттерін дамытуға тәрбиелеу. Әдіс-тәсілі: көрсету, әңгімелету, дәстүрлі емес әдіспен бейнелеу. 1.Тосын сәт.қоян келеді. Қоян орманда жүріп, Жаңа жыл мерекесіне кешігіп қалыпты. Жарқыраған шамдары мен ойыншықтары бар шыршаны тамашалай алмай қалыпты. Сол әдемі шыршаны көргісі келеді, сондықтан сендерден мына жасыл шыршаны әдемі ойыншықтармен безендіріп беруді сұрайды. Сұрақ жауап. 2. Сурет салудың әдіс тәсілдерін көрстеу.түсіндіру. 3.Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, 4.Жеке көмек. 5.Қорытынды Балалар суреттерін салып болған соң мынадай өлең жолдарымен аяқтаймыз:
2.Дене шынықтыру. Тақырыбы:Шыршалық көңілді шаттық шеңбері Мақсаты: Бір орында тұрып қос аяқпен өзін айнала секіруге үйрету.Денені түзу ұстап,тепе-теідік сақтау қабілеттерін жетілдіру.Жағымды көңіл күй,өзіндік қимыл белсенділігін қалыптастыру.Аяқ пен табан бұлшықеттерін нығайту. 1. Педогог төмендегі тапсырмаларды орындатады. “Шыршалық көңілді шаттық шеңбері”.Бір-бірден сап тізбекте жүру,шеңбер жасап тұру.Музыканың басталуына аяқталуына көңіл қойып назар аударуларын ,бір-бірден сап тізбекте жүріп,үйлесімді ырғақты қимыл жасау,аяқтың ұшымен бір-біріне қарама-қарсы жүру,жүгіру,Екі шеңбер жасап,шыршалық көңілді шаттық шеңберінде қол ұстасып,еркін би қимылдарын орындай жүру,Сап-тізбекте бірінің артынан бірі белгі бойынша тоқтап,тапсырмаларды орындай жүгіру. Екі қатарға тұрғызып ,жалпы дамыту жаттығуларын орындатады. Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсе көтерілу және тепе-теңдік сақтап тұру. -Бір орында тұрып қос аяқпен өзін айнала секіру. Қимылды ойын:”Жоғары лақтыр” |
|
|||
Серуенге дайындық |
Киінудің реттілігін сақтауға, өз киімін тануға дағдыландыру. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Балалардың серуенге қызығушылығын арттыру. |
|
|||||||
Серуен:
|
|
|
Қысқы ағаштарды бақылау .Қысқы табиғат құбылыстарымен таныстыра отырып, қысқы ағаштарға назарларына аудару. Еңбек.Ауладағы отырғыштарды қардан тазалау-бірлесіп жұмыс жасауға үйрету. Қимылды ойын:: «Автомобиль мен торғайлар» Шапшандыққа баулу. |
Қарды бақылау Жұмбақ жасыру. Мамықтай ұлпа, Қанттай ақ Қыста жер бетін басады, Жазда сайға қашады. Қыс мезгілінде айналанын бәрі ақ мамықтай не жабады? /Қар/ Қардың түсі қандай? Қимылды ойын.:«Аяз» Мақсаты: Балаларды тез жүгіріп, секіруге, ептілікке жаттықтыру. Бірлесе ойнауға тәрбиелеу. Еңбек:Өз-өзіне қызмет көрсету.
|
Ауа-райына бақылау жасау. Сұрақ жауап -Айналамызда не өзгерген? -Қыстың қандай белгілері көрініп тұр? Қимылды ойын: «Кім бұрын жетеді?» Мақсаты:шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Еңбек.Топтағы гүлдерге су құю. |
|
|||
Серуеннен оралу |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау |
|
|||||||
Түскі ас |
Ас мәзірімен таныстыру.Түзеу дұрыс отыруын қадағалау.Қасықты оң қолға, нанды сол қолға ұстауды үйрету. Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету.Рахмет айтуға үйрету. |
|
|||||||
Тәтті ұйқы. |
Киімдерін ретімен шешіп,жинауға үйрету.Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|
|||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
Ояну ,шынықтыру шаралары Ұйыдан ояту, төсек орнынан отырып, қолға арналған жаттығулар жасау.Беті – қолдарын жуғызу. Массажды алашалардан өту. Аяқ бұлшықеттеріне арналған жаттығу жасау |
|
|||||||
Бесін ас |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау. |
|
|||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
|
|
Дидактикалық ойын: «Жыл мезгілдері» Мақсаты:Балалардың жыл мезгідері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету Б.Камила,Айнара, Архимед |
Дидактикалвық ойын: «Ойлан, тап» Мақсаты: Балалардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Жеке жұмыс Бағдаулет,Сұлтан «Пішіндерді ажырат» Мақсаты: Балаларды әр түрлі пішіндерді ажыратуға үйрету.
|
Дидактикалық ойын: «Отбасы» Мақсаты: Отбасы мүшелерін ажыратып, оларды дұрыс атай білуге машықтандыру. Балалардың создік қорын байыту Жеке жұмыс Т. Амир, Сафия Сурет бойынша әңгіме «Табиғат аясында» Мақсаты: Сурет бойынша әңгіме құрастыра білуге үйрет, тілдерін дамыту |
|
|||
Серуенге дайындық |
Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.«Ойын жаттығу: “Досыма түймелеуге көмектесеміз“ |
|
|||||||
Серуен |
Серуен кезіндегі күндізгі іс-әрекетін қайталау,толықтыру.Өз еріктері бойынша ойын әрекеті. |
|
|||||||
Балалардың үйге қайтуы |
|
|
Ата аналармен әңгімелесу Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
«Балаңызбен демалысты қалай өткізесіз?» Ата- аналармен сұхбат. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
|
|||