Астана – таза қала
Қазақ тілі (Т2) |
Мектеп: №38ЖОББМЛ |
|||
Күні: 22.12. |
Мұғалімнің аты-жөні: Бахтина Айнур Нурбековна |
|||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Тақырыбы: |
Астана – таза қала |
|||
Оқу мақсаттары |
2.2.1.1 – өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану 2.3.5.1 – мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||
Тақырып бойынша жаңа сөздерді оқи алады, тапсырмаладры жазады |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||
Көп нүктенің орына тиісті сөздерді қойып жаза алады. |
||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||
Астана қаласы туралы қосымша ақпарат бере алады. |
||||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланғанжұмыс |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы (3мин)
(2мин)
(3 мин) |
Шаттық шеңбері. Оқушылар мұғалімнің шақыртуымен тақтаға шеңберге шығады. «Көршіңмен сырлас» әдісі арқылы «Қалың қалай?» деген сауалыға ым, ишарамен «жақсы, тамаша, өте жақсы, күшті, бас бармақпен, т.с.с» жауаптарды қайтарады. Мұғалім сәттілік тілеп барлығы бірге «От шашу» жасайды. Топқа бөлу. Ортаға шырша қойылады. Оқушылар барлығы мұғалім столынан шыршай ойыншықтарын алып шыршаны безендіреді. Сол безендіру барысындағы ойыншық түстеріне орай топқа бөлінеді. (2 топ). жасыл түс және сары түс. Үй жұмысын тексеру. Тілдесім арқылы қорытындылау . Сөздік жаттау. Аула – двор Қайда?-где? Әткеншек – качели Құм – песок Сырғанақ –каток Ойнайсың ба? – будешь играть? Ойнаймын – буду играть Ойнамаймын – не буду играть Тебемін – кататься Аула сыпырушы – дворник Күрек – лопата Қазады – копают Ұстайды – держат Шарбақ – забор Алма бағы – яблоневый сад Бақша суарады – поливает огород |
Шырша және шырша ойыншықтары.
Сөздер жазылған қима қағаздар. |
||
Ортасы (3 мин) (4 мин)
(Оқуға – 2 мин)
(3 мин)
(4 мин)
(6 мин)
(3 мин)
(3 мин) |
Жаңа сабақ 1. Тақырыпты ашу. Таныстырылым. 2. Сөздікпен жұмыс. Тазалау – чистить Тазаламау – не чистить Тазалық сақта – соблюдай чистоту Күнде – кажный день 1)Оқушыларды жаңа сөздермен таныстырып, аудару. 2)Сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға дағдыландыру. а) мәнерлеп оқу; ә) оқушылар дауыстап қайталайды; б) сөз тіркесі мен сөйлемдер құрау(дайын тіркестерден сөйлемдер құрау)
1. 2. Мәтінмен жұмыс. Тыңда. Қайтала. Оқы. Оқушылар мәтінге қарап, аудио жазбаны тыңдайды. Қайталайды. Деңгейлік тапсырмалар: A. Түсіп қалған жалғауларды жазады. B. Сөйлемдерді ретімен қояды. C. Сөзжұмбақ шешеді
2. Артығын тап. Айтылым. «Ақылды текше» әдісі. Оқушылар текшеде берілген сөздерді дауыстап оқып, артық сөздерді тауып, қоқыс жәшігіне салулары керек.
3. Жазылым. Көп нүктенің орына тиісті сөз қойып жазу. (Дәптермен, тақтамен жұмыс). Оқушылар тақтаға және дәптерлеріне жазады. 4. Сергіту сәті «Көңілді күн» 5. Суреттерді пайдаланып әңгіме құрау. (сөздер мен сөз тіркестерді беру. Қажетті сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрастырады.)
|
Таныстырылым, Суреттер.
Оқулық , Таныстырылым, суреттер.
Деңгейлік тапсырмалар:
Текше, қима сөздер, қоқыс жәшігі
Таныстырылым,оқулық.дәптер.
Видеожазба.
А3 парақ, суреттер, сөйлемдер жазылғын парақтар.
|
||
Сабақтың соңы (1 мин)
(3 мин)
|
Үйге оқулықтағы 4-тапсырма беріледі. Тірек сөздермен сөйлем құрастырады.
Рефлексия: SHAPE \* MERGEFORMAT – түсінбедім, ұнаған жоқ. SHAPE \* MERGEFORMAT – шамалы түсіндім, ұнады; SHAPE \* MERGEFORMAT – түсіндім, ұнады; |
А3 парақтағы бәйтеректің суреті |
||
Қосымшаақпарат |
||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралаужақсы іскеастыма? (тапсырмалар сəйкесболдыма?) Уақыттықалай пайдаландым? Жоспарыма Қандай өзгеріс енгіздім жəне неге |
Сабаққа дейінгі рефлексия: сөздерді дұрыс айта алады, қазақ әріптері оқи алады |
|||
Сабақтан кейінгі рефлексия:
|
||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе не? 1. 2. Қандай екі нəрсе сабақты жақсартар еді? 1) 2)
|