Сүтқоректілердің алуантүрлілігі
Дюсенгалиева Маржан
Білімділік: Оқушыларға сүтқоректілердің түрлері мен тіршілігі, алуан түрлілігі жайлы білім таразыларын кеңейту;
Дамытушылық: топпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың шығармашылық ізденуге үйрету, ой- өрісін, ойлау қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік: оқушыларда табиғатқа деген мейірімділік, жанашырлық сезімдерін ояту, экологиялық көзқарас қалыптастыру;
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру;
Көрнекі құралдар: презентация, тірек- сызба, сұрақтар, суреттер
Cабақтың түрі: сұрақ -жауап
Әдіс тәсілдер: СТО технологиясы, топпен жұмыс, сұрақ –жауап, мәтінмен жұмыс, постер қорғау.
Сабақ барысы:
І) Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын қадағалау)
1.Психологиялық ахуал
- 3 топқа бөлу (ат қою) 3 мин
1-топ Жорғалаушылар
2-топ Құстар
3-топ Сүтқоректілер
- Ыстық орындық.
- Үй тапсырмасы. Біз іздендік.
- Ұрпағын сүтімен асырайтын жануарларды не деп атаймыз? Сүтқоректілер
- Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым? мамалогия
- Жер шарында сүтқоректілердің қанша түрі бар? 5000 мың түрі бар
- Сүтқоректілердің ең кіштайы мен үлкендерінің салмағы қанша? 4см, салмағы 1,2гр-33м,салмағы 150 тонна
- Сыртқы тері жабыны қандай? 2 қабаттан түрады,май,тер,сүт,иіс шығаратын бездері болады.Түк,мүйізді тырнақ, мүйіз,тұяқтар терінің қосалқы бөлімі.
- әр түрлі орта жағдайларына тіршілік етуіне байланысты сүтқоректілер бірнеше экологиялық топтарға бөлінеді, қандай?
«Біз іздендік» кезеңі:
Смайлдарды 3 топқа бөлемін және 2отрядты бөліп беремін.Мұнда оқушыларға алдын ала берілген 2 отрядты үйден зерттеп келеді
- Бейнебан
- Жаңа сабақ
- Оқулықпен жұмыс
- Сергіту сәті« Биалогиялық эстафета»кезеңі
Бір жануарды атап әріпінен басталатын келесі жануарды жалғастыру:
Доңыз-Зебра-Ақбауыр. Жарқанат соның соңғы – Түйе-Елік…
- Постер қорғау.
- «Менің есте сақтауым» кезеңі:
1 минутта 20 сөз оқылады. Есте қалғанын дәптерге түсіру қажет.
- Кірпі Жарқанат Сілеусін
- Маймыл,Жылқы 12.Борсық
- Кәмшат ҚоянҚұлан
- ҚұндызБарысТүлен
- Арқар Күзен
- 3. «Білім минуты»кезеңі
Кім жылдам қойылған сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап беруі шарт.
- Қасқырдың аталығы(Арлан)
- Аққудың балапаны(Көгілдір)
- Бұғының мүйізінен жасалатын дәрі(Понтокрин)
- Шошқаның аналығы (Мегежін)
- Қәзіргі жылқының арғы тегі(Тарпан)
- Барсакелмес қорығы қай жылы құрылды(1939)
- сойдақ тісі өте күшті дамыған отряд(Жыртқыштар)
- сүтқоректілерді зерттейтін ғылым(Мальмология)
- Қазақстанның Қызыл кітабына тіркелген терісі бағалы аң (Құндыз)
10.Аюдың ұрпағы(Қонжық)
- Сабақты бекіту«Семантикалық карта» кезеңі
«Білім беруге арналған интерактивті құралдар технологиясын» пайдалана отырып жануарларды анықтау.
Ой қозғау. Сәйкестендіру кестесі
1 Қолқанаттылар отряды жарқанат
2 Ескекаяқтылар отряды Түлен
3 Қоянтектестер отряды Аққоян
4 Кемірушілер отряды құндыз
5 Бунаққоректілер отряды кірпі
6 Жыртқыштар отряды қасқыр
7 Жұптұяқтылар отряды құлан
Бекіту тапсырмалары:
- Сұрақ-жауап
«Білім минуты» кезеңі
Интерактивті тақтадан бір жануарлардың суретін және сол жануардың ағылшынша атының әріптері беріледі.
– Aю, Медведь
|
|
– Піл,Слон
|
|
|
–Жылқы,Лошадь
Қазақша,орысша атын ауызша айтуға болады.
- Бағалау 2 мин (оқушының өзін – өзі бағалауы)
- Рефлексия (екі жұлдыз бір тілек әдісі)1 мин
Үйге тапсырма: Мәтінді оқып, эссе жазып келу
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718