Допты төменнен қабылдау әдісі (Волейбол)
Жөкеев Арман Төлепбергенұлы
Сабақтың тақырыбы: Допты төменнен қабылдау әдісі (Волейбол)
Мақсаты: 1. Оқушыларға волейбол орнында допты төменнен қабылдау әдісін толық меңгерту, үйрету арқылы волейбол ойынына деген қызығушылықтарын арттыру.
2. Оқушылардың қимыл – қозғалыс әрекетін қалыптастыру, дамыту.
3. Оқушыларды ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Керекті құралдар: Сқырық, доп.
Өтетін орын: Спорт зал.
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: Түсіндірме, практикалық.
І. Ұйымдастыру бөлімі: 2минут
1. Сапқа тұру ——- 1мин
2. Мәлімдеме қабылдау, түгендеу ——— 1мин
Даярлық бөлімі: 13минут
1. Саптық жаттығулар орындау( Оң және солға бұрылу, кері бұрылу)– 1мин
2. Алаңда жәй жүру және жүгіру жаттығулары арқылы денені қыздырынатын жаттығулар жасау —- 5мин
3. Орындарында орындалатын әр түрлі гимнастикалық жаттығулар орындау 5мин
4. Үй тапсырмасын барлық оқушыға көрсету арқылы, допты үстінен
қабылдау жаттығуларын жасау – 2мин
Допты жоғарыдан қабылдау әдісі.
ІІ. Негізгібөлімі: 20 – 25 минут
• 1. Сапқатұру — 1 мин
• 2. Жаңасабақтытүсіндіру, тақырыппен, мақсатыментаныстырыпөту. — 2 – мин
• 3. Көрнекіліксуреттерарқылытүсіндіру, практикалықтүрдеорындапкөрсету. — 7мин
• 4. Оқушыларғажаңасабақжаттығуларынтүсіндіру, практика түріндеорындату. — 5мин
• 5. Екіжақтыойын: «Волейбол» 6х6 — 7мин
• 6. Қызылқоғалықволейболдан спорт шеберлерінтаныстыру.- 3мин
Қысқашажаңасабақтытүсіндіру:
Жасөспірімдер 13 – 14жастағылар 15 – 16жастағылар 17 – 18жастағылар
Ер балалар
Қызбалалар 2м 20см
2м 10см 2м 35см
2м 20см 2м 43см
2м 24см
Волейбол торыныңеденненбиіктігініңөлшемінкөрсету.
Волейбол ойыны – еліміздегіеңкөптаралғанойындардыңбірі. Ойынережесініңжеңілдігі, қажетті – жабдықтардыңөтекүрделіболмауы, тартымдылығы оны бұқаралықсипатқаиеетеді. Оныменбарлықжастағыадамдарайналысаалады. Волейбол олимпиадалықойындарбағдарламасына 1964 жылданкіргізіліпкеледі. Қазақстан волейбол командасы 1966 жылыданберісенімдіойынжолынакөшкен.
Жаңасабақтыпрактикалықтүрдетүсіндіріп, орындату:
1 – жаттығу
Волейбол добынтөменненқабылдауәдісі.
(Қолдытөменненқоюарқылы, алақандыбір – бірінежинаубағытымендоптықабылдаукезі)
2 – жаттығу
Доптықабылдаудағынегізгіәдіс.
(Допты беру үшінбастапқықалыпнегізіндетұрысынорындайды)
3 – жаттығу
Доптықайтаруәдісі, соғу.
(Допты, екіқолдыбіріктіреотырып, жоғарықаратылғанкүйдесоғукерек)
4 – жаттығу
Доптытөменненқабылдаукезіндегіжоғарыкөтереотырыпшығарыпжіберуәдісі.
(Бұлжердедоптыкелесіжаққашығарыпжібереді)
5 – жаттығу
Доптытөменненеңкейеқабылдау, аяқтыбүгуарқылыорындалатынәдісі.
Келесікезекте: Сыныпекігебөлуарқылы волейбол ойынынжаңасабақпенбайланыстыраотырыпжеңілдетілгентүрінкөрсетеді.
6х6 Екіжақтыойын: «Волейбол»
ІІІ. Қорытындыбөлімі: 5 – минут
• 1. Сапқатұру — 1мин
• 2. БҮҮ – стратегиясы – 1мин
• 3. Үйгетапсырма “Волейбол: доптытөменненқабылдауәдісінорындапкелу”- 1мин
• 4. Бағалау — 2мин
Сабақтықорытындылап:
Білетінім
Үйренгенім
Үйренгімкеледі
Үйгетапсырма “Волейбол: доптытөменненқабылдауәдісінорындапкелу”.— 1мин
Бағалау — 2мин