“Достық-асыл қасиет”
САБАҚ: № 1 |
Мектеп: |
|||||||
Күні: 6.11 |
Мұғалімнің аты-жөні:Ашиманова Д.С. |
|||||||
Сынып: 7-cынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Бөлімнің тақырыбы |
Сүйіспеншілік пен достық |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Достық- асыл қасиет |
|||||||
Осы сабақ |
Т/А1 Мәтін ӘТН 4.2 Еліктеу сөздердің стильдік мәнін түсініп қолдану. |
|||||||
Сабақтың |
Мәтін мазмұнын болжай алады және өз |
|||||||
Бағалау |
Ø Тыңдалым мәтіні бойынша оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады. Ø Еліктеу |
|||||||
АКТ қолдану |
– |
|||||||
Сабақта қамтылатын білім беру құндылықтары |
– – – – – |
|||||||
Тілдік |
Тілдік мақсаттар: оқушылар өз пікірлерін, көзқарастарын, болжамдарын Пән лексикасы және терминология: мәтін, кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды, кейіпкер, басты |
|||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Ауа райы және |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланатын |
Жоспар |
Дереккөздер |
||||||
Сабақтың
5 минут
|
Оқушылар
Оқушылар |
|||||||
Сабақтың ортасы 5 минут
15 минту
10 минут
5 мин
|
«Атаулар көмегімен болжау» стратегиясы арқылы – 2. «Достық –асыл қасиет» тақырыбындағы Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Мұғалім «Кідіріспен оқу» стратегиясы арқылы тыңдалым мәтінін үш бөлікке Болжам жазу кезінде төмендегі сөздер мен сөз Дескрипторлар:
Грамматикалық норманы меңгерту Оқушылар өздерінің жазған мәтіндерінде Тапсырма: Осы Дескрипторлар:
|
https://www.youtube.com/watch?v=IzaRkN6uWRA
|
||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия «Мен үшін Бүгін мен *…………….. *…………………….. Тақтаға |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Дифференциация |
Бағалау – |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы |
Өнер, бейнелеу өнері, сабақтарымен өте тығыз байланыстағы сабақ. Сабақ барысында орындалатын АКТ слайд көрсету үшін Оқушылар шығарма |
||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға
Сәтті өткен 1:
2:
Қандай екі 1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі
|
||||||||