Сөйлем мүшелері
Қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
Сабақтың атауы |
Сөйлем мүшелері |
|||
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
Сабақтың жабдығы |
Сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету, байланыстыртып сөйлем дағдыларын дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, көрнекілік, жаттығу жұмыстары. Сабақтың көрнекіліктері: тірек сызбалар, мазмұнды суреттер |
|||
Жалпы мақсаттар |
||||
Оқыту нәтижесі |
||||
Топқа бөлу |
Түрлі-түсті қағаздар арқылы топтарға бөлу |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Армысың, Әлем! Армысың, Жарық күн! (Қолдарын жайып, көкке көтереді.) Армысың, абзал Адам! (Қолдарын алға созады.) Армысың, менің досым! |
|||
Үй тапсырмасын сұрау
|
Оқушыларға өткен сабақты қалай меңгергенін байқау үшін бірнеше сұрақтар қоямын |
|||
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. 1-топ 2-топ 3-топ |
|||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
Ой толғаныс |
а) Балалар, бүгін біз не үйрендік? ә) Сөйлем мүшелері туралы не білеміз? Сөйлем мүшелерін атап шығайық |
|||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
||
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
|||