Сөз тіркесі
Қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
Сабақтың атауы |
Сөз тіркесі |
|||
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||
Сабақтың жабдығы |
Білімділік: оқушылардың сөйлемдегі сөздердің байланысы туралы түсініктеріне сүйене отырып, сөз тіркесімен таныстыру. Сөз тіркесінің түрлері туралы алғашқы түсінік беру. Сөз тіркесін құрастыра отырып, олармен сөйлем құрауға дағдыландыру; |
|||
Жалпы мақсаттар |
||||
Оқыту нәтижесі |
||||
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 – топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 – топ, көктем айындағылар 3 – топ, жаз айындағылар 4 – топ болып бөлінеді. |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Ынтымақтастық атмосферасы |
«5»болсын алар бағамыз. |
|||
Үй тапсырмасын сұрау
|
Тест жұмысы. 1) Алдыңғы сөз соңғы сөзге бағына байланысқан екі не одан көп сөздер тобын ……………… дейміз. а) сөйлем мүшесі ә) сөз тіркесі б) күрделі сөз 2) Сөйлемдегі сөз тіркесінің байланысын сызба түрінде көрсет а) сыныптың тазалығы жақсы ә) жетінші пәтерде тұрады 3) Берілген сөз тіркесін толыққанды етуге жетпей тұрған граматтикалық тәсілді тауып, сөз тіркесін толықтыр. Жақсы…. сөзі, ғалым… хаты, жүн…. тоқу. |
|||
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. Сөз тіркесінің қай сөз таптарынан жасалғанын анықтау |
|||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
Ой толғаныс |
«Кім шапшаң?» ойыны |
|||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау |
Күнделіктеріне жазады |
||
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру. |
|||