“Бүгін- менің туған күнім”
Сабақ: қазақ тілі |
Мектеп: №252 Г.Н.Ковтунов атындағы мектеп-гимназиясы |
||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Дуйсенбекова Н.К. |
||||||||
Сынып: 6 «А» |
Қатысқандар саны: 12 |
Қатыспағандар саны:
|
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Бүгін-менің туған күнім.» |
|
|||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Мәтінмен жұмыс жасайды,сұрақтарға жауап береді, өлеңді мәнерлеп оқиды.М.Мақатаев туралы біледі. |
||||||||
Сабақ мақсаттары.
|
Барлық оқушылар істей алады: |
||||||||
Мәтінді түсініп оқи алады, сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
|||||||||
Мәтіннің маңызды жерлерін ескереді. |
|||||||||
Кейбір оқушылар істей алады: |
|||||||||
Туған күнге бата, тілек айта алады, |
|||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар : Жаңа терминдерді қолдана отырып, өз ойларын жеткізе алады. |
||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||
тілек, туған күн, құттықтау |
|||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ақын, туған күн |
|||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Қандай құттықтау, тілектер білесіңдер?
|
|||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз). Туған күнге арналған құттықтау тілектер айта алады. |
Ресурстар
|
|||||||
Басталуы. 1 мин 2 мин
4 мин
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Мотивизация кезеңі. Оқушыларды 2 топқа бөлу.1 топ «Сыйлық» , 2 топ «Тілек» деп аталады. Топ көшбасшысын сайлау. Бағалау парағын беру. Үй тапсырмасын сұрау. «Достықты бағалай білейік» деген тақырыпта эссе оқу. Қызығушылықты ояту. Жасырылған сөздерді аударып жазу. Сөзжұмбақ шешу.
|
Кеспе қағаздар
Сөзжұмбақ жасырылған плакат. |
|||||||
Ортасы 2мин
2 мин
4 мин
7 мин
3 мин
3 мин
3 мин
3 мин
3 мин |
Ой шақыру. – Сендердің ең сүйікті мерекелерің қандай? –Неге ? –Қандай сыйлық алғанды ұнатасыңдар?
Постер қорғау. 1 топ ассоциация әдісі арқылы сыйлықтарды жазады. 2 топ тілектер жазады. 1-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазу. Тақтаға орындау. 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс . Оқушылар мәтінді оқып түсінеді. Айдостың досына айтқан құттықтау тілегін оқып, көшіріп жазады. Бір оқушының орындығының артына стикер жабыстыру. «Ыстық орындық» әдісі бойынша, сол оқушы тақтаға шығады, басқа оқушылар мәтін б/ша сұрақтар қояды. Оқушыны бағдаршам арқылы бағалайды . Сергіту сәті. “Моншақ”ойыны Жеке жұмыс. Дарынды оқушыға тапсырма беру. «Дос» сөзін септеу. Үлгерімі төмен оқушыға жеке тапсырма беру. Сөздерді орыс тіліне аудару. Туған күн, сыйлық, отбасы, дос. 3-тапсырма. Өлең шумағын мәнерлеп оқыңдар. – Бұл өлеңнің авторы кім? –Ол кім? –Кай жылы, қай жерде дүниеге келген? – Қандай шығармаларын білесіңдер? Интербелсенді тақтадан М.Мақатаевтың өмірі мен шығармаларымен танысу. 4-тапсырма. Диалогты рөлге бөліп оқып, өзара сөйлесу. |
А 4 қағазы, маркер,
Оқулық
Бағдаршам
Стикер
Плакат, маркер, стикер
оқулық
|
|||||||
Аяқталуы
3 мин
2 мин |
Ойын: «Мен не сыйлаймын?» Үйге тапсырма: 3-тапсырма жаттау. Бағалау. Оқушылар бағалау парағына қойған бағаларын оқып түсіндіреді.
|
Әріптер жазылған қағаздар |
|||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруду қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау –оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мн байланыс Құндылықтардағы байланыс.
|
|||||||
Дарынды оқушыға тапсырма беру. «Дос» сөзін септеу. Үлгерімі төмен оқушыға жеке тапсырма беру. Сөздерді орыс тіліне аудару. Туған күн, сыйлық, отбасы, дос. |
Бағдаршам Бағалау парағы |
Орыс тілі, бейнелеу өнері, АКТ |
|||||||
Рефлексия
-Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? -Бүгін оқушылар не білді? -Сыныптағы ахуал қандай болды? -Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? -Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? -Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетінсұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
-Сабақ оқу мақсаттары шынайы. -Бүгін оқушылар мерекелер туралы ,соның ішінде туған күн мерекесі туралы білді. Достарының туған күніне жақсы тілектер айтуды үйренді. Қандай сыйлықтар сыйлау керектігін білді. – Сыныптағы ахуал ауызбіршілікте болды. – жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды деп ойлаймын. -берілген уақытты оқушылар тиімді пайдаланып, тапсырмалардың бәрін үлгерді. – Мен өз жоспарыма қосымша тапсырмалар қолдану керек екендігін білдім,өйткені оқушылар қосымша тапсырмалар арқылы өз ойларын жақсы жеткізе біледі.
|