Ашық сабақ
КМҚҚ «Балерке» балабақшасы
Сенсорика пәнінен өткізген ашық ұйымдастыру оқу іс-қызметі
Тақырып: «Әтеш және оның отбасы»
«Балбөбек» ерте жас тобы
Тәрбиеші: Нурмухамбетова О.Н
2016-2017 оқу жылы
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің технологиялық картасы
«Балбөбек» сәбілер тобы
Күні: 02.02.2017
Білім беру саласы: «Таным»
Оқу іс-әрекеті: Сенсорика
Тақырыбы: Әтеш және оның отбасы
Мақсаты:
1)Балалардың үй құстары: тауық,әтеш,балапан туралы түсініктерін кеңейту,оларды ажырата білуге үйрету.
2)Балаларды әтеш,тауық,балапан кездесетін шығармашылармен таныстыруды жалғастыру. Танымдық белсенділіктерін артыру.
3)Балалардың қол моторикаларың жетелдеріп,есте сақтау,көру қабілеттерін арттыру.
Көрнекіліктер: үй құстарың суреттері, шымылдық,түрлі түсті қарандаштар, қыстырғыштар, «kindtr» ойыншықтары, үй құстардың дауысы жазылған үнтаспа.
Билингвальдық компоненті: әтеш-петух, тауық-курица,балапан-цыпленок.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Балаларды шеңберге отырғызып, бір-біріне қарап күлімдеуді өтінеді: Сәлем саған алтын күн, Сәлем саған жер ана, Сәлем саған достарым Сендерді көрсем қуанам! -Балалар бүгін бізде ерекше сабақ. Қараңдаршы,қандай коп қонақтар келді. Кәне, біз ақылды болып,тыныш отырайық. Қәзір сенсорика оқу іс-әрекеті. Бүгінгі тақырып «Әтеш және оның отбасы» -Балалар бізді ерте тұрып оятатын кім? (шымылдытан сурет көрсетеді). |
Балалар күлімдеп, қуана тәрбиешімен бірге қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін орындайды.
Әтеш. |
Ұйымдастырушылық –ізденістік
Сергіту сәті
|
-Дұрыс айтасындар. -Бүл әтеш екен.Әтеш үй құстарының бірі. Әтеш әнге басады Әтеш ұйықы ашады. Балалардың көңілін суретке аударып, әтеш түралы саппатайды: -Әтештің екі көзі,екі қанаты,екі аяғы және құйрығы бар екен. -Балалар,әтеш қалай дыбыстайды? -Әтеш айқайлап, жанына кімді шақырады? -Дұрыс, тауықты шақырады. (Тауықтың суретін көрсету) Тауықта көзі,қанаты,аяқтары бар екен. -Тауық қалай дыбыстайды? -Тауық бізге не береді? -Балалар тыңдандаршы. Ненін дауысы шығады? (Балапандардың дауысы) (Балапандарың суретін көрсету, жем беру) –Балалар бәріміз балапандар боп сергіту сәті жасайық.
Қолымызды жаямыз қанат қылып -Балалар балапандар неге шулап кетті. -Олар су ішкілері келеді. Сол үшін тауық өзенге суға барады, бір балапан тауыққа ілесе алмай қалып қойды.Өзеннен өте алмай қалып қалды. -Енді не істедік? -Балапан тауыққа жету үшін бәріміз бірге көпір жасайық.
-Әтеш балапанның шиқылдаған дауысын естіп,аландай бастайды. Балапанды іздеп орманға қарай жүгіреді.Орманда қап-қаранғы оларды көрмейді. -Балалар әтешке күн жасайық (Күн жасау) Мария Монтессори технологиясы -Әтеш тауықты көріп айқайлап шақырды. – Тауық үйге қарай жүгірді.Балапандарға әкелген суын берді. -Балалар,тауық өзеннен өткенде себеттегі жұмыртқасын суға түсіріп алыпты. – Енді біз тауыққа көмектесейік.Судан жұмыртқасын алып беру керек. |
Балалар суретке қызыңға қарап, тәрбиешіні тыңдап, сұрақтарға жауап беруге тырысады.
Ку-ка-ре-ку
Қыт-қыт-қыт Жұмыртқа
Балапандар Қарайды, жем береді
Қимыл-қозғалыстар жасайды.
Балалар тәрбиешімен бірге көпір жасайды.
Қыстырғыштан күн жасайды.
Судан жұмыртқа алады |
Рефлексиялық – түзетушілік |
-Балалар біз бүгінгі оқу іс-әрекетіне қандай үй қустары туралы айттық? Кәне екі тілінде айтайық. – Сендерге құстарға көмектесін ұнады ма? -Құстардың сендерге деген сыйлықтары бар екен. Көмектескендеріне қатты қуанып тұр. Балаларды мадақтау. |
Әтеш-петух,тауық-курица, балапан-цыпленок |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Үй құстары: әтеш,тауық,балапан туралы.
Игереді: мейірімділікке, үй құстарына қамқор болуға.
Меңгереді: тапсырмаларды дұрыс орындауды.
Әдіскер: ________ Тәрбиеші:Нурмухамбетова О.Н