Ашық сабақ

КМҚҚ «Балерке» балабақшасы

 

 

 

 

 

Сенсорика пәнінен өткізген ашық ұйымдастыру оқу іс-қызметі

Тақырып: «Әтеш және оның отбасы»

«Балбөбек» ерте жас тобы

 

 

 

 

 

                                                                Тәрбиеші:   Нурмухамбетова О.Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016-2017 оқу жылы

Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің технологиялық картасы

«Балбөбек»  сәбілер тобы

Күні: 02.02.2017

Білім беру саласы: «Таным»

Оқу іс-әрекеті: Сенсорика

Тақырыбы: Әтеш және оның отбасы

Мақсаты:

1)Балалардың үй құстары: тауық,әтеш,балапан туралы түсініктерін кеңейту,оларды ажырата білуге үйрету.

2)Балаларды әтеш,тауық,балапан кездесетін шығармашылармен таныстыруды жалғастыру. Танымдық белсенділіктерін артыру.

3)Балалардың қол моторикаларың жетелдеріп,есте сақтау,көру қабілеттерін арттыру.

Көрнекіліктер: үй құстарың суреттері, шымылдық,түрлі түсті қарандаштар, қыстырғыштар, «kindtr»  ойыншықтары, үй құстардың дауысы жазылған үнтаспа.

Билингвальдық компоненті:  әтеш-петух, тауық-курица,балапан-цыпленок.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Балаларды шеңберге отырғызып, бір-біріне қарап күлімдеуді өтінеді:

Сәлем саған алтын күн,

Сәлем саған жер ана,

Сәлем саған достарым

Сендерді көрсем қуанам!

-Балалар бүгін бізде ерекше сабақ. Қараңдаршы,қандай коп қонақтар келді. Кәне, біз ақылды болып,тыныш отырайық.

Қәзір сенсорика оқу іс-әрекеті. Бүгінгі тақырып «Әтеш және оның отбасы»

-Балалар бізді ерте тұрып оятатын кім?

(шымылдытан сурет көрсетеді).

Балалар күлімдеп, қуана тәрбиешімен бірге қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін орындайды.

 

 

 

 

 

Әтеш.

Ұйымдастырушылық –ізденістік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

-Дұрыс айтасындар.

-Бүл әтеш екен.Әтеш үй құстарының бірі.

Әтеш әнге басады

Әтеш ұйықы ашады.

Балалардың көңілін суретке аударып, әтеш түралы саппатайды:

-Әтештің екі көзі,екі қанаты,екі аяғы және құйрығы бар екен.

-Балалар,әтеш қалай дыбыстайды?

-Әтеш айқайлап, жанына кімді шақырады?

-Дұрыс, тауықты шақырады.

(Тауықтың суретін көрсету)

Тауықта көзі,қанаты,аяқтары бар екен.

-Тауық қалай дыбыстайды?

-Тауық бізге не береді?

-Балалар тыңдандаршы. Ненін дауысы шығады?

(Балапандардың дауысы)

(Балапандарың суретін көрсету, жем беру)

Балалар бәріміз балапандар боп сергіту сәті жасайық.

 

Қолымызды жаямыз қанат қылып
Адымдап жүреміз тауық болып
Дән шоқимыз тереміз
Ұшып – ұшып, ұшып – ұшып
Орнымызға қонамыз.

-Балалар балапандар неге шулап кетті.

-Олар су ішкілері келеді.

Сол үшін тауық өзенге суға барады, бір балапан тауыққа ілесе алмай қалып қойды.Өзеннен өте алмай қалып қалды.

-Енді не істедік?

-Балапан тауыққа жету үшін бәріміз бірге көпір жасайық.

 

-Әтеш балапанның шиқылдаған дауысын естіп,аландай бастайды. Балапанды іздеп орманға қарай жүгіреді.Орманда қап-қаранғы оларды көрмейді.

-Балалар әтешке күн жасайық

(Күн жасау) Мария Монтессори технологиясы

-Әтеш тауықты көріп айқайлап шақырды.

– Тауық үйге қарай жүгірді.Балапандарға  әкелген суын берді.

-Балалар,тауық өзеннен өткенде себеттегі жұмыртқасын суға түсіріп алыпты.

– Енді біз тауыққа көмектесейік.Судан жұмыртқасын алып беру керек.

 

Балалар суретке қызыңға қарап, тәрбиешіні тыңдап, сұрақтарға жауап беруге тырысады.

 

 

Ку-ка-ре-ку

 

 

 

 

Қыт-қыт-қыт

Жұмыртқа

 

Балапандар

Қарайды, жем береді

 

 

Қимыл-қозғалыстар жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тәрбиешімен бірге көпір жасайды.

 

 

 

 

Қыстырғыштан күн жасайды.

 

 

 

 

Судан жұмыртқа алады

Рефлексиялық – түзетушілік

-Балалар біз бүгінгі оқу іс-әрекетіне қандай үй қустары туралы айттық? Кәне екі тілінде айтайық.

– Сендерге құстарға көмектесін ұнады ма?

-Құстардың сендерге деген сыйлықтары бар екен. Көмектескендеріне қатты қуанып тұр.

Балаларды мадақтау.

Әтеш-петух,тауық-курица, балапан-цыпленок

Күтілетін нәтиже:

Біледі:Үй құстары: әтеш,тауық,балапан туралы.

Игереді: мейірімділікке, үй  құстарына қамқор болуға.

Меңгереді: тапсырмаларды дұрыс орындауды.

Әдіскер: ________                                                                              Тәрбиеші:Нурмухамбетова О.Н

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *