Астана-бас қала
ШҚО.Абай ауданы ,Архат ауылы ,
«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі»КММ
Тілеухан Гүлмира Болатқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Астана – бас қала. 3 сынып
Мақсаты: а) Астана қаласы туралы терең түсінік беру, еліміздің пайдалы қазбаларымен
таныстыру.ә) Ой өрістерін, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.б) Елін, жерін сүюге, туған жерін мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, бейне фильм көру.Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, Астананың суреттері.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, музыка.Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Психологиялық дайындық.
Туған тілім – бабам тілім – өз тілім,
Туған тілім – анам тілім – өз тілім,
Туған тілім – далам тілім – өз тілім,
Туған тілім – адам тілім – өз тілім,- дей келе, ардақты ана тілімізден сабағымызды бастайық.
3. Үй тапсырмасын тексеру
– Балалар біз үлкен тарауды аяқтадық. Соған байланысты мен сендерге сұрақтар қоямын.(сұраққа жауап берген барлық оқушылардың қолдарына билет беріледі)
4. Жаңа сабақ
– Балалар мен сендердің қолдарыңа билетті неге бердім, өйткені бүгін біз Астана қаласына саяхатқа барамыз. Саяхатқа біз поезбен шығамыз.
Астана кеше ғана басқа қала,
Айналды бәйтеректі Астанаға.
Астана қаласына жеткенше мен сендерге Астана туралы айтып берейін.
Астана болған қалалар:
1925жылы Қызылорда (Ақмешіт)
1929жылыАлматы(Верный)
1997жылы Астана (Ақмола)
1998жылы 6 мамырда Ақмола қаласының аты Астана болып өзгертілді.
Қала атауларының өзгеруі:
1961жылы – Ақмола қаласы
1961 – 92жылы – Целиноград
1993 – 98жылдары – Ақмола
1998жылы 6 – мамырда Астана
Міне балалар Астана қаласына да жеттік.(Астана қаласының көрнекті жерлері интерактивті тақтадан көрсету және әрқайсысына жеке – жеке тоқталу) Астана Есіл өзенінің жағалауында орналасқан. Президенттік мәдени орталық, Конгресс – холл, Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия университеті, Пирамида, тағы басқа ғажап құрылыстар бой түзеген. Ертегі гүліне ұқсайтын биік Бәйтерек мұнарасы бар биіктігі105м. Астанаға әлемнің көптеген елдерінен Президенттері, өзге де мәртебелі қонақтар жиі келеді. Сол себепті ЮНЕСКО « Әлем қаласы»деген атақ беріпті.
Біздің жеріміз өте бай. Оны бір күнде аралап шығу мүмкін емес. Қазақстан күміс, хромит, қорғасын мен мырыш өндіруден бірінші орында, мұнай, көмір, мыс, никель және фосфат шикізат өндіруден екінші орын, ал алтын өндіру жағынан үшінші орында тұр
5Сергіту сәті.
Поездің дыбысын дыбыстап аяқ – қолымызбен қимыл жасап тоқтау.
Арманның асқарындай Астанамыз.
Елорда, алтын орда – бас қаламыз.
Жыл сайын жеткен жеңіс, асқан асу,
Ерен ерлік үлгісі – дастан – аңыз!- дегендей міне әсем қаламыз Астанаға да жеттік.
Астана қаласының театрына кіріп Астана туралы шағын кино көреміз.( шағын бейне фильм көру)
6. Дәптермен жұмыс.
Қазақ жерінің табиғатын, кен орындарын, атақты адамдарды жазу.
Таулары:
Көлдері;
Ағаштары:
Кен байлықтары:
Атақты адамдары:
7. Сөздікпен жұмыс
ЮНЕСКО – Білім беру ғылым және мәдениет жөніндегі арнайы ұйым. 46 – жылы Париж қаласында құрылған.
Конгресс хол – ағылшын тілінен аударғанда жиналыс бөлмесі.
Пирамида – ертегі тастан салынған Мысыр перғауындарының мазары.
Руда – кен орны.
8. Ойын: «Қазақстанның пайдалы қазбалары.»
Сендер геологсыңдар Қазақстан картасынан қазба байлықтары бар кен орындарын табу керек. (картадан газ, мұнай, мал шаруашылығы орындарын т. б. табу)
9. Сабақты қорытындылау
– Астана қай өзеннің жағасында орналасқан?
– ЮНЕСКО сөзін қалай түсінесің?
– Конгресс хол аударғанда қандай мағынада?
– Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар бар?
– Астана көшелерін араладық, Бәйтеректі көрдік, картадан өзен – көл,, пайдалы қазбалар бар жерлерді көріп таныстық.
Заман жаңа ел жаңа,
Күлімдейді кең дала.
Өз Астанам – өз Ордам
Сүйенерім сен ғана!-
10. Үйге тапсырма
Ойпат, өзек, ылғал, алып, қойнау сөздерінің мәнін түсініп, оларға мағынасы жақын сөздер тауып көр.
11. Бағалау
ШҚО.Абай ауданы ,Архат ауылы ,
«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі»КММ
Тілеухан Гүлмира Болатқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Астана – бас қала. 3 сынып
Мақсаты: а) Астана қаласы туралы терең түсінік беру, еліміздің пайдалы қазбаларымен
таныстыру.ә) Ой өрістерін, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.б) Елін, жерін сүюге, туған жерін мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, бейне фильм көру.Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, Астананың суреттері.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, музыка.Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Психологиялық дайындық.
Туған тілім – бабам тілім – өз тілім,
Туған тілім – анам тілім – өз тілім,
Туған тілім – далам тілім – өз тілім,
Туған тілім – адам тілім – өз тілім,- дей келе, ардақты ана тілімізден сабағымызды бастайық.
3. Үй тапсырмасын тексеру
– Балалар біз үлкен тарауды аяқтадық. Соған байланысты мен сендерге сұрақтар қоямын.(сұраққа жауап берген барлық оқушылардың қолдарына билет беріледі)
4. Жаңа сабақ
– Балалар мен сендердің қолдарыңа билетті неге бердім, өйткені бүгін біз Астана қаласына саяхатқа барамыз. Саяхатқа біз поезбен шығамыз.
Астана кеше ғана басқа қала,
Айналды бәйтеректі Астанаға.
Астана қаласына жеткенше мен сендерге Астана туралы айтып берейін.
Астана болған қалалар:
1925жылы Қызылорда (Ақмешіт)
1929жылыАлматы(Верный)
1997жылы Астана (Ақмола)
1998жылы 6 мамырда Ақмола қаласының аты Астана болып өзгертілді.
Қала атауларының өзгеруі:
1961жылы – Ақмола қаласы
1961 – 92жылы – Целиноград
1993 – 98жылдары – Ақмола
1998жылы 6 – мамырда Астана
Міне балалар Астана қаласына да жеттік.(Астана қаласының көрнекті жерлері интерактивті тақтадан көрсету және әрқайсысына жеке – жеке тоқталу) Астана Есіл өзенінің жағалауында орналасқан. Президенттік мәдени орталық, Конгресс – холл, Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия университеті, Пирамида, тағы басқа ғажап құрылыстар бой түзеген. Ертегі гүліне ұқсайтын биік Бәйтерек мұнарасы бар биіктігі105м. Астанаға әлемнің көптеген елдерінен Президенттері, өзге де мәртебелі қонақтар жиі келеді. Сол себепті ЮНЕСКО « Әлем қаласы»деген атақ беріпті.
Біздің жеріміз өте бай. Оны бір күнде аралап шығу мүмкін емес. Қазақстан күміс, хромит, қорғасын мен мырыш өндіруден бірінші орында, мұнай, көмір, мыс, никель және фосфат шикізат өндіруден екінші орын, ал алтын өндіру жағынан үшінші орында тұр
5Сергіту сәті.
Поездің дыбысын дыбыстап аяқ – қолымызбен қимыл жасап тоқтау.
Арманның асқарындай Астанамыз.
Елорда, алтын орда – бас қаламыз.
Жыл сайын жеткен жеңіс, асқан асу,
Ерен ерлік үлгісі – дастан – аңыз!- дегендей міне әсем қаламыз Астанаға да жеттік.
Астана қаласының театрына кіріп Астана туралы шағын кино көреміз.( шағын бейне фильм көру)
6. Дәптермен жұмыс.
Қазақ жерінің табиғатын, кен орындарын, атақты адамдарды жазу.
Таулары:
Көлдері;
Ағаштары:
Кен байлықтары:
Атақты адамдары:
7. Сөздікпен жұмыс
ЮНЕСКО – Білім беру ғылым және мәдениет жөніндегі арнайы ұйым. 46 – жылы Париж қаласында құрылған.
Конгресс хол – ағылшын тілінен аударғанда жиналыс бөлмесі.
Пирамида – ертегі тастан салынған Мысыр перғауындарының мазары.
Руда – кен орны.
8. Ойын: «Қазақстанның пайдалы қазбалары.»
Сендер геологсыңдар Қазақстан картасынан қазба байлықтары бар кен орындарын табу керек. (картадан газ, мұнай, мал шаруашылығы орындарын т. б. табу)
9. Сабақты қорытындылау
– Астана қай өзеннің жағасында орналасқан?
– ЮНЕСКО сөзін қалай түсінесің?
– Конгресс хол аударғанда қандай мағынада?
– Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар бар?
– Астана көшелерін араладық, Бәйтеректі көрдік, картадан өзен – көл,, пайдалы қазбалар бар жерлерді көріп таныстық.
Заман жаңа ел жаңа,
Күлімдейді кең дала.
Өз Астанам – өз Ордам
Сүйенерім сен ғана!-
10. Үйге тапсырма
Ойпат, өзек, ылғал, алып, қойнау сөздерінің мәнін түсініп, оларға мағынасы жақын сөздер тауып көр.
11. Бағалау
ШҚО.Абай ауданы ,Архат ауылы ,
«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі»КММ
Тілеухан Гүлмира Болатқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Астана – бас қала. 3 сынып
Мақсаты: а) Астана қаласы туралы терең түсінік беру, еліміздің пайдалы қазбаларымен
таныстыру.ә) Ой өрістерін, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.б) Елін, жерін сүюге, туған жерін мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, бейне фильм көру.Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, Астананың суреттері.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, музыка.Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Психологиялық дайындық.
Туған тілім – бабам тілім – өз тілім,
Туған тілім – анам тілім – өз тілім,
Туған тілім – далам тілім – өз тілім,
Туған тілім – адам тілім – өз тілім,- дей келе, ардақты ана тілімізден сабағымызды бастайық.
3. Үй тапсырмасын тексеру
– Балалар біз үлкен тарауды аяқтадық. Соған байланысты мен сендерге сұрақтар қоямын.(сұраққа жауап берген барлық оқушылардың қолдарына билет беріледі)
4. Жаңа сабақ
– Балалар мен сендердің қолдарыңа билетті неге бердім, өйткені бүгін біз Астана қаласына саяхатқа барамыз. Саяхатқа біз поезбен шығамыз.
Астана кеше ғана басқа қала,
Айналды бәйтеректі Астанаға.
Астана қаласына жеткенше мен сендерге Астана туралы айтып берейін.
Астана болған қалалар:
1925жылы Қызылорда (Ақмешіт)
1929жылыАлматы(Верный)
1997жылы Астана (Ақмола)
1998жылы 6 мамырда Ақмола қаласының аты Астана болып өзгертілді.
Қала атауларының өзгеруі:
1961жылы – Ақмола қаласы
1961 – 92жылы – Целиноград
1993 – 98жылдары – Ақмола
1998жылы 6 – мамырда Астана
Міне балалар Астана қаласына да жеттік.(Астана қаласының көрнекті жерлері интерактивті тақтадан көрсету және әрқайсысына жеке – жеке тоқталу) Астана Есіл өзенінің жағалауында орналасқан. Президенттік мәдени орталық, Конгресс – холл, Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия университеті, Пирамида, тағы басқа ғажап құрылыстар бой түзеген. Ертегі гүліне ұқсайтын биік Бәйтерек мұнарасы бар биіктігі105м. Астанаға әлемнің көптеген елдерінен Президенттері, өзге де мәртебелі қонақтар жиі келеді. Сол себепті ЮНЕСКО « Әлем қаласы»деген атақ беріпті.
Біздің жеріміз өте бай. Оны бір күнде аралап шығу мүмкін емес. Қазақстан күміс, хромит, қорғасын мен мырыш өндіруден бірінші орында, мұнай, көмір, мыс, никель және фосфат шикізат өндіруден екінші орын, ал алтын өндіру жағынан үшінші орында тұр
5Сергіту сәті.
Поездің дыбысын дыбыстап аяқ – қолымызбен қимыл жасап тоқтау.
Арманның асқарындай Астанамыз.
Елорда, алтын орда – бас қаламыз.
Жыл сайын жеткен жеңіс, асқан асу,
Ерен ерлік үлгісі – дастан – аңыз!- дегендей міне әсем қаламыз Астанаға да жеттік.
Астана қаласының театрына кіріп Астана туралы шағын кино көреміз.( шағын бейне фильм көру)
6. Дәптермен жұмыс.
Қазақ жерінің табиғатын, кен орындарын, атақты адамдарды жазу.
Таулары:
Көлдері;
Ағаштары:
Кен байлықтары:
Атақты адамдары:
7. Сөздікпен жұмыс
ЮНЕСКО – Білім беру ғылым және мәдениет жөніндегі арнайы ұйым. 46 – жылы Париж қаласында құрылған.
Конгресс хол – ағылшын тілінен аударғанда жиналыс бөлмесі.
Пирамида – ертегі тастан салынған Мысыр перғауындарының мазары.
Руда – кен орны.
8. Ойын: «Қазақстанның пайдалы қазбалары.»
Сендер геологсыңдар Қазақстан картасынан қазба байлықтары бар кен орындарын табу керек. (картадан газ, мұнай, мал шаруашылығы орындарын т. б. табу)
9. Сабақты қорытындылау
– Астана қай өзеннің жағасында орналасқан?
– ЮНЕСКО сөзін қалай түсінесің?
– Конгресс хол аударғанда қандай мағынада?
– Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар бар?
– Астана көшелерін араладық, Бәйтеректі көрдік, картадан өзен – көл,, пайдалы қазбалар бар жерлерді көріп таныстық.
Заман жаңа ел жаңа,
Күлімдейді кең дала.
Өз Астанам – өз Ордам
Сүйенерім сен ғана!-
10. Үйге тапсырма
Ойпат, өзек, ылғал, алып, қойнау сөздерінің мәнін түсініп, оларға мағынасы жақын сөздер тауып көр.
11. Бағалау
ШҚО.Абай ауданы ,Архат ауылы ,
«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі»КММ
Тілеухан Гүлмира Болатқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Астана – бас қала. 3 сынып
Мақсаты: а) Астана қаласы туралы терең түсінік беру, еліміздің пайдалы қазбаларымен
таныстыру.ә) Ой өрістерін, есте сақтау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.б) Елін, жерін сүюге, туған жерін мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, бейне фильм көру.Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, Астананың суреттері.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718