Сабақтағы кері байланыс
Абишева Бакытгул Карбозкызы
Мақсаты: Тиімдікерібайланыстыұйымдастырудыңтехникаларынқолдануғаүйрену
Күтілетін нәтиже:
- Керібайланыстуралыжәнеоныңтүрлерінбіледі
- Керібайланыстыжүргізумақсатын түсінеді
- Керібайланыс пен рефлексияныажыратаалады
Тренинг: «Топтықжұмыстынегіздеу»
Сұрақтарбойыншажекежұмыс:
- Керібайланысдегеніміз не? Керібайланыстыңқандайтүрлерібілесіз?
- Керібайланыс не мақсатпенжүргізіледі?Керібайланыссабақтыңқайкезеңінде жүргізіледі?Рефлексия мен керібайланыс синоним сөздерме?
Сұрақтарбойыншатопқабірігу, топта талқылау, топтық қорытынды
10 мин
Топқа бөлу (жастарына байланысты бөлу)
1-таратпа
2.Кері байланыс: «Бір қадам артқа»
- Кімде қандай сезім болды?Бұл жұмыс не мақсатпен ұйымдастырылды?Ағаштың қай тұсында тұрғаныңызды негіздеңіз. 5 мин
3.Әр топ ватман қағаздарғатөмендегісұрақтардытоптардаталқылап,
1 сөйлемнен жауап жазып, «Конвеер» әдісімен «сағат тілімен) топтарға жылжытып отырады. Әр топтың өз қағазы келгенде тоқтатылады, топтар жауаптармен танысып, тұжырымдайды. Әртоптан 1 адамқорғайды
Мақсаты:
- Керібайланысдегеніміз не? Керібайланыстыңқандайтүрлерібілесіз?
- Керібайлаыс не мақсатпенжүргізіледі?Керібайланыссабақтыңқайкезеңінде жүргізіледі?Рефлексия мен керібайланыс синоним сөздер ме?15-20 мин.
4.Керібайланыс: «Бірқадам артқа»
- Әдісұнадыма? Несіменұнады/ұнамады?
- Бұләдістіңқандайтиімді/тиімсізтұстары бар?
- Не үйрендіңіздер?
- Не қиын/оңайболды? Неге?5 мин
5.ББҮ кестесі. Жеке жұмыс Презентация1, 2-слайд
Мақсаты: Кері байланыстың техникасын қолдану, үйрену 5 минут
2-таратпа (ББҮ кестесі+ПММ)
6.Керібайланыс: «Бірқадам артқа»
- Әдісұнадыма? Несіменұнады/ұнамады?
- Бұләдістіңқандайтиімді/тиімсізтұстары бар?
- Сабақтың қайкезеңіндеқолдануғаболады?
- Не мақсатпен қолданылады?5 мин
7.Презентацияменжұмыс 1-14 слайдттар
Мақсаты: Керібайланыстыңмақсаты, тиімділігі, түрлерітуралыжәне алғашқы жасаған жұмыстарын толықтыру, өзгерістер, толықтыруларенгізу20 мин.
8 .Тренинг: Колин Ноблдың тәжірибесінен. Мақсаты:,бір-бірінбағалауғажәнекерібайланысұсынудыңтехникасынүйрену.
Мұғалімдерге сұрақ қойылады: Қазақстанқұрылықтанешежәнеқаймемлекеттерменшекараласады? Топтаталқылап, жауабынайтуға 1 мин уақытберіледі. (5мемлекет: Қытай, Өзбекстан, Ресей, ҚырғызстанжәнеТүркменстан). Жауаптарынсұралады.
Келесітапсырма: жекежұмыс: Қазақстанкартасын салу, шекараласмемлекеттердіорналастыру.
Келесіқадамда ҚР картасынслайдтанкөрсетіледі. Әркімөзісалғанкартасынсалыстырады, бағалайды.
Келесіжұптықжұмыс: Жұптабір-бірініңкартасынтексереді, жұмыстыжетілдіругебайланыстыформативтібағалаужасайды. Бір-біріне 2 жұлдыз 1 тілекжазады.
20 мин
9.Синквейн немесе бес жолдыөлең стратегиясы
Оқушы берілген тапсырма бойынша өлең құрастырады. Бес жолды өлеңді құрудың ережесі мынадай:
бірінші жолда 1 зат есім,
екінші жолда 2 сын есім,
үшінші жолда 3 етістік,
төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу,
бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним
сөз жазылады.
Кім? Кері байланыс
Қандай? Ауызша, жазбаша
Не істеді? Бағалайды, көмектеседі, қолдайды.
ТүйінКерібайланысөтетиімді.
Синоним үдеріс
10.Сабақсоңындағыкері – байланыс. «Тазалық» ойынытүріндеалу.
Қатысушыларғабірпарақберіледі. Ондамыналарсалынған:
Чемодан(суреті) қоқысжәшігі (суреті) еттартқыш (Суреті)
– Құрметті әріптестер, бүгінгітақырыпбойыншаалғанкеректіақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгінісабақтағыкерекемесболған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгініақпараттыңішіндеәліоқуымкерек, толықтыруымкерекдегендеріболса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
Осылайшақатысушымұғалімдердіңкоучингтен не білімалғандарынкөрсетеді.