Сабақтағы кері байланыс

Абишева Бакытгул Карбозкызы

Мақсаты: Тиімдікерібайланыстыұйымдастырудыңтехникаларынқолдануғаүйрену

Күтілетін нәтиже:

  • Керібайланыстуралыжәнеоныңтүрлерінбіледі
  • Керібайланыстыжүргізумақсатын түсінеді
  • Керібайланыс пен рефлексияныажыратаалады

Тренинг: «Топтықжұмыстынегіздеу»

Сұрақтарбойыншажекежұмыс:

  1. Керібайланысдегеніміз не? Керібайланыстыңқандайтүрлерібілесіз?
  2. Керібайланыс не мақсатпенжүргізіледі?Керібайланыссабақтыңқайкезеңінде жүргізіледі?Рефлексия мен керібайланыс синоним сөздерме?

Сұрақтарбойыншатопқабірігу, топта талқылау, топтық қорытынды

10 мин

Топқа бөлу (жастарына байланысты бөлу)

1-таратпа

 

2.Кері байланыс: «Бір қадам артқа»

  1. Кімде қандай сезім болды?Бұл жұмыс не мақсатпен ұйымдастырылды?Ағаштың қай тұсында тұрғаныңызды негіздеңіз. 5 мин

3.Әр топ ватман қағаздарғатөмендегісұрақтардытоптардаталқылап,

1 сөйлемнен жауап жазып, «Конвеер» әдісімен «сағат тілімен) топтарға жылжытып отырады. Әр топтың өз қағазы келгенде тоқтатылады, топтар жауаптармен танысып, тұжырымдайды. Әртоптан 1 адамқорғайды

Мақсаты:

  1. Керібайланысдегеніміз не? Керібайланыстыңқандайтүрлерібілесіз?
  2. Керібайлаыс не мақсатпенжүргізіледі?Керібайланыссабақтыңқайкезеңінде жүргізіледі?Рефлексия мен керібайланыс синоним сөздер ме?15-20 мин.

4.Керібайланыс: «Бірқадам артқа»

  1. Әдісұнадыма? Несіменұнады/ұнамады?
  2. Бұләдістіңқандайтиімді/тиімсізтұстары бар?
  3. Не үйрендіңіздер?
  4. Не қиын/оңайболды? Неге?5 мин

5.ББҮ кестесі. Жеке жұмыс Презентация1, 2-слайд

 

 

Мақсаты: Кері байланыстың техникасын қолдану, үйрену 5 минут

2-таратпа (ББҮ кестесі+ПММ)

6.Керібайланыс: «Бірқадам артқа»

  1. Әдісұнадыма? Несіменұнады/ұнамады?
  2. Бұләдістіңқандайтиімді/тиімсізтұстары бар?
  3. Сабақтың қайкезеңіндеқолдануғаболады?
  4. Не мақсатпен қолданылады?5 мин

7.Презентацияменжұмыс 1-14 слайдттар

Мақсаты: Керібайланыстыңмақсаты, тиімділігі, түрлерітуралыжәне алғашқы жасаған жұмыстарын толықтыру, өзгерістер, толықтыруларенгізу20 мин.

8 .Тренинг: Колин Ноблдың тәжірибесінен. Мақсаты:,бір-бірінбағалауғажәнекерібайланысұсынудыңтехникасынүйрену.

Мұғалімдерге сұрақ қойылады: Қазақстанқұрылықтанешежәнеқаймемлекеттерменшекараласады? Топтаталқылап, жауабынайтуға 1 мин уақытберіледі. (5мемлекет: Қытай, Өзбекстан, Ресей, ҚырғызстанжәнеТүркменстан). Жауаптарынсұралады.

Келесітапсырма: жекежұмыс: Қазақстанкартасын салу, шекараласмемлекеттердіорналастыру.

Келесіқадамда ҚР картасынслайдтанкөрсетіледі. Әркімөзісалғанкартасынсалыстырады, бағалайды.

Келесіжұптықжұмыс: Жұптабір-бірініңкартасынтексереді, жұмыстыжетілдіругебайланыстыформативтібағалаужасайды. Бір-біріне 2 жұлдыз 1 тілекжазады.

20 мин

9.Синквейн немесе бес жолдыөлең стратегиясы

Оқушы берілген тапсырма бойынша өлең құрастырады. Бес жолды өлеңді құрудың ережесі мынадай:

бірінші жолда 1 зат есім,

екінші жолда 2 сын есім,

үшінші жолда 3 етістік,

төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу,

бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним

сөз жазылады.

Кім? Кері байланыс

Қандай? Ауызша, жазбаша

Не істеді? Бағалайды, көмектеседі, қолдайды.

ТүйінКерібайланысөтетиімді.

Синоним үдеріс

 

10.Сабақсоңындағыкері – байланыс. «Тазалық» ойынытүріндеалу.

Қатысушыларғабірпарақберіледі. Ондамыналарсалынған:

Чемодан(суреті) қоқысжәшігі (суреті) еттартқыш (Суреті)

– Құрметті әріптестер, бүгінгітақырыпбойыншаалғанкеректіақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгінісабақтағыкерекемесболған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгініақпараттыңішіндеәліоқуымкерек, толықтыруымкерекдегендеріболса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

Осылайшақатысушымұғалімдердіңкоучингтен не білімалғандарынкөрсетеді.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *