Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы

Нургалиева Айгуль Владимировна

Қазақ тілі 11-сынып
Сабақтың тақырыбы: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы
Жалпы мақсат: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы туралы білім бере отырып, тілдерін,сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту, адамгершілік қасиеттердің құндылығы туралы біліктерін шыңдау
Сілтеме: Қазақ тілі(оқулық)

Қазақ тілін оқыту әдістемесі

«Қызықты қазақ тілі» жинақ

Интернет материалдары

Оқу нәтижесі: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын білудің  маңыздылығын түсінеді,  тілдері, сөздік қорлары, сыни көзқарастары дамиды, рефлексия жасайды, адамгершілік қасиеттердің құндылығын сезеді
Түйінді идеялар: Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын ұғады
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта
Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

1.Диалог

2.Жұптық жұмыс

3.Топтық жұмыс

4.Жеке жұмыс

Дерек көздері: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу
Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

I.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының  іс- әрекеті
2 минут Оқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгелдеу, көңіл күйлерін білу) Сұраққа жауап береді, өздерін өздері бағалайды
3 минут Сергіту «Гүлдер» Слайдты көреді, тыңдайды, өз көңіл күйлерін көтереді
II.Үй тапсырмасын сұрау
7 минут

Ой толғау

·       көпшілік алдында сөйлеуге дайындық

·       сөйлеуге дайындық шарттары

·       ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті

·       көпшілік алдында сөйлеу әдістері

жеке жұмыс жа-сайды, өз білім-дерін жүйелейді, сөйлеп жаттығады, өзгені тыңдайды, әркімнің пікірінің құндылығын ұғады
ІІІ. Жаңа сабақ
1-тапсырма

8минут

·       Берілген материалдарды оқыңдар (ЖИГСО)

·       Өздерің білгендеріңді өзгелерге түсіндіріңдер

·       Постер жасаңдар

(аралап жүру, бағыттау, талдауға көмектесу, формативті бағалау, музыка қосып қоя)

Өз беттерімен жұмыс жасайды, білімдерін шың-дайды,өзгеге тү-сіндіреді, жауап-кершілікті сезеді
2-тапсырма

5 минут

Жасаған постерлеріңді кубизм әдісі бойынша талдаңдар

·       Суреттеңіз

·       Салыстырыңыз

·       Байланыстырыңыз

·       Талдаңыз

·       Қолданыңыз

·       Дәлелдеңіз

Өз ойларын тия-нақтайды, қорыта- ды, салыстырады, талдайды,қолдана- ды, дәлелдейді, байланыстырады
3-тапсырма

10 минут

Аяқталмаған сөйлем әдісі

«Егер мен…»

(ауыл әкімі, аудан әкімі, облыс әкімі, депутат, т\б болсам)

(жазу кезінде қарап жүру, бағыттау)

Өз ойларын жи- нақтайды, жазады, жүйелейді, көпші-лік алдында сөй-леуді үйренеді өз-дерін жақсы сезі-неді
4-тапсырма

5минут

« Мектеп ережесі үнемі сақтала ма?» тақырыбында пікірталас Жеке жұмыс жа-сайды , өз ойларын еркін айтады
Рефлексия

3 минут

Power Point көрсетілімі, талдау Ойланады, жауап береді
Бағалау

2 минут

 Бірін-бірі бағалайды. Мұғалім қорытынды баға қояды Марапаттар қабылдайды

 

 

Өткізген: Нургалиева Айгуль Владимировна

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *