Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы
Нургалиева Айгуль Владимировна
Қазақ тілі | 11-сынып | |
Сабақтың тақырыбы: | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы | |
Жалпы мақсат: | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы туралы білім бере отырып, тілдерін,сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту, адамгершілік қасиеттердің құндылығы туралы біліктерін шыңдау | |
Сілтеме: | Қазақ тілі(оқулық)
Қазақ тілін оқыту әдістемесі «Қызықты қазақ тілі» жинақ Интернет материалдары |
|
Оқу нәтижесі: | Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын білудің маңыздылығын түсінеді, тілдері, сөздік қорлары, сыни көзқарастары дамиды, рефлексия жасайды, адамгершілік қасиеттердің құндылығын сезеді | |
Түйінді идеялар: | Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын ұғады | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта | |
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
АКТ СТО |
1.Диалог
2.Жұптық жұмыс 3.Топтық жұмыс 4.Жеке жұмыс |
Дерек көздері: | Мұғалімге арналған нұсқаулық | |
Тапсырмалар: | Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу | |
Оқуға арналған тапсырма: | Мұғалімге арналған нұсқаулық |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті
I.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті |
2 минут | Оқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгелдеу, көңіл күйлерін білу) | Сұраққа жауап береді, өздерін өздері бағалайды |
3 минут | Сергіту «Гүлдер» | Слайдты көреді, тыңдайды, өз көңіл күйлерін көтереді |
II.Үй тапсырмасын сұрау | ||
7 минут
Ой толғау |
· көпшілік алдында сөйлеуге дайындық
· сөйлеуге дайындық шарттары · ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті · көпшілік алдында сөйлеу әдістері |
жеке жұмыс жа-сайды, өз білім-дерін жүйелейді, сөйлеп жаттығады, өзгені тыңдайды, әркімнің пікірінің құндылығын ұғады |
ІІІ. Жаңа сабақ | ||
1-тапсырма
8минут |
· Берілген материалдарды оқыңдар (ЖИГСО)
· Өздерің білгендеріңді өзгелерге түсіндіріңдер · Постер жасаңдар (аралап жүру, бағыттау, талдауға көмектесу, формативті бағалау, музыка қосып қоя) |
Өз беттерімен жұмыс жасайды, білімдерін шың-дайды,өзгеге тү-сіндіреді, жауап-кершілікті сезеді |
2-тапсырма
5 минут |
Жасаған постерлеріңді кубизм әдісі бойынша талдаңдар
· Суреттеңіз · Салыстырыңыз · Байланыстырыңыз · Талдаңыз · Қолданыңыз · Дәлелдеңіз |
Өз ойларын тия-нақтайды, қорыта- ды, салыстырады, талдайды,қолдана- ды, дәлелдейді, байланыстырады |
3-тапсырма
10 минут |
Аяқталмаған сөйлем әдісі
«Егер мен…» (ауыл әкімі, аудан әкімі, облыс әкімі, депутат, т\б болсам) (жазу кезінде қарап жүру, бағыттау) |
Өз ойларын жи- нақтайды, жазады, жүйелейді, көпші-лік алдында сөй-леуді үйренеді өз-дерін жақсы сезі-неді |
4-тапсырма
5минут |
« Мектеп ережесі үнемі сақтала ма?» тақырыбында пікірталас | Жеке жұмыс жа-сайды , өз ойларын еркін айтады |
Рефлексия
3 минут |
Power Point көрсетілімі, талдау | Ойланады, жауап береді |
Бағалау
2 минут |
Бірін-бірі бағалайды. Мұғалім қорытынды баға қояды | Марапаттар қабылдайды |
Өткізген: Нургалиева Айгуль Владимировна