Тіл халық қазынасы
Дайыр Қымбат Айтжанқызы
Тақырыбы: «Тіл халық қазынасы»
Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық».
Бөлімі: Тіл дамыту, қоршаған ортамен танысу, сурет, жапсыру.
Мақсаты: Балалардың Қ.Р. Отаны, тәуелсіз Қазақстан туралы білімдерін кеңейтіп, оның табиғатытуралы мағлұматберу.Туған елге,тілге,жеріне, отанына деген сүіспеншілдігін білдіруге тәрбиелеу.Ойлау, сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын жетілдіру. Шығармашы-лық қабілеттерін, ой-қиялдарын, эстетикалық танымдарын дамыту, ірі ж/е ұсақ моториканы жетілдіру.
Көрнекілік: Қ.Р-ның мемлекеттік рәміздері, сандықша, қоржын, үлгілер.
Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, мақта, бұршақтар.
Сөздік жұмыс: Рәміз ,тәуелсіз.
Билингвистикалық компонент: Отан – родина, елтаңба – герб, ту – флаг, гимн.
Іс-әрекет кезеңі:
Мотивациялық қозғаушы.
ҚазақстанРеспуликасыныңмемлекетікгимніорындалады.
Балаларорындарынантұрыпоңқолдарынжүректұсынақойыпгимндіорындайды.
Амандасу:
Табиғатбіздіңанамыз,
Табиғатқабаламыз.
Бізәдептіболамыз,
Иіліпсәлембереміз
Жылулықшеңбері: «Меніңсүйіктіотаным!» Жүрекшенікеудесінетөсейотырыпжылылебіздерінбілдіреді.
-Мен ,балабақшамдысүйемін!
-Мен ,ауылымдыжақсыкөремін!
-Мен, әке-шешемдісүйемін! Т.с.с.
Барлығыбірге:
-Жасұланымынелімнің,
Боламұл-қыззорәлі.
Қазақстанжалауын,
Көтеремінжоғары.
БалаларданОтан, достуралытақпақмақал-мәтелсұрайды.
-Отаноттан да ыстық.
-Аққудыатпа, досыңдысатпа.
-Отанасыланамыз,
Анасүтінақтаймыз.
Есейгенде ер болып ,
Елдіжаудансақтаймыз.
Ізденуұйымдастырушыкезең:
Тосынсәт: ҚоржынынарқалапАлдаркөсекеледі.
БалалардыңназарыАлдаркөсегебөлінеді.
-Сәлеметсіңдермебалалар? Мен кеңбайтаққазақжерінаралапкөмеккезәруадамдарғакөмектесіпжүрмін.Мінесендердіңжерлеріңе де келіпжеттім.
-Туғанауылдарыңқалайаталады?
-Ұлттарыңкім?
-Қазақ.
-Менітаныдыңдарма? Меніқандайертегілердекездестірдіңдер?
-Ия. Алдаратасыз.
-ШықбермесШығайбай мен Алдаркөсе.
-Қазақхалқыныңұлттықертегілерінатапберіңдерші.
-ШықбермесШығайбай мен Алдаркөсе.
-Мақтақыз бен мысық .Қарлығаштыңқұйрығы неге айыр. Ұртоқпақ..т.б.
-Қазақтыңқандайұлттықойындарынбілесіңдер?
-Ханталапай,қызқуу,бәйге… (Осы кездеатаныңұялы телефоны шырылдайды,онықонаққашақырады.Алдарбалаларғарахметайтыпсиқырлысандықшасыйлапқоштасыпкетеді.)
-Мынаунеткенәдемісандықша, ашыпкөрейікші(сиқырлыдауысшығады)
Жаұяныңқатысуы:
Сиқырлыдауысжанұяныңқатысуыменайтылады.Тапсырмаорындалсағанасандықшаашылатынынескетедісұрақтарқояды.
1-тапсырма:
1.Сендер тұратынмемлекетқалайаталады? (Қазақстан республикасы)
2.Мемлекеттік тілдеріңқайтіл? ( Қазақтілі. «Тілінбілмеген ,түбінбілмейді»)
3.Қ.Р.қандай Республика? (Тәуелсіз )
4.Қ.Р.елбасы кім? Н.Ә.Назарбаев .
5.Қ.Р.астанасы қайқала? (Астана қаласы)
2-тапсырма:
1.Қ.Р.мемлекеттік Рәміздеріната.
-Елтаңба, ту, гимн.
-Герб,флаг,гимн.
2.Рәміздер туралытақпатарайту
-Көкаспандайкөкпеңбек,
Қазақстанжалауы.
Көкемесолтектен тек,
Елдіңашыққабағы.
-Қәнебалаларжаңасөздердіқайталайықшы.
-Рәміз , тәуелсіз.
Әсемәуенменсандықша ашылыпішінентүйілгенорамалшығады.
Д/о: Түйілгенорамал.Шеңбердіайналаойындыбастадым,
Бірбаланыңқасынакеліпорамалдытастадым.
-Екікөзің не үшінкерек? ( Жақсылардыкөруүшін )
-Екіқолың не үшінкерек? . ( Елгекөмек беру үшін.)
-Аспанданешежұлдыз бар? (Көп ) т.с.с. сұрақтар.
-БіздіңҚазақстанымыздыңтабиғатыөте бай, әсем, тамаша. Табиғатдегеніміз не едіескетүсірейікші.
-Табиғатдегеніміз не ? ( Тау, ана, тал, күн,тас,қозы.т.б )
-Табиғатнешегебөлінеді ? ( Өліжәнетірітабиғатболады. Тірітабиғатөседі, өнеді:тал,жануар,адам.Өлітабиғатөспейді:тас,су.т.б. )
-Олайболсабойымыздысергітіп , табиғатсиынананаларымызғаарнапсыйлықжасайық..
Сергітусәті. (Балалар «Өзорныңды тап» ойыны арқылысуреттікарточкадағыбейнегеқарап «Гүл», «Қой», «Алма», «Күн» орталықтарынабөлінеді
1-орт «Гүл», гүлдіңсабағын таяқшаменбояп, күлтешесінтүстіқағазбенжапсырады.
2-орт. «Қой», қойдыңбейнесінемақтажапсырады.
3-орт. «Алма», алма бейнесінебұршақжапсырады.
4-орт. «Күн», ұжымдықжұмысАққағазғатабиғаттықұрастырады (қиылғантал,гүл,күн , құс, көбелек.т.с.с )
Тәрбиеші даму мүмкіншілігішектеулібалаларғакөмеккөрсетеді,тілжаттығуынқайталатады, пан-пан-пан – ашықболсынаспан…
Саусақжаттығуы.
Рефлексивтітүзету:
Балаларғаөзін-өзібағалауғаұсынысжасайды.
Оқуіс-әрекетінсұрақ — жауапалыпқорытындылапмақтайды.
-Алдар-көсекелді.
-Сиқырлысандықшадағытапсырмалардыорындадық.
-Отан – Родина. Елтаңба-герб.
-Ту-флаг, Гимн — гимн.
Балаларойынарқылыөзін-өзібағалайды.Бұтаққаөзінеұнаған түрлі-түсті шеңбершелердііледі.түсініледі.
Қызылтүс — өтежақсы .
Жасылтүс – жақсы.
Күтілетіннәтиже:
Не білді: Туғанелге,тілге,жергедегенсүйіспеншілділігінбілді.
Не алды: ӨзОтанытәуелсізҚазақстанжәнеоныңтабиғатытуралы
мағлұматалды.
Не істейалады: Шығармашылыққабілеттеріндамытаалады.
Ұқыптыжұмысжасайалады.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718