ҰБТ 2026 Қазақстан тарихынан тест сұрақтары

1-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Қытай деректерінде қаңлылардың астанасы ретінде аталған Битянь қаласы қай аймақпен байланыстырылып жүр?

A) Іле аңғары, Жетісу

B) Сырдарияның орта ағысы, қазіргі Ташкент–Шардара маңы

C) Ертістің жоғары ағысы, Шығыс Қазақстан

D) Жайықтың төменгі ағысы, Каспий маңы

Дұрыс жауап: B) Сырдарияның орта ағысы, қазіргі Ташкент–Шардара маңы

2-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Қытай деректеріне сәйкес қаңлылардың халықаралық саудадағы негізгі геосаяси рөлі:

A) Қытайға толық бағынған вассал ретінде тек алым-салық төлеуі

B) Шығыс (Қытай) пен Батыс (Кушан, Парфия, Рим) арасындағы керуен жолдарын бақылап, делдалдық сауда жүргізуі

C) Жібек жолын толық жауып, сауданы тоқтатуы

D) Саудаға мүлдем қатыспай, тек мал бағуы

Дұрыс жауап: B) Шығыс (Қытай) пен Батыс (Кушан, Парфия, Рим) арасындағы керуен жолдарын бақылап, делдалдық сауда жүргізуі

3-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Қаңлы мемлекетімен байланыстырылатын Отырар–Қаратау археологиялық мәдениетінің басты ерекшелігін көрсетіңіз:

A) Тек жер үйлер, бекініссіз ашық қоныстар

B) Қамал-қала үлгісіндегі қоныстар, шикі кірпіштен соғылған дуалдар, суармалы егіншілік іздері

C) Тек киіз үйлі көшпелі қоныстар, қыш ыдыстар кездеспейді

D) Тек үңгір тұрақтар мен тас дәуіріне тән құралдар

Дұрыс жауап: B) Қамал-қала үлгісіндегі қоныстар, шикі кірпіштен соғылған дуалдар, суармалы егіншілік іздері

4-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Арал маңы мен төменгі Сырдарияда тараған, көпқабатты, қамалды қала-қоныстар қай археологиялық мәдениетке жатады?

A) Андронов мәдениеті

B) Берел мәдениеті

C) Жетіасар мәдениеті

D) Батыс Түрік қағанаты мәдениеті

Дұрыс жауап: C) Жетіасар мәдениеті

5-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. үйсіндер мен қаңлылардың шаруашылығына ортақ сипат қандай?

A) Тек көшпелі мал шаруашылығы, егіншілік мүлде болмаған

B) Толық отырықшы егіншілік, мал шаруашылығы болмаған

C) Мал шаруашылығы басым, бірақ өзен аңғарларында суармалы егіншілік дамыған аралас шаруашылық

D) Негізгі кәсібі – теңіз балықшылығы

Дұрыс жауап: C) Мал шаруашылығы басым, бірақ өзен аңғарларында суармалы егіншілік дамыған аралас шаруашылық

6-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттерде (үйсін, қаңлы) әлеуметтік жіктелудің күшейгенін дәлелдейтін археологиялық белгі:

A) Барлық қабірлердің бірдей болуы, мүлде айырмашылық жоқ

B) Қабірлерде ешқандай зат салынбауы

C) Бай обаларда қару-жарақ, алтын-күміс әшекейлер, атпен жерлеу кездесуі, ал көпшілік қабірлердің қарапайым, «кедей» болуы

D) Тек тас құралдардың ғана табылуы

Дұрыс жауап: C) Бай обаларда қару-жарақ, алтын-күміс әшекейлер, атпен жерлеу кездесуі, ал көпшілік қабірлердің қарапайым, «кедей» болуы

7-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Жібек жолы арқылы Қытайға Қазақстан аумағындағы тайпалардан ең сұранысқа ие экспорттық тауар:

A) Тас көмір

B) Жоғары сапалы әскери аттар

C) Молибден рудасы

D) Мұнай

Дұрыс жауап: B) Жоғары сапалы әскери аттар

8-сұрақ

Қытай деректерінде б.з. II–III ғғ. қаңлы билеушісінің қол астында «бес иелік» (бес кіші патшалық) бар екені айтылады. Бұл дерек нені көрсетеді?

A) Қаңлылардың тек бір ғана рудан тұрғанын

B) Қаңлы мемлекетінің аймақтық құрылымы бар күрделі саяси бірлестік болғанын

C) Қаңлылардың ешқандай билік жүргізбегенін

D) Қаңлылардың бұл кезеңде Қазақстаннан толық көшіп кеткенін

Дұрыс жауап: B) Қаңлы мемлекетінің аймақтық құрылымы бар күрделі саяси бірлестік болғанын

9-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Қазақстан аумағында көшпелі малшылар мен отырықшы-егіншілік, қала мәдениеті ең тығыз тоғысқан өңірді анықтаңыз:

A) Орталық Қазақстанның шөлейт аймақтары

B) Оңтүстік Қазақстан мен Сырдарияның орта және төменгі ағысы

C) Алтайдың биік тау бөктерлері

D) Солтүстік Қазақстанның орманды даласы

Дұрыс жауап: B) Оңтүстік Қазақстан мен Сырдарияның орта және төменгі ағысы

10-сұрақ

Б.з. II–III ғғ. Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттерде (үйсін, қаңлы, сармат т.б.) діни наным-сенім жөніндегі ең нақты тұжырым:

A) Буддизм мен христиандық мемлекеттік дінге айналды

B) Барлық тайпалар исламды қабылдады

C) Аспанға (Тәңірге) табыну, ата-баба аруағына сиыну, отқа, табиғат күштеріне қатысты дәстүрлі көпқұдайлы сенімдер сақталды

D) Барлық жерде дінге қатаң тыйым салынды

Дұрыс жауап: C) Аспанға (Тәңірге) табыну, ата-баба аруағына сиыну, отқа, табиғат күштеріне қатысты дәстүрлі көпқұдайлы сенімдер сақталды

Қазақстан тарихынан көп сұрақтар телеграм каналда.

Телеграм каналға тіркеліп ал:

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх