Үлкендердің сарқыты

Аязханова Салтанат Нахановна
Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Асықата кенті
«№11″Жеңіс» мектеп-гимназия» кмм қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Бөлім атауы: Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Мектеп: «№11 «Жеңіс» мектеп-гимназия»
Күні: 04.03.25 Мұғалімнің аты-жөні: Аязханова С
Сынып: 6 «Ә» Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Үлкендердің сарқыты
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Пәнаралық байланыс Халық ауыз әдебиеті
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

 

5 мин

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

30 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды ахуал қалыптастыру.

«Шапалақ» әдісі арқылы

Бір-бірінінің қолын ұстап жылы лебіздерін білдіру.

«Бір кесе шай» әдісі арқылы топқа бөліну

1-топ.«Сарқыт» тобы

            2-топ. «Байғазы» тобы

Бағалау «Асық» әдісі арқылы

Үй жұмысын тексеру

« Wordwoll» әдісі арқылы

Ой қозғау «Жасанды интелект» арқылы

1Сабақтың мақсатын айтып өтемін

2.Видео арқылы оқуларға сабақтың тақырыбын ашу

3Жаңа сабақты түсіндіру

Оқылым тапсырмасы

Дескриптор:

1. Мәтінді түсініп оқиды.

2. Әр оқушы жеке жауап бере  алады.

.Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен таныс

Топтық жұмыс.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

1-топ: Мәтіндегі мезгіл және мекен үстеулерді теріп жазып,үстеулерді ажыратыңдар .

«Ата –бабаның жолы» дегенді қалай түсінесіңдер?Пікір білдіріңдер.

2-топ: «Көгентүп», «Байғазы»дәстүрлері туралы мәлімет тауып, диалог құрастырыңдар

Мәтіннен синонимдік  қатарларын түрлендіріп қолдану.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтініндегі мезгіл және мекен мәнді сөздерді теріп жазып,үстеулерді ажыратыңдар;
  • «Ата-бабаның жолы» тіркесінің мағынасын ашады;
  • «Көгентүп», «Байғазы» дәстүрлері туралы мәлімет ізденеді;
  • Дәстүрлерге байланысты диалог құрастырады.
  •  Синонимдік  қатарларын түрлендіріп қолдану

ҚБ

ІІ. Жазылым:

3-тапсырма. Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді түзетіп,дәптеріңізге жазыңыз. Қателерді түзетуде сөздіктер мен емле ережелеріне сүйеніңіз

Дескриптор:

  • мәтінді мұқият оқып, қателерді анықтайды,
  • түзетеді;
  • ережелерге сүйеніп, дәптерге түзетіп жазады;

ҚБ

Сергіту сәті:

«Балбырауын» күйі

Жеке жұмыс:

Мәтіннен салт етістіктерді тауып сабақты етістікке ,сабақты етістіктерді салт етістікке айналдырыңдар.

ЕБҚ:( мәтінді оқиды)

1.Сарқыт дегеніміз не?

2.Мезгіл үстеуі деегеніміз не?

3.Қазақтың басқа қандай салт –дәстүрлерін білесің?

Дескриптор:

Мәтіннен салт етістіктерді тауып сабақты етістікке айналдыру

            Сабақты етістіктерді салт етістікке айналдыру

ҚБ

Қорытынды: «Шеңбер» әдісі арқылы

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді кезгімен оқып шығады.

Әр оқушы сұрақтарғ жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы.«Сарқыт» мәтінін түсініп оқып, негізгі мәселені анықтаңдар. Үш топқа мәтінді абзацтар бойынша бөліп беру. Берілген тапсырма бойынша оқушылар негізгі мәселені анықтап, ойланып, әрқайсысы жеке жауап жазады. Ойларын жұбымен бөліседі, ең үздік деген жауаптарын топпен бөліседі.

 

 

 

 

мәтінді мұқият оқып, қателерді анықтайды,

түзетеді.

Ережелерге сүйеніп, дәптерге түзетіп жазады.

 

Ауызша жауап береді.

Мәтіннен салт етістіктерді тауып сабақты етістікке айналдырады.  Сабақты етістіктерді салт етістікке айналдыру

Сұрақ-жауап

 

ҚБ

«Асық» әдісі арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ

 

 

6-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-сынып қазақ тілі оқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мамытбек Қалдыбай

 

6-сынып қазақ тілі оқулығы

 

Сабақтың соңы:

3 минут

Үй тапсырмасы:

5- тапсырма

 «Шаңырақ» әдісі арқылы кері байланыс

Құнды……………..

Қызықты…………

Қиын………………..

 

5- тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

     

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *