Ғылыми мақала жазу үлгісі
Ғылыми мақала жазу белгілі бір құрылым мен талаптарға сай болуы керек. Төменде стандартты ғылыми мақаланың үлгісі берілген.
1. Тақырып
Мақаланың ғылыми мазмұнын нақты сипаттайтын қысқа және нақты атау.
2. Автор туралы ақпарат
- Автордың аты-жөні
- Ғылыми дәрежесі (егер бар болса)
- Жұмыс орны немесе оқу орны
- Байланыс мәліметтері (электронды пошта)
3. Аннотация (реферат)
Мақаланың қысқаша мазмұны (100-250 сөз). Мұнда зерттеу мақсаты, әдістері, негізгі нәтижелері мен қорытындылары беріледі.
4. Кілт сөздер
3-7 негізгі термин (түйінді сөздер), мақаладағы басты тақырыптарды қамтиды.
5. Кіріспе
- Зерттеудің өзектілігі
- Проблеманың сипаттамасы
- Бұрынғы зерттеулерге қысқаша шолу
- Зерттеудің мақсаты мен міндеттері
- Ғылыми жаңалығы
6. Зерттеу әдістері (Материалдар мен әдістер)
- Зерттеудің жүргізілу әдістері
- Эксперименттік немесе аналитикалық тәсілдер
- Деректерді жинау және талдау әдістері
7. Нәтижелер және оларды талдау
- Зерттеу барысында алынған негізгі нәтижелер
- Графиктер, кестелер, диаграммалар (егер қажет болса)
- Нәтижелерді салыстыру және талдау
8. Қорытынды
- Негізгі тұжырымдар
- Зерттеудің практикалық маңызы
- Болашақ зерттеулерге ұсыныстар
9. Пайдаланылған әдебиеттер
- Ғылыми еңбектерге, кітаптарға, мақалаларға сілтемелер
- ГОСТ, APA, MLA немесе басқа да академиялық стильдерге сәйкес рәсімделуі қажет
Ғылыми мақала үлгісі
Балалардағы екітілділіктің когнитивті дамуға әсері
Автор: Айгүл Төлеуова, педагогика ғылымдарының магистрі, Алматы университеті
Аннотация:
Бұл зерттеуде балалардың екітілділік жағдайында когнитивті дамуының ерекшеліктері қарастырылады. Билингвизмнің есте сақтау қабілетіне, зейін деңгейіне және логикалық ойлауға ықпалы зерттелді.
Кілт сөздер: билингвизм, когнитивті даму, балалар психологиясы, тіл үйрену
Кіріспе:
Қазіргі таңда әлемде екі немесе одан да көп тілде сөйлейтін балалар саны артып келеді. Билингвизмнің когнитивті даму процесіне әсері туралы түрлі пікірлер бар. Бұл мақалада екітілділіктің баланың ойлау қабілетіне тигізетін әсері зерттеледі.
Зерттеу әдістері:
Эксперименттік зерттеу 5-7 жастағы 50 бала арасында жүргізілді. Зерттеу барысында балалардың жады, зейін және логикалық ойлау деңгейі арнайы тесттер арқылы бағаланды.
Нәтижелер:
Зерттеу нәтижелері екітілді балалардың монолингвал балаларға қарағанда ақпаратты есте сақтау қабілеті жоғары екенін көрсетті. Сондай-ақ, олардың проблемаларды шешу қабілеті мен назар аудару деңгейі жоғарырақ болды.
Қорытынды:
Билингвизм балалардың когнитивті дамуын арттырады. Бұл зерттеу нәтижелері көптілді білім беру бағдарламаларын әзірлеу үшін маңызды.
Пайдаланылған әдебиеттер:
- Bialystok, E. (2011). Reshaping the Mind: The Benefits of Bilingualism. Canadian Journal of Experimental Psychology.
- Cummins, J. (2000). Language, Power and Pedagogy: Bilingual Children in the Crossfire. Multilingual Matters.