Балабақшада жоба технологиясын қолданудың бала дамуына әсері

Байтерекова Айгул Алимовна

Қызылорда облысы.

Қармақшы ауданы

23 «Балдырған » бабекжай- бақшасы МКҚК

Кіріспе: Қазіргі таңда білім беру жүйесінде инновациялық технологияларды қолдану маңызды рөл атқарады. Бұл үдеріс, әсіресе, мектепке дейінгі білім беру жүйесінде белсенді түрде жүзеге асуда. Осы технологиялардың ішінде жоба технологиясы ерекше орын алады. Жоба технологиясы балалардың жан-жақты дамуына, олардың танымдық қабілеттерінің қалыптасуына үлкен септігін тигізеді. Жоба технологиясы – бұл балаға нақты мақсатқа жету үшін топтық немесе жеке түрде белгілі бір мәселелерді шешуге бағытталған ұзақ мерзімді немесе қысқа мерзімді зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін әдіс. Бұл технология баланың оқу үдерісіне белсенді түрде қатысуына ықпал етеді, зерттеу қабілеттерін дамытады және тәжірибелік дағдыларды жетілдіреді.

Негізгі бөлім:

Жоба технологиясының баланың дамуына әсері

  1. Танымдық қабілеттердің дамуы Жоба технологиясы балалардың танымдық қабілеттерін, соның ішінде есте сақтау, логикалық ойлау, талдау және синтездеу дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді. Балалар жобаны орындау барысында өз бетімен ізденіп, жаңа ақпаратты қабылдайды, сұрақтар қояды және оларға жауап іздейді. Бұл баланың есте сақтау қабілетін нығайтып, жаңа білімдерді жүйелі түрде игеруіне көмектеседі.
  2. Шығармашылық қабілеттердің дамуы Жобаларды орындау барысында балалар өздерінің шығармашылық қабілеттерін де дамытады. Мәселен, жобаның мазмұнына байланысты түрлі суреттер салу, қолөнер бұйымдарын жасау, жаңа идеяларды ұсыну және оларды жүзеге асыру баланың креативтілігін арттырады. Шығармашылық әрекеттер арқылы бала өз ойын еркін жеткізіп, қиялын кеңейтеді.
  3. Тілдік және коммуникативтік дағдылардың дамуы Жоба технологиясы балалардың тілдік және коммуникативтік дағдыларын жетілдіруге оң әсер етеді. Жоба барысында балалар топпен жұмыс жасап, бір-бірімен өзара байланыс орнатады, пікір алмасады, ойларын ортаға салады. Бұл қарым-қатынас жасау дағдыларын, сөздік қорын байытып, сөйлеу мәдениетін дамытады.
  4. Әлеуметтік дағдылардың қалыптасуы Жоба технологиясы балалардың әлеуметтік дағдыларын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Балалар топпен жұмыс істеп, бірге шешім қабылдауды, пікірлерін сыйлауды, келісімге келуді үйренеді. Бұл олардың әлеуметтік қарым-қатынастарды құру және ұжымдық әрекет дағдыларын нығайтады.
  5. Зерттеу қабілеттерінің дамуы Жоба технологиясы балаларға зерттеу жүргізудің негіздерін үйретеді. Олар өз жобаларын жоспарлап, нәтижеге жету үшін нақты қадамдар жасайды. Бұл балаларға жүйелі түрде ойлау қабілетін дамытып, күрделі мәселелерді шешуге дайындайды. Сонымен қатар, зерттеу жұмыстары арқылы бала нақты деректерді талдау, салыстыру және қорыту дағдыларын меңгереді.
  6. Өзіндік жауапкершілік пен дербестік Жоба технологиясы балаға өз ісіне жауапкершілікпен қарауды үйретеді. Әр бала жобаның өзіне тиесілі бөлігін орындап, оны сәтті аяқтау үшін дербес әрекет етуге мәжбүр болады. Бұл балалардың өзіне сенімділігін арттырып, жауапкершілік сезімін дамытады.
  7. Қызығушылық пен мотивацияны арттыру Жоба технологиясы балалардың оқу үдерісіне деген қызығушылығын арттырады. Олар үшін нақты мақсатқа жету және жобаның нәтижесін көру қызықты әрі ынталандырушы фактор болып табылады. Балалар өз еңбегінің нәтижесін көру арқылы өздеріне деген сенімділігін арттырып, келесі тапсырмаларға деген ынтасын күшейтеді.

Жоба технологиясын қолдану мысалдары

Балабақшада жоба технологиясын әртүрлі салаларда қолдануға болады. Мысалы, экологиялық тәрбие беруде балаларға табиғатқа қатысты жобалар ұсынуға болады. Балалар ағаш отырғызу, табиғатты қорғау шаралары туралы зерттеп, тәжірибе жүзінде жүзеге асырады. Сонымен қатар, денсаулық сақтау, мәдениет пен өнер, ұлттық құндылықтар тақырыбында да жобалар ұйымдастыру балалардың жан-жақты дамуына ықпал етеді.

Қорытынды

Жоба технологиясы балабақшада балалардың жан-жақты дамуына, олардың танымдық, шығармашылық, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларының қалыптасуына үлкен ықпал етеді. Бұл әдіс балаларды зерттеушілікке, дербестікке, жауапкершілікке тәрбиелеп, олардың жеке тұлға ретінде дамуына жол ашады. Сондықтан жоба технологиясын балабақшадағы оқу үдерісінде кеңінен қолдану балалардың болашақтағы жетістіктеріне негіз қалап, жан-жақты дамуына мүмкіндік береді.

 

Пайдаланылған әдебиеттер

  1. Таубаева Ш. Т., Барсай Б. Т. Оқытудың қазіргі технологиялары.
  2. Көшімбетова С. Инновациялық технологияны білім
    сапасын көтеруде пайдалану мүмкіндіктері. – Алматы:
  3. Қ.Нағымжанова Инновациялық технологияның құрылымы. – А.: Өркен, 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *