Қыс қызығы ашық сабақ балабақшада

Мақсаты:

  • Балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін бекіту.
  • Қысқы табиғат құбылыстарын түсінуге көмектесу.
  • Шығармашылық, қимылдық, танымдық қабілеттерін дамыту.
  • Ұжымдық жұмыс жасауға дағдыландыру және қызығушылықтарын арттыру.

Міндеттері:

  1. Қыс мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру.
  2. Сөздік қорын молайту және ойлау қабілетін дамыту.
  3. Белсенді ойындар арқылы қимыл-қозғалыстарын жетілдіру.

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар қыс мезгілінің негізгі ерекшеліктерін атайды.
  • Табиғатты бақылау қабілеттері дамиды.
  • Шығармашылық жұмыстарын ұсына алады.

Қажетті құралдар:

  • Қыс мезгілінің суреттері (табиғат, қар, аққала, сырғанақ, шанамен ойнап жүрген балалар бейнелері).
  • Ақ қағаз, түрлі-түсті қарындаштар, фломастерлер, желім, мақта, қайшы.
  • Музыкалық сүйемелдеу (қыс туралы әндер).
  • Қағаздан жасалған қар ұлпалары мен қар шариктері.

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

1. Амандасу және назар аударту:

  • Балаларға жылы шыраймен амандасу.
  • Мұғалім: «Балалар, қазір біз шеңбер құрып тұрып, бір-бірімізге жылы сөздер айтайық. Қыс мезгілі суық болғанымен, біз оны жылы лебіздерімізбен көркейтеміз.»

2. Шеңбердегі жаттығу:

  • Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады:
    • «Қысың көңілді өтсін!»
    • «Достарыңмен сырғанақ теп!»

3. Сергіту сәті:

  • Қимылды әрекеттер:
    • «Қар жауып тұр» – алақандарды жоғары көтеріп, жайлап қағу.
    • «Аяз келді» – иықты құшақтап, суықты сезіну.
    • «Шанамен сырғанайық» – қолдарымен шананы итергендей қозғалыс жасау.

ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)

1. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру:

  • Мұғалім: «Бүгін біз қыс мезгілімен жақынырақ танысып, оның қызықтары мен ерекшеліктері туралы әңгімелесеміз. Қыстағы ойындар ойнап, шығармашылық жұмыс жасаймыз.»

2. Балаларға сұрақтар қою:

  • Қыста қандай өзгерістер болады?
  • Қандай киім киеміз?
  • Қыста қандай ойындар ойнаймыз?
  • Қар жауған кезде табиғат қалай өзгереді?

3. Жұмбақ шешу:

  • «Аппақ мамық ұшқындайды, қолға ұстасаң, еріп кетеді. Бұл не?» (Қар)
  • «Аққалаға ұқсайды, алайда ол аспанда ілулі тұрады. Бұл не?» (Бұлт)

ІІІ. Негізгі бөлім (25 минут)

1. Қыс туралы әңгіме:

  • Мұғалім балаларға қыс туралы қысқаша әңгіме айтады:
    • «Қыста ауа суық болады, қар жауады, айнала аппақ түске енеді. Балалар қармен ойнап, шанамен сырғанап, аққала жасап, қыстың қызығын көреді.»

2. Суреттермен жұмыс:

  • Балаларға қыс мезгілі бейнеленген суреттер көрсетіледі.
  • Сұрақтар қою:
    • Суретте не көріп тұрсыңдар?
    • Бұл балалар не істеп жатыр?
    • Қандай ойындар ойнап жүр?

3. Қимылды ойын: «Қар жинайық!»

  • Балалар екі топқа бөлінеді. Еденге ақ қағаздан жасалған «қарлар» шашылады. Әр топ бір шелекке көбірек «қар» жинауға тырысады.
  • Музыканың сүйемелдеуімен ойын өткізіледі.

4. Шығармашылық жұмыс:

  • Тақырып: «Қыс көрінісі».
    • Балалар ақ қағазға қар бейнесін мақтадан жапсырады.
    • Түрлі-түсті қарындаштармен сырғанақ, ағаштар, немесе аққала бейнесін салады.
    • Жұмысты аяқтағаннан кейін әр бала суретін таныстырады:
      • «Мен қармен ойнап жүрген балаларды бейнеледім.»
      • «Бұл менің салған қысқы орманым.»

ІV. Қорытынды бөлім (10 минут)

1. Ән айту:

  • Барлық балалар қыс туралы ән орындайды:
    • «Аппақ, аппақ жапалақтап, қар жауып тұр…»

2. Сабақты қорытындылау:

  • Мұғалім балалардан бүгінгі сабақ туралы сұрайды:
    • Бүгін не білдіңдер?
    • Қыс туралы не айтасыңдар?
    • Қыс несімен қызықты?
  • Балалардың жауаптарын тыңдап, белсенді қатысқандарды мадақтайды.

3. Марапаттау:

  • Әр балаға қатысқаны үшін «Қыс қызығы» медалі немесе шағын сыйлық таратылады.

4. Үй тапсырмасы:

  • Балаларға ата-анасымен бірге қардан аққала жасап, суретке түсіру немесе қыс туралы сурет салып, келесі сабаққа алып келу ұсынылады.

Сабақтың нәтижесі:

Бұл сабақ балалардың қыс мезгілі туралы түсініктерін тереңдетіп, олардың шығармашылық және қимылдық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Сабақта балалар ұжымдық жұмысқа үйреніп, табиғаттың әсемдігін көруге және оны құрметтеуге баулиды.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *