Қыс қызығы ашық сабақ балабақшада
Мақсаты:
- Балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін бекіту.
- Қысқы табиғат құбылыстарын түсінуге көмектесу.
- Шығармашылық, қимылдық, танымдық қабілеттерін дамыту.
- Ұжымдық жұмыс жасауға дағдыландыру және қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттері:
- Қыс мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру.
- Сөздік қорын молайту және ойлау қабілетін дамыту.
- Белсенді ойындар арқылы қимыл-қозғалыстарын жетілдіру.
Күтілетін нәтиже:
- Балалар қыс мезгілінің негізгі ерекшеліктерін атайды.
- Табиғатты бақылау қабілеттері дамиды.
- Шығармашылық жұмыстарын ұсына алады.
Қажетті құралдар:
- Қыс мезгілінің суреттері (табиғат, қар, аққала, сырғанақ, шанамен ойнап жүрген балалар бейнелері).
- Ақ қағаз, түрлі-түсті қарындаштар, фломастерлер, желім, мақта, қайшы.
- Музыкалық сүйемелдеу (қыс туралы әндер).
- Қағаздан жасалған қар ұлпалары мен қар шариктері.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
1. Амандасу және назар аударту:
- Балаларға жылы шыраймен амандасу.
- Мұғалім: «Балалар, қазір біз шеңбер құрып тұрып, бір-бірімізге жылы сөздер айтайық. Қыс мезгілі суық болғанымен, біз оны жылы лебіздерімізбен көркейтеміз.»
2. Шеңбердегі жаттығу:
- Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады:
- «Қысың көңілді өтсін!»
- «Достарыңмен сырғанақ теп!»
3. Сергіту сәті:
- Қимылды әрекеттер:
- «Қар жауып тұр» – алақандарды жоғары көтеріп, жайлап қағу.
- «Аяз келді» – иықты құшақтап, суықты сезіну.
- «Шанамен сырғанайық» – қолдарымен шананы итергендей қозғалыс жасау.
ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)
1. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру:
- Мұғалім: «Бүгін біз қыс мезгілімен жақынырақ танысып, оның қызықтары мен ерекшеліктері туралы әңгімелесеміз. Қыстағы ойындар ойнап, шығармашылық жұмыс жасаймыз.»
2. Балаларға сұрақтар қою:
- Қыста қандай өзгерістер болады?
- Қандай киім киеміз?
- Қыста қандай ойындар ойнаймыз?
- Қар жауған кезде табиғат қалай өзгереді?
3. Жұмбақ шешу:
- «Аппақ мамық ұшқындайды, қолға ұстасаң, еріп кетеді. Бұл не?» (Қар)
- «Аққалаға ұқсайды, алайда ол аспанда ілулі тұрады. Бұл не?» (Бұлт)
ІІІ. Негізгі бөлім (25 минут)
1. Қыс туралы әңгіме:
- Мұғалім балаларға қыс туралы қысқаша әңгіме айтады:
- «Қыста ауа суық болады, қар жауады, айнала аппақ түске енеді. Балалар қармен ойнап, шанамен сырғанап, аққала жасап, қыстың қызығын көреді.»
2. Суреттермен жұмыс:
- Балаларға қыс мезгілі бейнеленген суреттер көрсетіледі.
- Сұрақтар қою:
- Суретте не көріп тұрсыңдар?
- Бұл балалар не істеп жатыр?
- Қандай ойындар ойнап жүр?
3. Қимылды ойын: «Қар жинайық!»
- Балалар екі топқа бөлінеді. Еденге ақ қағаздан жасалған «қарлар» шашылады. Әр топ бір шелекке көбірек «қар» жинауға тырысады.
- Музыканың сүйемелдеуімен ойын өткізіледі.
4. Шығармашылық жұмыс:
- Тақырып: «Қыс көрінісі».
- Балалар ақ қағазға қар бейнесін мақтадан жапсырады.
- Түрлі-түсті қарындаштармен сырғанақ, ағаштар, немесе аққала бейнесін салады.
- Жұмысты аяқтағаннан кейін әр бала суретін таныстырады:
- «Мен қармен ойнап жүрген балаларды бейнеледім.»
- «Бұл менің салған қысқы орманым.»
ІV. Қорытынды бөлім (10 минут)
1. Ән айту:
- Барлық балалар қыс туралы ән орындайды:
- «Аппақ, аппақ жапалақтап, қар жауып тұр…»
2. Сабақты қорытындылау:
- Мұғалім балалардан бүгінгі сабақ туралы сұрайды:
- Бүгін не білдіңдер?
- Қыс туралы не айтасыңдар?
- Қыс несімен қызықты?
- Балалардың жауаптарын тыңдап, белсенді қатысқандарды мадақтайды.
3. Марапаттау:
- Әр балаға қатысқаны үшін «Қыс қызығы» медалі немесе шағын сыйлық таратылады.
4. Үй тапсырмасы:
- Балаларға ата-анасымен бірге қардан аққала жасап, суретке түсіру немесе қыс туралы сурет салып, келесі сабаққа алып келу ұсынылады.
Сабақтың нәтижесі:
Бұл сабақ балалардың қыс мезгілі туралы түсініктерін тереңдетіп, олардың шығармашылық және қимылдық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Сабақта балалар ұжымдық жұмысқа үйреніп, табиғаттың әсемдігін көруге және оны құрметтеуге баулиды.