«Қыс қызығы» ашық сабақ балабақшада
Ашық сабақ жоспары: «Қыс қызығы»
Мақсаты:
- Қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейту, табиғат құбылыстарын бақылауға үйрету.
- Шығармашылық қабілеттерін дамыту, қимылдық әрекеттерін жетілдіру.
- Ұжымдық және жеке жұмыстар арқылы коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
- Балалар қыс мезгілінің ерекшеліктерін атайды.
- Қысқы ойындар мен табиғат құбылыстарын сипаттайды.
- Ұжымдық жұмыста белсенділік танытады.
Әдістер мен тәсілдер:
- Сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойын, шығармашылық жұмыс, қимылды әрекет.
Қажетті құрал-жабдықтар:
- Қыс мезгілінің түрлі суреттері (табиғат, қар, сырғанақ, шанамен сырғанау бейнелері).
- Қағаз, түрлі-түсті қарындаштар, желім, мақта, фломастерлер.
- Қар ұлпасы, қағаздан жасалған «қар».
- Қыс туралы өлеңдер мен әндердің жазбасы.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
- Балалармен шеңбер құрып тұру:
- Мұғалім: «Балалар, бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы – «Қыс қызығы». Қазір бір-бірімізге жақсы тілектер айтып, көңіл күйімізді көтерейік!»
- Балалар бір-біріне: «Жылы қарым-қатынас тілеймін!», «Қызықты сабақ тілеймін!» деп айтады.
- Сергіту сәті:
- «Қыс келді» тақырыбында шағын қимылды жаттығулар:
- «Қолымызды жылытаық!» – шапалақтау.
- «Аяғымызды жылытаық!» – аяқпен жерді тоқылдату.
- «Қарды сезейік!» – алақандарды жоғары созу.
- «Қыс келді» тақырыбында шағын қимылды жаттығулар:
ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)
- Мұғалім қыс туралы қысқаша әңгіме айтады:
- «Қыс – жылдың ең суық мезгілі. Қар жауып, ағаштар ақ көрпеге оранады. Қысқы ауа райында балалар қармен ойнап, сырғанақ теуіп, көңіл көтереді.»
- Сұрақтар:
- Қыста қандай өзгерістер болады?
- Қыста не киеміз?
- Қандай ойындар ойнаймыз?
- Қыс туралы жұмбақтар:
- «Аппақ дала, ашық аспан, бұл қай мезгіл?»
- «Өзі аппақ, жерге қонады, қолға ұстасаң, жоқ болады. Бұл не?» (қар)
ІІІ. Негізгі бөлім (20 минут)
1. Суреттермен жұмыс:
- Балаларға табиғаттың қысқы көріністерін көрсетіп, әр сурет бойынша талқылау:
- Бұл жерде не болып жатыр?
- Суреттегі балалар қандай ойын ойнап жүр?
2. Қимылды ойын: «Қар жинайық!»
- Еденге ақ қағаздан жасалған «қар» (қағаз шариктері) шашылады.
- Балалар уақыт ішінде осы «қарларды» шелекке жинайды. Кім көбірек жинаса, сол жеңімпаз.
3. Шығармашылық жұмыс:
- Балалар «Қыс көрінісі» жасайды:
- Ақ қағазға қар бейнесін мақта арқылы жапсыру.
- Тау немесе сырғанақ бейнесін түрлі-түсті қарындаштармен салу.
- Жұмыс соңында әр бала өз суретін таныстырады: «Бұл жерде мен қармен ойнап жүрмін» немесе «Бұл – біздің ауламыздың қыстағы көрінісі».
ІV. Қорытынды бөлім (10 минут)
1. Ән айту:
- Балалар қыс туралы көңілді әнді бірге орындайды («Аппақ, аппақ жапалақтап, қар жауып тұр» әні).
2. Сабақты қорытындылау:
- Мұғалім: «Бүгін біз не білдік?»
- Балалардың жауаптары: «Қыста қар жауады», «Қысқы ойындар қызық», «Аяз болады».
3. Жұмсақ бағалау:
- Белсенді болған балалар мақтаулы сөздермен марапатталады.
- Барлық қатысушыларға «Қыс қызығы» белгішелері таратылады.
4. Үй тапсырмасы:
- «Ата-аналарыңмен бірге қардан аққала соғып, суретке түсіріп әкеліңдер немесе қыс туралы сурет салыңдар.»
Сабақтың нәтижесі:
Бұл сабақ балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп қана қоймай, олардың шығармашылық қабілеттерін, қарым-қатынас дағдыларын, және табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін қалыптастырады.