«Қыс қызығы» ашық сабақ балабақшада

Ашық сабақ жоспары: «Қыс қызығы»

Мақсаты:

  • Қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейту, табиғат құбылыстарын бақылауға үйрету.
  • Шығармашылық қабілеттерін дамыту, қимылдық әрекеттерін жетілдіру.
  • Ұжымдық және жеке жұмыстар арқылы коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

  • Балалар қыс мезгілінің ерекшеліктерін атайды.
  • Қысқы ойындар мен табиғат құбылыстарын сипаттайды.
  • Ұжымдық жұмыста белсенділік танытады.

Әдістер мен тәсілдер:

  • Сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойын, шығармашылық жұмыс, қимылды әрекет.

Қажетті құрал-жабдықтар:

  • Қыс мезгілінің түрлі суреттері (табиғат, қар, сырғанақ, шанамен сырғанау бейнелері).
  • Қағаз, түрлі-түсті қарындаштар, желім, мақта, фломастерлер.
  • Қар ұлпасы, қағаздан жасалған «қар».
  • Қыс туралы өлеңдер мен әндердің жазбасы.

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

  1. Балалармен шеңбер құрып тұру:
    • Мұғалім: «Балалар, бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы – «Қыс қызығы». Қазір бір-бірімізге жақсы тілектер айтып, көңіл күйімізді көтерейік!»
    • Балалар бір-біріне: «Жылы қарым-қатынас тілеймін!», «Қызықты сабақ тілеймін!» деп айтады.
  2. Сергіту сәті:
    • «Қыс келді» тақырыбында шағын қимылды жаттығулар:
      • «Қолымызды жылытаық!» – шапалақтау.
      • «Аяғымызды жылытаық!» – аяқпен жерді тоқылдату.
      • «Қарды сезейік!» – алақандарды жоғары созу.

ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут)

  1. Мұғалім қыс туралы қысқаша әңгіме айтады:
    • «Қыс – жылдың ең суық мезгілі. Қар жауып, ағаштар ақ көрпеге оранады. Қысқы ауа райында балалар қармен ойнап, сырғанақ теуіп, көңіл көтереді.»
  2. Сұрақтар:
    • Қыста қандай өзгерістер болады?
    • Қыста не киеміз?
    • Қандай ойындар ойнаймыз?
  3. Қыс туралы жұмбақтар:
    • «Аппақ дала, ашық аспан, бұл қай мезгіл?»
    • «Өзі аппақ, жерге қонады, қолға ұстасаң, жоқ болады. Бұл не?» (қар)

ІІІ. Негізгі бөлім (20 минут)

1. Суреттермен жұмыс:

  • Балаларға табиғаттың қысқы көріністерін көрсетіп, әр сурет бойынша талқылау:
    • Бұл жерде не болып жатыр?
    • Суреттегі балалар қандай ойын ойнап жүр?

2. Қимылды ойын: «Қар жинайық!»

  • Еденге ақ қағаздан жасалған «қар» (қағаз шариктері) шашылады.
  • Балалар уақыт ішінде осы «қарларды» шелекке жинайды. Кім көбірек жинаса, сол жеңімпаз.

3. Шығармашылық жұмыс:

  • Балалар «Қыс көрінісі» жасайды:
    • Ақ қағазға қар бейнесін мақта арқылы жапсыру.
    • Тау немесе сырғанақ бейнесін түрлі-түсті қарындаштармен салу.
    • Жұмыс соңында әр бала өз суретін таныстырады: «Бұл жерде мен қармен ойнап жүрмін» немесе «Бұл – біздің ауламыздың қыстағы көрінісі».

ІV. Қорытынды бөлім (10 минут)

1. Ән айту:

  • Балалар қыс туралы көңілді әнді бірге орындайды («Аппақ, аппақ жапалақтап, қар жауып тұр» әні).

2. Сабақты қорытындылау:

  • Мұғалім: «Бүгін біз не білдік?»
    • Балалардың жауаптары: «Қыста қар жауады», «Қысқы ойындар қызық», «Аяз болады».

3. Жұмсақ бағалау:

  • Белсенді болған балалар мақтаулы сөздермен марапатталады.
  • Барлық қатысушыларға «Қыс қызығы» белгішелері таратылады.

4. Үй тапсырмасы:

  • «Ата-аналарыңмен бірге қардан аққала соғып, суретке түсіріп әкеліңдер немесе қыс туралы сурет салыңдар.»

Сабақтың нәтижесі:
Бұл сабақ балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп қана қоймай, олардың шығармашылық қабілеттерін, қарым-қатынас дағдыларын, және табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін қалыптастырады.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *