Геометриялық фигуралар
Маңғыстау обылысының білім басқармасының « Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы балабақшасы»
Дефектолог: Сейсенбек Азиза
Тобы | 9 мектепалды даярлық тобы. Жеке сабақ |
Түзету жұмысы
|
Қолдың ұсақ моторикасы мен графомоторикасын дамыту |
Жұмыстың
тақырыбы
|
Геометриялық фигуралар |
Оқу іс-әрекетінің мақсаты
|
1. Балаларға геометриялық фигуралар туралы білімін тиянақтау.
2.Көлeмдік фигypa түpлepі тypaлы түcініктepін кeңeйтy, фигypaның түpін және түсін aнықтayғa, фигypaлapды caлыcтыpyғa үйpeтy. Геометриялық фигураларды зерттеу баланың жалпы дамуы үшін пайдалы, оның қоршаған әлем туралы білімдерін кеңейтеді. 3. Ұқыпты, алғыр болуға тәрбиелеу. |
Сөздік материалдар
|
Сюжеттік суреттер, қима қағаздар, кітап әр түрлі пішіндер т.б |
Оқу іс-әрекетінің түрі
|
Оқу іс-әрекетінің барысы:
І.Ұйымдастыру. Сәлемдесу. – Бүгін қай күн? – Аптаның қай күні? – Жылдың қай мезгілі? ІІ. Жаңа оқу іс-әрекеті: Геометриялық фигуралардың түрімен танысу Не көріп тұрсың?
-Геометриялық фигураларды түріне және түсіне қарай ажырату -Балалар суретке қараймыз. Геометриялық фигураларды өзіңіз атаңыз. Содан кейін одан квадраттардың, тіктөртбұрыштардың, үшбұрыштардың, ромбалардың, трапециялардың, шеңберлер мен сопақтардың санын санауды, атауды және сандармен белгілеуді сұраңыз.
ІІІ. Сергіту сәті: Бас бармағым- атам- үйдің данасы. Балалы үйрек-әжем- ошақ анасы. Ортан терек- әкем- отау панасы. Шылдыр шүмек- анам- шаңырақ ажары.
ІV. Оқу іс-әрекетін қорытындылау. Күтілетін нәтиже: Біледі: Геометриялық фигураларды түсіне және түріне қарай ажырата алады. Игереді: Геометриялық фигураларды күнделікті өмірде пайдалана алады. Меңгереді: Геометриялық фигураларға мысал келтіріп, теңеу айта алады. |