Кәсіпкерлердің қаржылық шығынға әкелетін 6 басты қателігі

Бизнес бастау – батыл әрекет, ол шешімді, жоспарлауды және стратегиялық ойлауды қажет етеді. Дегенмен, ең өршіл кәсіпкерлердің өзі айтарлықтай қаржылық шығындарға әкелетін тұзаққа түсуі мүмкін. Төменде біз бизнестің табысқа жетуіне кедергі келтіретін ең көп кездесетін алты қатені қарастырамыз және оларды болдырмау жолдары туралы түсінік береміз.

1.Кәсіпкерлер жіберетін ең маңызды қателіктердің бірі – сенімді қаржылық жоспарды құра алмау. Тиісті жоспар нақты бюджетті, ақша ағындарының болжамдарын және күтпеген жағдайларға арналған төтенше қорларды қамтиды. Бұл іргетас болмаса, бизнес артық жұмсау немесе ақшасыз қалу қаупі бар. Мысалы, маркетинг немесе логистика шығындарын төмендететін стартап негізгі операциялық шығындарды өтей алмай қалуы мүмкін. Бухгалтерлік бағдарламалық қамтамасыз ету немесе қаржылық кеңесшінің нұсқауы сияқты құралдармен біріктірілген қаржылық тәртіп бұл қателіктің алдын алады.

2.Нарықты терең түсінбей, бизнесті бастау – жиі кездесетін қателік. Кәсіпкерлер көбінесе егжей-тегжейлі зерттеулер жүргізудің орнына тұтынушылардың қажеттіліктері туралы болжамдарға сүйенеді. Бұл сұраныс аз өнімдерге немесе қызметтерге инвестициялауға әкелуі мүмкін. Мысалы, бірегей құндылық ұсынысын анықтамай, тым қаныққан нарыққа кіру нашар сатылымға әкелуі мүмкін. Бұған жол бермеу үшін кәсіпкерлер сауалнамалар жүргізіп, бәсекелестерді талдап, маңызды ресурстарды жасамас бұрын өз идеяларын фокус-топтармен растауы керек.

3. Көптеген жаңа бизнес иелері жасырын немесе ауыспалы шығындарды есепке алмайды, бұл бюджет тапшылығына әкеледі. Жабдық немесе жалақы сияқты негізгі шығындар жиі жоспарланса да, кәсіпкерлер салықтар, лицензиялық алымдар, бағдарламалық жасақтамаға жазылу немесе техникалық қызмет көрсету шығындары сияқты анық емес шығындарды елемейді. Уақыт өте келе бұл шағын, бірақ дәйекті шығындар қосылып, пайдаға айналады. Шығындардың егжей-тегжейлі болжамын құру және күтпеген жағдайларға орын қалдыру жақсы қаржылық дайындықты қамтамасыз етеді.

4. Өнімге немесе қызметке дұрыс баға белгілеу өнер . Тым жоғары баға тұтынушыларды алшақтатуы мүмкін, ал тым төмен баға пайда маржасын бұзуы мүмкін. Көптеген кәсіпкерлер тұтынушыларды тарту үшін төмен бағаның тұзағына түседі, бірақ олар мұндай төмен тарифтермен жұмыс істей алмайтынын біледі. Табысты баға стратегиясы нарықтық үрдістерді талдауды, өнімнің қабылданатын құнын түсінуді және бәсекеге қабілеттілікті табыстылықпен теңестіруді қамтиды.

5. Жылдам өсу тартымды болуы мүмкін, бірақ тым тез кеңею көбінесе қаржылық қиындықтарға әкеледі. Мысалы, тұрақты кіріс ағынын бекітпестен бірнеше орынды ашу, агрессивті түрде жалдау немесе жаңа өнім желілерін іске қосу ресурстарды басып кетуі мүмкін. Шамадан тыс кеңею көбінесе ақша ағынының нашарлауына, операциялық тиімсіздікке және қарыз деңгейлерінің жоғарылауына әкеледі. Кәсіпкерлер айтарлықтай кеңейту бастамаларын бастамас бұрын негізгі бизнесінің табысты және ауқымды болуын қамтамасыз ету арқылы тұрақты өсуге назар аударуы керек.

6. Кез келген бизнес экономикалық құлдыраудан бастап заңды даулар мен табиғи апаттарға дейін тәуекелдерге тап болады. Дегенмен, көптеген кәсіпкерлер бұл сценарийлерді жоспарлай алмайды. Мысалы, сақтандыру немесе заңды кепілдіктердің болмауы күтпеген оқиғалар кезінде ауыр қаржылық шығындарға әкелуі мүмкін. Тәуекелдерді басқару әлеуетті қауіптерді анықтауды, төтенше жағдайлар жоспарларын жасауды және тәуекелдерді азайту үшін  қызметтерге жүгіну қажет.

Кәсіп жолында  тәуекелдер көп болып тұрады, бірақ осы алты жалпы қатені болдырмау бизнестің табысқа жету мүмкіндігін айтарлықтай арттырады. Қаржылық жоспарлау, нарықты мұқият зерттеу, шығындарды нақты болжау, тиімді баға белгілеу, тұрақты өсу және тәуекелдерді белсенді басқару табысты бизнес стратегиясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылады. Осы бағыттарды шешу арқылы кәсіпкерлер қаржылық шығындарды азайтып, ұзақ мерзімді даму үшін негіз құра алады.

Малика Уалихан

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *