Медиапедагогика: Жаңа дәуірдің білім беру әдісі

Мақала авторы:

СДУ Университеті 3-курс әлеуметтік педагогика мамандығы студенті Нургожаева Алтынай

 

XXI ғасыр – ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы мен медианың барлық салаларда үстемдік етуі кезеңі. Білім беру жүйесінде медиа құралдарының пайдаланылуы медиапедагогиканың пайда болуына себеп болды. Медиапедагогика – бұл білім беру мен медиа технологияларды біріктіретін жаңа ғылыми бағыт, ол оқыту процесін тиімдірек ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бұл мақалада медиапедагогиканың мәні, оның негізгі принциптері, әдістері және білім беру саласындағы маңызы қарастырылады.

1. Медиапедагогиканың анықтамасы

Медиапедагогика – бұл білім беру процесінде медиа құралдарын (телевидение, радио, интернет, әлеуметтік желілер және т.б.) қолдану арқылы оқушылардың ақпараттық және медиа сауаттылығын арттыруды мақсат ететін педагогикалық ғылым. Медиапедагогиканың негізгі мақсаты – оқушыларды ақпаратты тиімді қабылдауға, талдауға және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

2. Медиапедагогиканың принциптері

Медиапедагогиканың негізгі принциптеріне мыналар жатады:

Ақпараттық сауаттылық: Оқушыларды ақпаратты іздеу, бағалау және қолдану дағдыларымен қамтамасыз ету.

Сыни ойлау: Оқушылардың медиа контентті сыни тұрғыдан талдау қабілетін дамыту.

Интерактивтілік: Оқу процесіне интерактивті медиа құралдарын енгізу арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру.

Әлеуметтік жауапкершілік: Оқушыларды медиа контенттің әлеуметтік және этикалық аспектілері туралы хабардар ету.

3. Медиапедагогиканың әдістері

Медиапедагогикада қолданылатын әдістер мыналарды қамтиды:

Жобалық әдіс: Оқушылардың топтық жұмыс жасау арқылы нақты жобаларды жүзеге асыруы.

Кейс-стадия: Нақты жағдайларды талдау арқылы медиа құралдарының әсерін зерттеу.

Симуляция: Медиалық контекстте рөлдік ойындар мен симуляциялар ұйымдастыру.

Онлайн платформалар: Виртуалды сабақтар, вебинарлар мен онлайн курстар арқылы білім беру.

4. Медиапедагогиканың білім беру саласындағы маңызы

Медиапедагогика білім беру жүйесіне бірнеше маңызды өзгерістер енгізеді:

• Білім алушылардың мотивациясын арттыру: Интерактивті медиа құралдары оқушылардың қызығушылығын арттырады.

Ақпараттық технологияларды игеру: Оқушылар заманауи технологияларды меңгереді, бұл олардың болашақта кәсіби өмірінде пайдалы болады.

Әлеуметтік байланыстарды нығайту: Медиа құралдары арқылы оқушылар арасында ынтымақтастық пен коммуникацияны дамыту.

Медиапедагогиканың халықаралық тәжірибесі

Әлемнің көптеген елдерінде медиапедагогика белсенді түрде енгізілуде. Мысалы:

Скандинавия елдері: Медиасауаттылықты мектеп бағдарламаларына енгізу арқылы оқушылардың медиа контентті сыни тұрғыдан қабылдау қабілетін арттыруда.

АҚШ: Ақпараттық технологияларды оқу процесіне интеграциялау арқылы білім беру жүйесін жаңартуда. Мектептерде медиа жобалар мен конкурстар ұйымдастырылады.

Германия: Медиапедагогика бойынша арнайы курстар мен тренингтер өткізіліп, мұғалімдердің біліктілігін арттыруға бағытталған бағдарламалар жүзеге асырылуда.

Қорытынды

Медиапедагогика – бұл қазіргі білім беру жүйесінің маңызды бөлігі, ол оқушылардың ақпараттық және медиа сауаттылығын арттыруға бағытталған. Медиа құралдарын тиімді пайдалану арқылы білім беру процесін жаңарту, оқушылардың сыни ойлау қабілетін дамыту және заманауи технологияларды игеруге мүмкіндік береді. Болашақта медиапедагогиканың рөлі одан әрі арта түседі, сондықтан білім беру жүйесінде оны енгізу маңызды міндет болып табылады.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *