Nescafé компаниясының тарихы

 

Nescafé — әлемге танымал кофені өндіруші компания, Nestlé корпорациясының бренді болып табылады. Оның тарихы 1938 жылы басталады, ал Nescafé атауы «Nestlé» мен «Café» сөздерінің қосылуынан шыққан.

1. Бастау (1930-шы жылдар)

1930-шы жылдардың басында, Nestlé компаниясы Солтүстік және Оңтүстік Америкада сүт өнімдерімен жұмыс істеп жатқан кезде, кофенің сұранысы да арта бастаған болатын. Бірақ, кофе экспортын сақтауда қиындықтар туындап, Nestlé бұл мәселені шешудің жолын іздеді. Сол уақытта көптеген адамдар күнделікті кофе ішу үшін оны дайындалған түрде тұтынғысы келгендіктен, компания осы қажеттілікті қанағаттандыру үшін шешім іздей бастады.

2. Nescafé бренді мен бірінші инстант-кофе (1938)

1938 жылы Nestlé компаниясы алғаш рет инстант кофе шығарды. Бұл жаңа өнім кофе сүйер қауым үшін өте ыңғайлы болды, өйткені ол кофені қайнату уақытын қысқартып, жай ғана ыстық сумен араластыру арқылы дайын бола бастады. Nescafé бренді бірден үлкен танымалдыққа ие болды. Инстант кофе өндірісі Швейцарияның Нестле зауытында басталды.

3. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі кезең (1940-шы жылдар)

Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде Nescafé АҚШ үкіметімен келісім жасасып, әскери қызметкерлерге инстант кофені жеткізуге бастады. Бұл қадам өнімнің танымалдылығын одан әрі арттырды. Кофе сол кезде әрбір американдық сарбаздың рационының құрамында болды, бұл өз кезегінде Nescafé брендіне үлкен жарнама берді.

4. Қалыптасу және кеңею (1950-1980 жылдар)

1950-1980 жылдар аралығында Nescafé өзінің өндірісін бірнеше елдерге кеңейтті. Компания жаңа нарықтарға шықты, сонымен қатар түрлі жаңа өнімдер шығаруды бастады. Nescafé түпнұсқа дәмінен басқа, жаңа қоспалар мен дәмдер ұсынды. Бұл өнім тек қана инстант кофе емес, сонымен қатар әртүрлі қоспалармен ұсынылатын кофе түрлеріне айналды.

5. Қазіргі заман (1990-2010 жылдар)

1990-шы жылдардың соңында Nescafé өзінің имиджін жаңартты және брендтің заманауи әрі стильді көрінісін қалыптастырды. Олар жаңа технологиялар мен әдістерді пайдаланып, кофені жаңа деңгейге шығарды. Әсіресе, 2000 жылдардың басында компания экологиялық таза өнімдер мен тұрақты өндіріске көшу арқылы тұтынушылардың назарын аудара бастады.

6. Тұрақтылық және инновациялар

Қазіргі таңда Nescafé экологиялық әсерді азайтуға бағытталған көптеген бастамаларды қолдайды. Олар жаһандық кофешаруашылықты қолдау үшін әділ сауда шарттарын енгізді. Компания 2010 жылы кофе өсірушілермен серіктестік орнату үшін Nescafé Plan жобасын жүзеге асыра бастады. Бұл жоба шеңберінде кофе өсірушілердің өмір сүру жағдайларын жақсарту, оларды тұрақты ауыл шаруашылығына үйрету және табиғи ресурстарды қорғау мақсаттары көзделеді.

7. Қазіргі күні

Nescafé қазіргі кезде әлем бойынша көптеген адамдардың сүйікті кофесіне айналды. Олар жаңа өнімдер мен инновацияларды ұсынып, кофені ұнататын әртүрлі мәдениеттерге бейімделіп отыр. Nescafé өнімдерін дүкендерде, кафелерде және үйде табуға болады, ал компанияның инстант кофе өндірісі күні бүгінге дейін әлемдегі ең ірі өндірістердің бірі болып саналады.

Nescafé тарихы — жаңашылдық, сапа және әлемдегі кофе индустриясына әсер ету тарихы болып табылады

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *