Балаларды интернеттегі қауіпті ойындардан сақтандыру бойынша ата-аналар жиналысы

1. Жиналыстың кіріспесі

  • Мақсаты: Ата-аналарға интернеттегі қауіпті ойындар мен олардың балаларға әсерін түсіндіру және олардан сақтандыру жолдарын үйрету.
  • Кіріспе сөз: Мектеп басшысы немесе психолог балалардың интернетте қауіпті ойындарға ұрыну ықтималдығының артып келе жатқанын атап өтіп, ата-аналарға бұл мәселеге назар аударудың маңыздылығын түсіндіреді.

2. Интернеттегі қауіпті ойындар туралы түсінік

2.1 Қауіпті ойындар дегеніміз не?
  • Интернеттегі қауіпті ойындар – бұл балалар мен жасөспірімдерді зиянды әрекеттер жасауға шақыратын, кейде психологиялық қысым арқылы өздеріне немесе басқаларға зиян келтіруге итермелейтін ойындар. Оларға мыналар жатады:
    • “Көк кит”, “Момо” және басқа өз-өзіне қол жұмсауға апаратын ойындар.
    • Жасырын топтар немесе челендждер, онда балалар қауіпті әрекеттер жасауға мәжбүрленеді.
2.2 Ойындардың мақсаты және зияны
  • Мұндай ойындардың мақсаты – балалардың психологиялық жағдайын бұзу, агрессивті әрекеттерді жасауға итермелеу және қауіпке тап қылу.
  • Балаларға психологиялық жарақат салып, өздеріне және басқаларға зиян келтіруге шақырады.

3. Қауіпті ойындардың балаларға әсері

3.1 Психологиялық әсері
  • Қауіпті ойындар балаларды үрейлендіреді, қорқыныш, депрессия, жалғыздық сезімдерін арттырады.
  • Балаларға өмірдің мәнін жоғалту сезімін тудырып, суицидтік ойларға итермелейді.
3.2 Әлеуметтік әсері
  • Қауіпті ойындар балалардың оқшаулануына, отбасынан және достарынан алыстауына әкеледі.
  • Балалардың қарым-қатынас дағдыларын төмендетіп, агрессивті немесе қорқынышты әрекеттер жасауына ықпал етеді.

4. Белгілері мен ескерту сигналдары

4.1 Қауіпті ойындарға тартылған баланың белгілері
  • Баланың мінез-құлқының өзгеруі: тұйықталу, агрессияның артуы, күйзеліс, ұйқының бұзылуы.
  • Компьютер немесе телефон алдында ұзақ уақыт отыру, түнгі уақытта да белсенді болу.
  • Жарақаттар немесе өзін-өзі зақымдау белгілері.
  • Интернеттегі құпия әрекеттер, әлеуметтік желілерде күдікті жаңа достардың пайда болуы.
4.2 Балалардағы күдікті мінез-құлық
  • Бала компьютер немесе телефонды ата-анадан жасырып пайдаланады.
  • Әлеуметтік желілерде немесе мессенджерлерде бейтаныс адамдармен жиі сөйлеседі.
  • Баланың көңіл-күйі жиі өзгереді немесе ол депрессиялық жағдайға тап болады.

5. Балаларды қауіпті ойындардан қорғау жолдары

5.1 Баламен ашық сөйлесу
  • Балаларға интернеттегі қауіпті ойындардың зияны туралы түсіндіру. Балалармен ашық және сенімді қарым-қатынас орнату арқылы олардың интернеттегі әрекеттерін түсіну.
  • Балалардың интернетте қандай ойындар ойнайтынын, кімдермен байланыс жасайтынын тексеріп, оларды қауіпті ойындар туралы ақпараттандыру.
5.2 Балаларға интернет қауіпсіздік ережелерін үйрету
  • Балаға бейтаныс адамдармен сөйлеспеу, қауіпті ойындардан аулақ болу және интернетте күмәнді сайттарға кірмеу керектігін түсіндіру.
  • Жеке ақпаратты бөліспеу, күмәнді хабарламаларды ашпау және күдікті ойындарға қатыспау ережелерін үйрету.
5.3 Бақылау құралдарын пайдалану
  • Балалардың интернет белсенділігін бақылайтын бағдарламалар орнату (мысалы, Kaspersky Safe Kids, Family Link).
  • Қауіпті сайттарға кіруді шектеу және интернетке қолжетімділікті қауіпсіз ету үшін фильтрлер орнату.
5.4 Интернет уақытын шектеу
  • Баланың интернетте өткізетін уақытын бақылау және оны шектеу. Әсіресе, түнде интернетті қолданудан бас тартуға тырысу.
  • Балаға интернеттен тыс қызықты іс-шараларды ұсыну: спорт, хобби, өнер, кітап оқу.

6. Қауіпті ойындарға қарсы күрес бойынша ата-аналарға кеңестер

6.1 Баланың сенімін қалыптастыру
  • Балаға әрдайым ашық болу, кез келген қиындықты бөлісуге шақыру. Ата-ана мен бала арасында сенімді қарым-қатынас орнату маңызды.
6.2 Жаңа ойындарды бірге зерттеу
  • Баламен бірге оның ойнайтын ойындарын зерттеу, ойындардың қауіпті немесе қауіпсіз екенін талдау.
  • Қауіпсіз ойындарға бағыттау: білім беру ойындарына, спорттық немесе дамытатын ойындарға назар аудару.
6.3 Қауіпті ойындар туралы хабардар болу
  • Ата-аналар өздерін қауіпті ойындар туралы хабардар етіп, жаңа қауіптерді бақылап отыруы керек. Балаларға арналған интернет мазмұнының қалай өзгеретінін біліп отыру.

7. Мектеп пен ата-аналар арасындағы ынтымақтастық

7.1 Мектептің рөлі
  • Мектепте интернет қауіпсіздігі мен қауіпті ойындар туралы ақпараттандыру сабақтарын өткізу.
  • Балалардың мектептегі мінез-құлқын бақылап, күдікті жағдайлар болған жағдайда ата-аналарды хабардар ету.
7.2 Ата-аналармен бірге жұмыс істеу
  • Мектеп пен ата-аналардың бірлесіп жұмыс істеуі: интернеттегі қауіптер туралы ақпарат алмасу, балалардың қауіпсіздігін бірге қадағалау.

8. Сұрақ-жауап бөлімі

  • Ата-аналар өз сұрақтарын қойып, мектеп қызметкерлері мен мамандардан кеңестер алады. Қауіпті ойындарға қарсы күрес әдістері мен нақты жағдайлар талқыланады.

9. Қорытынды

  • Балаларды интернеттегі қауіпті ойындардан қорғау үшін ата-аналардың белсенділігі мен балалармен ашық қарым-қатынасы өте маңызды.
  • Жиналыстың қорытындысында балаларды қауіпті ойындардан қорғау бойынша ұсыныстар беріледі, ата-аналарға қолдау материалдары ұсынылады (жаднамалар, кітапшалар).

Бұл жоспар арқылы ата-аналар интернеттегі қауіпті ойындардың зияны туралы түсініп, балаларды осындай қауіптерден қалай қорғауға болатынын үйрене алады.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *