Қыстап қалатын құстар

Ұйымдастырылған ашық оқу- қатынас картасы
Білім саласы : Таным.
Оқу- қатынасы: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы : «Қыстап қалатын құстар»
Мақсаты : Балаларды қыстап қалатын құстармен және олардың ерекшеліктерімен таныстыру. Жыл құстары мен қыстап қалатын құстарды ажырата білуге, танып аттарын атай алуға үйрету. Драмалық көрініс, ойындар арқылы балалардың тіл байлығын дамытып, оқу-қатынасына қызығушылығын арттыру. Құстарға қамқор болуға, достық қарым-қатынасқа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Құстардың суреттері, құс ұясы мен құсқа жем салатын астаудың макеті, тақырыптық суретті плакаттар, құстардың атрибуттары.
Билингвизм: Қыстап қалатын құстар, көгершін, сауысқан, қарға, торғай, астау, ұя.
Оқу- қатынас кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс әрекеті
Мотиватциялық
қозғаушы Келген қонақтармен 2 тілде сәлемдесу.
Шаттық шеңбері.
Алақанды ашайық,
Таза ауаны жұтайық.
Жүрекке жылу жинайық,
Жиналған жылы шуақты
Қонақтарға сыйлайық!

-Балалар, біз бір-бірімізге жылу сыйлап топта отырмыз, ал, далада ауа-райы қандай?
-Демек, бұл жылдың қай мезгілі деген сөз?
-Ал біздің даладағы достарымыздың жағдайлары қалай екен, көрейікші.
Сахналық көрініс.
Көгершіннің балапаны келеді:
-Жаурап қалдым, қарным аш. Ой үйшік. Тук-тук.

Балапан: Анамнан айырылып жаурап қалдым, қарным аш, комектесші.

-Балалар, бұлар қандай құстар?

-Олай болса біз бүгін осы қыстап қалатын құстар туралы әңгімелесетін боламыз.
Шаттық шеңберін бірге айтады

-Суық, аяз, боран, жел, қар бар.
-Қыс мезгілі.

Торғай:
Тоқылдаған торғаймын,
Жерден тары шоқимын
Бұлтиып ап бөтегем,
Момақансып отырам.
-Не болды?
-Қазір досыма айтайын.
Тук-тук.
Сауысқан:
Ойда жауыр көрінсе, ойбайлатқан.
Қырда жауыр көрінсе, қиқулатқан.
Жауыр атқа жабысқан,
Мен құйрықты сауысқан.
-Не болды?
Т: Көгершіннің балапанына көмек керек, көмектесейікші.
С: Қазір досыма айтайын. Тук-тук.
Қарға:
Аяздан түк қорықпайтын,
Қақ-қар еткен қарғамын.
Мені көрсе қашады,
Кеміргіш
пен зиянды бар жәндіктер.
-Не болды?
С.Көгершіннің балапанына көмек керек, көмектесейікші.
Қ:Жарайды. Достар, сендерде көмектесіңдерші.
Балалар: Жарайды.
-Қыстап қалатын құстар.
Ұйымдастыру
Іздестіру

-Балалар, тағы қандай қыстап қалатын құстарды білесіңдер?

-Ал, бұл қыстап қалатын құстардан басқа қандай құстар бар?
-Дұрыс айтасыңдар. Оларды атаңдаршы.

Д/Ойын: «Құстарды топта.»
Мақсаты: жыл құстары мен қыстап қалатын құстарды, табиғаттың ерекшелігін ажырата білу.
Шарты: Қыстап қалатын құстарды қысқы ағашқа, жыл құстарын жазғы ағашқа топтап ілу.

-Сарышымшық, бозшымшық, тоқылдақ, үкі.
-Жылы жаққа ұшып кететін құстар бар.
-Олар: қарлығаш, Қараторғай, аққу, тырна, көкек, қаз.

Ойын: «Ұшты ұшты».
Мақсаты: Құстар мен ұшпайтын заттарды ажырату, шапшаңдыққа, байқампаздыққа баулу.
-Міне, балалар, құстарды топтадық. Қараңдаршы, құстар қандай болады?

-Құстар немен қоректенеді?

-Тамақты қалай ішеді?

-Біз бүгін мына қыстап қалатын құстар туралы әңгімелесеміз дегенбіз, айтыңдаршы, олар неге жылы жаққа ұшып кетпейді?

-Шыбын-шіркей, құрт-құмырсқа қазір бар ма?

-Онда олар қазір немен қоректенеді?

-Біз оларға қалай көмектесеміз?

-Олай болса мына көгершіннің балапанына қалай көмектессек болады?

Сергіту сәті.
Кәне қанат жазайық,
Құстар болып ұшайық.
Ұшып-ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.

Жеке жұмыс. (Құрастыру)
(2бала тақтада қалған балалар орнында орындайды)

-Міне біз ұя, жем салатын астау жасадық. Енді осы астауға балапан қоректенетін тамақ сап бермейміз бе?
Қимылды ойын: «Құстар немен қоректенеді?»
Мақсаты: Құстардың қоректерін біліп, құстың тамақтану әдісін қимылмен көрсете білу.

-Міне балапан, сенің ұяң, қорегің астауымен дайын. (ұя мен астауды балапанға береді.

-Олардың ұшатын қанаты бар.
-Құйрығы бар.
-Тұмсығы бар.
-Аяқтарында тырнақтары бар.
-Шыбын-шіркей, құрт-құмырсқамен қоректенеді.
-Тұмсықтарымен шоқып жейді.
-Өйткені олардың қауырсындары қалың суыққа тоңбайды.
-Туған жерлерін жақсы көреді.
-Жоқ. Олар жердің астына тығылып қалған.
-Олар адамдардың жанына көшіп келеді.
-Ағаштардың дәнімен, пістемен, нан қиқымдарымен қоректенеді.
-Адамдар оларға ұя жасап береді.
-Қолмен тамақтандырады.
-Оған ұя жасап берейік.
-Жем салатын астау жасап берейік.

Сергіту сәтін қимылмен орындайды.

Ойынға балалар түгел қатысады:

Көгершіннің балапаны:
-Рахмет, достарым.
(Балапан шығып кетеді)

Рефлексивті
түзетушілік

-Балалар,бүгінгі оқу-қатынасымызда біз не істедік?

-Қалай ойлайсыңдар, құстарға біз не үшін көмектесеміз?

-Бүгінгі оқу-қатынасы сендерге ұнады ма?
-Кімге не ұнады?
-Көгершіннің балапанына көмектестік.
-Оған ұя,жем салатын астау жасап бердік.
-Құстар егінді, ағаштарды зиянды жәндіктерден қорғайды.
-Олар біздің достарымыз.

Сұрақтарға жауап береді.

Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Құстардың ерекшеліктерін, қыстап қалатын құстардың атын атауды;
Игереді: Қыстап қалатын құстар мен жыл құстарын ажыратуды;
Біледі: Ойындарға белсене қатысып, өз пікірлерін еркін жеткізе білуді;

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *