Тәрбие сағатының тақырыбы: «Бала тәрбиесі – басты міндет»

Тәрбие сағатының тақырыбы: «Бала тәрбиесі – басты міндет»

Мақсаты:

  • Оқушыларға отбасы мен мектептегі тәрбие жұмыстарының маңыздылығын түсіндіру.
  • Ата-ана мен мұғалімнің бала тәрбиесіндегі рөлін көрсету.
  • Оқушыларды патриотизмге, адамгершілікке, отбасылық құндылықтарды құрметтеуге баулу.

Міндеттері:

  1. Оқушылардың ата-анасына, туған жеріне және мектепке деген құрметін арттыру.
  2. Балалардың жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, өзіндік бағалауын дамыту.
  3. Мектеп пен отбасының бірлескен тәрбие процесінің тиімділігін көрсету.

Өткізілу формасы:

  • Әңгіме, талқылау, шығармашылық тапсырмалар.

Қатысушылар:

  • Оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар.

Тәрбие сағатының барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушыларды сапқа тұрғызып, амандасу.
  • Сабақтың тақырыбын таныстырып, мақсаттарын түсіндіру.
  • Оқушылардың назарын тәрбие сағатына аудару.

2. Кіріспе сөз:

  • Мұғалім: «Бала тәрбиесі – болашақ ұрпақты елге, қоғамға, өзін қоршаған ортаға пайдалы, саналы азамат етіп қалыптастырудың ең маңызды міндеті. Бұл ата-анаға да, мектепке де ортақ мақсат. Бала – отбасындағы, мектептегі тәрбиенің нәтижесі. Осы тақырып аясында біз бүгін бала тәрбиесіне қатысты маңызды мәселелерді талқылаймыз.»

3. Негізгі бөлім:

3.1. Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі
  • Талқылауға дайындалған сұрақтар:
    • Ата-ана балаға қандай үлгі көрсетеді?
    • Ата-ананың жауапкершілігі қандай?
    • Бала тәрбиесінде отбасының маңызы қандай?

Мұғалім: «Ата-ана – баланың ең алғашқы тәрбиешісі. Отбасында балаға берілген тәрбие оның бүкіл өміріне әсер етеді. Ата-ананың міндеті – баланың дұрыс жолдан ауытқымауына, оған жақсы мінез-құлық пен құндылықтарды бойына сіңіруге атсалысу.»

3.2. Мектеп пен мұғалімнің рөлі
  • Талқылауға дайындалған сұрақтар:
    • Мектеп балаға қандай тәрбие береді?
    • Мұғалімнің баланың тұлға болып қалыптасуына ықпалы қандай?
    • Мектеп пен отбасының ынтымақтастығы бала тәрбиесіне қалай әсер етеді?

Мұғалім: «Мектеп – баланың екінші үйі. Мұнда олар білім алады, ортаға бейімделеді, өзіндік қабілеттерін дамытады. Мұғалім балаға тек білім беріп қана қоймайды, оның тұлға болып қалыптасуына, қоғамда өз орнын табуына жол көрсетеді.»

3.3. Оқушылармен пікірталас
  • Оқушыларды ой қозғау мақсатында төмендегідей сұрақтар қою:
    1. Баланың жақсы адам болып өсуіне не маңызды?
    2. Сіздерге кім үлгі?
    3. Қоғамға пайдалы азамат болу үшін қандай қасиеттер қажет?
3.4. Шығармашылық жұмыс
  • Оқушыларға «Менің отбасымдағы тәрбие» тақырыбында сурет салу немесе шағын эссе жазу.
  • Эссе жазу барысында оқушылар өз отбасындағы құндылықтарды, ата-аналарынан үйренген жақсы әдеттерін сипаттайды.

4. Қорытынды бөлім:

  • Оқушыларға ата-ана мен мектептің бірлескен жұмысының бала тәрбиесіне қаншалықты маңызды екенін түсіндіру.
  • Оқушылардың эсселері мен суреттерін талқылап, олардың ой-пікірлерін тыңдау.
  • Сабақты қорытындылап, оқушыларды дұрыс тәрбиенің өмірлеріндегі маңыздылығын ұғынуға шақыру.

5. Қорытынды сөз:

  • Мұғалім: «Тәрбие – балаға берілетін ең қымбат сый. Ол білімнен де маңызды. Бала тәрбиесі – ата-ана мен мектептің ортақ міндеті. Әрбір отбасы мен мұғалім осы жолда бірігіп, ұрпақ тәрбиесіне бірге атсалысуы керек. Себебі, тәрбие алған бала – ел болашағының кепілі.»

6. Үй тапсырмасы:

  • Оқушыларға келесі аптада ата-аналарымен бірге отбасылық құндылықтар туралы шағын презентация дайындап келу ұсынылады.

Тәрбие сағатының нәтижелері:

  • Оқушылар бала тәрбиесіндегі ата-ана мен мұғалімнің рөлін терең түсінеді.
  • Мектеп пен отбасы арасындағы байланыс нығайып, ата-аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігі артады.
  • Оқушылар өз отбасындағы тәрбие үлгісі арқылы жақсы қасиеттерді бойларына сіңіреді және оларды қоғамда қолдануға тырысады.
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *