Квадрат теңсіздіктерді шешу

Абдуходжаев Азамат

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Теңсіздіктер
Күні: 01.04.24ж. Мұғалімнің аты-жөні: Абдуходжаев Азамат Ерденович
Сынып: 8а Қатысқандар:                          Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Квадрат теңсіздіктерді шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;
Сабақтың мақсаты Квадрат теңсіздікті біледі, оны шешу тәсілін үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

15 минут

Ұйымдастыру бөлімі.  Оқушылармен сәлемдесу, топтарға бөлу.

Жаңа тақырыпты түсіндіреді

Теңсіздікті шешудің парабола әдісі мен интервалдар әдісіне мысалдар келтіреді

Сәлемдесу, топтарға бөліну

Топтық жұмыс:

Теңсіздіктерді шешу алгоритмі

Теңсіздіктің түбірлерін табу

Табылған түбірлерді сан түзуіне салып, сан аралықтарына бөлу

Сан аралықтардың таңбасын анықтау

Берілген теңсіздікке (>, <) қарап,анықталған таңба бойынша жауабын жазу

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

 

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

 ДК экраны

Сабақтың ортасы

25 минут

Жеке тапсырма

1-тапсырма.Теңсіздікті шеш. х2 -7х +6> 0

Шешуі. х2 7х +6=0

D=49-24=25

Х1 =1, Х2=6

D=25>0, a=1>0,Х1 =1, Х2=6

Жауабы: (-∞;1)U(6;+∞)

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген  қағаздар топтамасы
  2- тапсырма                  Жұптық тапсырма

«Сәйкестігін тап» Теңсіздіктерге бірнеше артық жауаптар беріледі. Оқушы есепті шығарып, ішінен дұрыс жауапты сол тұсқа жапсырады.

1 А
2 В
3 С
4 Д
5 Е
Дескриптор:

-оқушылар жұбымен теңсіздіктерді шешеді;

-жауаптарымен сәйкестендіреді

 

ҚБ: Жұпта өзара бағалау  «+», « – », қызықты

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
   Топтық тапсырма          3 тапсырма

«Өкіл» стратегиясы.

 Берілген теңсіздікті шешіп, оны  басқа топтарға түсіндіру

1 топ 2 топ 3 топ
Есептерді шығарып, топтарға түсіндіріп шғады Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. Оқулық

Жұмыс дәптері

Жеке тапсырма Оқулықпен жұмыс №      
Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Білім поштасы»  әдісі. Мұғалім сабақты

оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма: № есеп.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

 Хат толтырып, білім поштасына салады

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша, жинаған баллдары бойынша бағаланады. 8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

 

Білім поштасы, хаттар

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *