Ертегідегі Кендебайдың ерліктері

Таменова Ақжарқын Алиқызы

 

 

Бөлім:Таза, мінсізасылсөз Мектеп:                                               Пәні: қазақәдебиеті
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

 

Сынып: 5 Қатысқандар саны:                        Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы Ертегідегі Кендебайдың ерліктері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлерпортреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

 

Сабақтыңмақсаты ● Көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау;

● Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;

● Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану.

Бағалау критерийі ·       Кейіпкерлер портретін жасайды, мінездеме береді;

·       Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;

·       Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айтады.

Тілдікмақсаттар Портрет, бейне, образ, мінез
Алдыңғы білім «Керқұла атты Кендебай» ертегісі
Сабақбарысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтіңәрекеті Оқушыныңәрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтыңбасы

 

 

 

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Қызығушылықты ояту.«Визуалды айғақтар» әдісі. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Екі топтың оқушыларына бірдей суреттер таратылады. Оқушылар таратылған суреттерді ертегі мазмұнына сай жүйелеп, плакатқа жапсырып шығуы тиіс. Осылай оқушылардың ертегі мазмұнын қаншалықты меңгергендігі аңғарылады.

 

 

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.Оқушылар екі топқа бөлінеді. Екі топтың оқушыларына бірдей суреттер таратылады. Оқушылар таратылған суреттерді ертегі мазмұнына сай жүйелеп, плакатқа жапсырып шығуы тиіс. Осылай оқушылардың ертегі мазмұнын қаншалықты меңгергендігі аңғарылады.

 

 

 

 

 

ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.

5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану.

–        Балалар, кейіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы не білесіздер?

1-тапсырма. Кендебай қандай адам? Төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын сипаттау.

Дескриптор:

·       Кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттайды;

·       Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел келтіреді;

·       Мінезін сипаттайтын іс-әрекеттерін анықтайды;

·       Кейіпкердің көңіл күйін анықтайды;

·       Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.

ҚБ

Сөздік жұмысы:

2-тапсырма. 3 Қ кестесі.

Дескриптор:

·       Шығарма үзіндісінде қандай оқиға болғанын жазыңыз;

·       Шығармадағы кейіпкерлерді анықтаңыз;

·       Оқиға орнын сипаттап жазыңыз.

ҚБ

Тапсырма. Жеке жұмыс. «Концептуалдық кестемен» жұмыс.

Бүгінгінің Кендебайлары Кендебайдың тұлпарындай аттар бүгінгі күні кездесе ме?

 

Жаубыңды бүгінгі күнмен байланыстыр
   

 Дескриптор:

–        Пікірін дәлелді жеткізеді;

–        Бүгінгі күнмен салыстырады;

ҚБ

Оқушылар кейіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы білім алады.

 

 

Төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын сипаттау.

•Кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттайды;

•Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел келтіреді;

•Мінезін сипаттайтын іс-әрекеттерін анықтайды;

•Кейіпкердің көңіл күйін анықтайды;

•Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.

 

Сөздік жұмысымен танысады.

 

 

 

Шығарма үзіндісінде қандай оқиға болғанын жазыңыз;

Шығармадағы кейіпкерлерді анықтаңыз;

Оқиға орнын сипаттап жазыңыз.

 

 

 

 

 

«Концептуалдық кестемен» жұмыс жүргізеді.

Пікірін дәлелді жеткізеді;

Бүгінгі күнмен салыстырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.

 

 

ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.

 

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі

Сабақтың соңы

 

2 минут

Рефлексия.

 

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?

 
Үй жұмысы Ғажайыпқа толы ертегілерді оқыдыңдар, ертегі кейіп керлері мен таныстыңдар. «Ертегілер еліне саяхат» тақырыбына өздеріңе ұнаған ертегі мазмұнын суреттер арқылы беріңдер.  

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *