Файлдармен жұмыс
«Орта мектеп–гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі | ||||
Қысқа мерзімді жоспар | ||||
Бөлім | Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау | |||
Педагогтың аты-жөні | Кордабаев Бекзат Муханович | |||
Күні | ||||
Сынып: 7 | Қатысушылар саны | Қатыспағандар саны | ||
Сабақтың тақырыбы: | Файлдармен жұмыс | |||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 7.3.3.1 Python (пайтон) программалау тілінде файлды оқу және жазу | |||
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: | |||
Файлдармен жұмыс істеуді біледі | ||||
Көптеген оқушылар: | ||||
Кіру файлы мен шығу файлын қолданып, деректерді өңдей алады | ||||
Кейбір оқушылар: | ||||
Файлдарды ашу, оқу, жазу және жабу командаларын қолданып, программа құра алады |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт | Педагогтың әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы
3 мин
6 мин
1 мин |
1.Оқушылармен амандасады.
2.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Ол үшін «Ыстық жүрек» тренингін өткізеді. Қағаз бөліктерін оқушыларға таратады.
3.Өткен тақырыптарды пысықтау үшін OnlineMektep – Bilimland білім беру порталында тапсырма беріледі. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстырады.
4.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстырады. |
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Оқушылар бір-біріне жүректен шыққан ыстық лебіздерін білдіреді. Қағаз бөліктерінен пазл құрастырады. Нәтижесінде «Ыстық жүрек» шығады.
3. OnlineMektep – Bilimland білім беру порталын ашып, дүйсенбі күнгі кестеде «Программалау жүйелері» тақырыбы бойынша тапсырмалар орындайды.
4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
«Ыстық жүрек» тренингі
Сабақ мониторингі бойынша ҚБ
|
Презентация
Қағаз бөліктері
|
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
15 мин
5 мин |
5.Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін «Файлдармен жұмыс» тақырыбында видео көрсетеді.
Видео бойынша алған білімдерін сұрайды.
6.Жаңа терминдермен таныстыру мақсатында «TARSIA» әдісін қолданады. Әдісте қазақ, орыс және ағылшын тіліндегі жаңа сөздерді аудармасымен сәйкестендіру қажет.
7.Оқушыларға компьютермен жұмыс үшін келесі тапсырмалар беріледі: 1-тапсырма. Input.txt мәтіндік файлында аралары бос орынмен ажыратылған a, b, с бүтін сандары берілген. Осы сандардың арифметикалық ортасын табатын программа құрастыр. Нәтижені Output.txt файлына жаз. 2-тапсырма. a.txt мәтіндік файлында аралары бос орынмен ажыратылған m және p сандары берілген. Осы сандардың cоңғы цифрларының көбейтіндісін тап. Нәтижені b.txt файлына жаз. 3-тапсырма. Файлдарға жазбаларды қосу режімін пайдаланып, 2-тапсырмадағы b.txt файлында жазылған жолдың астына 60 санын жаңа жолдан қосып жаз.
8.Оқушылардың алған білімдерін жинақтау үшін оларға TopIQ цифрлы оқулықтардың платформасында тақырып бойынша тапсырмаларды береді.
|
5.Видеоны мұқият көреді. Алған білімдерімен өзара бөліседі. Файлдармен жұмыс жасауда файлды ашу, оқу және жазу, жабу командаларын дәптерге жазады
6. «TARSIA» әдісі арқылы сөздерді аудармасымен сәйкестендіріп, пирамида құрастырады, осылайша жаңа сөздерді, командаларды үйренеді.
7.Оқушылар тапсырмаларды таңдап алады, компьютерде Python бағдарламасын ашып, код жазады. 1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
8.Оқушылар білімдерін жинақтау интербелсенді тақтадан TopIQ цифрлы оқулықтардың платформасында тақырып бойынша интербелсенді тапсырмаларды орындайды. |
ҚБ «Бас бармақ»
Дескриптор
Білім алушы: Файлды ашу, оқу, жазу және жабу командаларын қолданыппрограмма құра алады
ҚБ «От шашу»
|
Жұмыс дәптері
Үшбұрыш қағаз бөліктері
Оқулық Информатика 7-сынып Р.А. Қадырқұлов, Ә.Д. Рысқұлбекова, Г.К. Нұрмұханбетова Алматыкітап баспасы 2021 4.1. 109-бет
|
Сабақтың соңы
3 мин
2 мин |
9.Кері байланыс алу үшін оқушыларға Padlet тақтасының сілтемесін телефонға жібереді.
10.Үй тапсырмасын береді: 4.1. тақырыбын оқу; iTest.kz білім порталында «Алгоритмдеу және бағдарламалау» тақырыбында тест сұрақтарын орындау.
11.Қорытынды. |
9.Сілтеме арқылы өтіп Padlet тақтасында сабаққа кері байланыс береді.
10.Үй тапсырмасын орындайды.
|
«Екі тілек, бір ұсыныс» |