Ч,щ дыбыстары. 35-38 жаттығулар. 27-сабақ

Шаймерденова Мөлдір

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

 

Бөлім: Жақсыдан үйрен-жирен
Педагогтің аты-жөні: Шаймерденова Мөлдір
Күні: 18.10.2023
Сынып: 3 «Ә»         Қатысқандар Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбы Ч,щдыбыстары  35-38 жаттығулар  27-сабақ
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 3.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу, келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіру

3.4.1.3 ч, щ әріптері бар сөздердің емлесін білу

Сабақтың мақсаты аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу, келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіреді  ч, щ әріптері бар сөздердің емлесін біледі
Құндылықтар Ар-ұят,адалдықты жоғары бағалайды
Сабақтың барысы
Сабақтың  кезеңдері Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

5мин

Ұйымдастыру кезеңі

Көңіл күйді күн мен бұлт арқылы білдіру.

Үй тапсырмасын тексеру

34- жаттығу

Өлең не туралы?

Чемпион деп кімді айтады?

Қандай чемпиондары білесің?

Ережені еске түсіру.

Сабақ мақсатымен танысады

Көңіл күйіне байланысты күн немесе бұлт көрсетеді

Өткен білімді зерделейді.

 

Сабақ мақсатымен танысады

ҚБ:

Жарайсыңдар!

Керемет!

Жақсы!

Тамаша!

Сұраққа жауап береді.

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ

35-жаттығу.

Мəтінді тыңдайды.

Мəтіндегі негізгі ойды сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтайды.

Мəтін мазмұны бойынша топпен пікірлеседі.

«Жақсы сөз – жарым ырыс» мақалын  талқылап, ой тұжырым жасайды

Аудивизуалды материал және оқыған мәтін негізінде мазмұнын болжайды

 

Жақсы сөз – жарым ырыс» мақалын  талқылап, ой тұжырым жасайды

Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды1б

Негізгі ойды аныұтайды 1б Өз ойын  топпен пікірлеседі 1б

Жақсы сөз – жарым ырыс» мақалын  талқылап, ой тұжырым жасайды 1б

Оқулық

 

Сергіту сәті

2мин

Қарындаш Орындарынан тұрып, сәйкесінше қимылмен көрсетеді Тамаша! Музыка
ӨЖ. 36-жаттығу. Мақалды көркем жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі

 

ЖЖ.37-жаттығу.

Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып,сөйлемдерді көшіріп жаз.

1.Аспаз борщ пісірді.

2.Тісті күніне екі рет щёткамен тазалау керек.

Дыбыстық талдау.

Борщ,чек,ащы.

Шығармашылық үзіліс.

38-жаттығу. Оқулықта берілген тапсырманы түсініп оқиды. Құрамында ч, щ дыбыстары бар сөздерді тауып айтады. Ч дыбысы бар сөздерді себетке, щ дыбысы бар сөздерді жəшікке орналастырады

 

 

Мақалды көркем жазады

 

 

 

 

Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып,сөйлемдерді көшіріп жазады.

Дыбыстық талдау жасайды.

 

Құрамында ч, щ дыбыстары бар сөздерді тауып айтады, сөздерді жəшікке орналастырады.

 

Мақалды көркем жазады1б

Мақалдың мазмұнын айтады 1б

Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қояды1б

Сөйлемдерді көшіріп жазады 1б.

 

 

Ч, щ дыбыстары бар сөздерді тауып айтады 1б

сөздерді жəшікке орналастырады 1б

оқулық
Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

Сұрақ-жауап                                                                 Үй тапсырмасы:

Ережені қайталау.

Кері байланыс: «Instagram»  әдісі бойынша өтеді.

Сабақты жақсы түсіндім.

Сұрақтарым бар.

Достарыммен бөлісемін.

 

Сұрақтарға жауап береді

Үй тапсырмасын күнделікке жазады

« Instagram »  әдісі бойынша кері байланыс жасайды

 

 

 

 

1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *