Тәрбиешілерге арналған психологиялық тренинг “Мен кереметпін”
Асанова Гульмира Борисовна
Мақсаты:Тәрбиешілердіңэмоционалдыкөңіл – күйлерінкөтеру, кәсібишеберліктерінарттыружәнетоптасыпжұмысістеудідамыту.
Қатысушылар: тәрбиешілер, пән мамандары
Жұмыстүрі: топтықжұмыс.
Көрнекілігі: тақта, үнтаспа
Ұйымдастыру барысы:
Жүргізуші:Сәлеметсіздерме, құрметтіәріптестер! Біздіңбарлығымыз да үнемітабысбиігіненкөрініпкереметболғымызкеледі. Ал енді «керемет» дегеніміз не? Біздіңбүгінгікездесуімізде осы кереметсөзінпедагогикалықтұрғыданталдапкөрейік. Ендібарлығымыз «Керемет» сөзінеұқсасбір – бірсөзденайтыпкөрейік: идеал, үлгілі, өтежақсы, тамаша т. б.
Жүргізуші: Қазақтілініңтүсіндірмесөздігінде «керемет» сөзінеанықтама бар: бұл «үздік, өтежақсы, ғажайып, тамаша» дегенмағынаныбереді. Енді осы өтежақсықасиеттердіөзбойымызданіздепкөрейік, кереметболмаса да бойымыздатаңқаларлық, елдіелеңеткізерлікмінезболуымүмкін.
Жұмысымыздыбастамасбұрынтанысыпалайық.
Шаттықшеңбері: «Танысболайық»
Танысуережесі: Қатысушыларшеңбербойыментұрады. Сағаттілібойыменәрқайсысыөзесімінатап, есіміжайлы, есімінесәйкесмінез – құлқыжайлықысқашаайтыпөтеді. Әркімніңтанысуыбір – бірінеұқсамауытиіс.(Мыс. Танысболайық: меніңесімімАйгерім (болар – болмасбасымдыиемін (екіншібірі – иіледі ) т. б.)
«Көңілді музыка» ойыны
Мақсаты:бойдағышаршаудан, стресстенарылу.
Шарты:шеңбербойыментұрып, бір – бірініңиықтарынақолдарынқояды. Музыканыңырғағыменшеңбердіайналаотырыпбилеп, иыққаақырынсаусаққимылдарымен массаж жасайды. Ойынкеріқайталаныпотырады.
Жүргізуші: Рахмет, бұлбіздіңсергітужаттығуымызболатын. Тренингіміздіңкелесібөлімінеөтеміз. Біріншібөлімдебіз «керемет» сөзініңмағынасынайқындауғатырыстық. Тақырыбымыздыоданәріашуүшінкереметдегенұғымдыбалалардыңкөзімен (оқушылардың) түсінугетырысыпкөреміз.
Олүшінекітопқабөлінеміз: 1 – топ: бастауышсыныпоқушылары (Құлыншақтобы), 2 – топ: жоғарысыныпоқушылары (Күншуактобы). Жайлы, жақсыотырыпалыңыздар, екіқолдарыңыздытізегеқойып, орындыққаарқаларыңыздытигізіпжайланыпотырып, көзалдарыңызғабастауышжәнежоғарысыныптағыкереметпедагогтарыңыздыңжақсықасиеттерінестеріңізгетүсіріңіздер.
Қорытынды: «Құлыншақ» тобыныңпікірі: педагог мейірімді, әділ, әдемі, көңілдіболуыкерек.
«Күншуак» тобыныңпікірі: педагог өзмамандығыныңкәсібишебері, қатаң, қазіргіталапқасай, жаңашылболуыкерек.
Жүргізуші: Ал ендісіздерқазіргікейіптеріңізгееніп, тәжірибелі, керемет педагог болуғатырысыңыз. Екі топ бірігеотырыпбастауышсыныптағыжәнежоғарысыныптағыұстаздарыңыздыңестеріңізгетүскенжақсықасиеттерін
талқылапкөрелік. Тақтағажазамыз. Біздіңесімізгетүскентамашапедагогқатәнжақсысапалар: әділ, кәсібишебер, мейірімді, жаңашыл т. б. біздіңбойымыздантабыладыдепойлаймын, яғнибіз – кереметпіз!
Релаксация: (Баяу музыка әуеніойналады.) Көзіміздіжұмамыз. Денемізді бос ұстаймыз. Сіздерөзенжағасындаотырсыздар, судыңәуелгішуылықұлағыңызғажағып, күншуағыденеңіздіжылытады. Жалаңаяққұмныңүстіндежүрсіздер, құмаяқтарыңыздыкүйдіріпбарады. Су денелеріңіздіжеңілдетіпөзіңіздіжақсысезінудесіз. Өтежақсыдемалдық. Қандайғажаптабиғатдеген, таза ауа, жұмсаққұм, жылы су, табиғатдегенқандайтамаша! Кеңдемаламыз, ақырындеміміздішығарамыз. Біздіңбасымызартықойлардантазарды. Бізөзімізгекүнібойғажетержігер, қуатжинадық, біздіңкөңілімізқуанышты. Біз осы өмірдегіең бай, байсалды, білімімді, кереметжандармыз!Ендіақырын – ақырынкөзіміздіашамыз. Бір – бірімізгеқуаныштысезімменқараймыз. Бізқандайбақыттымыз!,Қандайкереметпіз!
Біздіңкездесуімізаяқталыпкележатқансекілді. Бүгінгіжұмысымыздыңнәтижесіне орала отырып, нағыз «керемет» педагогтардыңмықтыжақтарынескетүсіреотырыпбір – бірімізге комплимент айтайық.
«Комплимент» ойыны
Мақсаты:қатысушылардыңтілтабысаалуын, бір – бірінтолықтануындамыту.
Қатысушыларшеңбербойыментұрыпкезекпенкез – келгенжағымды комплимент айтады (Біздіңтақырыпта мыс. «өтежаңашыл», «нағызкәсібипедагог»т. б.), ал қалғандарыолкомплименттіңкімгеарналғанынтабады. Комплимент иесіойынды ары қарайжалғастырады. Барлығыжағымды комплимент алмайыншаойынжалғасабереді.
«Дененің әр бөлігіне би» Нұсқау: Қатысушылар шеңбер бойына тұрады. Музыка ойналады. Жүргізуші кезек бойынша билейтін дене бөлшектерін атайды ( мысалы баспен, иықпен ,аяқпен) Қатысушылар жүргізушінің айтқанын орындайды.
Жүргізуші: Біздің сіздермен кездесуіміз аяқталды. Егер тақырыбымызға келетін болсақ, «керемет» деген түсінік бір нәрсенің біткенін, аяқталғанын білдіреді (Мыс. керемет үй екен т. б.) Бірақ біздің жолымыз біткен жоқ, біз әрдайым қозғалыстамыз. Көздеген мақсатымызға жеткенде біздің алдымыздан тағы да өзге жаңалықтар ашылады, қазіргі дәуірде, яғни 21 – ғасырда жаңалықтың шегі жоқ. Олай болса жаңашыл 21 – ғасырдың Керемет педагогтары бола берейік!
Мен сіздерге шығармашылық табыстар тілейммін.