«Ойлан -тап» интеллектуалды ойын

Жүргізуші:Салематсыздар ма?Құрметті ұстаздар ,әріптестер ! Тілімізге деген құрметімізді арттыра түспек мақсатпен тәрбиешілер арасындағы  қызықты ,әрі мағыналы «Ойлан -тап»интеллектуалды ойынын ұйымдастырып отырмыз.Бұл кеште бала жүрегіне жол таба білген,білім нәрімен сусындатып қана қоймай ,бала бойына тәлім-тәрбиенің асыл қазынасын құя білетін тәрбиешілеріміз сайысқа түскелі отыр.Сайыскерлерге сәттілік тілеп әділқазыларымызды сайлап алайық.

Сайысқа 3топ қатысады.Сайысымызды бастау үшін қоржындағы асықты таңдау арқылы 3-топқа ажыратыламыз.

Бәйгеге түсіп жарыспай ,

Жуйріктің бағы жанарма?

Біліммен өнер жарысып ,

Тәрбие ,тәлім табар мән.

Бұл бәйге ойдың бәйгесі

Кім жүйрік ойға, сол алда ,-дегендей ,бүгінгі интеллектуалды ойынымызды сайыс түрінде өтеді.

Сайыста бақ сыналар бап сыналар

Бас жүлдені өнерлі ,тапқыр алар

Кім өнерлі ,кім тапқыр шешу қиын

Қазылар алқасымен нық сыналар.-дегендей осы сайыстың ара жігін ажырататын ,әділдігін айтып ,тура шешімін шығарар әділқазылар алқасы істеріңізге сәттілік.

Сайысымыз 5 кезеңнен тұрады:

1.Таныстыру.(топқа ат қойып ,топты қорғап шығу)

2.Бәйге:(сұрақ -жауап )

3.Полиглот:(Мақалдар жалғасын тауып оны 3тілге аудару.)

 

4.Жорға (1- минутта бірнеше сұраққа жауап беру)

5.Көнерген сөздің мағынасын ашу.

6.Материалдармен жұмыс.

Сайыскерлер дайын болса сайыскерлерге сәттілік тілеп бастаймыз.

Білім қуып сайыскерлер өтер димін,

Бір басына білімі жетер деймін.

Бәске түскен сайыскерлер кезектесіп ,

Таныстырып өздерін өтсе деймін-деп

I-ші кезек таныстыруда.Ақылдасып топқа ат қойып оны тіл шеберліктеріңізбен жеткізу.

1топ

2топ

3топ

ІІ-кезең.Бәйге.

Мұнда сұрақтар беріледі.Берілген сұраққа тез,шапшаң жауап беру керек белгі картасын бірінші көтерген топ жауап беру мүмкіндігіне ие.Әр дұрыс жауап 10ұпайдан.

1.Қазақ тілі қай тілдер тобына жатады ? Түркі тілдер тобы

2.Көп тілді білетін адам  кім?Полиглот

3.Әке-шеше сөзіне синоним? Ата-ана

4.Орфография нені зерттейді? Дұрыс жазылуын.

 

5.Қазақ әліп-биінің авторы кім?А.Байтұрсынов.

6.Мектепке дейінгі мекемелер бағынатын құжат ? Стандарт

7.Жуыну,тамақтану,үстел жасау,асхана, табиғат бұрышындағы жұмыс қалай аталады?Тәртіптік кезең.

8.Балабақшада білім беретін бағдарлама неше бөлімнен тұрады?5сала бөлімі

9.»Құрастыру» бөлімі қай саладан?Таным

10.Балабақшадағы 2-3 жас аралығындағы топ қай бағдарламамен жұмыс жасайды? Алғашқы қадам

ІІІ-кезең «Полиглот»Мақал-мәтелдерді жалғастырып тапқан сөзді 3-тілде айту.

1.Адам басшысы …..(ақыл,ум,intellegent)

2.Ана сүті бой өсіреді,….ой өсіреді. (Ана тілі,родной язык,language)

3.Тазалық……кепілі.( денсаулық)

4.Ештен ….жақсы.(кеш,поздно,late)

5.Өнер алды-….тіл.(қызыл,красный,red)

6.Жердің сәні егін,ердің сәні …..(білім,знание, knowledge)

7.Кітап –ең жақын …(дос,друг,Friend)

8.Тыңдаусыз қалған …..жетім (Сөз,слов,word)

ІV кезең .Көнерген сөздердің мағынасын ашу.Әр топқа 2-сөзден көнерген сөз беріледі.Берілген сөздің мағынасын топ болып бірлесе ақылдасу.

І-ші топ «Отарба,дүрия» сөзінің мағынасын табу.

Отарба-пойыз

Дүрия-ертедегі жібек мата

 

ІІ-ші топ «Асадал,түмен»

Асадал-ыдыс-аяқ сақтайтын қапшық.

Түмен-өте көп.

ІІІ-ші топ «Айбалта ,Ергенек»

Айбалта-қару –жарақ

Ергенек-киіз үйдің есігінің алдына қойылатын тосқауыл

V-кезең.Материалдармен жұмыс.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *